abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114316545
Ik kreeg onlangs via de e-mail het bericht dat er online is ingebroken bij belprovider Simpel. Dit heeft tot gevolg dat het voor abonnementhouders van Simpel niet meer mogelijk is om online na te gaan hoeveel belminuten/smsjes e.d. men over heeft voor de betreffende maand.

Ik vind het erg storend dat deze service online niet beschikbaar is. Ik vind dat Simpel zo snel mogelijk ervoor moet zorgen dat de service weer beschikbaar wordt en zo nodig compensatie biedt aan abonnementhouders. Wellicht doet Simpel dit bewust niet, omdat gebruikers van de mobiele telefoon natuurlijk wel wat sneller over het aantal belminuten heengaan dan normaal gesproken.

Simpel is natuurlijk niet zo'n grote provider als Vodafone/KPN/T-Mobile. Ik weet echter vrij zeker dat als het zo'n grote provider geweest zou zijn dat er dan druk vanuit de politiek zou zijn geweest. Nu gebeurt het echter niet, omdat het een relatief kleine provider is. Wat ik echter erg vind is dat Simpel hier weg mee komt. Ze hebben al wekenlang het probleem dat gebruikers niet kunnen checken hoeveel belminuten men heeft. Hoe denken jullie hierover?

[ Bericht 36% gewijzigd door Lucky_Lovely op 17-07-2012 14:47:40 ]
  dinsdag 17 juli 2012 @ 14:38:20 #2
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_114316612
Bij T-mobile was het ooit driekwart jaar niet mogelijk om je tegoed te bekijken.... Geen druk vanuit de politiek hoor.
pi_114316728
Download een appje?

Zolang het een service is en geen verplicht iets heb je pech
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_114316897
Ik vind eigenlijk dat het providers verplicht moeten worden gesteld om de mogelijkheid aan gebruikers te bieden om op een eenvoudige manier te checken hoeveel belminuten men over heeft. Mensen gaan tegenwoordig zo gemakkelijk over het aantal belminuten heen met alle financiele gevolgen van dien. Dit soort situaties moeten worden voorkomen.

Het is fijn dat Simpel de mogelijkheid heeft om het aantal belminuten voor de maand te controleren, maar dat het zo'n lange tijd uit de lucht wordt gehaald, kan echt niet! Ik durf te wedden dat hun omzet deze maand hoger is dan andere maanden, omdat de onlinefaciliteit al een tijdje uit de lucht is.
pi_114316946
"Beste klant,

Simpel heeft ontdekt dat er een digitale inbraak heeft plaatsgevonden. Uit onderzoek blijkt dat een onbevoegde toegang heeft gehad tot een bestand met emailadressen van personen die via een recente campagne klant zijn geworden. Simpel heeft daarom besloten de dienstverlening via de website tijdelijk af te sluiten. U kunt hierdoor tijdelijk niet inloggen op uw persoonlijke pagina MijnSimpel.

Na de ontdekking van de mogelijke inbraak heeft Simpel hiervan direct melding gedaan bij de toezichthouder OPTA. Inmiddels is er ook aangifte gedaan bij de politie. Het onderzoek naar de digitale inbraak loopt nog.

Wij betreuren de ontstane situatie en wij werken hard om de dienstverlening via de website voor u snel weer volledig beschikbaar te maken. Wij zijn ons er van bewust dat u hiervan hinder kunt ondervinden. Mocht u vragen hebben, dan kunt u in de meeste gevallen het antwoord vinden op onze website (www.simpel.nl). Hier zullen wij regelmatig updates plaatsen.

Als u hetzelfde wachtwoord voor MijnSimpel ook voor andere websites gebruikt, dan raden wij u aan deze wachtwoorden voor alle zekerheid te wijzigen.

Met vriendelijke groet,

Jasper de Rooij
Directeur Simpel"
pi_114319185
Je valt in herhaling :')
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 17 juli 2012 @ 20:11:12 #7
335452 cricket
cricket from space
pi_114330121
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 14:45 schreef Lucky_Lovely het volgende:
Mensen gaan tegenwoordig zo gemakkelijk over het aantal belminuten heen met alle financiele gevolgen van dien. Dit soort situaties moeten worden voorkomen.
Dat kunnen ze toch doen door gewoon een beetje op te letten hoeveel ze bellen? Als je 100 minuten hebt en je weet niet precies of je op 90 of 110 zit maar alleen 'ergens daar tussen', nou ja, ok. Maar als je er dermate veel overheen zit dat je flink moet bijbetalen dan heb je zelf echt niet op zitten letten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')