Ik heb afgelopen weekend weer een hele serie Bond-films lopen kijken met de meest vernuftige gadgets... Maar die nog niet tegengekomen.. Alhoewel .. Krijg nu twijfel ..quote:Op maandag 16 juli 2012 22:57 schreef Leandra het volgende:
Ik moet iedere keer aan die zelfbeantwoordende vragen denken....
Alsof het een boodschap is die zichzelf na 3 minuten vernietigt.
Het is bijna een vage users verzameltopic....quote:
Verblijd ons met iets moois Lienekien ...quote:Op maandag 16 juli 2012 23:05 schreef Lienekien het volgende:
Maar enfin. Terwijl dwerg geconcentreerd rijdt over de uiterst smalle weggetjes met talloze bochten en langs flinke diepten, zit ik met witte knokkels te genieten van het uitzicht.
Geen idee in welke serie het wel voorkwam, volgens mij in de tekenfilmserie van "Around the world in 80 days" waar Mr Fix iedere keer van alles verzon om Phileas Fogg dwars te zitten.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend weer een hele serie Bond-films lopen kijken met de meest vernuftige gadgets... Maar die nog niet tegengekomen.. Alhoewel .. Krijg nu twijfel ..
Respect, ik denk dat ik zelf zou rijden.... ik ben zo'n beroerde meerijderquote:Op maandag 16 juli 2012 23:05 schreef Lienekien het volgende:
Maar enfin. Terwijl dwerg geconcentreerd rijdt over de uiterst smalle weggetjes met talloze bochten en langs flinke diepten, zit ik met witte knokkels te genieten van het uitzicht.
Ik heb geen rijbewijs, dus weinig keuze!quote:Op maandag 16 juli 2012 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Respect, ik denk dat ik zelf zou rijden.... ik ben zo'n beroerde meerijder
Nee maar zo vast welquote:Op maandag 16 juli 2012 23:13 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb foto's met schapen, maar met de iPad weet ik niet hoe ik die kan uploaden.
Maar het weidse uitzicht... Dat moet moet je in het echt aanschouwen, want foto's doen het geen recht.
Hier een plaatje van het grote net, waar we vandaag langs zijn gekomen.
[ afbeelding ]
Achteraf -na blijkbaar een aantal opmerkingen die ik gemist heb- niet, maar ook vooraf niet.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:34 schreef Bluezz het volgende:
En mickeys je hoeft toch niet op fok te zitten als je niet wil? En je bent aan niemand verantwoording schuldig hier hoor...
Dan mis je hier volgens mij niks de laatste tijd, veel onzin over niksquote:Op maandag 16 juli 2012 23:58 schreef Leandra het volgende:
Ik heb ze ook gemist en ik sta er om bekend dat ik zelfs een SC teruglees.
Overigens moet ik bekennen dat ik dat hier niet altijd doe
Ik ook niet, moet er niet aan denkenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:58 schreef Leandra het volgende:
Ik heb ze ook gemist en ik sta er om bekend dat ik zelfs een SC teruglees.
Overigens moet ik bekennen dat ik dat hier niet altijd doe
Tja, het is een SC.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:04 schreef chufi het volgende:
Dan mis je hier volgens mij niks de laatste tijd, veel onzin over niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |