Is dit het : ik heb echt nergens verstand van en lul maar wat topic?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:23 schreef DroogDok het volgende:
Heb je daar niet ook dataverbinding voor nodig?
Ja, ¤25 per dagquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:23 schreef DroogDok het volgende:
Ah, je verklaart meteen je eigen aanwezigheid?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is dit het : ik heb echt nergens verstand van en lul maar wat topic?.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:24 schreef Netsplitter het volgende:
Kan er ook nog normaal gereageerd worden?
Dank.
Uitzondering is Hoax.
Gewoon thuis die kaart downloaden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:23 schreef DroogDok het volgende:
Die opmerking is helemaal niet vreemd. Navigon voor T-mobile vereist een 3g verbinding.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is dit het : ik heb echt nergens verstand van en lul maar wat topic?.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:26 schreef HunterSThompson het volgende:
[..]
Die opmerking is helemaal niet vreemd. Navigon voor T-mobile vereist een 3g verbinding.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:26 schreef HunterSThompson het volgende:
[..]
Die opmerking is helemaal niet vreemd. Navigon voor T-mobile vereist een 3g verbinding.
Nee dus.quote:Zolang je T-Mobile klant bent, kun je de applicatie gebruiken. Op het moment dat je niet langer klant bent, is de app niet meer toegankelijk. Ook je in-app purchases komen dan te vervallen.
Data gebruik: De kaarten zijn al voorgeïnstalleerd op je iPhone. Daarom wordt er tijdens het navigeren geen data gebruikt. Omdat alle kaarten al zijn voorgeïnstalleerd, is de app 1.7 GB groot, het downloaden kan daarom alleen via een WiFi verbinding
Ik zie het nietquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:29 schreef Skv het volgende:
[..]. Die is alleen voor Nederland.
TS gaat naar Kroatië.
Vergelijk die twee woorden eens. Zie je het verschil?
Nederland - Kroatië.
Ik heb Navigon Europa aangeschaft. In die versie zitten óók Kroatië en Slovenië.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:29 schreef Skv het volgende:
[..]. Die is alleen voor Nederland.
TS gaat naar Kroatië.
Vergelijk die twee woorden eens. Zie je het verschil?
Nederland - Kroatië.
ben je nou serieus?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:35 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Ik heb Navigon Europa aangeschaft. In die versie zitten óók Kroatië en Slovenië.
Het punt is dat je voor mobiele navigatie inderdaad een signaal moet hebben, en DAT is dus mijn vraag. Is het signaal voldoende in dergelijke landen om met je iphone te navigeren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |