Ik zie et niet?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:52 schreef Jusman het volgende:
Even off-topic.
Fokgames geeft beta keys weg voor World of Warplanes, ik heb er net een mogen ontvangen. Neem snel ff een kijkje op de FP!![]()
![]()
Kopen! Absoluut een vet spel!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:11 schreef rubbels het volgende:
Ik heb ook Batman gestemd, kan ik nog een keer gaan lopen twijfelen
Ow god ja, Rage. Die wilde ik kopen, maar de pirated versie draaide wel zo slecht op mn ATi kaart dat ik er letterlijk uren mee bezig ben geweest om het een beetje te laten draaien en dan op een gare resolutie van 800x600 ofzo dat voor mij de lol er af wasquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:15 schreef Jusman het volgende:
Ik heb rage gekocht voor de volle mep, maar destijds was de game onspeelbaar door graphic glitches bij ATI. Sindsdien nooit meer aangeraakt.
Ik heb voor The Witcher 2 gestemd, want als er iets te stemmen valt waar een van The Witcher games een keuze is dan stem ik daarvoor omdat toffe developer met gratis DLC die zn fanbase serieus neemtquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:11 schreef rubbels het volgende:
Ik heb ook Batman gestemd, kan ik nog een keer gaan lopen twijfelen
alleen de heel erg bekende gehypte AAA+ titels zijn in de sale geweest en alles wat ook maar een beetje anders is (ik noem Emergency 2012, Stronghold 3, Ruse, puzzle agent, Homefront, Cities in motion e.a.) die blijven steken op een korting tussen de 33% en 50%quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:23 schreef Siempievk het volgende:
Volgens mij zijn alle games ongeveer wel in de sale geweest, en het is pas dinsdag. Ben benieuwd wat er nog gaat komen..
Ja, weet ik, maar ik heb al zoveel uitgegevenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:13 schreef Siempievk het volgende:
[..]
Kopen! Absoluut een vet spel!
Rage is ook een goede aankoop!
Ik ook; die game is iets van 2 miljoen keer gekocht en 4,5 miljoen keer gepirate.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb voor The Witcher 2 gestemd, want als er iets te stemmen valt waar een van The Witcher games een keuze is dan stem ik daarvoor omdat toffe developer met gratis DLC die zn fanbase serieus neemt
OK thanks. Wat is je config?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:28 schreef Siempievk het volgende:
Ik laat jullie weten wat Rage op Ati doet.
Ow god ja, blauw beeld. En als het dan draaide dan was het texture popin galorequote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:27 schreef Jusman het volgende:
Idd vosss, ik had ook heel erge lagg, en bijna alles was blauw en zwart. Binnenkort weer eens proberen, maar ben nu World of Warplanes Closed Beta aan het downloaden dankzij FOK!Games!
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:37 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was het ongeveer bij Rage ten tijde van release![]()
Rage doet het hier in ieder geval dikke prima op ATI, al sinds de eerste patch trouwens.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:28 schreef Siempievk het volgende:
Ik laat jullie weten wat Rage op Ati doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |