abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 17 juli 2012 @ 20:19:08 #26
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_114330559
oplosnaad !!
Hoe verzinnen ze het? Zeg maar meteen erbij dat ook je broek helemaal weggevreten is en een stukje bil ook, en dat je de schade op hun gaat verhalen wegens verkoop van ondeugdelijk product.

:')
zo goed..?
  dinsdag 17 juli 2012 @ 20:43:29 #27
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_114331948
Beste Armando,

Allereerst mijn excuses voor de laten reactie, IVM mijn vakantie was het niet mogelijk eerder te antwoorden.

Beide opties zijn zo goed als onmogelijk,
Accuzuur/schoonmaak middel is niet mogelijk omdat de scooter nog nooit is schoongemaakt! ( hij staat in de garage en we hebben hem gekocht om met mooi weer te rijden… Dit is pas 3x voorgekomen )
ook zou er bij een "zuur" een plek zichtbaar moeten zijn op het zadel, en ook dit is niet het geval!

Uit mijn ervaring als scooterracer bij de SOBW en mijn tijd als bestuurslid bij de SBO in de beginnende jaren kan ik u met mijn redelijke ervaring vertellen dat het gewoon slecht gestikt is.. ( Een foutje van de fabriek maar kan gebeuren. )

graag wijs ik u op mijn rechten als consument en uw plichten als ondernemer.
Ik heb een aanzienlijk bedrag betaald en mag bij dit bedrag en degelijk product verwachten.
Ik hoop dat u nou met een voor mij passende oplossing komt, anders ben ik genoodzaakt verdere stappen te ondernemen.

Met vriendelijke groet

mijn email,
SOWB is scooterrace waar ik 12 jaar geleden aan mee heb gedaan :P
SBO is waar ik 2 jaar een "bestuurs" functie heb gedaan en elk weekend door heel Nederland,
scooter race en sprints heb mee ge organiseert alles 100% legale races!! en met Motor sport Organisatie Nederland (MON)

misschien dat het zo wat meer indruk maakt..
heb nog steeds redelijk wat in te brengen in de scooter race wereld...
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_114332761
Ik zou je uitlachen als je dat naar mij zou mailen :')
  dinsdag 17 juli 2012 @ 20:58:17 #29
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_114332764


en de foto
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_114335095
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:58 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik zou je uitlachen als je dat naar mij zou mailen :')
inderdaad
gewoon eerste alinea erin
en die sowb / sbo poep eruit laten.
pi_114340492
Het stiksel heeft losgelaten, slecht garen of slecht gestikt. Dat hebben zij maar op te lossen.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 17:18:10 #32
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_115006262
net een email terug gehad.. ( had vorige week het zadel opgestuurd )
Wij hebben het bekeken en het is idd accuzuur! geen garantie wel een advies me accu na te kijken.. ( die hun er ingezet hebben... )
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_115006561
Dan zou ik graag bewijs willen hoe ze erbij komen dat het accu zuur is, dit kan op geen enkele wijze van jouw eigen accu komen (of hij moet ondersteboven gehangen hebben).
pi_115006904
Wat een piepbedrijf....
pi_115008456
Laat ze een rapport opsturen van de controle. Als het niet objectief onderbouwd kan worden kunnen ze dat heus niet zomaar concluderen.

Een monster waarvan blijkt dat het accuzuur is geweest?
Zo. Nodig laat jij een monster maken, wijst dat In jouw voordeel uit de kosten op hun verhalen voor de controle en alsnog reparatie eisen. Zo nodig ga je naar de kantonrechter met je monster.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 21:49:34 #36
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_115019757
Neuh.. Ga het nu anders oplossen.. Ga hem morgen bellen en eisen dat ik woensdag een nieuw zadel thuis heb.. Als hij dat niet doet ga ik met 3 vrienden er heen...
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_115022983
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:49 schreef revpolen het volgende:
Neuh.. Ga het nu anders oplossen.. Ga hem morgen bellen en eisen dat ik woensdag een nieuw zadel thuis heb.. Als hij dat niet doet ga ik met 3 vrienden er heen...
:')

Ja dat gaat helpen..
  Official ESF Kreviewer vrijdag 3 augustus 2012 @ 08:49:10 #39
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_115037592
Ik ben benieuwd, vriend. Neem ieg een camera mee als je die kant op gaat! Succes!
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 09:16:10 #40
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_115037952
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:49 schreef revpolen het volgende:
Neuh.. Ga het nu anders oplossen.. Ga hem morgen bellen en eisen dat ik woensdag een nieuw zadel thuis heb.. Als hij dat niet doet ga ik met 3 vrienden er heen...
Als je dat tegen ze zegt krijg je zeker geen nieuw zadel :')

Daarbij moet het bedrijf inderdaad bewijzen dat het door jouw schuld stuk is gegaan. Rustig blijven en ze wijzen op hun plichten is de oplossing.
Oh, en je je hebt standaard geen recht op een nieuw zadel, dat is aan de leverancier. Hij moet zorgen voor een fatsoenlijk zadel en of hij dat bereikt met reparatie of vervangen (door nieuw of tweedehands) is zijn zaak.
pi_115038285
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 17:18 schreef revpolen het volgende:
net een email terug gehad.. ( had vorige week het zadel opgestuurd )
Wij hebben het bekeken en het is idd accuzuur! geen garantie wel een advies me accu na te kijken.. ( die hun er ingezet hebben... )
Zelfs al zou het accuzuur zijn, dan zou ik nog steeds niet weten waarom dat niet onder de garantie zou vallen. Tenzij ze kunnen bewijzen dat jij het zadel met accuzuur hebt schoongemaakt o.i.d., maar dat lijkt me niet waarschijnlijk.

Gewoon even terugmailen dat je hen op hun woord gelooft, en dat je graag een nieuw/gerepareerd zadel én een niet-lekkende accu tegemoet ziet komen.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 12:14:59 #42
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_115044238
Net gebeld, met de "eigenaar" gesproken.. Hij beweerd nog steeds accuzuur.. ( vanwege de oplossende naden.. ) dus idd gezegt. dan als nog.. Jullie hebben die accu er ingezet.. NIET ik!

Nu willen ze langs komen en de scooter komen bekijken.. ( mede omdat ik heb geklaagd dat het stuur niet goed vast zit.. ) mocht het mijn fout zijn, willen ze dat ik 59,- voor rij kosten betaal.. ( Die ik uiteraard na de "reparatie" gelijk weiger te betalen! ;) ) ( Zie niet inhoe het mijn fout kan zijn met 150km op de teller.. )

De eigenaar gaat me zo nog terug bellen voor een definitieve afspraak ( maar heb er geen vertrouwen in.. Dit is dezelfde figuur die ook mailde met mij.. ) maar we zien wel!

er word iig weer gesproken :D
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_115045451
Heb je eigenlijk gekeken hoe de accu er uitziet? Het zuur zal aan de bovenkant van de accu ook zijn sporen nalaten. Kijk hem ( met een getuige!!) even goed na voor dat figuur komt.
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 12:49:03 #44
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_115045879
Foto's foto's foto's!!!!
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 12:50:11 #45
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_115045931
Zal vanvond eens ff bekijken :), goede tip!
maar heb een vermoede dat ze nu toch maar nieuw zadel opsturen ( eieren voor hun geld kiezen )
want hij begon gelijk.. ja jou scooter was toch gevallen?

uhh nee... hij staat sinds de aanschaf in de garage en is pas 5 dagen mee gereden ofzo
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 13:43:15 #46
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_115048121
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:44 schreef YebCar het volgende:

[..]

inderdaad
gewoon eerste alinea erin
en die sowb / sbo poep eruit laten.
Over irrelevante informatie gesproken. Zeker omdat dit aangegeven is om 'indruk' te maken.
TS heeft geen schijn van kans... nou poeh, draadje los van een budgetscooter, wat had je verwacht dan?

quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:49 schreef revpolen het volgende:
Neuh.. Ga het nu anders oplossen.. Ga hem morgen bellen en eisen dat ik woensdag een nieuw zadel thuis heb.. Als hij dat niet doet ga ik met 3 vrienden er heen...
Lol...nu weet ik het zeker, .... ik hoop echt dat die vent een paar medewerkers heeft die jullie eens goed een veeg om de oren geeft. Beetje stoer lopen doen 'met je vrienden langsgaan' ... en als je dat doet en hij leert jullie een lesje ga je zeker uithuilen bij de politie en een topic beginnen over dat medewerkers 'zomaar mensen mishandelen' ofzo?

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:14 schreef revpolen het volgende:
Die ik uiteraard na de "reparatie" gelijk weiger te betalen! ;) ) ( Zie niet inhoe het mijn fout kan zijn met 150km op de teller.. )

Net was het nog 100km???? Je bent niet echt geloofwaardig.... zal je het zadel ook wel zelf hebben vernield.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:50 schreef revpolen het volgende:

uhh nee... hij staat sinds de aanschaf in de garage en is pas 5 dagen mee gereden ofzo
Net was het nog 3x.... nogmaals... je bent niet echt constant ;)
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 13:53:33 #47
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_115048518
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 13:43 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Over irrelevante informatie gesproken. Zeker omdat dit aangegeven is om 'indruk' te maken.
TS heeft geen schijn van kans... nou poeh, draadje los van een budgetscooter, wat had je verwacht dan?

[..]

Lol...nu weet ik het zeker, .... ik hoop echt dat die vent een paar medewerkers heeft die jullie eens goed een veeg om de oren geeft. Beetje stoer lopen doen 'met je vrienden langsgaan' ... en als je dat doet en hij leert jullie een lesje ga je zeker uithuilen bij de politie en een topic beginnen over dat medewerkers 'zomaar mensen mishandelen' ofzo?

[..]

Net was het nog 100km???? Je bent niet echt geloofwaardig.... zal je het zadel ook wel zelf hebben vernield.

[..]

Net was het nog 3x.... nogmaals... je bent niet echt constant ;)
Leuk dat je reageert in dit topic! Wat was je zinvolle inbreng?
juist...

Volgense x beter lezen.. 3x rijden en 100KM is al 2 weken geleden...
SBO/SOWB staat er bij omdat ik mezelf redelijk als scooterexpert mag neerzetten...
En mijn mening dus redelijk kan onderbouwen.. ( immers zit ik al zo'n 13 jaar in het wereldje )

Budget scooter van 1200,- ? Ok het is geen piaggio of iets in die zin.. maar dan als nog, mag je voor zo'n bedrag een degelijk product verwachten.

Met vrienden heen gaan is een laatste optie, dat doe ik tegenwoordig niet meer..
maar ik kan je met een gerust hart zeggen.. De bedrijven waar ik langs ben geweest met hun hebben gewoon alles netjes opgelost op dat moment! Vaak komt het gewoon wat beter over als en 4 man voor je staan ( IPV email en telefoon )
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  Official ESF Kreviewer vrijdag 3 augustus 2012 @ 14:09:29 #48
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_115049072
Precies. Met praten en redelijke argumenten heeft nog nooit iemand een oorlog gewonnen.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 14:16:25 #49
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_115049335
Een zadelhoesje is niet duur. Lullige dealer als ze daar al moeilijk over gaan doen. Is het soms een chinees scootermerk? Dan kan je de gekste problemen verwachten als je pech hebt...
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 14:16:29 #50
175669 bug_me_not2
Pedicabo ego vos et irrumabo
pi_115049337
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:09 schreef Kreator het volgende:
Precies. Met praten en redelijke argumenten heeft nog nooit iemand een oorlog gewonnen.
Is dat zo?
Door het plaatsen van dit bericht gaat Fok! ermee akkoord dat de algemene voorwaarden van 21-02-2013 niet van toepassing zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')