Lang leve het digitale tijdperk waar niemand nog iemand durft te bellenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:36 schreef Dibble het volgende:
Ja godverdomme man, ik dat dat we in het digitale tijdperk leefden! Zal dr ff achteraanbellen dan!
Je mobiele telefoon is vast geen analoog apparaat.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:36 schreef Dibble het volgende:
Ja godverdomme man, ik dat dat we in het digitale tijdperk leefden! Zal dr ff achteraanbellen dan!
hihiiquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:37 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Lang leve het digitale tijdperk waar niemand nog iemand durft te bellen
Daar had ik dus gekeken en stond het niet bij. Zal morgen nog eens nachecken. Alhoewel de mevrouw aan de telefoon zei dat ik dus gewoon kon rijden en bij hun in het systeem stond.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:09 schreef FF het volgende:
Gewoon aanmelden bij de Rabo en kijken onder je eigen verzekeringen geen optie?
via digidquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:22 schreef Dibble het volgende:
[..]
Daar had ik dus gekeken en stond het niet bij. Zal morgen nog eens nachecken. Alhoewel de mevrouw aan de telefoon zei dat ik dus gewoon kon rijden en bij hun in het systeem stond.
Ik had nog een laatste vraagje. Heb begrepen dat ik de verzekeringpapieren altijd bij me moet hebben (groen papiertje) die wordt gewoon opgestuurd nu neem ik aan?
Je groene kaart via DigiD? Lijkt me niet. Dat is voor overheidsdiensten.quote:
Je groene kaart hoef je in de EU niet bij je te hebben.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:22 schreef Dibble het volgende:
\
Ik had nog een laatste vraagje. Heb begrepen dat ik de verzekeringpapieren altijd bij me moet hebben (groen papiertje) die wordt gewoon opgestuurd nu neem ik aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |