M'n bed heeft het overleefd (en die is uit elkaar geschroefd geweest dusquote:Op maandag 16 juli 2012 21:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Tip voor vik, ikea dingen lijden behoorlijk bij een verhuizing, dus denk nog even 10 tellen na erover
Net terug van de bios, we zijn naar jackie geweest, met de zusjes van Houten. Best aardig. En nu wil ik ook door amerika touren
Een bed valt nog wel mee, juist omdat ie uit elkaar kan, maar arme billy zal geen 5e verhuizing overleven vrees ik, net als mn kledingkastquote:Op maandag 16 juli 2012 22:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
M'n bed heeft het overleefd (en die is uit elkaar geschroefd geweest dus)
. En verder gaat het niet om heel grote spullen (tv-meubel, salontafeltje, ladenkastje).
Touren door Amerika.
Nog wat fruitquote:Op maandag 16 juli 2012 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
Morgen mezelf maar 's feeden.
O: griekse yoghurt met banaan, walnoten en honing
T: restje pompoenpuree
L: 2 geroosterde boterhammen hummus
D: volkorenpasta (90 gram ongekookt) met een hele courgette, 250 gram broccoli, champignon, ui, spinazie en wat kaas
T: rood wijntje
T: handje walnoten
Niet súperweinig maar toch te weinig.![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 22:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Perr! Wat ben je een held dat je bent gaan rennen!
Ik heb het bij een uurtje kickfit gehouden. En een wandeling door de regen met 2 verstandelijk gehandicapten die zowaar meewilden.
Èn, niet geheel onbelangrijk, ik heb slechts 2 macarons op.
Porties waren niet al te groot, op de D na, die was wel echt fatsoenlijkquote:Op maandag 16 juli 2012 22:46 schreef Vlierbloesem het volgende:
Afhankelijk van de hoeveelheden vind ik het geloof ik wel meevallen Mo! Vind het eigenlijk wel een mooi lijstje! Tenzij allemaal kleine porties natuurlijk.
De hele dag door blijven trainen.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:04 schreef the85mc het volgende:
Ben niet gaan hardlopen en fietsen, maar wel krachttraining gedaan. Heb wel als een malle naar huis gefietst vanaf stage door de regen, maar werd toch natBegin buikspieren te zien, maar alleen net na training..
Was grapje, als je ze alleen ziet na training => blijven trainen.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:12 schreef the85mc het volgende:
[..]
Que?
Buikspieren worden in de keuken gemaakt zeggen ze toch?
Dit! Niet afwachten!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:15 schreef loveli het volgende:
Dokter bellen. Nu. Huisgenootje inlichten.
Mjah ik eet meestal wel 1 fruitstuk per dag, bijv. gister een wilde perzik, maar ik vond vandaag de sinaasappelsap voldoende...quote:Op maandag 16 juli 2012 22:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Puff, morgen weer aan de bak?
Vlier, je lijstjes zijn zo fijn. Doe je goed!
Mishu, waar zijn je groente en fruit? Is het wel genoeg?
Zo'n kaasstengel is voornamelijk boter, vind je dat lekker genoeg? (Lust het niet graag dus daarom)
Heb voor 'stiefzoon' lief een lekker toetje gemaakt met vla, kwark, necatrine, bruine suiker en 2 blokjes fudge![]()
Ich bin an feeder
Ja ik leef nog. Keel zit gewoon heel erg dicht en inademen gaat dan alsof ik door een rietje adem. Dokter heeft niet zo veel zin, heb gewoon pech dat ik dit vaak heb zegt de dokter ook.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 06:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Leef je nog billy?
Ik werd heel vroeg wakker en nu heb ik besloten maar heel vroeg naar mn werk te gaan.
Het is verbazingwekkend druk in de trein kan ik jullie vertellen.
Lijstjesplanning:
O yoghurt kwark havermout lepel jam bosbessen koffie verkeerd
t 30 gr gedroogde mango
L 4 boterhammen rosbief
t 35 gr walnoten paranoten amandelen
D pasta met timaten broccoli courgette paprika saus. Nog even kijken of ik er nog vlees doorheen doe
s krachttraining
T kwark
Denk dat het kwam door de kat van m'n ouders en dan ben ik overal overgevoelig voor wat normaal wel mee valt (o.a parfum en wasmiddel) en de lucht in Adam is ook niet heel erg fijn om in te ademen.quote:
Huis van m'n zus poetsen/opruimen en vrijdagmiddag naar Frieslandquote:
Welke film?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:39 schreef Perruche het volgende:
Morning!!
Wajooo, ik kon echt niet slapen en nu ben ik echt kapot. Hopelijk vanavond lekker uit eten ofzo en misschien naar de film?
Kweenie!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Welke film?Ik moet binnenkort ook maar weer eens gaan
.
ja heb ook astma (gehad)quote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hmmm... klinkt astma achtig. Heb je wel eens Ventolin geprobeerd? Dat verwijdt de luchpijp, werkt bij mij geweldig goed.
in lalaland is het iedere dag tussen de 30 en 40 graden *sad*quote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het schijnt binnenkort wat beter te worden. Las ik.
wat is lalaland nouquote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:56 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
in lalaland is het iedere dag tussen de 30 en 40 graden *sad*
Na volgend weekendquote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het schijnt binnenkort wat beter te worden. Las ik.
Wij zijn net overgestapt van Tele2 naar Ziggo en hebben nu veel sneller internetquote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:47 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!Ziggo schiet eens op met de router, wil thuis ook internetten!
Zag al weer dat ik tettenpraat van Coco gemist heb...
[ afbeelding ]
Toch lijkt me dat niet gezond, Billy
HPKW, jij baas!
Goed bezig!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
O: volkorenboterham met hamworst, melk
T: banaan
L: groentesoep, boterham met iets
T: waarschijnlijk luchtige frambozenvla![]()
D: wokken/aardappelen-groente-vlees/kip-iets
T: nog geen idee
Vaiz, het was ook klein geschreven he
Zo, ik ga wat poetsen. Heb een schema opgesteld (met dagelijkse, wekelijkse en 2-wekelijkse klusjes/poetsels in huis). Nu is het geen probleem als we iets een keer overslaan, maar wil er regelmaat in zien te krijgen en vooral overzicht. Zijn de laatste tijd goed bezig met alvast ons leven in een ander stramien te krijgen, dus nu nog even iets beter bezig zijn
hmm. ja die zei dat ik niet grieperig werd maar last kreeg van m'n longen, dat ik al die 'virusjes' oppak.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bij sommigen komen de allergische of asthmatische klachten weer sterker opzetten op de volwassen leeftijd. Bezoek huisarts levert dus niets op?
En antihistaminicum (aerius,loratadine, cetirizine) in je tas mocht je in een dierenhuis komen.
Best een mooi lijstje! Hoe gaat het met je buik?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo, ik ga wat poetsen. Heb een schema opgesteld (met dagelijkse, wekelijkse en 2-wekelijkse klusjes/poetsels in huis). Nu is het geen probleem als we iets een keer overslaan, maar wil er regelmaat in zien te krijgen en vooral overzicht. Zijn de laatste tijd goed bezig met alvast ons leven in een ander stramien te krijgen, dus nu nog even iets beter bezig zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahja, ok, dat zou ik niet als "klusje" zien maar meer als iets als douchen - het moet toch.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vaatwasser inruimen, aanrecht schoonhouden, dat soort dingen denk ik.
Oven schoonmaken... hikken we hier al 4 jaar tegenaan.
Oh, die staan in de kolom 'overig'quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goed bezig!
Zo'n plan hebben wij ook, alleen komen de koelkast, oven en de kastjes niet vaak genoeg aan de beurt. Hoe vaak maak jij die schoon, volgens jouw schema?
Ik vind douchen leuker dan het aanrecht schoonmaken. Eigenlijkquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:12 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ahja, ok, dat zou ik niet als "klusje" zien maar meer als iets als douchen - het moet toch.
Ja, eigenlijk wel, maarrrrr.... Wij zijn mensen die al snel iets laten liggen. Daarom willen we er structuur in krijgen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:12 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ahja, ok, dat zou ik niet als "klusje" zien maar meer als iets als douchen - het moet toch.
Buik doet het prima! Sinds ik zwanger ben, geen klachten meerquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:10 schreef Perruche het volgende:
[..]
Best een mooi lijstje! Hoe gaat het met je buik?
Ennuh, wat voor klusjes zijn dat die je dagelijks zou moeten doen...
De vorige oven hebben we NOOIT schoongemaaktquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
en nou weet ik weer waarom ik geen huisdieren hebquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, maarrrrr.... Wij zijn mensen die al snel iets laten liggen. Daarom willen we er structuur in krijgen.
[..]
Buik doet het prima! Sinds ik zwanger ben, geen klachten meer
Wat klusjes betreft: heb het per kamer/gedeelte van het huis ingedeeld. En dagelijks is voor boven: snel stofzuigen & opruimen (dus gewoon zooi aan de kant), wekelijks fatsoenlijk stofzuigen en dweilen. Voor beneden idem. Dan zijn er nog extra dingen afhankelijk van de ruime (toilet, douche cabine, wasbakken, spul afnemen met vochtige doekjes, beddegoed verschonen, etc).
Oh, beddegoed verschoon ik sowieso al 1x/week, maar heb ALLES op dat schema gezet. Dus ook de klusjes waar wel al regelmaat in zit
Ja, dat! gelukkig doet vriendje stofzuigen maar hij zou het vaker moeten doenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier wordt 1x per week gestofzuigd door de hulp. Als de katten echt hun verhaartijd hebben, gooien we 'm zelf er ook nog 1x snel doorheen, maar soms ook niet. Ik heb er echt geen zin meer in hoor als ik thuis kom van het werk. Vind boodschappen doen en koken al een heel gedoe.
Huuquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je ziet het toch gewoon, als de oven en koelkast schoongemaakt moeten worden?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
HuuIk kom maar geen ovengerecht bij je eten
. Wij proberen het iig twee keer per jaar te doen
. Eigenlijk zou eens in de drie maanden beter zijn. We hebben wel een lijstje op de koelkast hangen met daarop de datum waarop koelkast/oven voor het laatst schoongemaakt zijn.
Ik doe gewoon een vuns-boks met je hoor! *boks*quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:34 schreef Perruche het volgende:
gelukkig vind ik huishouden niet zo belangrijk. Het ziet er schoon uit, daar gaat het om! Geloof dat ik de grote dingen echt max 1x per maand doe. Wat erg eigenlijk
Ja, maar, wij waren ECHT heel erg. En als wij iets niet bijhouden, ziet het er binnen no time uit als een zwervershol (absurd, hoeveel troep in hoe weinig tijd wij kunnen maken, vooral ikquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:34 schreef Perruche het volgende:
gelukkig vind ik huishouden niet zo belangrijk. Het ziet er schoon uit, daar gaat het om! Geloof dat ik de grote dingen echt max 1x per maand doe. Wat erg eigenlijk
Het erge is wel dat omdat ons huis ZO klein is, je allles direct ziet. Ah well, donderdag krijgen we bezoek, denk dat ik maar iets vroeger op ga staan om het enigszins toonbaar te maken...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik doe gewoon een vuns-boks met je hoor! *boks*
Ramen lappen? Quoi?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:38 schreef Nallie het volgende:
Ik stofzuig om de dag, maar dat komt wel door de katten inderdaad... aanrecht en fornuis doe ik gewoon na t koken. Merk wel dat bijhouden erg veel scheeltBen alleen slecht in ramen lappen..
Zometeen naar Ikea
Moet paar dingen terugbrengen en wil even kijken voor stoelen, lamp en voorraadpotten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:39 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ramen lappen? Quoi?.
Veel plezier! Wat ga je kopen?
Heb je die foto's nog? FB? Ik ben nieuwsgierig. Bovendien denk ik dat het bij ons altijd erger is dan bij anderenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, maar, wij waren ECHT heel erg. En als wij iets niet bijhouden, ziet het er binnen no time uit als een zwervershol (absurd, hoeveel troep in hoe weinig tijd wij kunnen maken, vooral ik).
Edit: ik heb toch wel eens die foto's rondgestuurd? Nou, zo erg wil ik het noooooit meer laten worden...
Het was ook niet heel veel. 1600 kcal. Heb van die dagen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:43 schreef Perruche het volgende:
An ik vind je lijstje echt niet veel, hoeveel kcals zit je op?
Is je schoonpa veel te dik? Goed dat 'ie naar de dietiste gaat!
Ik wil meequote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:38 schreef Nallie het volgende:
Ik stofzuig om de dag, maar dat komt wel door de katten inderdaad... aanrecht en fornuis doe ik gewoon na t koken. Merk wel dat bijhouden erg veel scheeltBen alleen slecht in ramen lappen..
Zometeen naar Ikea
Oh, vast wel. Maar echt. Ik weet dat iedereen altijd zegt "bij ons is het ook een troep, hoor", maar ik ken niemand die ons overtreft. Behalve op tv danquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:43 schreef An24 het volgende:
[..]
Heb je die foto's nog? FB? Ik ben nieuwsgierig. Bovendien denk ik dat het bij ons altijd erger is dan bij anderen
Oh shit, heb voor de vakantie maar een pilstripje gehaald.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Drie dagen te vroeg ongesteld worden is niet handig de dag voor je gaat vliegen..
Het was bij mij thuis ook altijd een enorme bende, want niet te dol op opruimen en schoonmaken. Sinds mijn huidige vriend is het hier reuze netjesquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, vast wel. Maar echt. Ik weet dat iedereen altijd zegt "bij ons is het ook een troep, hoor", maar ik ken niemand die ons overtreft. Behalve op tv dan
Pm je ze zo. Disclaimer: het ziet er tegenwoordig NIET meer zo uit
Het was niet eens in me opgekomen dat het wel eens eerder zou kunnen komen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh shit, heb voor de vakantie maar een pilstripje gehaald.
Dat heb ik dit weekend getest en ik word er niet blij van maar het werkt wel.
Oh wat zonde!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het was niet eens in me opgekomen dat het wel eens eerder zou kunnen komen.
Nou ja, is niet anders. Vorig jaar op Cyprus was ik ook echt de hele week ongesteld. Niet tof als je een hele dag in bikini op een boot zit, maar goed. En ze verkochten daar overal alleen minitampons, voor omgerekend ruim 5 euro per doosje..
Ik durf te wedden dat 'enorme bende' in het niets valt bij hoe het er bij ons uitzag....quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het was bij mij thuis ook altijd een enorme bende, want niet te dol op opruimen en schoonmaken. Sinds mijn huidige vriend is het hier reuze netjes
Check. Maar goed, in het vliegtuig zit je toch rustigquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Drie dagen te vroeg ongesteld worden is niet handig de dag voor je gaat vliegen..
Tis toppie nu!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, vast wel. Maar echt. Ik weet dat iedereen altijd zegt "bij ons is het ook een troep, hoor", maar ik ken niemand die ons overtreft. Behalve op tv dan
Pm je ze zo. Disclaimer: het ziet er tegenwoordig NIET meer zo uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |