Nou, bij mij mag het nu wel eens wat minder 'geleidelijk' gaan hoor. Zit nog steeds op een AA-cupquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:09 schreef Fixers het volgende:
Dat geleidelijk aan vind ik zelf ook wel prettig.
Komt vanzelf wel. Heb een paar maanden geleden mijn bikini-vuurdoop gehad. Viel me toch 100% mee, het was gelukkig een erg rustige periode, weinig mensen op het strand, dus de drempel was niet zo hoogquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:48 schreef Abby79 het volgende:
Dingen als zwemmen durf ik nu overigens niet...
Daar heb ik ook wel vertrouwen in hoorquote:
Dat is een ontzettend groot iets wat heel makkelijk te zien is inderdaad. Ik heb dat zelf ook gemerkt, dat ik sinds April/Mei daarin ontzettend gegroeid ben, en dat merken anderen heel duidelijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:53 schreef Joanne35 het volgende:
(en misschien deels aan mijn groeiende zelfvertrouwen, dat straal je natuurlijk ook uit)
Volgens mij heb ik hier ook wel eens een artikel over gelezen ergens, daar werd gesuggereerd dat je met makeup die licht- en schaduw-effecten in het gezicht kunt simuleren en zo overtuigender over kunt komen als man of vrouw. Zal eens kijken of ik het nog ergens terug kan vinden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:57 schreef wonderer het volgende:
Oh, nee, zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde dat het verschil heel subtiel kan zijn, dus dat je het niet kunt aanwijzen. Ter illustratie die lichtval, zo makkelijk is het menselijk brein dus al te beinvloeden.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:47 schreef Xenzo het volgende:
Mag ik vragen wat "FFS" en "FMS" zijn? Ik ken die termen niet.
Oké, dank, dat is dan ook weer helder.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:47 schreef Nezhi het volgende:
Facial Feminization Surgery (FFS)
Facial Masculization Surgery (FMS)
Letterlijk wat er staatquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:24 schreef FacetheMusic het volgende:
Wat bedoel je precies met rustgevend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las Metroid-oplastyquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:50 schreef Nezhi het volgende:
Ik zag vandaag een resultaat van metoidoplasty. Zag er precies zo uit als de pieleman op Michelangelo's David standbeeld.
Als je dan nog een SNES hebt, wordt dat dan een Super Metroid-oplasty?quote:
Moet je maar net het geluk hebben dat je lichaam onder invloed van de hormonen zo'n piemel maakt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:50 schreef Nezhi het volgende:
Ik zag vandaag een resultaat van metoidoplasty. Zag er precies zo uit als de pieleman op Michelangelo's David standbeeld.
Het is een operatie!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:49 schreef robinpunt het volgende:
[..]
Moet je maar net het geluk hebben dat je lichaam onder invloed van de hormonen zo'n piemel maakt.
Je moet hem zelf groeien, ze verplaatsen 'm alleen tijdens die operatie.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:51 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Het is een operatie!
Maar het resultaat was best wel klein hoor, ik heb wel grotere gezien.
Hoe ziet dat eruit dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:50 schreef Nezhi het volgende:
quote:
Ik heb ook nooit beweerd dat ik dat wel wasquote:je bent niet goed wijs Abby.
Ik betwijfel het eigenlijk... ik ben na de hormonen ook niet opeens gaan gillen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:32 schreef wonderer het volgende:
Ik hield nooit zo van achtbanen, maar ik ben nog niet een eentje geweest na de T... ben eigenlijk wel benieuwd of dat nog verschil zou maken.
Even zoeken op Google images?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |