quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Godverdomme.
Geen bloot mensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Nee eerst even mijn loon afwachten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, die is echt prachtig! Die bovenste sleeve ook![]()
Heb je al een afspraak inmiddels?
Das wahr ein befehlquote:
Pineapplebrah hindabuilding.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:50 schreef Panzermaus het volgende:
Mirin' headwear?
[ afbeelding ]
Werd vanochtend ook wakker met een sloot opgedroogd bloed op mijn gezicht.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wou heel flauw daadwerkelijk een pic van de link maken maar geen zin in.
9hab1, hoe komen ze er opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zitten wel een paar te chubby chicks tussen (die arabs houden daar ook wel van, zeg eerlijk).
[..]
Shirtjes 2 be printed:
Abject & Infaam
Erudiet & Eloquent
Bierproever annex matrassentester.![]()
Feyenoord Rotterdam
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:50 schreef Panzermaus het volgende:
Mirin' headwear?
[ afbeelding ]
Werd vanochtend ook wakker met een sloot opgedroogd bloed op mijn gezicht.
Wtfquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
lol @ de fag die me onbekend belt (ene Omar? met een kei Nederlands accent) die vraag wat ik met Junamiii app, wie ik ben, iets met FOK!forum en whateverGet da fuck outta here son.
quote:
Whutquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
lol @ de fag die me onbekend belt (ene Omar? met een kei Nederlands accent) die vraagt wat ik met Junamiii app, wie ik ben, iets met FOK!forum en whateverGet da fuck outta here son.
Zo'n idee had ik ookquote:
Watquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
lol @ de fag die me onbekend belt (ene Omar? met een kei Nederlands accent) die vraagt wat ik met Junamiii app, wie ik ben, iets met FOK!forum en whateverGet da fuck outta here son.
Ze heeft wel eens over hem verteld. Die boy is echt een fucking dwaas.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo'n idee had ik ook. Gaat hij mij dus onbekend bellen vragen wat ik van d'r moest
_! Ik zei wel als een baws dat hij naar A'dam Oud-Zuid moest komen als hij tekst en uitleg omtrent mijn identiteit wil
.
Kans zit erin dat hij dit leest.
Vertel mij wat, ik weet waarschijnlijk meer over hem dan hij over mijquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ze heeft wel eens over hem verteld. Die boy is echt een fucking dwaas.
Ik kies Etha, Panzer en Krio voor de fatalityquote:Je weet iig waar je moet zijn voor de fernandesknokploeg.
KOMT IE MET DON OMARquote:
Z'n "neef" zeker. Net zoals Surinaamse "tantes"quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
KOMT IE MET DON OMAR!!!
Een Spaanse chick die bij mij in de klas zat in de 2e (middelbare school) is getrouwd met zijn neef in Puerto Rico.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |