viel ook tijdens de film in slaap, lag misschien wel aan mijquote:
quote:
Welke studie abilan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:30 schreef Jajong het volgende:
1400 ekkies voor studieboeken aankomend jaar real talk.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:30 schreef Jajong het volgende:
Lkkr maximaal lenen tog.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:30 schreef Jajong het volgende:
Daar niet neequote:
+2 voor UI.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:12 schreef Panzermaus het volgende:
Hey DatWilZeggen_RuigeRijder, heb je nog wat van Omar gehoord?
[..]![]()
![]()
If onlyquote:
Haha hood whatevs yoquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bedoel je niet hood? Crib lijkt me sterk.
Wanneer kom je een pizza (met hole) bezorgen bij mequote:Op woensdag 18 juli 2012 19:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha hood whatevs yomobiel fokken ftl. Ik was bij die nieuwe appie op de stadionweg.
Zo verras ik de mensen wel altijdquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wanneer kom je een pizza (met hole) bezorgen bij me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zo verras ik de mensen wel altijdAlleen dan tussen de bloemen.
Vleesetende plantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Laten we die in KPD maken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Raad de Hoes #2
Ik dacht eerst NICE, helaas staat dit topic in MUZ.
quote:
Zolang je er niet op gaat zitten moet het goed komenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:54 schreef Juminelle het volgende:
Deze avond doorbrengen door te passen op een chihuahua. Moe nie gekker worden nie.
What? Iemand geklapt met uitsluitend je hoofd?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:10 schreef Panzermaus het volgende:
Bah, ik wil dit stomme megaverband van mijn kop trekken en jullie zusjes playen met die aesthetics-boost, en weer naar de gym, en weer mijn haar doen, alles. Toch wil ik niet eens zien hoe mijn oren eruit zien nu, als ik het goed begrijp zijn ze nu 2x zo dik en helemaal bont en blauw.![]()
En it itches.
[..]
Ik dacht eerst dat je alleen honden kon couperen, blijkbaar kan het met mensen ook.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
What? Iemand geklapt met uitsluitend je hoofd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |