Super, bedanktquote:Op woensdag 5 september 2012 11:45 schreef shiznuts het volgende:
6,35, ofwel: 6,4mm. Ff langs de bouwmarkt of langs de buurman.
Snap ik!quote:Op woensdag 5 september 2012 18:41 schreef bart13 het volgende:
follow focus heeft 2 rods nodig om op bevestigd te worden anders gaat ie draaien.
En dat voor 1000 euro? Dat red je niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:55 schreef dSLRFan het volgende:
Zou met dat budget voor een 60D gaan in combinatie met wat M42 lenzen. M42 lenzen zijn niet alleen leuk voor het film-effect, maar zijn voor alles wel redelijk goed inzetbaar. Voordeel is dat ze meestal veel goedkoper zijn. Zou er zeker een rig (of alleen rod support) met follow focus en mattebox bij aanschaffen als ik jou was. Verder nog een cameralamp en een ND filter.
Red je wel, mits je het e.a. uit China haalt. Zijn prima producten voor een prima prijs. Alleen niet zo'n plastic mattebox nemen.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
En dat voor 1000 euro? Dat red je niet.
Mattebox heb je vooral wat aan als je met aparte filters werkt
Moet je ff KaMo vragen hoe de Benro bevalt, die had 'em volgens mij gekocht. Ik hoorde overal dat de WF-717 dé tripod op budget was. Punt. Geen discussie mogelijk.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:05 schreef dSLRFan het volgende:
Nice tripod!![]()
Nu wil ik hem ook! Was al aan het kijken naar deze http://www.statiefshop.nl/product/148652/benro-kh25.html.. Zal met shipping wel ong. op het zelfde bedrag uitkomen?
Nee, zoals je zegt alleen veel goeds over gehoord.quote:Ervaring met LinkDelight verder trouwens? Ik heb er veel positiefs van gehoord, maar nog niets besteld.
Als jij een mattebox wil om (zon)licht tegen te houden en flares te vermi]den moet je dat zelf weten, maar ik heb genoeg aan de lenskap die bij de lens zit.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:41 schreef dSLRFan het volgende:
Heb je het tegen mij?Heb wel redelijke kennis van de zaak namelijk. Matteboxen worden vaak (meestal) geleverd met france flags. Hoofdzaak waarvoor matteboxen worden gebruikt is ook wel om er france flags op te mounten.
Vond ik ook een mooie, ja.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:28 schreef bart13 het volgende:
[..] Je zegt dat je met geregisseerd werk soms niet anders kunt? Wat denk je dat geregisseerd betekent? Juist jij hebt de regie over de situatie, jij bepaalt alles en dus kun je er omheen werken.
En bij DSLR werk niet?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:22 schreef dSLRFan het volgende:
Bij ENG werk kun je locatie vaak zelf beïnvloeden.
Nee, leg eens uitquote:Op donderdag 6 september 2012 22:53 schreef dSLRFan het volgende:
Niet als je een videoclip schiet met decor!
Daar doelde ik op, misverstanden uit de wereld nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |