Zou dat iets te maken hebben met het verliezen van drie basisspelers waarvoor nog niets terug is?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Al dat negativisme hier, ik ben weer weg
Assaidi bedoel je? Die is net rond met Galataseray volgens mij. Of een van die andere Turkse ploegen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Aisaddi kan volgens mij op beide flanken.
Had het al aangepast, volgensmij komen de clubs er niet uit toch?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Assaidi bedoel je? Die is net rond met Galataseray volgens mij.
Kom op. 1 september is nog lang niet in zicht man. Téringquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:43 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zou dat iets te maken hebben met het verliezen van drie basisspelers waarvoor nog niets terug is?
JA MAAR WE MOETEN BINNEKORT WEL OEFENEN TEGEN CELTICquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op. 1 september is nog lang niet in zicht man. Téring
competitie begint al snelquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Az paar keerquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is Siggy eigenlijk vaker lang geblesseerd geweest?
Ik hoop het. Die gast zou ik echt nooit bij Ajax willen zien.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Assaidi bedoel je? Die is net rond met Galataseray volgens mij. Of een van die andere Turkse ploegen.
Ik maak me ook niet druk over het seizoen, we worden echt wel kampioen. Betekend niet dat je niet NOG beter kan worden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop het. Die gast zou ik echt nooit bij Ajax willen zien.
echte versterkingen jaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
/Care. We haalden tijdens de competitie vorig seizoen ook Cillessen en Bulykin binnen.
Totaal blind voor medespelers en een ster in het missen in open kansen door zware zelfoverschatting. Daarbij is hij de eerste die het laat lopen als iets niet naar zijn zin gaat.quote:
Klopt. Verneuken we gewoon weer de eerste seizoenshelft, om vervolgens voor de derde keer op rij een onmogelijke inhaalslag te realiserenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Soort Sulejmani 2.0 dus?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Totaal blind voor medespelers en een ster in het missen in open kansen door zware zelfoverschatting. Daarbij is hij de eerste die het laat lopen als iets niet naar zijn zin gaat.
Cillessen maakt het verschil.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
/Care. We haalden tijdens de competitie vorig seizoen ook Cillessen en Bulykin binnen.
Vermeer heeft het de laatste wedstrijden prima gedaan. Ook telkens rustig gebleven aan de bal.quote:
Bij Sulejmani is het geen zelfoverschatting, die kan gewoon echt niet voetballen.quote:
Dus als hij denkt het wel te kunnen is het toch zelfoverschatting? Al heb ik serieus liever Sulejmani in de selectie dan Assaidiquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Bij Sulejmani is het geen zelfoverschatting, die kan gewoon echt niet voetballen.
Als Danijel Pranjic achter hem speelt, wel.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Bij Sulejmani is het geen zelfoverschatting, die kan gewoon echt niet voetballen.
Hadden we dus beter op zak gehouden die centen en deze zomer Narsingh gehaald. Daar hadden we wat aan gehad!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vermeer heeft het de laatste wedstrijden prima gedaan. Ook telkens rustig gebleven aan de bal.
Nogmaals, Narsingh zal echt niet in ons spelsysteem passen maat. Ik heb eerder gschald van wel, maar heb toch ingezien dat dat niet zo isquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:52 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hadden we dus beter op zak gehouden die centen en deze zomer Narsingh gehaald. Daar hadden we wat aan gehad!
Eh, we hadden wel een goede reservekeeper nodig of had je liever Verhoeven als 2de keeper gehad?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:52 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hadden we dus beter op zak gehouden die centen en deze zomer Narsingh gehaald. Daar hadden we wat aan gehad!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |