Ook in de weer met eeltvijlen, puimsteen, voetenbadjes, créme's etc?
Verder.. euuhhh.. ja nagels knippen ed..
ik zwem veel, dus das ook wel ok voor ze
Doordat ik veel wandel en ook nog vaak schoenen met hakken draag die niet al te best voor je voeten zijn heb ik veel te veel eelt.
Eens in de week neem ik een voetenbadje met amandelolie en gebruik ik een puimsteen om het eelt te verwijderen. Verder smeer ik m'n voeten dagelijks in met een voetcreme.
Het helpt alleen niets want het blijven eeltpoten
O ja, omdat ik m'n teennagels ook niet echt geweldig vind doe ik er 's zomers altijd een leuk nagellakje op; dan lijkt het nog enigszins wat.
Ik ben eigenlijk helemaal niet dol op mijn voeten...
quote:Ik snap wat je bedoelt
Op vrijdag 09 augustus 2002 16:05 schreef Noayla_ het volgende:
Ik ben eigenlijk helemaal niet dol op mijn voeten...
kip
En dit is nodig ook met een niet te behandelen likdoorn
quote:ik ook, en ook vooral vanwege mn hoge laarsjes.. (het heeft ook weken geduurd voordat ik enigszins evenwicht kon behouden)
Op vrijdag 09 augustus 2002 16:05 schreef Noayla_ het volgende:
Ik heb echt lelijke voeten
Toen nam ik een warm voetenbadje (een echte met bubblzzz), met een badpareltje (we hebben geen bad, maar wel badparels gekregen). Alles eraf geschraaft wat in de weg zat, daarna gescrubd, en toen met lekkere dikke uiercreme, even een half uurtje in laten trekken, en daarna verder insmeren.
Dat was lekker zeg, doe ik ongeveer 1 keer per maand zo'n supervolledige 'beurt' maar als ik bijvoorbeeld eelt op mijn voeten zie, dan ga ik er snel overheen. Vreselijk van die eeltvoeten
Van die oude vrouwen met van die ecco's en bijpassend eelt, bleeghh!
Ik knip m'n nagels en daar blijft 't eik wel bij..
Kep geen last van eelt of iets dergelijks..
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 18:38 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Van die oude vrouwen met van die ecco's en bijpassend eelt, bleeghh!
quote:Da's vooral heel veel schuim hoor
Op vrijdag 09 augustus 2002 18:29 schreef Sanshine het volgende:
mijn voetjes
(vind ze zelf wel mooi)
ok.
ik knip mijn nagels 1x in de maand als ze tegen de voorkant van mijn schoen aankomen en het pijn begint te doen, dit doe ik dan buiten zodat het geen rotzooi wordt.
very interesting he
Verder 1-2 keer per week een voetencreme, al doe ik dat eigenlijk alleen in de zomer als ik open sandalen draag. Die droge randjes staan niet zo fris...
En als mijn voeten heel erg moe zijn een bruisend voetenbad. Gebeurt ongeveer 1x in de twee weken.
Wat ik vreselijk vind (naast witte sokken) zijn mannen die je bijv. in de sportschool ziet met van die lange, vieze teennagels en eeltplekken. Getver!
Verder mag ik niet klagen over mijn voeten. Vorm is redelijk, heb geen rare kromme tenen ofzo en heb ook vrij normale nagels die dan ook regelmatig in een ijsblauw tintje gelakt worden!
Zelfs die 200 km van de 4 daagse zijn me redelijk goed vergaan. Had slechts 2 blaren waar ik niet eens last van had! Toen ik eenmaal onderweg naar huis was (achtin de auto gelukkig!), heb ik alleen wel 2 uur lang alleen maar pijn in mn voeten gevoeld....
Nou ja, tijd voor een voetenbadje en daarna weer een lekkere creme!
quote:Nee.
Op vrijdag 09 augustus 2002 15:50 schreef DarkElf het volgende:
Ben wel benieuwd naar.Ook in de weer met eeltvijlen, puimsteen, voetenbadjes, créme's etc?
quote:En jij, DE?
Op vrijdag 09 augustus 2002 15:50 schreef DarkElf het volgende:
Ben wel benieuwd naar.Ook in de weer met eeltvijlen, puimsteen, voetenbadjes, créme's etc?
Mijn voeten zijn redelijk. Al ga ik binnenkort wel weer naar een pedicure om ze wat mooier te laten maken.
Ook heb ik kleine nageltjes. Ik lak mijn nagels wel eens en dan vind ik het jammer dat ze niet wat groter zijn.
Op de normale omgang met mijn voeten na verder vergeet ik mijn voeten aandacht te geven. Maar nu ik lees over voetenbadjes en voetencréme denk ik daar anders over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |