SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Meh, heb een kuthumeurquote:
talk to the handquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
drama queenquote:
Poehquote:
Ik gun jullie ook watquote:Op maandag 16 juli 2012 20:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Pas maar op.. Dat zei Pim Fortuyn ook, en die is nu dood..
Even de proef op de som nemen.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Pas maar op.. Dat zei Pim Fortuyn ook, en die is nu dood..
Dat ben ik niet geweest, want ik zou mijn katana gebruikt hebbenquote:Op maandag 16 juli 2012 20:59 schreef ArTiC het volgende:
moest dat nou Thijs...![]()
Tilburger steekt bal spelende kinderen lek
Dat doen we tegenwoordig andersquote:Op maandag 16 juli 2012 20:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Even de proef op de som nemen.
VOL!
...ik hoor nog geen furieuze meutes.
Moest wat?quote:
Ja dat moestquote:
Okquote:
hoezo weer? ben benieuwd met wie jij dat onderonsje hebt gehadquote:Op maandag 16 juli 2012 21:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Heeft 'ie je nou weer een foto van z'n blote snikkel gestuurd?
pffff, ik zou mijn sultana gebruikenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ben ik niet geweest, want ik zou mijn katana gebruikt hebben
Een foto van een fietsventieltje sturen is niet leuk.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Heeft 'ie je nou weer een foto van z'n blote snikkel gestuurd?
Lekkere trek?quote:
nu wel jaquote:
Ik iets snappen. Ik heb een bord voor mijn kopquote:
dan nietquote:Op maandag 16 juli 2012 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik iets snappen. Ik heb een bord voor mijn kopdus nee ik snap het niet
Oh, dacht dat je laatst zoiets vertelde..quote:Op maandag 16 juli 2012 21:04 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
hoezo weer? ben benieuwd met wie jij dat onderonsje hebt gehad
Dan weet jij vast meer dan ikquote:Op maandag 16 juli 2012 21:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een foto van een fietsventieltje sturen is niet leuk.
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:08 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dan weet jij vast meer dan ikIk geloof je op je woord!
Nee, hij heeft geen bloed van mij en ik niet van hemquote:Op maandag 16 juli 2012 21:14 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
stiekum samen naar de wc geweest
of toch broers
een hoop onzinquote:Op maandag 16 juli 2012 21:16 schreef JK1982 het volgende:
Hoe is het hier trouwens?
Heb ik nog wat gemist de afgelopen ehm.. 4 topics?
wel zaad?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, hij heeft geen bloed van mij en ik niet van hem
zo bedoelde ik het ookquote:Op maandag 16 juli 2012 21:20 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
bah krijg hier een fout beeld bij
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:36 schreef MPG het volgende:
Ola![]()
Heb ik nog iets boeiends gemist hier, de afgelopen 3 dagen?
quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:36 schreef MPG het volgende:
Ola![]()
Heb ik nog iets boeiends gemist hier, de afgelopen 3 dagen?
Dat sowiesoquote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:37 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]gaat iedereen nu dezelfde vraag stellen
mij natuurlijk
Ja als kiespijnquote:Op maandag 16 juli 2012 21:37 schreef mutsieflutsie het volgende:
mij natuurlijk
nou voor een meet val ik al afquote:Op maandag 16 juli 2012 21:39 schreef NaRRaToR het volgende:
Is er een wiki van de SC? ik wil daar onder de spoiler ook netjes de Motor en Foto meet zetten
Jou missen we altijdquote:Op maandag 16 juli 2012 21:37 schreef mutsieflutsie het volgende:
mij natuurlijk
Nee, en ook geen planten.quote:
Hey Tong, je vergeet je "quote:
Zekerquote:Op maandag 16 juli 2012 21:40 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
tja dat is ook een vorm van missen
tuurlijk...quote:
Voltreffer voor NaRquote:
hebben we het nog steeds over zaad?quote:
Geen idee eigenlijk. Pitjes misschien?quote:
Ze is de wraak al aan het voorbereidenquote:
ja en die zal zoet zijnquote:Op maandag 16 juli 2012 21:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Pitjes misschien?
[..]
Ze is de wraak al aan het voorbereiden
Zoet isquote:
We wachten op je wraakquote:
Ik heb geleerd dat ik soms mijn mond maar beter kan houdenquote:
wil je gaan verhuizenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:59 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 gaat maar es kijken of er nog leuke betaalbare huisjes op Funda staan..
Wie weet.. ben nu vrij om te gaan en staan waar ik wil.quote:
Waar werk je en hoe ver ben je bereid te reizen?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wie weet.. ben nu vrij om te gaan en staan waar ik wil.
Het enige waar ik rekening mee moet houden is mijn werk. Maar verder??
Vrijheid blijheidquote:Op maandag 16 juli 2012 22:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wie weet.. ben nu vrij om te gaan en staan waar ik wil.
Het enige waar ik rekening mee moet houden is mijn werk. Maar verder??
Ik werk in Amsterdam en reis nu ongeveer een uur heen en een uur terug.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar werk je en hoe ver ben je bereid te reizen?
Dan hoop ik dat je een flinke zak geld hebt. Met een modaal salaris zal je niet veel meer kunnen krijgen dan datquote:Op maandag 16 juli 2012 22:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik werk in Amsterdam en reis nu ongeveer een uur heen en een uur terug.
Zelfde tijd is acceptabel, een en ander is ook afhankelijk van het huis dat ik kan vinden.
Alleen ik hou alleen ook qua wonen wel van een beetje vrijheid, dus niet ergens drie hoog achter of midden in een rijtje ofzo
hehequote:Op maandag 16 juli 2012 22:03 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik durf natuurlijk niets meer te zeggen nu
Misschien wel, pics?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:10 schreef mutsieflutsie het volgende:
is er nog iemand die een kat wil adopteren
mijne is stront eigenwijs
wat doet ie (niet)?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:10 schreef mutsieflutsie het volgende:
Ik ben niet diervriendelijk of plantaardig dus neequote:Op maandag 16 juli 2012 22:10 schreef mutsieflutsie het volgende:
Dat doen die van mij ook niet....quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 22:10 schreef mutsieflutsie het volgende:
Naar de Mac?quote:
die is pas in het najaar af... bovendien is dat even verboden voedsel nuquote:
Bij het kruispunt naar Oisterwijk en Udenhout was een Chinees restaurant afgebrand. Staat nu ook een Macquote:Op maandag 16 juli 2012 22:29 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
die is pas in het najaar af... bovendien is dat even verboden voedsel nu
Geen honger dus.quote:
ja ja "afgebrand"quote:Op maandag 16 juli 2012 22:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bij het kruispunt naar Oisterwijk en Udenhout was een Chinees restaurant afgebrand. Staat nu ook een Mac
En soms is het verboden voer lekker
[..]
Geen honger dus.
I smell a burning conspiracyquote:Op maandag 16 juli 2012 22:34 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja ja "afgebrand"
de Japanse toko die voor de mac moest wijken heeft ook een ongevalletje gehad.
evenals de houtfabriek die moest wijken voor een woonwijk. die ligt achter de brandweer en ze waren er niet op tijd bij
Dan neem je er een saladequote:Op maandag 16 juli 2012 22:29 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
die is pas in het najaar af... bovendien is dat even verboden voedsel nu
Wat eet je dan als je honger hebt?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:37 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
maar hoe dan ook.... geen verboden voedsel voor mij.
Jij bent een mooie!quote:Op maandag 16 juli 2012 22:25 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
een meer of minder maakt dat nou uit
naaaah geen zin inquote:
um... straks nog een bak kwark voor ik ga slapen. net nog maar even een fles water gepakt. werkt ook goed.quote:
quote:
ik heb wel een receptje voor jequote:Op maandag 16 juli 2012 22:10 schreef mutsieflutsie het volgende:
ik heb zelf twee katten... en dat receptje geloof ik wel. sinds je uit Hellmond komt zul je wel een heel kookboek hebbenquote:
een heul dik boek...vol dakhaasreceptenquote:Op maandag 16 juli 2012 22:43 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik heb zelf twee katten... en dat receptje geloof ik wel. sinds je uit Hellmond komt zul je wel een heel kookboek hebben
da dacht ik al wel.... kattenmepper!quote:Op maandag 16 juli 2012 22:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
een heul dik boek...vol dakhaasrecepten
jij maakt zo geen vrienden hequote:Op maandag 16 juli 2012 22:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
een heul dik boek...vol dakhaasrecepten
quote:Op maandag 16 juli 2012 22:44 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
da dacht ik al wel.... kattenmepper!
Das ook zoquote:Op maandag 16 juli 2012 22:40 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
naaaah geen zin in
[..]
um... straks nog een bak kwark voor ik ga slapen. net nog maar even een fles water gepakt. werkt ook goed.
is dat de bedoeling dan?quote:
als je roms zoekt laat maar weten. ik heb alleen NGC en PSX PS2 niet compleet. als je een leuke frontend zoekt dan moet je eens kijken naar hyperspin.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Das ook zo
Ik kom net tot de ontdekking dat mijn pc games collectie ook niet al te groot meer is. Toch maar eens rommetjes erop knallen en die spelen
Speel vooral NES en SNES, en heb al redelijk wat PSX games ook. Hyperspin ken ik niet, zal eens kijken wat dat is. Voor PSX gebruikte ik vooral ePSXe, alleen die plugins waren af en toe een hel.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:47 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
als je roms zoekt laat maar weten. ik heb alleen NGC en PSX PS2 niet compleet. als je een leuke frontend zoekt dan moet je eens kijken naar hyperspin.
hyperspin is niets anders dan een frontend. op de achtegrond vuurt ie bijv. epsxe aan..quote:Op maandag 16 juli 2012 22:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Speel vooral NES en SNES, en heb al redelijk wat PSX games ook. Hyperspin ken ik niet, zal eens kijken wat dat is. Voor PSX gebruikte ik vooral ePSXe, alleen die plugins waren af en toe een hel.
Geinige tool, zal eens kijkenquote:Op maandag 16 juli 2012 22:51 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hyperspin is niets anders dan een frontend. op de achtegrond vuurt ie bijv. epsxe aan..
toedelsquote:Op maandag 16 juli 2012 22:52 schreef mutsieflutsie het volgende:
morgen weer vroeg dag
slaap lekker straks
Welterustenquote:Op maandag 16 juli 2012 22:52 schreef mutsieflutsie het volgende:
morgen weer vroeg dag
slaap lekker straks
Zijn er wel maar dan moet je jailbreaken... en het speel niet heel lekker. er zijn wel sommige games geport zoals Secret of Mana enzo.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:52 schreef ArTiC het volgende:
zijn er ook goede emulators voor android/iOS trouwens?
Zelda - Link's Awakening op je telefoon spelen
Ik speel het meeste met mijn X360 controller. Maar heb laatst speciaal voor SNES / NGC en N64 een adapter gekocht. Dat speelt fijner vanwege de controller lay-outquote:Op maandag 16 juli 2012 22:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geinige tool, zal eens kijken
Gelukkig heb ik een controller voor zulke games
dan kun je wel kiezen uit een aantal emulatoren. volgens mij is er een snes9x port voor iOs. maar je zou gewoon eens in Cydia moeten kijken. (kan ik ook even voor je doen voordat je gaat jailbreaken)quote:
Die heb ik ook eentjequote:Op maandag 16 juli 2012 22:56 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik speel het meeste met mijn X360 controller. Maar heb laatst speciaal voor SNES / NGC en N64 een adapter gekocht. Dat speelt fijner vanwege de controller lay-outja ik ben een retro game nerd
moet je wel je x360 controller kunnen connecten met je PC hequote:Op maandag 16 juli 2012 23:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die heb ik ook eentje
Zal die eens gebruiken, want die Logitech is een beetje schizofreen aan het worden.
Link's awakening was vroegah op de GB (de classic versie natuurlijk) echt mijn favoriet...van 's ochtends vroeg tot 's avonds en 's nachts droomde ik dat ik speeldequote:
er is vast een GB emulator op Cydia...quote:Op maandag 16 juli 2012 23:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Link's awakening was vroegah op de GB (de classic versie natuurlijk) echt mijn favoriet...van 's ochtends vroeg tot 's avonds en 's nachts droomde ik dat ik speelde
Mijn collega's hebben morgen geen kind aan me
ik heb nu gameboy4iphone uit cydia gehaald, vanuit die app kan je direct roms zoekenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:14 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
er is vast een GB emulator op Cydia...
Welke snes emu gebruik je?
oh dat is helemaal handig ja...quote:Op maandag 16 juli 2012 23:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb nu gameboy4iphone uit cydia gehaald, vanuit die app kan je direct roms zoeken
Mjah, al mee zitten prutsen maar die andere controller was niet goed ingesteldquote:Op maandag 16 juli 2012 23:07 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
moet je wel je x360 controller kunnen connecten met je PC he
Ik gebruik ZSnes.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:14 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
er is vast een GB emulator op Cydia...
Welke snes emu gebruik je?
Ja halloquote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:36 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Sorry, ik krijg m'n buurvrouw al op de koffie
Nee. Ik ben gewoon veel gezelligerquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:13 schreef JK1982 het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Waarom dacht je aan mij?
[..]
Heb je er zo'n klerezooi van gemaakt dan?
Is goed.. prik maar een datum, alles behalve vanavondquote:
Morgenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Is goed.. prik maar een datum, alles behalve vanavond
Edit: en toen was het stil..
Ik ga maar eens wat doen, tis druk op het werk..
Internet werkt dusquote:
die werkt bij mij niet kom ik vandaag achter. ik hoor wel geluid en als ik een game start hoor ik ook de sound FX enzo maar beeld doet het niet bij die app. erg jammer. had wel zin in een potje Super Mario Land 2.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb nu gameboy4iphone uit cydia gehaald, vanuit die app kan je direct roms zoeken
Ik vond Wario Land eigenlijk leuker. Vooral deel 2 was echt geniaal.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:55 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
die werkt bij mij niet kom ik vandaag achter. ik hoor wel geluid en als ik een game start hoor ik ook de sound FX enzo maar beeld doet het niet bij die app. erg jammer. had wel zin in een potje Super Mario Land 2.
je moet hem landscape gebruikenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:55 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
die werkt bij mij niet kom ik vandaag achter. ik hoor wel geluid en als ik een game start hoor ik ook de sound FX enzo maar beeld doet het niet bij die app. erg jammer. had wel zin in een potje Super Mario Land 2.
Goed nieuws man! Wanneer mag je?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:03 schreef Solique het volgende:
Mag op gesprek komen bij een bedrijf voor het bespreken van een vacature
Waarschijnlijk volgende week, ben vanaf morgen wat daagjes wegquote:
Is al lekker snelquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Waarschijnlijk volgende week, ben vanaf morgen wat daagjes weg
Ja, dat is best snel. Maar afwachten wanneer ik iets hoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is al lekker snel
Kan je nog even lekker relaxenWat voor functie is het?
Het is in ieder geval iets, en toch zeker wat om naar uit te kijken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, dat is best snel. Maar afwachten wanneer ik iets hoor.
Junior systeembeheerder met doorgroei mogelijkheden naar Senior, Global en eventueel management
Kijk uit voor die tong!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:13 schreef Samzz het volgende:
Piercings zijn binnen! Ik ga zo het hagedisje in doen denk ik
.
Ja, zo is het. Scheelt ook enorm dat ik nu 50km moet rijden, en deze optie op 15km van mijn huis is. Werkzaamheden zien er uitdagend maar met mogelijkheden uit net zoals de doorgroeimogelijkheden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is in ieder geval iets, en toch zeker wat om naar uit te kijken.
En de doorgroeimogelijkheden zijn alleen maar een plus toch
Alvast succes!
Zeg het maar niet te hard hoor.. ben er gek spontaan genoeg voor.quote:
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, zo is het. Scheelt ook enorm dat ik nu 50km moet rijden, en deze optie op 15km van mijn huis is. Werkzaamheden zien er uitdagend maar met mogelijkheden uit net zoals de doorgroeimogelijkheden.
Iedereen is aan het job-hoppenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Klinkt goed!
* JK1982 moet eigenlijk ook eens op zoek gaan naar wat anders..
Idem ik heb alleen een vast contract en ik zit nu in een opleidingstraject tot het eind van het jaar dus ik blijf even wachten... maar ik wil een nieuwe uitdaging (en meer loon)quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zeg het maar niet te hard hoor.. ben er gek spontaan genoeg voor.
Zorg jij voor het avondeten
[..]
Klinkt goed!
Ja goed.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zeg het maar niet te hard hoor.. ben er gek spontaan genoeg voor.
Zorg jij voor het avondeten
[..]
Klinkt goed!
Woon je nou op jezelf eigenlijk? Omdat je het eerder over 'je kamer' had?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja goed.
Ik wilde vandaag beginnen, het enige dat ik heb gedaan is beneden en boven stofgezogen, de was gedaan en boodschappen gehaald. Oh ja, en m'n dekbed gewassen en bed afgehaald. Nog niks opgeruimd
.
Morgen dan maar denk ik.
Tof.. Ik zal wel even met een grote boog om Lelystad heen rijden straksquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:56 schreef Spiderpig het volgende:
Zo lekker race en slippen in Lelystad :p... slipcursus...
bij prodrive?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:56 schreef Spiderpig het volgende:
Zo lekker race en slippen in Lelystad :p... slipcursus...
Nog een complottheorie voor je?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
Automatic_ is op vakantie en het scheelt gelijk 2.5 topic per dag!
Hoezo ''nog''?quote:
Afgezet gebied dus no worriesquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Woon je nou op jezelf eigenlijk? Omdat je het eerder over 'je kamer' had?
[..]
Tof.. Ik zal wel even met een grote boog om Lelystad heen rijden straks
Nee, woon nog thuis. Pa en ma zijn op vakantie.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Woon je nou op jezelf eigenlijk? Omdat je het eerder over 'je kamer' had?
[..]
Tof.. Ik zal wel even met een grote boog om Lelystad heen rijden straks
Jij bent toch onze complottheoristquote:
Je haalt gewoon nog meer zooi in huis?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, woon nog thuis. Pa en ma zijn op vakantie.
Vandaag m'n plantjes besteld, aquarium komt morgen!
Alleen een aquarium. Die komt netjes op mijn kamer zodat alleen ik ervan kan genietenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je haalt gewoon nog meer zooi in huis?
Ik word voor veel uitgemaakt, maar het is voor het eerst dat ik dit lees. Hoe kom je daar nu zo bij?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij bent toch onze complottheorist
Of heb je er niet zoveel
Tof.. groot?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen een aquarium. Die komt netjes op mijn kamer zodat alleen ik ervan kan genieten.
Dan denk ik dat ik in de war ben met iemand andersquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik word voor veel uitgemaakt, maar het is voor het eerst dat ik dit lees. Hoe kom je daar nu zo bij?
"Vanwege een ongeval staat er nu 15 kilometer file op de A6. Waarheen is niet relevant."quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tof.. groot?
En wat komt er allemaal in?
* JK1982 moet echt weer even op de A6 gaan letten
46 liter, er komt uiteindelijk een dwergkogelvisje inquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tof.. groot?
En wat komt er allemaal in?
* JK1982 moet echt weer even op de A6 gaan letten
Geeft ook niks, het verbaasde me alleen. Maar dat komt misschien omdat er nog geen alcohol in mijn bloed zit of iets.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik in de war ben met iemand anders
Excuses.
Tijd om dat op niveau te krijgenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Geeft ook niks, het verbaasde me alleen. Maar dat komt misschien omdat er nog geen alcohol in mijn bloed zit of iets.
O ja. Ben bijna door LA Noire heen. Kan ik eens aan dat Prototype beginnen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tijd om dat op niveau te krijgen
En straks even Ninja Gaiden Sigma 2 verder spelen op de PS3, meer trophies in de kast
Ben net de A6 af bij Lelytownquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Vanwege een ongeval staat er nu 15 kilometer file op de A6. Waarheen is niet relevant."
Leuk Samzzquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
46 liter, er komt uiteindelijk een dwergkogelvisje in. En hele mooie planten
.
Dat zal je wel waarderen, heerlijke stress-relieverquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
O ja. Ben bijna door LA Noire heen. Kan ik eens aan dat Prototype beginnen.
Heb jij gelukquote:
quote:
Gezelligquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:54 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Bijna thuis nu.. Eerst nog even langs mijn pa, dan langs de AH voor wat lekkers bij de koffie en dan straks bezoek
Morgen bij Samzz eten..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gezellig
Zo bij mijn zus eten, lang geleden
Het is hier - zoals NaRRaToR al zegt - wat rustiger momenteel inderdaad. Nu is Automatic_ op vakantie, maar of één en ander met elkaar te maken heeft...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:26 schreef Daalder82 het volgende:
Ja, waar is iedereen? Buiten is het slecht weer dus daar kan het niet aan liggen.
Het is vooralsnog geen verkeerd weer. Om te werken dan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:30 schreef vannelle het volgende:
Ik ben hier en hier schijnt de zon een beetje.
Lekker even de slaapkamer opwarmen op het eind van de dag.
Je kunt het slechter treffen idd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het is vooralsnog geen verkeerd weer. Om te werken dan.
Ja. Tegen de dertig graden waardoor je kleren s'morgens al als een tweede huid aan je vastgekleeft zitten. Is het hier ook helemaal het klimaat niet voor natuurlijk, teveel warmte.quote:
En dan stof of zand er bij...YUK!!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja. Tegen de dertig graden waardoor je kleren s'morgens al als een tweede huid aan je vastgekleeft zitten. Is het hier ook helemaal het klimaat niet voor natuurlijk, teveel warmte.
Gisteren moest ik er zijn voor mijn wekelijkse portie irritatie. Toen was het ga-met-je-dikke-reet-middenin-het-gangpad-staan-keuvelen-met-een-andere-debiel-zodat-er-geen-hond-meer-langs-kan dag. Ook leuk. Je zou denken dat mensen dat zelf wel snappen maar nee.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:45 schreef ArTiC het volgende:
de hel die supermarkt heet...aargh
luie negers die een winkelwagentje nodig hebben voor 2 kipfiletjes
Ook zoiets. Mini-winkelwagentjes, en dan dat klein grut wat ermee loopt te rennen en tegen je schenen loopt te rammen. Moge de vlooien van 1000 kamelen de baard van diegene die dat bedacht heeft teisteren.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:48 schreef Daalder82 het volgende:
Ik vond dat vroeger wel leuk, een beetje zo'n winkelwagentje drukken. Maar ik was toen iets van 7.
En ze zien je heus wel aankomen...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gisteren moest ik er zijn voor mijn wekelijkse portie irritatie. Toen was het ga-met-je-dikke-reet-middenin-het-gangpad-staan-keuvelen-met-een-andere-debiel-zodat-er-geen-hond-meer-langs-kan dag. Ook leuk. Je zou denken dat mensen dat zelf wel snappen maar nee.
En dan heb je nog dat gajes wat gráág boodschappen haalt want dat is immers toch zo gezellig? Dat zijn ze dus, de gangpad-blockers. Voor het vuurpeleton ermee.
Waar ik me aan stoor zijn bejaarden die de hele godganse week de tijd hebben om boodschappen te doen maar dat dan toch pas doen in de drukke zaterdagspits als de rest van werkend Nederland boodschappen gaat doen. En dan ook nog gaan lopen zeuren om voorang bij de kassa omdat ze maar 8 artikelen hebben...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gisteren moest ik er zijn voor mijn wekelijkse portie irritatie. Toen was het ga-met-je-dikke-reet-middenin-het-gangpad-staan-keuvelen-met-een-andere-debiel-zodat-er-geen-hond-meer-langs-kan dag. Ook leuk. Je zou denken dat mensen dat zelf wel snappen maar nee.
En dan heb je nog dat gajes wat gráág boodschappen haalt want dat is immers toch zo gezellig? Dat zijn ze dus, de gangpad-blockers. Voor het vuurpeleton ermee.
Ik wil weer 7 zijn met het verstand van nu, ongestraft mensen in de weg lopen, wat idiaalquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ook zoiets. Mini-winkelwagentjes, en dan dat klein grut wat ermee loopt te rennen en tegen je schenen loopt te rammen. Moge de vlooien van 1000 kamelen de baard van diegene die dat bedacht heeft teisteren.
Over het algemeen genomen hangen ze wel daar rond jaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:55 schreef ArTiC het volgende:
Maar echt...2 kipfilet in een winkelwagentje...niet eens plofkip...gewoon kleine kipfiletjes...ga dan godverdomme naar de KFC
Wat, kip?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:55 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Over het algemeen genomen hangen ze wel daar rond ja
En zo is het maar net. En dan maar hopen dat ze fok lezen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En ze zien je heus wel aankomen...
Gelukkig zit ik al lang op fok dus ik heb geleerd om als een contactgestoorde autist hun wagentjes opzij te duwen en dan zonder ze aankijken er voorbij te gaan. Thuis open ik dan een KLB topic. Dat zal ze leren!
Dat! Alsof ze het erom doen, hordes blauwharige besjes die de werkende mensch in de weg lopen met hun rollators. En maar koffie lurken en de krant lezen of ze in hun huiskamer zitten. What's next? Dat ze gaan zitten schijten in de koeling van de zuivelafdeling?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:53 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Waar ik me aan stoor zijn bejaarden die de hele godganse week de tijd hebben om boodschappen te doen maar dat dan toch pas doen in de drukke zaterdagspits als de rest van werkend Nederland boodschappen gaat doen. En dan ook nog gaan lopen zeuren om voorang bij de kassa omdat ze maar 8 artikelen hebben...
Dooie kip ook hoor.quote:
Nou... ik trof weleens een dode neger aan tussen de kroppen sla van de groenteafdeling.quote:
Het zijn niet mijn woorden hequote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:45 schreef ArTiC het volgende:
de hel die supermarkt heet...aargh
luie negers die een winkelwagentje nodig hebben voor 2 kipfiletjes
Was ie nog vers of over datum?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou... ik trof weleens een dode neger aan tussen de kroppen sla van de groenteafdeling.
Was hij van de PLUS?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou... ik trof weleens een dode neger aan tussen de kroppen sla van de groenteafdeling.
Dat doen hier de lokale zwervers en SP stemmersquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En zo is het maar net. En dan maar hopen dat ze fok lezen.
[..]
Dat! Alsof ze het erom doen, hordes blauwharige besjes die de werkende mensch in de weg lopen met hun rollators. En maar koffie lurken en de krant lezen of ze in hun huiskamer zitten. What's next? Dat ze gaan zitten schijten in de koeling van de zuivelafdeling?
Hij zag er zwart van, dus zal wel over de datum zijn geweest.quote:
Ik heb dat nooit zo begrepen. De supermarkt als surrogaat huiskamer. Daar wil je toch zo snel mogelijk weg?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:01 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dat doen hier de lokale zwervers en SP stemmers
Ach, als je geen sociale contacten hebt die bij je over de vloer komen en je kunt wel iedere dag een praatje maken met die aardige mevrouw bij de koffieautomaat van de AH... dan doe je datquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit zo begrepen. De supermarkt als surrogaat huiskamer. Daar wil je toch zo snel mogelijk weg?
ik snap dat ook niet. ook altijd een hekel aan als ik mensen tegen kom die een heel verhaal af gaan steken. ik kom daar voor fucking boodschappen... als je wilt bijkletsen dan bel je maar om langs te komen. dan zet ik een pot pleur en haal ik een doos koekjesquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit zo begrepen. De supermarkt als surrogaat huiskamer. Daar wil je toch zo snel mogelijk weg?
Neequote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
En nu mijn mailbox even checken, want die zit weer aardig vol.
Eh, iemand interesse in een Rolex? Ze zijn in de aanbieding zie ik.
Jij ook al? Ik maar denken dat ik altijd zo uitzonderlijk veel geluk heb.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:27 schreef Daalder82 het volgende:
En natuurlijk altijd op ja klikken, want je bent de 100.000ste bezoeker! Hoeveel ik wel niet mis heb gelopen!
Ik heb hier wel 100 ipods kunnen hebben nu!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik maar denken dat ik altijd zo uitzonderlijk veel geluk heb.
Wat moet je er mee?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:29 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Ik heb hier wel 100 ipods kunnen hebben nu!
En al die Nigerianen maar lachenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:29 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Ik heb hier wel 100 ipods kunnen hebben nu!
Marktplaatsquote:
Goed ideequote:
nu al aan het aftakelenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:32 schreef ArTiC het volgende:
Zucht...ben ik het wachtwoord van mijn htpc weer vergeten...
Heb jij mijn kunstgebit ergens gezien?quote:
Ik had al pap voor 'm gemaakt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:47 schreef vannelle het volgende:
* vannelle pakt leverworst voor ArTiC
Kun je toch nog wat eten.
Dat heb ik eens meegemaakt bij de orthodontist. Alleen was ik toen niet dronken en zat ik niet achter de pc, en was het al helemaal geen leverworst waarin ik zat te bijten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dingen om te doen:
Met een dronken kop in slaap vallen achter je pc, terwijl je net een homp leverworst in je mond hebt gestoken. Even de sensatie van een gipsafdruk van je gebit ervaren als je eenmaal wakker wordt.
Herkenbaar. Hoe noemde hij zijn worst dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat heb ik eens meegemaakt bij de orthodontist. Alleen was ik toen niet dronken en zat ik niet achter de pc, en was het al helemaal geen leverworst waarin ik zat te bijten.
Gipsen Gerardquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Herkenbaar. Hoe noemde hij zijn worst dan?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Herkenbaar. Hoe noemde hij zijn worst dan?
Heb jij niks om in thijs zijn mond te douwen?quote:
Ja, van die eh.. van dat programma. Dat dit kan in Nederland of zoiets. En daar de broer van.quote:
genoeg hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb jij niks om in thijs zijn mond te douwen?
Ze hadden de as van Hazes toch in een vuurpijl afgeschoten richting Mars, of ben ik nu gek?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:04 schreef ArTiC het volgende:
Ik lanceer zo een mac mini vanaf mijn balkon richting mars....
nou of het klopt of nietquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ze hadden de as van Hazes toch in een vuurpijl afgeschoten richting Mars, of ben ik nu gek?
Stel dat er buitenaards leven is en ze krijgen dat....geen wonder dat de aarde dit jaar vergaat.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ze hadden de as van Hazes toch in een vuurpijl afgeschoten richting Mars, of ben ik nu gek?
Ik ben nu eenmaal gewoon een gekkie, buurvrouw. Met een incidenteel straatverbod.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:08 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nou of het klopt of niet
gek ben je toch wel
Ik denk dat ze de aarde dan links zullen laten liggen hier is geen intelligent levenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Stel dat er buitenaards leven is en ze krijgen dat....geen wonder dat de aarde dit jaar vergaat.
Da's ook weer zo. Laat ik die apk mooi zitten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Stel dat er buitenaards leven is en ze krijgen dat....geen wonder dat de aarde dit jaar vergaat.
Maar ik wil nog ervaren hoe het is om verliefd te zijn, en, en, en........................quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Da's ook weer zo. Laat ik die apk mooi zitten.
Of, zoals de heer Maassen het eens stelde; als ze intelligenter zijn dan wij vinden ze ons wel, en als het andersom is hoeven we ze niet te vinden. Of woorden van soortgelijke strekking.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de aarde dan links zullen laten liggen hier is geen intelligent leven
Verliefdheid is een toverbal tijnquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar ik wil nog ervaren hoe het is om verliefd te zijn, en, en, en........................
Als ik een alien was en de aarde bestuurde zou ik hard lachen en rechts omkeert maken. Hier is niet meer aan te doen laat ze maar uitstervenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Of, zoals de heer Maassen het eens stelde; als ze intelligenter zijn dan wij vinden ze ons wel, en als het andersom is hoeven we ze niet te vinden. Of woorden van soortgelijke strekking.
We moeten ruimte maken voor een interstellaire snelwegquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ze hadden dat joch die dat zong toch met eieren bekogeld? Even zoeken...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Verliefdheid is een toverbal tijn
In meer dan duizend kleuren.
OHquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Verliefdheid is een toverbal tijn
In meer dan duizend kleuren.
Theoquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Of, zoals de heer Maassen het eens stelde; als ze intelligenter zijn dan wij vinden ze ons wel, en als het andersom is hoeven we ze niet te vinden. Of woorden van soortgelijke strekking.
Is mij pas geleden nog gelukt!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar ik wil nog ervaren hoe het is om verliefd te zijn, en, en, en........................
En dat gaat op 21-12-2012 gebeurenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:14 schreef MsMessy het volgende:
[..]
We moeten ruimte maken voor een interstellaire snelweg
Dus het kanquote:
Douglas Adams?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:14 schreef MsMessy het volgende:
[..]
* vannelle zoekt snel een zeldzaam diertje zodat de bouw niet door kan gaanquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:14 schreef MsMessy het volgende:
[..]
10 manen breed, je mag er maar 100 lichtjaar per uur en er is trajectcontrole?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:14 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Mijn schoonouders zijn kinderloos denk ikquote:
Ik denk dat je schoongrootouders al kinderloos waren.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn schoonouders zijn kinderloos denk ik
Dus Adams heeft het van de Maya's gejatquote:
Ik vond die film zo ongelofelijk ruk, maar ken het boek niet eerlijk gezegd.quote:
Daar laat je je toch niet door tegenhouden?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn schoonouders zijn kinderloos denk ik
Als ze kinderloos zijn houdt het een beetje op hequote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Daar laat je je toch niet door tegenhouden?
Nee joh, maak je je schoonmoeder toch zwanger. Opgelost.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ze kinderloos zijn houdt het een beetje op he
Heb jij je handdoek bij de handquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:14 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat kan ook nogquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee joh, maak je je schoonmoeder toch zwanger. Opgelost.
quote:
Kunnen we met z'n allen gaan liften.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:14 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat was dan weer Sjakie en de Chocoladefabriek.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kunnen we met z'n allen gaan liften.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |