Mwoah, gewoon 's nachts en tijdens grofvuildagen (veel wijken in steden hebben vaste dagen) gewoon rondtuffen in je barrel met aanhanger en zoeken maar.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:21 schreef Me_Wesley het volgende:
Nu weet ik dat ijzerboeren vaak tuig zijn, en net als bijvoorveeld glazenwassers absoluut niet gesteld zijn op iemand die in hun wijk komt concurreren, en dat zullen ze waarschijnlijk laten merken ook..
Dat dus.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:23 schreef r_one het volgende:
Je zou het plaatselijke woonwagenkamp op kunnen stappen en vragen of je er stage mag lopen.
Die pistolen heeft ie natuurlijk opgehaald als oud ijzer nadat ze gebruikt zijn voor eoa afrekeningquote:Op maandag 16 juli 2012 22:17 schreef Tropanzia het volgende:
Stel, ik koop een pick up.
Of een auto met aanhanger.
Van die 2 de goedkoopste/beste zeg maar.
Waar moet ik dan beginnen om oud ijzer op te halen? Ik wil het niet stelen.
Verder weet ik dat veel oud ijzer boeren pistolen hebben,(meen ik) Is dit een serieuze bedreiging onder de oud ijzer boeren, of valt het allemaal wel mee in deze bedrijfstak?
Alvast bedankt.
Lezen. Op het naburige woonwagenkamp. Toch?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:33 schreef Leandra het volgende:
En waar gaat TS dat oud ijzer opslaan als hij het verzameld heeft?
Daar ging hij toch alleen maar stage lopen?!quote:Op maandag 16 juli 2012 22:37 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Lezen. Op het naburige woonwagenkamp. Toch?
Zelfs dat nog niet; hij ging er vragen of hij er stage kan lopenquote:Op maandag 16 juli 2012 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar ging hij toch alleen maar stage lopen?!
Zoveel initiatief wordt vast gewaardeerd, ik denk dat hij aangenomen wordt.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:49 schreef r_one het volgende:
[..]
Zelfs dat nog niet; hij ging er vragen of hij er stage kan lopen
Aangezien je geen spullen mee mag nemen die aangeboden worden aan de afvalverwerking, is het diefstal als je het toch doet.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:54 schreef CafeRoker het volgende:
En het gaat zo snel dat je ook niet ff naar buiten loopt en roept dat je wat hebt.
Iemand enig idee wat hier nu precies de tactiek achter is?
Er wordt hier geen grof vuil opgehaald. Er staat dus niets op straat.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:57 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Aangezien je geen spullen mee mag nemen die aangeboden worden aan de afvalverwerking, is het diefstal als je het toch doet.
Wat verwacht je? Dat die man met zwaailicht en al je oud ijzer komt roven? Die pakt wat ie ziet staan en neemt de pleitvaart. Uiteraard.
Zou je die kamper dan niet ff waarschuwen? Dat ie al jaren letterlijk voor Jan Lul rondjes rijdt?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:58 schreef CafeRoker het volgende:
Er wordt hier geen grof vuil opgehaald. Er staat dus niets op straat.
Ja, ik vraag me werkelijk af wat hem bezieltquote:Op maandag 16 juli 2012 22:59 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Zou je die kamper dan niet ff waarschuwen? Dat ie al jaren letterlijk voor Jan Lul rondjes rijdt?
Geldt dat niet voor zo'n beetje alles in het leven?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:11 schreef livelink het volgende:
Dus gewoon netjes vragen aan mensen kan al veel opleveren.
De OP quotenquote:Op maandag 16 juli 2012 22:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Die pistolen heeft ie natuurlijk opgehaald als oud ijzer nadat ze gebruikt zijn voor eoa afrekening
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |