Ik zou willen dat ik dat nodig had gehadquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:45 schreef Maisnon het volgende:
Heb zelfs verhalen gelezen van mtf mensen die omdat ze nog niet fulltime zijn ook zo'n hesje dragen
Coping mechanism.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:13 schreef Maisnon het volgende:
Ik zal die van mij wel een keertje meten![]()
Maarja, ik zie ook wel eens mensen die helemaal trots op hun borsten naar 2 maanden zijn, zijn het gewoon van die obese amerikanen met moobs!
Yeah, het was niet fijn, en een korte werkte ook niet want dan ging het randje eronder zitten, zeg maar, dan viel het alleen maar meer op.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:36 schreef Nezhi het volgende:
Oh wow, is dat een full-length binder? Dat moet echt ontzettend benauwd zijn geweest.
Werd je borst ook platter toen je met hormonen begon?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, het was niet fijn, en een korte werkte ook niet want dan ging het randje eronder zitten, zeg maar, dan viel het alleen maar meer op.
Maar ja, cup E en erg stevig dus niet plat te drukken en alles
De mijne niet, maar ik heb gehoord dat dat wel een bijwerking is ja.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:06 schreef robinpunt het volgende:
[..]
Werd je borst ook platter toen je met hormonen begon?
Doe toch maar dat hesje aan, want zonder dat hesje ziet het er vreemd uit.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:30 schreef Nezhi het volgende:
nou pas op hoor
hier komen mijn giga tettenlet niet op mijn hand.
Links met hesje, rechts zonder.
[ afbeelding ]
In uw land valt het niet zo gek veel op denk ik, want mensen die dik zijn hebben ook borsten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:34 schreef wonderer het volgende:
Ben je beter af dan ik was...
[ afbeelding ]
Cool, mag ik vragen hoe dat er dan uitziet? Want als ik "borstverwijdering foto's" in Google typ dan krijg ik pittige foto's te zien, ziet het er bij u of bij andere transmannen er ook zo uit? Zo ja, het lijkt mij heftig om te leven met dat soort littekens.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:48 schreef wonderer het volgende:
Maar goed, ik ben inmiddels ruim een jaar post-op dus ik hoef niet meer moeilijk te doen met een hesje of bang dat iemand het opmerkt. Ik loop tegenwoordig zonder shirt rond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |