abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5321027
Ben wel benieuwd naar.

Ook in de weer met eeltvijlen, puimsteen, voetenbadjes, créme's etc?

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 9 augustus 2002 @ 15:58:43 #2
17628 Superann
als ik het niet kan, wie dan?
pi_5321157
Ik vijl af en toe het eelt van mijn voeten, vooral als de zomer eraan komt en ik muiltjes draag. Voor zo'n beurt week ik eerst mijn voeten en na de behandeling smeer ik ze in met een cremetje. Verder lak ik mijn teemnagels meestal wel. Niet uit ijdelheid, maar meer omdat mijn twee grote teennagels langdurig blauw zijn... Ik heb geen last van nare plekjes, dus daar hou ik me niet mee bezig. Af en toe (als ik er zin in heb) neem ik een voetenbadje, maar over het algemeen hou ik me niet zo bezig met mijn voeten.
De uitspraak 'vroeger was alles beter' duidt op geheugenverlies
pi_5321192
kheb n creme-tje,
is echt lekker spulletje, geeft echt een fris gevoel!

Verder.. euuhhh.. ja nagels knippen ed..
ik zwem veel, dus das ook wel ok voor ze

vrijdag 9 augustus 2002 @ 16:03:51 #4
21247 Thedoctor
Asskisser optima forma!!!!
pi_5321245
Gewoon elke dag een douche en ff lekker met het washandje er over. Goed afdrogen (vergeet tussen de teentjes niet) en elke dag schone sokjes!!
Levens motto: sit back, relax and enjoy the ride
"Put the fun back in fundametalism"
  vrijdag 9 augustus 2002 @ 16:05:35 #5
19105 Noayla_
Love me tender
pi_5321274
Ik heb echt lelijke voeten

Doordat ik veel wandel en ook nog vaak schoenen met hakken draag die niet al te best voor je voeten zijn heb ik veel te veel eelt.

Eens in de week neem ik een voetenbadje met amandelolie en gebruik ik een puimsteen om het eelt te verwijderen. Verder smeer ik m'n voeten dagelijks in met een voetcreme.

Het helpt alleen niets want het blijven eeltpoten

O ja, omdat ik m'n teennagels ook niet echt geweldig vind doe ik er 's zomers altijd een leuk nagellakje op; dan lijkt het nog enigszins wat.

Ik ben eigenlijk helemaal niet dol op mijn voeten...

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_5321291
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 16:05 schreef Noayla_ het volgende:

Ik ben eigenlijk helemaal niet dol op mijn voeten...

Ik snap wat je bedoelt
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_5321292
zo nu en dan even wassen, soms nagels knippen. verder doen ze het prima. ohja als er een gat in mn voet zit dan behandel ik t net als elke wond. beetje sterilon ofzo, dat ie niet gaat ontsteken en mooi heelt enzo.

kip

vrijdag 9 augustus 2002 @ 16:07:42 #8
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_5321302
Zo nu en dan met de puimsteen aan de slag een voetbadje en een lekker creme-pje erop,verder natuurlijk de nageltjes iedere week even bijknippen,vijlen en dan de nageltjes lakken.Natuurlijk iedere dag wassen en schone sokken!!
I don't care.....
  vrijdag 9 augustus 2002 @ 18:17:51 #9
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_5323098
Een pedicure bezoekje elke zes weken..

En dit is nodig ook met een niet te behandelen likdoorn

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_5323239
als ik in bad zit neem ik de voetvijl ter hand
verder houd ik van gelakte teennageltjes, en dan graag in gekke kleuren
pi_5323265
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 16:05 schreef Noayla_ het volgende:
Ik heb echt lelijke voeten
ik ook, en ook vooral vanwege mn hoge laarsjes.. (het heeft ook weken geduurd voordat ik enigszins evenwicht kon behouden)
Nu zijn mn voeten compleet verpest. Ik heb al een afspraak gemaakt bij een pedicure, nou maar hopen dat het helpt
ik ben het mannetje in de chinese kamer
pi_5323286
mijn voetjes
(vind ze zelf wel mooi)

pi_5323400
vanochtend nog... Ik ging me eerst scheren op de plaatsen waar het nodig was
Daarna helemaal gescrubt (voor het gezicht een fijnere korrelstructuur) uhm, gezichtsmaskertje,haarmaskertje, helemaal gewassen

Toen nam ik een warm voetenbadje (een echte met bubblzzz), met een badpareltje (we hebben geen bad, maar wel badparels gekregen). Alles eraf geschraaft wat in de weg zat, daarna gescrubd, en toen met lekkere dikke uiercreme, even een half uurtje in laten trekken, en daarna verder insmeren.

Dat was lekker zeg, doe ik ongeveer 1 keer per maand zo'n supervolledige 'beurt' maar als ik bijvoorbeeld eelt op mijn voeten zie, dan ga ik er snel overheen. Vreselijk van die eeltvoeten

Van die oude vrouwen met van die ecco's en bijpassend eelt, bleeghh!

Billie Holiday is Lady Day!
  vrijdag 9 augustus 2002 @ 22:35:23 #14
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_5323764
eigenlijk helemaal niet

Ik knip m'n nagels en daar blijft 't eik wel bij..

Kep geen last van eelt of iets dergelijks..

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_5324559
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 18:38 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Van die oude vrouwen met van die ecco's en bijpassend eelt, bleeghh!
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_5324687
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 18:29 schreef Sanshine het volgende:
mijn voetjes
(vind ze zelf wel mooi)

[afbeelding]

Da's vooral heel veel schuim hoor
pi_5324943
Ik ben echt heel erg wat mijn voeten betreft. Ik neem eens in de zoveel tijd een voetbadje, gebruik een puimsteen en een pedicureset. Verder lak ik mijn nagels altijd en haal ik de haartjes op mijn voeten weg. Tevens heb ik nog een soort van talkpoeder speciaal voor de voetjes!
  Jubileum moderator zaterdag 10 augustus 2002 @ 20:24:29 #18
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_5332099
Als er iets is waar ik absoluut niet tegen kan zijn het wel harde eeltrandjes die snachts tegen de lakens van het bed schuren.
Ik smeer mijn voeten dus regelmatig in, knip mijn nagels lekker kort en haal overtollig eelt regelmatig weg.Nagels lakken doe ik eigenlijk nooit, ik heb op mijn laatste teentjes afschuwelijk kleine nageltjes.
Het is dan ook wel lekker makkelijk dat ik tot pedicure ben opgeleid ooit.in een grijs verleden
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_5332115
is dit serieus???

ok.

ik knip mijn nagels 1x in de maand als ze tegen de voorkant van mijn schoen aankomen en het pijn begint te doen, dit doe ik dan buiten zodat het geen rotzooi wordt.

very interesting he

Member of the Dark Projekt
Anal intruder!
pi_5332200
Ik ben helemaal blij dat ik lees dat jullie je voetjes zo goed verzorgen. Ben bezig met de opleiding tot pedicure, vandaar!!!
Peter ? Tja... me vrouw was me voor.
  zondag 11 augustus 2002 @ 20:09:30 #21
10888 Kayuk
Home away from home
pi_5342511
Deze Fok!ker (man dus) knipt zijn teennagels 1x per week want ik blijf geen sokken kopen. (als het witte sportsokken zijn OK, maar die draag ik niet en een beetje goede sok is niet echt goedkoop)

Verder 1-2 keer per week een voetencreme, al doe ik dat eigenlijk alleen in de zomer als ik open sandalen draag. Die droge randjes staan niet zo fris...

En als mijn voeten heel erg moe zijn een bruisend voetenbad. Gebeurt ongeveer 1x in de twee weken.

Wat ik vreselijk vind (naast witte sokken) zijn mannen die je bijv. in de sportschool ziet met van die lange, vieze teennagels en eeltplekken. Getver!

pi_5343986
Ik heb ook vrij veel eelt op mn voeten. Dus ik ga zo maar weer even aan de slag met een voetenbadje en de puimsteen!

Verder mag ik niet klagen over mijn voeten. Vorm is redelijk, heb geen rare kromme tenen ofzo en heb ook vrij normale nagels die dan ook regelmatig in een ijsblauw tintje gelakt worden!

Zelfs die 200 km van de 4 daagse zijn me redelijk goed vergaan. Had slechts 2 blaren waar ik niet eens last van had! Toen ik eenmaal onderweg naar huis was (achtin de auto gelukkig!), heb ik alleen wel 2 uur lang alleen maar pijn in mn voeten gevoeld....

Nou ja, tijd voor een voetenbadje en daarna weer een lekkere creme!

Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 11 augustus 2002 @ 22:53:51 #23
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_5344727
Ik heb een niet meer buigende grote teen en daar groeit helaas van alles aan vel op wat niet mooi is en niet prettig zit (soort dikke blaren die er door het lopen opkomen). Die moet ik echt snoeien/doorprikken bij tijd en wijle. Verder doe ik er niet al te veel aan. Nagels knippen uiteraard (9 stuks, de 10e is permanent verwijderd). En af en toe insmeren met een lekker spulletje van de Bodyshop (iets met citroengras), vooral als het warm is en ik last heb van branderige voeten. Mijn voeten zijn bepaald niet mijn sterkste schoonheidstroef
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_5344869
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 15:50 schreef DarkElf het volgende:
Ben wel benieuwd naar.

Nee.
pi_5346234
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 15:50 schreef DarkElf het volgende:
Ben wel benieuwd naar.

En jij, DE?

Mijn voeten zijn redelijk. Al ga ik binnenkort wel weer naar een pedicure om ze wat mooier te laten maken.

Ook heb ik kleine nageltjes. Ik lak mijn nagels wel eens en dan vind ik het jammer dat ze niet wat groter zijn.

Op de normale omgang met mijn voeten na verder vergeet ik mijn voeten aandacht te geven. Maar nu ik lees over voetenbadjes en voetencréme denk ik daar anders over

#geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')