Beter is overdreven, maar die Moisander is zeker wel een goede opbouwer. Heel leuk als we dit jaar met alleen talenten achterin gaan spelen, maar dan kun je niet verwachten dat ze kampioen worden. Ajax heeft in de breedte meer nodig, PSV heeft met 4 goede middenvelders en 4 goede aanvallers het goed voor elkaar.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooral niet serieus nemen die Barry [ afbeelding ]
En 0 goede verdedigers.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:24 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Beter is overdreven, maar die Moisander is zeker wel een goede opbouwer. Heel leuk als we dit jaar met alleen talenten achterin gaan spelen, maar dan kun je niet verwachten dat ze kampioen worden. Ajax heeft in de breedte meer nodig, PSV heeft met 4 goede middenvelders en 4 goede aanvallers het goed voor elkaar.
Je beste aanval is je verdediging. PSV heeft een baggerverdediging.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:24 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Beter is overdreven, maar die Moisander is zeker wel een goede opbouwer. Heel leuk als we dit jaar met alleen talenten achterin gaan spelen, maar dan kun je niet verwachten dat ze kampioen worden. Ajax heeft in de breedte meer nodig, PSV heeft met 4 goede middenvelders en 4 goede aanvallers het goed voor elkaar.
Nou moet je niet doen alsof die verdediging van PSV niks is.quote:
vind het veel geld, persoonlijktwitter:JeroenKapteijns twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 14:52:12De Jong voor recordbedrag verkocht aan Borussia M. FC Twente incasseert naar verluidt 15 miljoen euro voor spits. Hoogste bedrag ooit. reageer retweet
Pieters is verdedigend niet beter dan Boilessen (vind ik) en van Rhijn is 30x beter dan Hutchinson. Ook een vd Wiel in vorm is beter.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:27 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Nou moet je niet doen alsof die verdediging van PSV niks is.Ik schat Pieters en Hutchinson als backs verdedigend beter in dan Boilesen en van der Wiel. Die Zanka heb ik geen idee van en Marcelo kan ook wel verdedigen, maar hij moet die foutjes eruit halen.
Mwah betwijfel ik dat van Boilesen. Hij had toch verdedigend een paar wedstrijden waar hij werd weggespeelt. Bovendien hebben van Rhijn en Boilesen allebei nog geen heel seizoen gespeeld en kun je ook niet van ze verwachten dat ze een seizoen lang presteren.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Pieters is verdedigend niet beter dan Boilessen (vind ik) en van Rhijn is 30x beter dan Hutchinson. Ook een vd Wiel in vorm is beter.
Babel was ooit duurderquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:28 schreef Catch22- het volgende:
vind het veel geld, persoonlijktwitter:JeroenKapteijns twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 14:52:12De Jong voor recordbedrag verkocht aan Borussia M. FC Twente incasseert naar verluidt 15 miljoen euro voor spits. Hoogste bedrag ooit. reageer retweet
Ik heb Boilesen nog nooit 'weggespeeld' zien worden. Van Rhijn is gewoon een enorm talent die echt wel beter is dan middenvelder Hutchinson op de rechtsback positie.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:31 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Mwah betwijfel ik dat van Boilesen. Hij had toch verdedigend een paar wedstrijden waar hij werd weggespeelt. Bovendien hebben van Rhijn en Boilesen allebei nog geen heel seizoen gespeeld en kun je ook niet van ze verwachten dat ze een seizoen lang presteren.
Klopt, maar het is ook een geweldige speler.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:28 schreef Catch22- het volgende:
Vraag het me nog af..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, maar het is ook een geweldige speler.
Wel te veel, maar ze gaan er plezier aan beleven.
Ja, maar dat was een excessquote:
Hij had af en toe momenten dat hij er slecht uitzag danquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb Boilesen nog nooit 'weggespeeld' zien worden. Van Rhijn is gewoon een enorm talent die echt wel beter is dan middenvelder Hutchinson op de rechtsback positie.
Ach, ze moeten er ooit gaan staan he.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:34 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Hij had af en toe momenten dat hij er slecht uitzag dan![]()
Ik hoop wel dat ze Moisander halen, anders speel je met 3 jongens in de verdediging die nog geen vol seizoen hebben gespeeld (Blind niet op centraal vol seizoen).
Alderweireld heeft ervaring. En natuurlijk heeft van Rhijn niet een heel seizoen gespeeld, maar hij heeft zeker wel ervaring opgedaan in het eerste.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:38 schreef TheDutchguy het volgende:
In het ideale plaatje worden talenten 1 voor 1 in een goed draaiend team geplaatst waar ze worden gecoacht door meer ervaren spelers. Ajax mist die ervaren spelers achterin.
de Jong is Huntelaar #2 man. Goeie speler wel, maar geen topperquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, maar het is ook een geweldige speler.
Wel te veel, maar ze gaan er plezier aan beleven.
ja van van Rhijn kan je verwachten dat ie het op sleeptouw neemtquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Alderweireld heeft ervaring. En natuurlijk heeft van Rhijn niet een heel seizoen gespeeld, maar hij heeft zeker wel ervaring opgedaan in het eerste.
Zegt hij dat?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:43 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ja van van Rhijn kan je verwachten dat ie het op sleeptouw neemt
![]()
Er is een reden waarom Aldeweireld de aanvoerdersband niet overneemt en volgens mij ook niet reserve aanvoerder isquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Alderweireld heeft ervaring. En natuurlijk heeft van Rhijn niet een heel seizoen gespeeld, maar hij heeft zeker wel ervaring opgedaan in het eerste.
4,5 ook, Narsingh was gewoon een goede speler voor Ajax.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voor 3,5 was het een prima aankoop geweest.
Narsingh moet het hebben van zijn snelheid, en ik zie niet hoe hij bij Ajax op topsnelheid moet komen als je tegenstanders hebt die op de eigen 16 staan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
4,5 ook, Narsingh was gewoon een goede speler voor Ajax.
Suljemani en Boerrigter ook...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Narsingh moet het hebben van zijn snelheid, en ik zie niet hoe hij bij Ajax op topsnelheid moet komen als je tegenstanders hebt die op de eigen 16 staan.
Bij Sulejmani zie je dat hij weinig kan. Derk heeft tenminste nog een schot + voorzet om de speler heen.quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Narsingh moet het hebben van zijn snelheid, en ik zie niet hoe hij bij Ajax op topsnelheid moet komen als je tegenstanders hebt die op de eigen 16 staan.
Ach, ze denken dat Narsingh alleen maar snel is en puur alleen dat. Narsingh is ook gewoon een prima voetballer, en weet zeker dat hij moeiteloos bij Ajax mee zou komen. Hij heeft gewoon een goede techniek, en is in kleine ruimtes helemaal niet zo slecht als men hier beweert.quote:
Ik heb Narsingh idd een aantal leuke acties zien maken in de kleine ruimte afgelopen seizoen. Ik denk wel dat Assaidi een betere techniek heeft, maar die heeft zich volgens mij een keer negatief over Ajax uitgelaten mbt El Hamdaoui. Dus die zie ik ook niet snel komenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ach, ze denken dat Narsingh alleen maar snel is en puur alleen dat. Narsingh is ook gewoon een prima voetballer, en weet zeker dat hij moeiteloos bij Ajax mee zou komen. Hij heeft gewoon een goede techniek, en is in kleine ruimtes helemaal niet zo slecht als men hier beweert.
Je beste middenvelder van het middenveld halen, liever niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
?????-----Siggy-----Eriksen
Janssen --- Anita---- De Jong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |