quote:
Op dinsdag 17 juli 2012 16:02 schreef Zweefvliegje het volgende:Achteraf gepraat, maar je had Vodafone door Telfort moeten laten opzeggen dan had je dit niet gehad.
Zoals het nu gaat kan jij er niks aan veranderen, volgende keer beter regelen.
nou lekker dan
ALS ik op de nummerbehoud pagina van telfort bekijk
https://www.telfort.nl/ecare/mijntelfort/mobiel/nummerbehoud/quote:
Belangrijke informatie vooraf
Zorg dat u ingelogd bent met het nummer dat u NIET wilt behouden.
Houdt de volgende gegevens van uw vorige aanbieder bij de hand:
het te behouden nummer
simkaartnummer van het nummer dat u wilt behouden
naam provider
klantnummer (als u een zakelijk nummer wilt meenemen)
Telfort doet de opzegging van uw oude abonnement. Heeft u uw abonnement bij uw vorige provider al opgezegd? Meld dan bij uw vorige provider dat u nummerbehoud heeft aangevraagd.
4. Klanten met een leasetoestel van Telfort dienen rekening te houden met het
inleveren of overnemen (tegen betaling van de restwaarde) van het toestel
na aanvraag nummerbehoud.
deze bovenstaande info zie ik alleen als ik ingelogd ben.
maar als ik de nummerbehoud pagina bekijk van telfort als ik niet ingelogd ben dan zie ik het volgende
https://www.telfort.nl/KB(...)mmerbehoud-aanvragenquote:
Nummerbehoud aanvragen
U heeft een nieuwe aansluiting bij Telfort en u wilt uw oude nummer behouden? Vraag dan nummerbehoud aan:
1. Log in op Mijn Telfort met het Telfort nummer.
2. Vul het aanvraagformulier in.
3. Verstuur het aanvraagformulier.
Uw aanvraag nummerbehoud geldt als opzegging van uw oude abonnement. Als alle gegevens correct zijn ingevuld ontvangt u binnen twee weken een bevestigingsbrief van de aanvraag. In deze bevestigingsbrief staat de datum waarop uw nummer wordt overgezet naar uw nieuwe aansluiting.
Nadat uw nummer is overgezet bent u op de nieuwe aansluiting bereikbaar onder uw oude nummer.
Let op!
Heeft u uw abonnement bij uw vorige provider al opgezegd? Meld dan bij uw vorige provider dat u nummerbehoud heeft aangevraagd. Heeft u een prepaid? U neemt het prepaid beltegoed van uw huidige provider niet mee naar Telfort.
een beetje verwarrend en wat een pesterij godverdomme!
ik heb de laatste
DIKKE qoute geinterperteerd als van doe dat maar alvast of zelfs wenselijk of als een stap van de procedure. voel me nu zwaar kut. ben ik nu zo dom en achterlijk?

ik zie hetzelf als een beetje een pesterij nu ik het op deze manier heb gedaan dat ik 14dagen moet wachten, dat is wel erg beroerd lang!
[ Bericht 2% gewijzigd door maturon op 17-07-2012 16:34:36 ]