En Assaidi is een buitenspeler.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
El Hamdaoui zeikt altijd bij de scheidsrechter, dat zie je Aissaidi bv nooit doen. Wel degelijk een verschil tussen die spelers.
En ook niet van Ajax. Laten we als bron nemen een turkse krant, sure.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Oussama heeft geen belangstelling van PSV of Twente bv
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:41 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Marokkanen en Ajax is toch een huwelijk dat gedoemd is te mislukken.
Er zit wel een verschil tussen de ene marokkaan en de andere.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:42 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Niet dan? Ze vertrekken allemaal (met bonje).
Zeker, maar ik zie ook ome Assaidi niet komen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Er zit wel een verschil tussen de ene marokkaan en de andere.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:42 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Niet dan? Ze vertrekken allemaal (met bonje).
Echt waar? Ik dacht dat je ze allemaal over 1 kant kon scheren.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Er zit wel een verschil tussen de ene marokkaan en de andere.
Het komt ook maar van een turkse krant, maarja we zien wel. Ben blij dat er iig naar versterkingen voor de buiten-postities wordt gekeken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zeker, maar ik zie ook ome Assaidi niet komen.
Bonje tussen aanhalingstekens, maar welke is er nou echt geslaagd? Laatste jaren gaan Bouy, Aissati, Hamlap allemaal weg zonder succes. En dan nog niet te spreken over de jaren ervoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:44 schreef TIM-846 het volgende:
[..]![]()
Er is er 1 geweest toch? Of vind je Mido ook een Marokkaan?
Soms kan dat ook, wees gerust.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Echt waar? Ik dacht dat je ze allemaal over 1 kant kon scheren.
Aissati was heel nuttig de tweede seizoenshelft. Bouy heeft nog geen minuut in Ajax 1 gespeeld, en die werd gehersenspoeld door Raiola, Hamlap had een groot voorval met de trainer.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Bonje tussen aanhalingstekens, maar welke is er nou echt geslaagd? Laatste jaren gaan Bouy, Aissati, Hamlap allemaal weg zonder succes. En dan nog niet te spreken over de jaren ervoor.
Ons beleid weet echt wel wat ze doen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit hier in een mooie waan me voor te stellen Assaidi bij Ajax, en ga ik automatisch van die negatieve reacties lezen en dat beïnvloedt mijn mooie waan
Aisatti maakt ons wel kampioenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Bonje tussen aanhalingstekens, maar welke is er nou echt geslaagd? Laatste jaren gaan Bouy, Aissati, Hamlap allemaal weg zonder succes. En dan nog niet te spreken over de jaren ervoor.
Wist niet dat dat mogelijk is bij een dergelijke grote positivo als jij.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit hier in een mooie waan me voor te stellen Assaidi bij Ajax, en ga ik automatisch van die negatieve reacties lezen en dat beïnvloedt mijn mooie waan
Was bewustquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
aaaaaaaaaaaa zit erin, wat een prachtige trap
Ey die post je gisteren ookquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
aaaaaaaaaaaa zit erin, wat een prachtige trap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |