Precies, dus ik snap niet goed wat je hiermee wilt bereiken TS?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:02 schreef frederik het volgende:
Storneren alleen is overigens niet voldoende. Je bent immers een overeenkomst aangegaan, en zult die overeenkomst moeten opzeggen of laten vernietigen
Dat ik mijn geld terug krijg natuurlijk!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:09 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Precies, dus ik snap niet goed wat je hiermee wilt bereiken TS?
Nee je foutief percentage wordt dan te hoogquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:49 schreef wil-bert het volgende:
Dit is natuurlijk wel fraude gevoelig: al je vrienden in laten schrijven en daarna storneren, maar toch je targets halen...
En wat staat er in dat contract wat je hebt getekend? Kan je die nog ontbinden?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:31 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Dat ik mijn geld terug krijg natuurlijk!
Ja tuurlijk kan dat, met één simpel telefoontje, maar dan krijg ik niet dat afgeschreven bedrag terug.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:32 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En wat staat er in dat contract wat je hebt getekend? Kan je die nog ontbinden?
Bel naar de bank, vraag of je kan storneren, als je dat niet kan heb je waarschijnlijk PECHquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:33 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ja tuurlijk kan dat, met één simpel telefoontje, maar dan krijg ik niet dat afgeschreven bedrag terug.
Geloof mij ik doe genoeg voor goede doelen. Daarnaast weet ik alle ''juicy details'' zoals iets met het KWF en een Zwitserse bankrekeningquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:38 schreef HardMetal het volgende:
Wat een lamlul ben je dan zeg, het goede doel 10 euri's geven en daarna je geld terug gaan halen.
Het jaar is nog niet om, maar TS maakt serieus kans om de zielepiet van het jaar te worden.
Wanneer je het storneert blijft er ook een verplichting bestaan..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:33 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ja tuurlijk kan dat, met één simpel telefoontje, maar dan krijg ik niet dat afgeschreven bedrag terug.
Pffff en jezelf nog verdedigen ook.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:42 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Geloof mij ik doe genoeg voor goede doelen. Daarnaast weet ik alle ''juicy details'' zoals iets met het KWF en een Zwitserse bankrekening
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:42 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Geloof mij ik doe genoeg voor goede doelen. Daarnaast weet ik alle ''juicy details'' zoals iets met het KWF en een Zwitserse bankrekening
Ben ik wel benieuwd of die overeenkomst niet per direct opzegbaar is.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:02 schreef frederik het volgende:
Storneren alleen is overigens niet voldoende. Je bent immers een overeenkomst aangegaan, en zult die overeenkomst moeten opzeggen of laten vernietigen
Antwoord is gegeven door deze baasquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:53 schreef Prof_Hoax het volgende:
https://www.abnamro.nl/nl(...)casso.html#/?s=0/:S0
Lees hier eens
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:49 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Antwoord is gegeven door deze baasAls ik jou ooit tegenkom, koop ik een biertje voor je van die 3 euro!
En dan nog: per direct is niet met terugwerkende krachtquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ben ik wel benieuwd of die overeenkomst niet per direct opzegbaar is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |