abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 juli 2012 @ 08:42:19 #176
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_114304919
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 08:36 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

:D _O-
Kan je lachen, maar behalve van Rhijn heb ik nog geen hele goede zien debuteren. (kanttekening: Heb niet alles gezien natuurlijk, Denswil oid schijnt ook goed te zijn)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 17 juli 2012 @ 08:45:35 #177
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114304959
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 08:42 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Kan je lachen, maar behalve van Rhijn heb ik nog geen hele goede zien debuteren. (kanttekening: Heb niet alles gezien natuurlijk, Denswil oid schijnt ook goed te zijn)
Dus PSV wordt met 2 vingers in de neus kampioen :? Het is gewoon gebleken afgelopen seizoen dat die matige jeugd van Ajax en Feyenoord nog altijd beter is dan die superaankoop selectie van PSV.
pi_114304982
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 08:40 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Geniet er maar van, de komende maanden. De volgende 4 jaar zijn wij weer aan de beurt.
En dan gaan ze janken als Ajacieden een grote mond hebben :') . Wat zijn jullie toch een stel Calimero's.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 08:47:47 #179
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_114304986
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 08:45 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dus PSV wordt met 2 vingers in de neus kampioen :? Het is gewoon gebleken afgelopen seizoen dat die matige jeugd van Ajax en Feyenoord nog altijd beter is dan die superaankoop selectie van PSV.
Dat zeg ik toch niet? Vind het alleen wel knap dat jullie er zo zeker van zijn dat PSV toch wel weer 3de gaat worden.

Denk dat je je er ook niet voor hoeft te schamen dat je met 5 nieuwe basis spelers niet er direct staat. Dat komt dit seizoen, met gerichte versterkingen wel.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 08:56:25 #180
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_114305110
Nou die ajaciedjes zijn ook gauw op hun pik getrapt in dat topic van ze. :') Corrigeer je iets, ben je aan het 'haten' en 'kutten'. Nou, weten we dat ook weer. :)

Beste ajacieden hier, stop eens met haten en kutten!
  dinsdag 17 juli 2012 @ 09:08:38 #181
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114305313
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 08:47 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch niet? Vind het alleen wel knap dat jullie er zo zeker van zijn dat PSV toch wel weer 3de gaat worden.

Denk dat je je er ook niet voor hoeft te schamen dat je met 5 nieuwe basis spelers niet er direct staat. Dat komt dit seizoen, met gerichte versterkingen wel.
Dat heb ik nooit gezegd, PSV doet altijd mee om het kampioenschap en dat zal dit seizoen niet anders zijn, wel vind ik dat de verschillen gewoon klein blijven ondanks de aankopen die PSV gedaan heeft.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 09:15:04 #182
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_114305421
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 09:08 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit gezegd, PSV doet altijd mee om het kampioenschap en dat zal dit seizoen niet anders zijn, wel vind ik dat de verschillen gewoon klein blijven ondanks de aankopen die PSV gedaan heeft.
Jij wellicht niet. Maar heb er al genoeg voorbij zien komen in de 3 club topics :)

PSV heeft dan vorig seizoen inderdaad veel gekocht, dat was ook gewoon nodig. Ajax en ook Feyenoord hebben deze periode ook gehad, of die nu succesvol was of niet. Verschil is dat het bij PSV in ieder geval rendabeler lijkt te zijn, of het meer prijzen gaat opleveren dan de beker afgelopen seizoen is koffiedik kijken.

Ik zou ook liever met eigen jeugd spelen, maar daarvan zijn de meeste nog niet op het vereiste niveau, om dan het niveau wat PSV na wilt streven te halen dienen er dus spelers gehaald te worden.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 09:19:09 #183
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114305488
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 09:15 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Jij wellicht niet. Maar heb er al genoeg voorbij zien komen in de 3 club topics :)

PSV heeft dan vorig seizoen inderdaad veel gekocht, dat was ook gewoon nodig. Ajax en ook Feyenoord hebben deze periode ook gehad, of die nu succesvol was of niet. Verschil is dat het bij PSV in ieder geval rendabeler lijkt te zijn, of het meer prijzen gaat opleveren dan de beker afgelopen seizoen is koffiedik kijken.

Ik zou ook liever met eigen jeugd spelen, maar daarvan zijn de meeste nog niet op het vereiste niveau, om dan het niveau wat PSV na wilt streven te halen dienen er dus spelers gehaald te worden.
Maar ondanks dat heb ik niet het idee dat het nu klopt, wat er nu staat is een aardige counterploeg en in de EL zie ik PSV ook wel ver komen, maar in de competitie waar een topclub nagenoeg altijd op de helft van tegenstander moet spelen is het toch wat anders.
pi_114305495
Welke tegenstanders kunnen jullie eigenlijk loten in de Europa League? Zitten daar nog een paar mooie affiches tussen?
  dinsdag 17 juli 2012 @ 09:23:58 #185
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_114305581
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 09:19 schreef Tarado het volgende:

[..]

Maar ondanks dat heb ik niet het idee dat het nu klopt, wat er nu staat is een aardige counterploeg en in de EL zie ik PSV ook wel ver komen, maar in de competitie waar een topclub nagenoeg altijd op de helft van tegenstander moet spelen is het toch wat anders.
In de EL zal het ongetwijfeld een soort van counterploegje worden inderdaad. Met zoveel snelheid voorin :)

In de Eredivisie niet hoor, maar dat kan ik natuurlijk niet onderbouwen zonder dat er wedstrijden gespeeld zijn. Tegen Genk ging het in ieder geval best aardig.
pi_114305632
Leuk dat Ajax-topic....
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 09:31:51 #187
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_114305779
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 08:45 schreef Tarado het volgende:

[..]

Meer gemotiveerd, meer strijd, meer wil. Daarmee bereik je meer dan spelers die beter zijn, maar waar de rest er bij ontbreekt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_114305781
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 09:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
Leuk dat Ajax-topic....
Oh, lekker uithuilen in het PSV-Topic, je bent zelf degene die het trieste gedrag levert
pi_114305855
quote:
13s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 09:32 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Oh, lekker uithuilen in het PSV-Topic, je bent zelf degene die het trieste gedrag levert
Klopt inderdaad. Maar zullen we dit mooie topic daar niet ook mee vervuilen ?
pi_114306109
PSV heeft het al 3x zelf op rij weggegooid. Telkens stonden we rond maart nog bovenaan. Het zal nu toch wel een keer goed gaan zou je zeggen?
pi_114307521
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 09:45 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
PSV heeft het al 3x zelf op rij weggegooid. Telkens stonden we rond maart nog bovenaan. Het zal nu toch wel een keer goed gaan zou je zeggen?
Ik denk dat het grootste verschil nu gaat zijn dat Rutten weg is. Rutten werd na de winterstop altijd een vervelend zenuwpeesje en dat werkte door in de spelersgroep. Advocaat is een winnaar en zal er beter voor zorgen dat PSV niet verslapt in de tweede helft van het seizoen.

Toch wordt het een spannend seizoen, te beginnen met de eerste prijs: morgen de lichtstadderby!
pi_114308155
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 09:45 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ga maar weer zoeken naar excuses. PSV heeft het niet weggegooid, de rest was gewoon beter.
pi_114308487
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 09:31 schreef DuTank het volgende:

[..]

Meer gemotiveerd, meer strijd, meer wil. Daarmee bereik je meer dan spelers die beter zijn, maar waar de rest er bij ontbreekt.
En de grote achilleshiel, de defensie? De enige versterking is Zanka en hoe goed die is moeten we nog zien. Marcelo werd ook gebracht als de nieuwe Alex :') . Willems is een talent maar werd vaak genoeg overlopen afgelopen seizoen, Pieters is zeker een meerwaarde voor het elftal maar dat is niet zozeer omdat hij nou zo fantastisch verdedigt, Bouma en Marcelo zijn alleen maar slechter gaan spelen de afgelopen 2 jaar, Manolev is een ramp en de opeens bewierrookte Hutch heeft dat alleen te danken aan een paar degelijke wedstrijden aan het eind van het seizoen waardoor al zijn dramatische optredens als rechtsback al weer vergeten lijken.

Dus tenzij er verschillende mensen flinke progressie boeken heb je gewoon weer een slappe verdediging.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 17 juli 2012 @ 11:19:23 #194
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_114308877
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 11:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En de grote achilleshiel, de defensie? De enige versterking is Zanka en hoe goed die is moeten we nog zien. Marcelo werd ook gebracht als de nieuwe Alex :') . Willems is een talent maar werd vaak genoeg overlopen afgelopen seizoen, Pieters is zeker een meerwaarde voor het elftal maar dat is niet zozeer omdat hij nou zo fantastisch verdedigt, Bouma en Marcelo zijn alleen maar slechter gaan spelen de afgelopen 2 jaar, Manolev is een ramp en de opeens bewierrookte Hutch heeft dat alleen te danken aan een paar degelijke wedstrijden aan het eind van het seizoen waardoor al zijn dramatische optredens als rechtsback al weer vergeten lijken.

Dus tenzij er verschillende mensen flinke progressie boeken heb je gewoon weer een slappe verdediging.
Ik heb hier al een paar keer geroepen dat we de verdediging moeten versterken, alvorens voorin te gaan kopen. Maar dan moeten er wel een paar opzouten.
pi_114308935
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 11:19 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ik heb hier al een paar keer geroepen dat we de verdediging moeten versterken, alvorens voorin te gaan kopen. Maar dan moeten er wel een paar opzouten.
Precies, maar zolang dat niet gebeurt is het nogal voorbarig om al weer te gaan roepen over een welhaast zeker kampioenschap zoals velen hier doen :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_114308976
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 11:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Precies, maar zolang dat niet gebeurt is het nogal voorbarig om al weer te gaan roepen over een welhaast zeker kampioenschap zoals velen hier doen :P
Klopt. Qua aanval zal PSV zeker (een van) de sterksten zijn komend seizoen, als het allemaal zo blijft. Qua defensie is het allemaal nog bar en boos -O-
Brutal. Fucking. Metal.
pi_114308986
quote:

[..]

Vergeet ook niet de vaak fletse, onzichtbare optredens van Matavz in de cruciale wedstrijden, waardoor die uiteindelijk op de bank belandde.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 11:24:54 #198
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_114309044
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 11:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Er is een betere keeper in het veld gekomen die meer vertrouwen uitstraalt op de verdedigers dan Isaksson. Hutchinson is een verbetering t.o.v. Manolev. Het is geen baas, maar ik kan me aan de andere kant ook geen dramatische optredens van Hutchinson herinneren. Maar ik laat graag mijn geheugen opfrissen in dat geval. En Zanka kan niet minder zijn dan Bouma en Derijck (als we Slegers moeten geloven, is het een behoorlijk talentvolle speler). Daarnaast zet Advocaat het middenveld verdedigender neer, zodat de verdediging ontlast wordt.

Dus al bij al is de verdediging misschien qua poppetjes niet enorm veel vooruitgegaan (wel wat vind ik), maar het gaat ook om de tactiek van de ploeg en ik acht Advocaat veel meer dan Rutten in staat om het team goed neer te zetten zodat de zwakke punten van de ploeg opgevangen worden.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 11:25:58 #199
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_114309078
quote:

[..]

Maar ja. Je kunt je ook versterken en er dan 1 of 2 in de uitverkoop/verhuur doen.
pi_114309129
De verdediging zal met de aanwezigheid van van Bommel toch een stuk sterker zijn. Hij zal met zijn ervaring en leiderschap de linies korter op elkaar moeten gaan houden en ik denk dat dat zeker gaat lukken als iedereen ook bereid is een stapje extra te zetten voor elkaar..vorig seizoen was er geen 'echte leider'.
Vergeet ook niet dat Tyton meer uitstraalt dan een Isaksson , dat is denk ik ook een stuk fijner voor de verdediging.
Zolang Manolev er maar niet speelt ben ik al een stuk opgeluchter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')