SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #200 | 01-01-2012 t/m 23-6-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.![]()
jajajaja, ik moet nog een half jaartje en dan heb ik ook hele jaren vakantie.If not now, then when.![]()
OF gewoon kwaliteitstv kijken; millionaire matchmaker, rtl 5.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:58 schreef jna het volgende:
Nogmaals :
Bazendocumentaire over usain bolt op BBC 1![]()
nikssssss aan de fysioThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Ondanks dat dit lied tyfus dom is blijft die beat echt sicccckk.
Boaz moet gewoon house gaan produceren en money maken zoals Afrojack etc.If not now, then when.![]()
Bubbling 2.0quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Boaz moet gewoon house gaan produceren en money maken zoals Afrojack etc.![]()
Dat dit muziek word genoemdquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Boaz moet gewoon house gaan produceren en money maken zoals Afrojack etc.![]()
![]()
Randstadquote:Op dinsdag 17 juli 2012 03:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben ik ook G. Alleen heb Turkse woorden van Turkse vrienden geleerd.
Feyenoord Rotterdam![]()
Holy fucking shit. Is er internet daar?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 03:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ergens in de Achterhoek vlakbij Doetinchem.Feyenoord Rotterdam![]()
Ja kerel, een fucking gat hier. Daarom wil ik z.s.m. weg hier. Ook geen reet te beleven, en alles wat er is ben ik al 1000x naartoe geweest.quote:If not now, then when.![]()
Je zou er goed aan doen om naar Rotterdam te komen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 03:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja kerel, een fucking gat hier. Daarom wil ik z.s.m. weg hier. Ook geen reet te beleven, en alles wat er is ben ik al 1000x naartoe geweest.Feyenoord Rotterdam![]()
Ik was al van plan om volgend jaar op kamers in Nijmegen te gaan (lekker Jumi stalkenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 03:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Je zou er goed aan doen om naar Rotterdam te komen.). Maar misschien ga ik ook wel ergens anders heen. Grotere steden lijken mij ook wel leuk ja.
Rotterdam zitten teveel buitenlanders G.If not now, then when.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |