abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114321929
Hey allemaal ik hoop dat ik in het goede forum zit,

Twee weken geleden heb ik mij op straat laten inschrijven voor het goede doel. Nu ben ik dus maandelijks donateur voor 10 euro per maand. Een vriend van mij heeft dit recent ook gedaan, en bij internetbankieren van zijn bank, ik geloof de ING. heeft hij de optie om dat bedrag terug te laten boeken. Is dit ook mogelijk als je bij abn amro zit? Want ik kan het niet vinden..
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
  dinsdag 17 juli 2012 @ 16:52:26 #2
360493 LifeonEarth
LiveLifeMaximum
pi_114321972
haha je maat heeft zijn target op straat gehaald en jij laat terug boeken?
pi_114322028
Storneren?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_114322232
Wat een baas. Op straat doen alsof je een held bent door ¤10,- over te maken en dan thuis de boel weer terugboeken.

Het geld aan een touwtje effect. _O_
pi_114328308
Waarom zeg je toe 10 euro per maand te betalen als je dit niet wilt doen? Ben je te zwak dit op straat te zeggen ofzo?
pi_114328519
TS kan geen nee zeggen tegen meisjes :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_114328850
Dit is natuurlijk wel fraude gevoelig: al je vrienden in laten schrijven en daarna storneren, maar toch je targets halen...
pi_114329615
Storneren alleen is overigens niet voldoende. Je bent immers een overeenkomst aangegaan, en zult die overeenkomst moeten opzeggen of laten vernietigen
pi_114330060
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:02 schreef frederik het volgende:
Storneren alleen is overigens niet voldoende. Je bent immers een overeenkomst aangegaan, en zult die overeenkomst moeten opzeggen of laten vernietigen
Precies, dus ik snap niet goed wat je hiermee wilt bereiken TS?
pi_114334476
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:09 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Precies, dus ik snap niet goed wat je hiermee wilt bereiken TS?
Dat ik mijn geld terug krijg natuurlijk! :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 19:49 schreef wil-bert het volgende:
Dit is natuurlijk wel fraude gevoelig: al je vrienden in laten schrijven en daarna storneren, maar toch je targets halen...
Nee je foutief percentage wordt dan te hoog ;)
pi_114334510
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:31 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

Dat ik mijn geld terug krijg natuurlijk! :)
En wat staat er in dat contract wat je hebt getekend? Kan je die nog ontbinden?
pi_114334558
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:32 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

En wat staat er in dat contract wat je hebt getekend? Kan je die nog ontbinden?
Ja tuurlijk kan dat, met één simpel telefoontje, maar dan krijg ik niet dat afgeschreven bedrag terug.
pi_114334695
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:33 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

Ja tuurlijk kan dat, met één simpel telefoontje, maar dan krijg ik niet dat afgeschreven bedrag terug.
Bel naar de bank, vraag of je kan storneren, als je dat niet kan heb je waarschijnlijk PECH
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_114334816
Wat een lamlul ben je dan zeg, het goede doel 10 euri's geven en daarna je geld terug gaan halen.

Het jaar is nog niet om, maar TS maakt serieus kans om de zielepiet van het jaar te worden.
60 HRC
pi_114334991
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:38 schreef HardMetal het volgende:
Wat een lamlul ben je dan zeg, het goede doel 10 euri's geven en daarna je geld terug gaan halen.

Het jaar is nog niet om, maar TS maakt serieus kans om de zielepiet van het jaar te worden.
Geloof mij ik doe genoeg voor goede doelen. Daarnaast weet ik alle ''juicy details'' zoals iets met het KWF en een Zwitserse bankrekening ;)
pi_114335030
quote:

[..]

Wanneer je het storneert blijft er ook een verplichting bestaan..
pi_114335045
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 16:53 schreef Skv het volgende:
Storneren?
U riep?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_114335129
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:42 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

Geloof mij ik doe genoeg voor goede doelen. Daarnaast weet ik alle ''juicy details'' zoals iets met het KWF en een Zwitserse bankrekening ;)
Pffff en jezelf nog verdedigen ook.

LOOSER!!
60 HRC
pi_114335189
quote:

[..]

;) Als je die sappige details weet wil je vast wel klokkenluidertje spelen ;)
  dinsdag 17 juli 2012 @ 21:47:17 #21
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114335220
Giften kun je toch als aftrekpost bij de belastingaangifte opgeven?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_114335275
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:02 schreef frederik het volgende:
Ben ik wel benieuwd of die overeenkomst niet per direct opzegbaar is.
pi_114335325
quote:
Antwoord is gegeven door deze baas _O_ Als ik jou ooit tegenkom, koop ik een biertje voor je van die 10 euro!

[ Bericht 0% gewijzigd door Baalhaar op 17-07-2012 21:54:28 (het was 10 en niet 3 oke grgr) ]
pi_114335395
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:49 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

Antwoord is gegeven door deze baas _O_ Als ik jou ooit tegenkom, koop ik een biertje voor je van die 3 euro!
:')
pi_114335396
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

En dan nog: per direct is niet met terugwerkende kracht :P
pi_114335410
quote:

[..]

De overeenkomst is met minimale moeite te beëindigen, je alreeds gestorte geld terug proberen te halen hebben denk ik weinigen geprobeerd. (op TS na)
60 HRC
pi_114335476
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:47 schreef Ticootje het volgende:
Giften kun je toch als aftrekpost bij de belastingaangifte opgeven?
Giften moeten aan regels voldoen wil je ze kunnen aftrekken.
Zo is het van belang wie de ontvanger is (algemeen nut), en moet het meen ik ook een bepaalde grootte hebben tov je eigen inkomen (drempel)
pi_114335502
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:51 schreef HardMetal het volgende:

[..]

De overeenkomst is met minimale moeite te beëindigen, je alreeds gestorte geld terug proberen te halen hebben denk ik weinigen geprobeerd. (op TS na)
Het heeft een reden. De dame in kwestie met wie ik deze verbintenis aan ben gegaan, had mij in ruil hiervoor een date beloofd. Hier is niks van gekomen en dus beëindig ik hierbij onze verbintenis.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 21:53:44 #29
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_114335530
Je kan het doen, maar dan heb je nog wel steeds een schuld aan het goede doel. En ze kunnen het dan toch komen halen, met incassokosten en meer. Of dat in de praktijk ook gebeurt voor zo'n klein bedrag weet ik niet, maar je bent wanbetaler en je kan er zeker last van krijgen.

Je bent ook een naaier dan, je dient een valse claim in (je hebt namelijk wel degelijk toestemming gegeven voor de incasso) waarmee de stichting bij hun bank last kan krijgen, je jaagt het goeie doel op extra kosten en verneukt het geld van andere donateurs, en bovendien je hebt zelf gewoon een afspraak gemaakt die je niet nakomt.

Dus ik zou toch gewoon het abonnement opzeggen en dat bedragje te laten zitten.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 17 juli 2012 @ 21:54:24 #30
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114335565
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:52 schreef frederik het volgende:

[..]

Giften moeten aan regels voldoen wil je ze kunnen aftrekken.
Zo is het van belang wie de ontvanger is (algemeen nut), en moet het meen ik ook een bepaalde grootte hebben tov je eigen inkomen (drempel)
Kankerfonds voldoet vast aan punt 1 en 120 eu per jaar lijkt me ook voldoende. Ik ga ff de drempel googlen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_114335583
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:53 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

Het heeft een reden. De dame in kwestie met wie ik deze verbintenis aan ben gegaan, had mij in ruil hiervoor een date beloofd. Hier is niks van gekomen en dus beëindig ik hierbij onze verbintenis.
Hé zielepoot, je kan nog wel met 100 van die laffe excusses komen, maar jouw actie is en blijft gewoon te triest voor woorden.
60 HRC
pi_114335619
quote:

[..]

Opzegbaarheid ligt denk ik aan je overeenkomt. Wat ik me meer afvraag is of het onder colportage valt, en zo ja of het bedrag voldoende groot is om de colportagewet te kunnen gebruiken om de overeenkomst te vernietigen (en dus ook je eerdere giften terug te kunnen krijgen)
pi_114335685
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:53 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

:')
pi_114335692
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:55 schreef frederik het volgende:

[..]

Opzegbaarheid ligt denk ik aan je overeenkomt. Wat ik me meer afvraag is of het onder colportage valt, en zo ja of het bedrag voldoende groot is om de colportagewet te kunnen gebruiken om de overeenkomst te vernietigen (en dus ook je eerdere giften terug te kunnen krijgen)
Fundraising valt niet onder colportage.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

;) Als je die sappige details weet wil je vast wel klokkenluidertje spelen ;)
Het KWF heeft naar verluidt een Zwitserse bankrekening waar minimaal 100 miljoen euro op staat om rente op te trekken.
pi_114335703
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:55 schreef frederik het volgende:

[..]

Nee dit valt niet onder colportage.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 21:57:16 #36
44959 Spaceman_Spiff
Erg vaag vandaag
pi_114335732
Als je het bedrag laat storneren, schrijven ze de volgende keer gewoon twee keer het bedrag af. Je hebt er namelijk voor getekend, je hebt ze het recht gegeven om te gaan incasseren.

Gewoon bellen en zeggen dat je het toch niet wil en dat je je geld graag weer terug wil, dat is veel makkelijker.
pi_114335783
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:56 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

Fundraising valt niet onder colportage.

[..]

Het KWF heeft naar verluidt een Zwitserse bankrekening waar minimaal 100 miljoen euro op staat om rente op te trekken.
De bedoeling is als je de klok wilt laten luiden dat je ook weet waar de klepel hangt. Dus niet zo wat losse kreten op een forum gooit maar met bewijs komt.
pi_114335809
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:57 schreef Spaceman_Spiff het volgende:
Als je het bedrag laat storneren, schrijven ze de volgende keer gewoon twee keer het bedrag af. Je hebt er namelijk voor getekend, je hebt ze het recht gegeven om te gaan incasseren.

Gewoon bellen en zeggen dat je het toch niet wil en dat je je geld graag weer terug wil, dat is veel makkelijker.
Storneren en een incassoblokkade aanvragen is nog veel makkelijker.
pi_114335956
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:57 schreef Spaceman_Spiff het volgende:

Het grappige is dat als je het nummer belt dat op je formuliertje staat om de maandelijkse afschrijving op te zeggen, je niet het goede doel aan de lijn krijgt, maar het bedrijf dat jou namens het goede doel heeft geworven. En dan zit je aan een opzegtermijn vast, ook weer zoiets wat mensen niet weten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

De bedoeling is als je de klok wilt laten luiden dat je ook weet waar de klepel hangt. Dus niet zo wat losse kreten op een forum gooit maar met bewijs komt.
Sorry, hard bewijs heb ik niet :N
pi_114336006
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:00 schreef Baalhaar het volgende:

Sorry, hard bewijs heb ik niet :N
Praat geen poep dan.
pi_114336043
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:01 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Praat geen poep dan.
Ik bied mijn excuses aan en jij komt met zoiets. Doe is aardig joh.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 22:03:19 #42
44959 Spaceman_Spiff
Erg vaag vandaag
pi_114336096
quote:

[..]

Als het een organisatie is die vervelend wil doen, dan schiet je hier nog niks mee op. Er is namelijk een overeenkomst aangegaan die TS dan niet nakomt.

Als ze willen kunnen ze er dan de bloedhond op zetten (incasso/deurwaarder.) TS heeft namelijk de overeenkomst niet opgezegd.(Niet dat een zichzelf respecterende organisatie dit zal doen.)
pi_114336110
quote:

[..]

Je tekent dat je steunt tot wederopzegging. Dus die blokkade is onnodig. Gewoon even met het goede doel zelf bellen.
pi_114336207
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:03 schreef Spaceman_Spiff het volgende:
Als ze willen kunnen ze er dan de bloedhond op zetten (incasso/deurwaarder.) TS heeft namelijk de overeenkomst niet opgezegd.(Niet dat een zichzelf respecterende organisatie dit zal doen.)
Ten eerste: bloedhond :')_!
Ten tweede: een zichzelf respecterende organisatie zal dat juist wel doen, omdat een overeenkomst een van de belangrijkste dingen van de maatschappij is :7
pi_114349381
quote:

[..]

Antwoord is gegeven door deze baas _O_ Als ik jou ooit tegenkom, koop ik een biertje voor je van die 10 euro!
Tee hee, :9 is goed, ik zal vanaf nu dagelijks een klembord meesjouwen met daarop PROF_HOAX... :9
pi_114356053
Dit topic brengt mij op het nobele idee een tip te geven aan allen met een bankrekening: ga eens je afschriften van de laatste maanden na om te checken of je toevallig nog geld betaalt aan goede doelen, abonnementen etc die je allang was vergeten. Boek betaalde bedragen terug (termijn is 56 dagen meen ik) en zeg per e-mail dingen op die je niet meer wil.
Kan een leuke besparing opleveren.
pi_114356161
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 12:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit topic brengt mij op het nobele idee een tip te geven aan allen met een bankrekening: ga eens je afschriften van de laatste maanden na om te checken of je toevallig nog geld betaalt aan goede doelen, abonnementen etc die je allang was vergeten. Boek betaalde bedragen terug (termijn is 56 dagen meen ik) en zeg per e-mail dingen op die je niet meer wil.
Lekkere nuttige tip.
Vooral lekker abonnementsgelden storneren.
Kan ik bij jou de incasso kosten declareren?
pi_114356232
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 12:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Lekkere nuttige tip.
Vooral lekker abonnementsgelden storneren.
Kan ik bij jou de incasso kosten declareren?
Je moet gewoon zorgen dat je een goed verhaal hebt, dan lukt het soms om bedragen terug te boeken ook al was er op dat moment nog een overeenkomst.
pi_114369127
quote:

[..]

Het gestorneerde bedrag ben je gewoon verschuldigd.. een incasso contract kan niet met terugwerkende kracht beëindigd worden :)
Playing guitar is a religion.
pi_114369204
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 12:19 schreef Pleun2011 het volgende:
klopt... 56 kalender dagen..

wat overigens niet gestorneerd kan worden zijn eenmalige machtigingen en kansspelen (postcode loterij oid)
pi_114370482
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:32 schreef Bahamut0503 het volgende:

[..]

klopt... 56 kalender dagen..

wat overigens niet gestorneerd kan worden zijn eenmalige machtigingen en kansspelen (postcode loterij oid)
Het is mij een paar keer gelukt en een paar keer ook niet, maar ik was verbaasd om te zien waar ik nog allemaal aan betaalde zonder dat ik het wist. Zonde van de centen..
pi_114370671
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:52 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Het is mij een paar keer gelukt en een paar keer ook niet, maar ik was verbaasd om te zien waar ik nog allemaal aan betaalde zonder dat ik het wist. Zonde van de centen..
daarom gewoon je admi bijhouden ^O^
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:33:21 #53
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_114372566
quote:

[..]

Dat hebben mensen natuurlijk nooit. Ze hebben vaak een half verhaal gehoord van een kennis die die en die kent en verbinden er een conclusie aan.

Waar mensen wel altijd van schrikken is wanneer zij horen dat praktisch elk 'goed doel' geen onderzoek zelf doet maar dit uitbesteed aan andere partijen. Een goed doel doet soms zelfs niets anders dan geld ophalen, beheren en vervolgens distribueren. Dit is ook precies hetgeen waarvoor zij zijn opgericht, maar dat past niet helemaal in de beeldvorming.

In het geval van het KWF (grootste fonds van Nederland) gaat dit om meer dan 100 miljoen per jaar (afgelopen jaar 133 miljoen) dat binnenkomt. Dat zijn een boel centjes en voor elk jaar worden er ook vele tientallen miljoenen aan doelstellingen nagekomen. Het is goed mogelijk dat een behoorlijk deel van de inkomsten reserve gehouden wordt, om op een later moment ingezet te kunnen worden. Dat is onderdeel van het beheren van fondsen.

Meteen een verklaring waarom 'de hoge piefen' binnen zo'n fonds meer verdienen dan Jan Modaal die het geld geeft. Als het om vele honderden miljoenen gaat die beheerd moeten worden en velen tienduizenden patiënten, onderzoeksinstellingen en artsen hier direct of indirect van afhankelijk zijn dan wil je geen vrijwilliger aan het roer hebben staan die de boel een beetje in de goede richting stuurt. Natuurlijk heb je ook nog kleine stichtingen die zowel beherend als uitvoerend zijn, maar die krijgen vaak geen ene pepernoot klaargespeeld.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_114404249
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 19:43 schreef bijdehand het volgende:
TS kan geen nee zeggen tegen meisjes :')
Probeer het maar eens. Sommige meisjes weten niet van ophouden en draaien soms tig keer hetzelfde ingestudeerde verhaaltje af.
Vooral dat iets-te-snelle 'maar waarom dan niet?' als je voor de derde keer 'omdat ik het niet wil!' zegt.

Maargoed, ik ben dan ook zo'n zak dat graag het hele verhaaltje afluistert en dan 'nee' zegt... O-)
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_114404891
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 10:05 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Probeer het maar eens. Sommige meisjes weten niet van ophouden en draaien soms tig keer hetzelfde ingestudeerde verhaaltje af.
Vooral dat iets-te-snelle 'maar waarom dan niet?' als je voor de derde keer 'omdat ik het niet wil!' zegt.

Maargoed, ik ben dan ook zo'n zak dat graag het hele verhaaltje afluistert en dan 'nee' zegt... O-)
Ik doe mijn muziek niet eens af voor die mensen. En eerst nee zeggen en na aandringen ja is gewoon stom.
pi_114419052
quote:
10s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:33 schreef Ryon het volgende:

[..]

Meteen een verklaring waarom 'de hoge piefen' binnen zo'n fonds meer verdienen dan Jan Modaal die het geld geeft. Als het om vele honderden miljoenen gaat die beheerd moeten worden en velen tienduizenden patiënten, onderzoeksinstellingen en artsen hier direct of indirect van afhankelijk zijn dan wil je geen vrijwilliger aan het roer hebben staan die de boel een beetje in de goede richting stuurt. Natuurlijk heb je ook nog kleine stichtingen die zowel beherend als uitvoerend zijn, maar die krijgen vaak geen ene pepernoot klaargespeeld.
Exact. Daarnaast had diezelfde directeur er ook voor kunnen kiezen om bij een bedrijf aan de slag te gaan of een bank, denk aan unilever, philips of abn amro, waar hij vele miljoenen aan bonussen extra zou kunnen vangen, maar toch kiest hij ervoor directeur te worden van een goed doel. In mijn ogen erg nobel :)
pi_114419821
quote:

[..]

Ga je het biertje dan ook pinnen, en bij thuiskomst proberen te storneren? :o
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_114495944
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:36 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Ga je het biertje dan ook pinnen, en bij thuiskomst proberen te storneren? :o
Sowieso ouwe!
  zaterdag 21 juli 2012 @ 14:21:01 #59
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_114496028
quote:

[..]

:')__________________!

TS heeft geen ruggengraat en geen geld. Wonky tonky zwerver in aanmaak.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 14:22:49 #60
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_114496096
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:56 schreef Baalhaar het volgende:
Slecht verhaal. En wat mij betreft is er weinig negatief aan, als het al zo is.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_114496115
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Slecht verhaal. En wat mij betreft is er weinig negatief aan, als het al zo is.
Het is gewoon een buffer voor als de donaties in een jaar tegenvallen.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 14:25:12 #62
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_114496181
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:23 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

Het is gewoon een buffer voor als de donaties in een jaar tegenvallen.
En terecht, lopende projecten moeten immers ook in jaren dat er minder aan donaties binnen komt van geld worden voorzien. En een "Zwitserse bankrekening" klinkt leuk, doet vermoeden dat er belasting ontdoken wordt, maar m.i. hoeft het KWF over vermogen sowieso al geen belasting te betalen.

100 miljoen is overigens ongeveer wat jaarlijks aan donaties ontvangen wordt. De omvang valt dus alleszins mee.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')