abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114715352
Ik heb er geen last van. Het is een beetje uitgerekt (in het begin zit het wel echt kut) en ik heb niet zulke grote tetten. Kan er prima mee werken en rondlopen nu zonder dat ik het echt merk.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 13:10:55 #102
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_114716973
Mazzelpik.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_114720477
Heb zelfs verhalen gelezen van mtf mensen die omdat ze nog niet fulltime zijn ook zo'n hesje dragen :')
  vrijdag 27 juli 2012 @ 15:11:06 #104
296917 Abby79
Being myself!
pi_114721450
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 14:45 schreef Maisnon het volgende:
Heb zelfs verhalen gelezen van mtf mensen die omdat ze nog niet fulltime zijn ook zo'n hesje dragen :')
Ik zou willen dat ik dat nodig had gehad :P Het vriendje van m'n zus heeft nu grotere borsten dan ik ;)
(maar die is ook een beetje over z'n streefgewicht :X)
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_114721542
Ik zal die van mij wel een keertje meten :') :')

Maarja, ik zie ook wel eens mensen die helemaal trots op hun borsten naar 2 maanden zijn, zijn het gewoon van die obese amerikanen met moobs!
  vrijdag 27 juli 2012 @ 15:17:24 #106
71919 wonderer
pi_114721684
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:13 schreef Maisnon het volgende:
Ik zal die van mij wel een keertje meten :') :')

Maarja, ik zie ook wel eens mensen die helemaal trots op hun borsten naar 2 maanden zijn, zijn het gewoon van die obese amerikanen met moobs!
Coping mechanism.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  vrijdag 27 juli 2012 @ 15:19:13 #107
71919 wonderer
pi_114721759
pi_114722219
nou pas op hoor
hier komen mijn giga tetten :') let niet op mijn hand.
Links met hesje, rechts zonder.

vrijdag 27 juli 2012 @ 15:34:28 #109
71919 wonderer
pi_114722367
Ben je beter af dan ik was...

pi_114722458
Oh wow, is dat een full-length binder? Dat moet echt ontzettend benauwd zijn geweest.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 15:41:26 #111
71919 wonderer
pi_114722642
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:36 schreef Nezhi het volgende:
Oh wow, is dat een full-length binder? Dat moet echt ontzettend benauwd zijn geweest.
Yeah, het was niet fijn, en een korte werkte ook niet want dan ging het randje eronder zitten, zeg maar, dan viel het alleen maar meer op.

Maar ja, cup E en erg stevig dus niet plat te drukken en alles :{
pi_114732178
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:41 schreef wonderer het volgende:

[..]

Yeah, het was niet fijn, en een korte werkte ook niet want dan ging het randje eronder zitten, zeg maar, dan viel het alleen maar meer op.

Maar ja, cup E en erg stevig dus niet plat te drukken en alles :{
Werd je borst ook platter toen je met hormonen begon?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 20:09:30 #113
71919 wonderer
pi_114732279
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:06 schreef robinpunt het volgende:

[..]

Werd je borst ook platter toen je met hormonen begon?
De mijne niet, maar ik heb gehoord dat dat wel een bijwerking is ja.
pi_114737246
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:30 schreef Nezhi het volgende:
nou pas op hoor
hier komen mijn giga tetten :') let niet op mijn hand.
Links met hesje, rechts zonder.

[ afbeelding ]
Doe toch maar dat hesje aan, want zonder dat hesje ziet het er vreemd uit.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:34 schreef wonderer het volgende:
Ben je beter af dan ik was...

[ afbeelding ]
In uw land valt het niet zo gek veel op denk ik, want mensen die dik zijn hebben ook borsten.
pi_114737905
Over buitenland gesproken: in Nederland lijkt men vrij open-minded op als het om LGBT-dingen gaat, maar is dat ook zo in Amerika of in een ander land? Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 23:07:47 #116
71919 wonderer
pi_114742416
In sommige delen van Amerika wel, in andere delen niet. Net zoals het in Amsterdam toleranter is dan in Urk (of was het nou andersom? :P).

En ja, dikke mensen hebben borsten, maar ik was niet dik, dus dan valt het op ;)
pi_114744482
Ik zie op uw foto een man die stevig gebouwd lijkt te zijn, dus ik denk dat het voor uzelf meer opvalt dan voor andere mensen. Maar goed, wellicht kijk ik anders naar mensen dan mensen die met een transitie bezig zijn.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 23:48:13 #118
71919 wonderer
pi_114745381
Yeah, elk klein dingetje valt dan op. Ik ben ook bang dat ze denken dat mijn heupen te breed zijn of zo, heel irritant.

Maar goed, ik ben inmiddels ruim een jaar post-op dus ik hoef niet meer moeilijk te doen met een hesje of bang dat iemand het opmerkt. Ik loop tegenwoordig zonder shirt rond :)
pi_114747377
Ik heb nogmaals goed uw foto bekeken, maar ik zie niks vreemds aan uw borstkast of heupen. Uw schouders zijn duidelijk een stuk breder dan uw heupen, wat bij mannen dus normaal is.
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 23:48 schreef wonderer het volgende:
Maar goed, ik ben inmiddels ruim een jaar post-op dus ik hoef niet meer moeilijk te doen met een hesje of bang dat iemand het opmerkt. Ik loop tegenwoordig zonder shirt rond :)
Cool, mag ik vragen hoe dat er dan uitziet? Want als ik "borstverwijdering foto's" in Google typ dan krijg ik pittige foto's te zien, ziet het er bij u of bij andere transmannen er ook zo uit? Zo ja, het lijkt mij heftig om te leven met dat soort littekens.
pi_114757059
Littekens verschillen per soort operatie :)

Hier heb je bijv. twee grote littekens, maar die vervagen na een tijdje wel. (Niet mijn foto)
http://www.princegrenouil(...)8/coteD_19.08.11.jpg

Een periareolar operatie heb je hele kleine littekens (volgens mij alleen om je tepels) maar dat kan je alleen bij kleine borsten doen.
pi_114758664
Ik vind veel resultaten waarbij de chirurg het litteken vlak onder de borstspier heeft geplaatst, echt ontzettend goed. Vooral bij beetje gespierde transmannen, dan zie je het gewoon helemaal niet als je het niet weet.
pi_114758764
Ik wil niemand beledigen, maar ik vind het geen fraaie littekens en ze zijn behoorlijk zichtbaar.
pi_114759013
Het duurt enkele maanden voordat ze verdwijnen hoor. Net als andere littekens. Tegen het einde van deze vid zie je ook bijna de littekens niet meer.
En hier zie je bijna niets, de periareolar operatie
pi_114759524
Goeie videos Nezhi, veel van die resultaten zijn echt geweldig. En die foto's zijn waarschijnlijk ook nog kort na de operatie genomen. Echt top, Garramone.
pi_114759666
Jack Nicholson is nog pre-op http://theadventuresoftra(...)olson-man-boobs1.jpg
Ik denk niet dat dit met een periareolar kan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')