wij moeten ook nog een keer samen etenquote:
lekker FOK!-weertje hequote:
Ik zou een gebakken eieren meet organiseren toch?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wij moeten ook nog een keer samen eten
Nouja een week is ook wel overdreven. Zeg zo rond 6 dagenquote:Op maandag 16 juli 2012 19:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar ja, als ik een week ruik alsof ik knofsaus als mondwater gebruik. Ik weet het niet.
ja, maar ook nog een keer saampjesquote:Op maandag 16 juli 2012 19:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zou een gebakken eieren meet organiseren toch?
Tussen een bolletje met een hamburger eronder graag.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zou een gebakken eieren meet organiseren toch?
Oke.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, maar ook nog een keer saampjes
Wat jij met dat gebakken ei doet, moet je zelf weten.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Tussen een bolletje met een hamburger eronder graag.
quote:Op maandag 16 juli 2012 19:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oke.
[..]
Wat jij met dat gebakken ei doet, moet je zelf weten.
Je blijft er vrij laconiek onder. De eerste die IRL "goed voor de tuin" tegen me zegt zal het ontgelden.quote:
ik dacht in de auto nog wel dat de mais mooi hard groeit zoquote:Op maandag 16 juli 2012 19:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je blijft er vrij laconiek onder. De eerste die IRL "goed voor de tuin" tegen me zegt zal het ontgelden.
serieus? dat dacht ik namelijk ook toen ik vanmiddag naar huis reedquote:Op maandag 16 juli 2012 19:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik dacht in de auto nog wel dat de mais mooi hard groeit zo
Ik ga verhuizen.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:41 schreef rulerofdeath het volgende:
hoe staat het eigenlijk met verhuizen enzo?
nice!quote:Op maandag 16 juli 2012 20:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ga verhuizen.
Vrijdag krijg ik de sleutel en ik hoop ook gelijk zaterdag (en zondag) alle spullen over te krijgen en dan woon ik daar.
Nice. Moeten wij ToF-mannen nog even wat klusjes komen doen? Dakkappel plaatsen? Serre bouwen? Nieuwe keuken plaatsen? Zeg het maar...quote:Op maandag 16 juli 2012 20:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ga verhuizen.
Vrijdag krijg ik de sleutel en ik hoop ook gelijk zaterdag (en zondag) alle spullen over te krijgen en dan woon ik daar.
fixedquote:Op maandag 16 juli 2012 20:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nice. Moeten wij ToF-mannen nog even wat klusjes komen doen? Dakkappel plaatsen? Serre bouwen? Nieuwe keuken plaatsen? Het bier opdrinken? Zeg het maar...
Jup.quote:
Sterke mannen kan ik sowieso wel gebruiken. Aankomende zaterdag en/of zondag.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nice. Moeten wij ToF-mannen nog even wat klusjes komen doen? Dakkappel plaatsen? Serre bouwen? Nieuwe keuken plaatsen? Zeg het maar...
En dat kan geregeld worden.quote:
een B.V. jah? geen V.O.F.?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zo doen wij dat bij Klussenbedrijf ToF BV.
qua aansprakelijkheid?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Lijkt me wijs met dat werk wat wij leveren.
Vergis je er niet in. Bij onbehoorlijk bestuur ben je alsnog privé de sjaak.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
qua aansprakelijkheid?
een B.V. is dan sowieso wel handig, houd je je privé erbuiten
i know, maar bij een V.O.F. ben je toch iets eerder de sjaak dan bij bestuurdersaansprakelijkheid...quote:Op maandag 16 juli 2012 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vergis je er niet in. Bij onbehoorlijk bestuur ben je alsnog privé de sjaak.
True. Bij een V.O.F. altijd.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
i know, maar bij een V.O.F. ben je toch iets eerder de sjaak dan bij bestuurdersaansprakelijkheid...
En bij een M.O.F. dan ?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
i know, maar bij een V.O.F. ben je toch iets eerder de sjaak dan bij bestuurdersaansprakelijkheid...
quote:
Duidelijkquote:Op maandag 16 juli 2012 20:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is alleen voor Duitse ondernemers in NL
mooi vlot aanpakken dusquote:Op maandag 16 juli 2012 20:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ga verhuizen.
quote:
ja, super om te zienquote:Op maandag 16 juli 2012 20:51 schreef rulerofdeath het volgende:
zoo, net deel 2 van sinds 1965 gekeken.
mooie docu
Dexter is tof. Mits de serie en niet de tekenfilm.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Al de hele dag Dexter aan het kijken
Ik begin me met de aflevering beter te voelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |