Ik krijg het nu gezellig druk,alles komt tegelijk. en mag vanavond ook nog half uurtje wat doenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:16 schreef -Miauw- het volgende:
Nou ik heb in ieder geval één dingetje op mijn werk gedaan vandaag
Oh balen! Wat voor werk doe je?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik krijg het nu gezellig druk,alles komt tegelijk. en mag vanavond ook nog half uurtje wat doen
Ben applicatieontwikkelaar/beheerder. Moet wat live gezet worden op een relatief rustig moment en dat is rond 10 uur vanavondquote:
Oh op zich wel interesssantquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben applicatieontwikkelaar/beheerder. Moet wat live gezet worden op een relatief rustig moment en dat is rond 10 uur vanavond
Het hoort er idd bij, vind het ook niet erg, soms wat onhandigquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:38 schreef -Miauw- het volgende:
Oh op zich wel interesssantIk heb de ballen verstand van ICT maar ik vind het wel cool om te zien wat mijn collega's allemaal ontwikkelen
![]()
En ja die tijden die er dan bij horen's avonds laat of heel vroeg in de ochtend een update doen
Heb je al besteld?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmm, de keuken vloer in de olie gezet.. Wat voor eten zal ik bestellen vanavond?
Grieks!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmm, de keuken vloer in de olie gezet.. Wat voor eten zal ik bestellen vanavond?
Maar wel beter. Ik ga straks echt wel bestellen dusquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ben naar de supermarkt gegaan om een maaltijdsalade te halen. Damn wat gezond weer van me
Dikke pad!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar wel beter. Ik ga straks echt wel bestellen dus
Jajajajajaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, nou, kleine moeite om iets gezonders op te halen onderweg naar huis dan.
Haha toepasselijek ondertitel heb jequote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:35 schreef Spezza19 het volgende:
Nieuwe buren... Net thuis, nu al een hekel aan ze . Wat een lawaai
Doe je goedquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ben naar de supermarkt gegaan om een maaltijdsalade te halen. Damn wat gezond weer van me
Ja ze zijn met het huis bezig.. Ze praten erg hardquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha toepasselijek ondertitel heb je
Zijn ze de spullen nog op hun plek aan het zetten?
Boven-/onderburen of naast je?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja ze zijn met het huis bezig.. Ze praten erg hard![]()
Maar goed, wie weet hebben ze een geile dochter....
Een geile dochter toch?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:04 schreef Spezza19 het volgende:
Nevermind.... ze hebben een kind....
En als ik de ouders zo zie dan is het overlast waiting to happen.....
Kun je over een jaartje verhuizenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:59 schreef Spezza19 het volgende:
Ze wonen naast me. Heb een normaal huis. Morgen maar te koop zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |