Voorderest doe ik af en toe eens een maskertje: ik ben niet iemand die dat precies om de twee weken doet maar gewoon als het uitkomt!
quote:Me toooooo... zes keer wassen voor je een derde uit je haar hebt!
Op vrijdag 09 augustus 2002 16:16 schreef Schuimbekkie het volgende:
Murray's SuperiorHoi Sabyne trouwens
[sub]Vetkuif omhoogkamt[/img]
quote:komt er van als het maar 1 keer per jaar kan hey
Op vrijdag 09 augustus 2002 16:46 schreef ParanoidEv het volgende:
Tube Welle strong.
Alleen blijven er van die vieze witte 'korreltjes' achter als je 1x je haar even niet wast
geen vieze gele/groene/blauwe AH troep meer voor moi
quote:Komt deze wax uit een grijs soort busje (je spuit de wax er dus uit) Ben namelijk gisteren naar de kapper geweest en heb nu ineens weer kort haar. Bij de kapper hadden ze er dus wax van wella uit zo'n busje gedaan en die vond ik heel goed. Bleef goed zitten en werd niet zo vet. Hoe duur was die? Heb hem niet gekocht maar zit te twijfelen.
Op vrijdag 09 augustus 2002 16:14 schreef sabyne het volgende:
Aangezien ik tegenwoordig een kuif heb ben ik wat nieuwe spulletjes gaan proberen,ik ben echt helemaal in de wolken met mijn potje MATT WAX van Wella (alleen te koop bij kapper of kapperswinkel)Het is echt supergoed spul en je kan je haar echt alle kanten op zetten en het belangrijkste het blijft heel de dag goed zitten!!Daarover heen nog een laagje extra srong haarlak van de trekpleister en je haar zit heel de dag GREAT (teminste dat van mij!)
![]()
En dan niet de HELE pot
[Dit bericht is gewijzigd door EbA op 10-08-2002 12:05]
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 16:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
komt er van als het maar 1 keer per jaar kan hey
quote:Hier nog 1! Mega spul is dat
Op vrijdag 09 augustus 2002 16:23 schreef Wooly_Mammoth het volgende:
Fudge Hair Shaper, erg goed materiaal!!
quote:het gaat hier over hoofdhaar
Op zaterdag 10 augustus 2002 15:26 schreef ni_be het volgende:
Ik gebruik na het scheren altijd Zwitsal babymilk van mijn zus. Je huid wordt er soepel en glad van. Alleen krijg ik altijd van mijn zus te horen dat ik dan naar baby ruik.
quote:Oops verkeerde topic. foutje
Op zaterdag 10 augustus 2002 16:01 schreef Northpole het volgende:[..]
het gaat hier over hoofdhaar
Kheb meerdere dingen geprobeerd, maar het werkt allemaal niet. Dus dan maar het goedkoopste
quote:lijkt mij ook een goed plan, begin er moe van te worden zeg, eerst helemaal kaal
Op zondag 11 augustus 2002 20:12 schreef Kayuk het volgende:
Na zes jaar van gel (begon goedkoop en eindigde duur, tenminste, ik vind EUR 19,95 voor een potje duur) ben ik nu 4 maanden "natural". And it feels good! En het schttl ook nog eens tijd 's-morgens.
godver, wrom werken die plaatjes nie
ow toch wel
[Dit bericht is gewijzigd door mr_ivy op 11-08-2002 20:40]
-blijft supergoed zitten maar word niet hard.
-je haren zien er sterker uit en je krijgt van die lokken.
-Het ziet er niet plakkerig en vet uit. gewoon droog
-je kunt het gewoon 2 dagen lang in je haar zitten.
gewoon perfect voor mij..
quote:Komt uit een grijs potje,je moet echt MATT WAX nemen en geen gewone wax,ik heb er 10euro55 voor betaald bij de kapperswinkel maar volgens mij doe je er best lang mee want je hoeft er niet zo veel in te smeren
Op vrijdag 09 augustus 2002 18:17 schreef jessie het volgende:[..]
Komt deze wax uit een grijs soort busje (je spuit de wax er dus uit) Ben namelijk gisteren naar de kapper geweest en heb nu ineens weer kort haar. Bij de kapper hadden ze er dus wax van wella uit zo'n busje gedaan en die vond ik heel goed. Bleef goed zitten en werd niet zo vet. Hoe duur was die? Heb hem niet gekocht maar zit te twijfelen.
Nu gebruik ik gewoon schuimgel, gewoon gel, haarlak.. naja vanlles
quote:Ow this is weird... ik doe precies hetzelfde.
Op donderdag 28 november 2002 21:07 schreef micha het volgende:
Eerst wassen met Fructis elke dag shampoo/conditioner, dan Fructis Gladmakende melk en dan L'Oreal Special FX Radical.
We demand real poo!
- Swarzkopf Junior Power Restyler Fiber & Shine, super spul niet zo zon klodder dikke lijm, maar fiber shinige draadjes.
- Swarzkopf Junior Power Crazy Shaper Hair Gum, is ook wel fijn, en geeft een mooi "glans" aan mijn haar. En ruikt ook nog eens superlekker.
- Swarzkopf Gliss Kur hair repair direct repair. Ja zo heet het echt. Maakt het haar soepel en ook glans.
quote:De ideale combinatie.
Op donderdag 28 november 2002 21:35 schreef Dragonwizard het volgende:[..]
Ow this is weird... ik doe precies hetzelfde.
Henna plus gel (in groene tube)
Zit wel okay
Alsof je beton in je haren smeert!
maar dat is eigenlijk ook niet super gel..
ben op zoek naar gel waar je niet zoon wetlook van krijg.. iemand tips?
quote:Helemaal mee eens, gaat er alleen maar op achteruit met al die spray/gel...
Op zaterdag 30 november 2002 00:15 schreef Pietjuh het volgende:
Helemaal nix
Geen rotzooi in mijn haar
Wat ik nog wel gebruik: Hair shaper van Tom Sebastian, al was het maar om mijn springerige bob in toom te houden.
Liefs,
Helga
quote:Babyolie van zwitsal?
Op zaterdag 30 november 2002 18:04 schreef Sinaasappel het volgende:
Babyolie
beetje, dan zit de hele avond mijn haar goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |