Niks mis met Rommedahl bij Ajax. Met zijn schitterende voorzet die altijd precies leek te dalen op het hoofd waar hij mikte. Het blijft een blunder dat hij geen 2 jarig contract kreeg terwijl hij aanbood zijn salaris te halverenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:13 schreef gniffie het volgende:
[..]
Welke actie. daar heeft Narsingh de techniek niet voor? En puur op accelatie kom je er niet langs bij Ajax, daar zijn de ruimtes te klein voor. Zie Rommedahl.

Jij en 442 zijn zulke vage mannetjes... srsquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom kom jij zo geïrriteerd over?Ga normaal een discussie aan man, kom met argumenten in plaats van je nietszeggende posts.
Achja, wat maakt het ook uit. Ga lekker doorBen blij dat hij naar PSV is gegaan.

Inderdaad. Assaïdi is veel meer een rasvoetballer dan Narsingh. Narsingh is echt niet slecht verder, maar er zit meer talent in Assaïdi. En wat nog het belangrijkst is: Bansheeboy zal dik tevreden zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Voorzet is niet alles he wat je moet kunnen. Een overzicht is ook best belangrijk, een steekpass kunnen geven bijvoorbeeld. Dat heb ik Assaidi veel vaker zien doen dan Narsingh.

Verkeerd man, deze is het ²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Inderdaad. Assaïdi is veel meer een rasvoetballer dan Narsingh. Narsingh is echt niet slecht verder, maar er zit meer talent in Assaïdi. En wat nog het belangrijkst is: Bansheeboy zal dik tevreden zijn2

Argument?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:28 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Jij en 442 zijn zulke vage mannetjes... srs

Prima speler van wat ik heb gezien van hem.quote:Scott Dann is de volgende verdediger die met het zoekende Ajax in verband wordt gebracht. De Amsterdammers zouden bij Blackburn Rovers navraag hebben gedaan naar de beschikbaarheid van de gewilde Engelsman.
De 25-jarige Dann degradeerde in zijn eerste seizoen bij de Rovers uit de Premier League, een vertrek lijkt dan ook aanstaande. Reading, Southampton en West Ham United werden al met de verdediger in verband gebracht, maar Ajax hoopt hem nu te kunnen verleiden met Champions League-voetbal.
Volgens Sky Sports wil de Nederlandse landskampioen Dann een seizoen huren, terwijl Blackburn Rovers een voorkeur heeft voor een definitieve transfer. Op die manier kan de degradant het binnengekomen geld gebruiken om de selectie op andere posities te versterken. Onduidelijk is wat Dann moet opbrengen.
Dann begon zijn carrière bij het nietige Walsall en speelde vervolgens twee seizoenen voor Coventry City. In dienst van Birmingham City maakte de verdediger zijn debuut in de Premier League (vijftig wedstrijden, twee doelpunten), alvorens hij vorig jaar naar Blackburn trok. Daar speelde de rechtspoot 27 wedstrijden.

Die kan ik nooit makenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Verkeerd man, deze is het ²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²

quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:32 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Jullie komen over als vage mannetjes

Godverdommequote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:32 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Jullie komen over als vage mannetjes

Haal dan meteen Heitinga terug.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:32 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Prima speler van wat ik heb gezien van hem.
Al denk ik dat we dit ook wel weer met een korreltje zout kunnen nemen

Z'n overzicht vind ik nou juist een een sterke kant van hem, gaat ook goed de combinatie aan. En weet wanneer hij de diepte moet zoeken. Geeft de voorzetten ook vaak goed. En niet zo raar dat je dat Assaidi vaker ziet doen, die staat met z'n rechterbeen aan de linkerkant en kapt dus vaker naar binnen om te zoeken naar zo'n pass. Daarom zie je hem dus ook juist weer praktisch geen voorzetten geven van die kant. Als hij op rechts staat is dat waarschijnlijk andersom.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Voorzet is niet alles he wat je moet kunnen. Een overzicht is ook best belangrijk, een steekpass kunnen geven bijvoorbeeld. Dat heb ik Assaidi veel vaker zien doen dan Narsingh.

Die nog gedegradeerd is ookquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Echt heWil je een voetballende verdediger kopen, ga je voor een Engelsman.

En bekend met het systeem, voetballend beter, fysiek meer dan genoeg voor de Eredivisie, een leider en past binnen een week weer in het systeem.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:36 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Die gaat een flink stuk duurder zijn.

Wat zegt dat nou weer...quote:

Het zegt heel veelquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:38 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wat zegt dat nou weer...
Boerrigter speelde ook in de Jupiler League

Vrij veel. Een verdediger van een club die normaal gesproken een middenmotor in de Premier League is, die opeens degradeert?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:38 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wat zegt dat nou weer...
Boerrigter speelde ook in de Jupiler League

Naja als je Dann en Muniesa haalt zie ik het probleem totaal niet. In Alderweireld heb je al een voetballende verdediger.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het zegt heel veel
En Boerrigter is anders

als als als alsquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:40 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Naja als je Dann en Muniesa haalt zie ik het probleem totaal niet. In Alderweireld heb je al een voetballende verdediger.

Dat degradant vind ik dus totaal niet belangrijk. Het gaat erom wat die gast kan - daar kan je nu totaal geen oordeel over geven.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
als als als als
Ik heb geen behoefte aan als maar gewoon aan een goede verdediger en niet aan een degradant

Voor een verdediger vind ik het echt geen kul argumentquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:42 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat degradant vind ik dus totaal niet belangrijk. Het gaat erom wat die gast kan - daar kan je nu totaal geen oordeel over geven.
Villareal is ook gedegradeerd en je gaat mij niet vertellen dat er geen speler van Villareal is die een versterking voor Ajax kan zijn.
Kul argument.

Als je middenveld geen bal kan vasthouden, je aanval ineffectief is je en een matige keeper hebt kan je daar als verdediger vrij weinig aan doen. Vertonghen was daar ook gedegradeerd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Voor een verdediger vind ik het echt geen kul argument
quote:Dann scored his first goal for Rovers, but also suffered a ruptured testicle, an injury which was expected to keep him out for six weeks.

Vertonghen is te goed voor Blackburn. Tadaa.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:44 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Als je middenveld geen bal kan vasthouden, je aanval ineffectief is je en een matige keeper hebt kan je daar als verdediger vrij weinig aan doen. Vertonghen was daar ook gedegradeerd.
[..]![]()

Naja, er is een reden dat als je zoekt naar Dann dat hij in verband werd gebracht met een groot aantal Engelse topclubs en subtoppers.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vertonghen is te goed voor Blackburn. Tadaa.

http://www.vi.nl/Spelers/Speler.htm?dbid=62734&typeofpage=84137quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:47 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Naja, er is een reden dat als je zoekt naar Dann dat hij in verband werd gebracht met een groot aantal Engelse topclubs en subtoppers.
Die gast kan echt wel wat maar heeft gewoon pech dat hij bij Blackburn speelde.

Ik zie een Engelse verdediger afkomstig van een degradant gewoon niet in een Ajax shirt. Gewoon niet. Noem mij eens een Engelse centrale verdediger die meer kan dan goed verdedigen? En juist dat voetballende heb je nodig bij Ajax. Inschuiven, passen, dat heb je gewoon nodig.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:47 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Naja, er is een reden dat als je zoekt naar Dann dat hij in verband werd gebracht met een groot aantal Engelse topclubs en subtoppers.
Die gast kan echt wel wat maar heeft gewoon pech dat hij bij Blackburn speelde.

Kijk eens naar je post, en bedenk dan of je dit ook zo in het echt gezegd had tegen een random persoon.quote:

ik zie in hem zeker niet de opvolger van Jantje nee. Maar iemand afschrijven omdat hij is gedegradeerd in Engeland vind ik echt een bullshit argument.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zie een Engelse verdediger afkomstig van een degradant gewoon niet in een Ajax shirt. Gewoon niet. Noem mij eens een Engelse centrale verdediger die meer kan dan goed verdedigen? En juist dat voetballende heb je nodig bij Ajax. Inschuiven, passen, dat heb je gewoon nodig.

Er zijn altijd uitzonderingen, je weet het niet!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zie een Engelse verdediger afkomstig van een degradant gewoon niet in een Ajax shirt. Gewoon niet. Noem mij eens een Engelse centrale verdediger die meer kan dan goed verdedigen? En juist dat voetballende heb je nodig bij Ajax. Inschuiven, passen, dat heb je gewoon nodig.

Dit is Fok!.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:51 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Kijk eens naar je post, en bedenk dan of je dit ook zo in het echt gezegd had tegen een random persoon.

Leg mij eens uit wat raar is dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:51 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Kijk eens naar je post, en bedenk dan of je dit ook zo in het echt gezegd had tegen een random persoon.

De plek waar je je anders kan gedragen omdat het toch geen gevolgen heeft?quote:

De plek waar iedereen achterlijk of vaag isquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:52 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
De plek waar je je anders kan gedragen omdat het toch geen gevolgen heeft?

Nee, jij bent lekker normaal hierquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat niet wegneemt dat 4LF een vaag figuur is.

Ja ik snap het vaak ook niet hoor...maar ja, dat is wel een beetje het idee van een forum vaak.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:52 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
De plek waar je je anders kan gedragen omdat het toch geen gevolgen heeft?

Probably een stelletje social awkward boiis die hier lekker anoniem de held uit kunnen hangen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:53 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nee, jij bent lekker normaal hier
Zo kan ik nog wel een ritsje namen opnoemen van mensen die zich op Fok ongetwijfeld iets anders gedragen dan in de 'echte wereld' (oh man wat klinkt dat lame)

Welkom op het internet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:54 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Probably een stelletje social awkward boiis die hier lekker anoniem de held uit kunnen hangen.

Back to Ajax?quote:
Dit is een van die dingen die jou en 422 zo kenmerkt. Jullie blijven maar doorgaan.quote:

Mwa buiten Fok! ben ik ook best wel stoer hoor, vandaag nog mijn fietsband geplaktquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:54 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Probably een stelletje social awkward boiis die hier lekker anoniem de held uit kunnen hangen.

Je komt uit Delft en ik ken je niet, dan ben je een nobody.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa buiten Fok! ben ik ook best wel stoer hoor, vandaag nog mijn fietsband geplakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |