"Beste klant,
Simpel heeft ontdekt dat er een digitale inbraak heeft plaatsgevonden. Uit onderzoek blijkt dat een onbevoegde toegang heeft gehad tot een bestand met emailadressen van personen die via een recente campagne klant zijn geworden. Simpel heeft daarom besloten de dienstverlening via de website tijdelijk af te sluiten. U kunt hierdoor tijdelijk niet inloggen op uw persoonlijke pagina MijnSimpel.
Na de ontdekking van de mogelijke inbraak heeft Simpel hiervan direct melding gedaan bij de toezichthouder OPTA. Inmiddels is er ook aangifte gedaan bij de politie. Het onderzoek naar de digitale inbraak loopt nog.
Wij betreuren de ontstane situatie en wij werken hard om de dienstverlening via de website voor u snel weer volledig beschikbaar te maken. Wij zijn ons er van bewust dat u hiervan hinder kunt ondervinden. Mocht u vragen hebben, dan kunt u in de meeste gevallen het antwoord vinden op onze website (
www.simpel.nl). Hier zullen wij regelmatig updates plaatsen.
Als u hetzelfde wachtwoord voor MijnSimpel ook voor andere websites gebruikt, dan raden wij u aan deze wachtwoorden voor alle zekerheid te wijzigen.
Met vriendelijke groet,
Jasper de Rooij
Directeur Simpel"