Dat wel, maar heeft geen absolute prioriteit. Mits Boilesen op tijd fit is en blijftquote:
Ja, maar dan hebben we alsnog een back-up nodig want die kan echt geen heel seizoen aan. En als Blind nog een keer daar staat krijg ik een hart aanval.quote:
Daarom zou Muniesa echt handig zijn, die kan ook prima op linksback in geval van nood.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, maar dan hebben we alsnog een back-up nodig want die kan echt geen heel seizoen aan. En als Blind nog een keer daar staat krijg ik een hart aanval.
Zijn contract is laatst met een paar jaar verlengd, dus er moet iets goed gaan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:38 schreef vincerusso het volgende:
[..]nog denken dat ie gezien zijn verleden fit gaat blijven
En dan blind centraal of ook nog een Moisander/viergever/nuytinck halen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Daarom zou Muniesa echt handig zijn, die kan ook prima op linksback in geval van nood.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:38 schreef vincerusso het volgende:
[..]nog denken dat ie gezien zijn verleden fit gaat blijven
Dat is eerder bedoeld als steuntje in de rug. Talent heeft die jongen ook genoegquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zijn contract is laatst met een paar jaar verlengd, dus er moet iets goed gaan.
Hij heeft dit keer toevallig wel gelijk, daar kan je momenteel niet echt op bouwen.quote:
In geval van nood kan Blind wel een keertje centraal, niet voor een heel seizoen. Maar anders kunnen we Denswil misschien eens een wedstrijdje laten spelen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
En dan blind centraal of ook nog een Moisander/viergever/nuytinck halen?
Boilesen kan geen heel seizoen aan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, maar dan hebben we alsnog een back-up nodig want die kan echt geen heel seizoen aan. En als Blind nog een keer daar staat krijg ik een hart aanval.
Inderdaad, ik heb persoonlijk Nicolai al afgeschreven.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij heeft dit keer toevallig wel gelijk, daar kan je momenteel niet echt op bouwen.
Denken dat Serero slecht isquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:40 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Boilesen kan geen heel seizoen aan.
Sulejmani kan geen heel seizoen aan.
Sigthorsson kan geen heel seizoen aan.
Boerrigter kan geen hele wedstrijd aan.
Hoe gaan we dat oplossen? Met de Serero's, Blinds en Lukoki's van deze wereld?
Ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:40 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Sighthorsson kan je gewoon de Jong neerzetten, die speelt toch elke wedstrijd onder Frank. Voor Boerrigter en Sulejmani een speler halen die op allebei de flanken kan (ik zei net al dat we er daar eigenlijk nog een voor moesten halen) en Boilesen zeg ik ook net.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:40 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Aisaiddi kan volgens mij op beide flanken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sighthorsson kan je gewoon de Jong neerzetten, die speelt toch elke wedstrijd onder Frank. Voor Boerrigter en Sulejmani een speler halen die op allebei de flanken kan (ik zei net al dat we er daar eigenlijk nog een voor moesten halen) en Boilesen zeg ik ook net.
Zou dat iets te maken hebben met het verliezen van drie basisspelers waarvoor nog niets terug is?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Al dat negativisme hier, ik ben weer weg
Assaidi bedoel je? Die is net rond met Galataseray volgens mij. Of een van die andere Turkse ploegen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Aisaddi kan volgens mij op beide flanken.
Had het al aangepast, volgensmij komen de clubs er niet uit toch?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Assaidi bedoel je? Die is net rond met Galataseray volgens mij.
Kom op. 1 september is nog lang niet in zicht man. Téringquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:43 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zou dat iets te maken hebben met het verliezen van drie basisspelers waarvoor nog niets terug is?
JA MAAR WE MOETEN BINNEKORT WEL OEFENEN TEGEN CELTICquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op. 1 september is nog lang niet in zicht man. Téring
competitie begint al snelquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op. 1 september is nog lang niet in zicht man. Téring
Bij Az paar keerquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is Siggy eigenlijk vaker lang geblesseerd geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |