Klopt. Maar ik heb daar vertrouwen in. Sinds ze bij Feyenoord een andere trainingsmethode hebben, komen we nog zeer weinig blessures voor. Zelfs Ron Vlaar heeft afgelopen seizoen geen wedstrijd gemist!!!quote:Op maandag 16 juli 2012 19:01 schreef Nozem. het volgende:
Laat hem eerst maar eens een jaar lang blessurevrij blijven.
Talent heeft hij zeker.
Zelfs Cissé speelde na zijn laatste operatie 14 potten non stop.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik heb daar vertrouwen in. Sinds ze bij Feyenoord een andere trainingsmethode hebben, komen we nog zeer weinig blessures voor. Zelfs Ron Vlaar heeft afgelopen seizoen geen wedstrijd gemist!!!Dat is echt heel bijzonder ( http://www.vi.nl/Spelers/Speler/Ron-Vlaar.htm )
Kijk de rest van de basiself van afgelopen seizoen er maar op na. Alleen de Vrij heeft een vervelende enkelblessure gehad en Guidetti is een paar keer ziek geweest. En Cisse,,,, tjah die heeft altijd watVergelijk dat eens met de basiself van ajax of Twente.
Ik heb ook liever BMI centraal dan op de LB positie. Maar ik heb zo'n gevoel dat Koeman niet zo gecharmeerd is van Nelom. Die oogst soms erg nonchalant, en dat is iets waar Koeman niet blij van wordt.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:09 schreef Caland het volgende:
Hij heeft alleen de pech dat hij niet links is en Bruno het ook wel aardig deed in het centrum vorig seizoen.
Zoveel waarheidquote:Op maandag 16 juli 2012 19:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik heb ook liever BMI centraal dan op de LB positie. Maar ik heb zo'n gevoel dat Koeman niet zo gecharmeerd is van Nelom. Die oogst soms erg nonchalant, en dat is iets waarom Koeman niet blij van wordt.
Daarom
Janmaat - De Vrij - Schenkeveld - BMI
Dat hoop ik ook, ja. Benieuwd of Koeman het aan gaat durven.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik heb ook liever BMI centraal dan op de LB positie. Maar ik heb zo'n gevoel dat Koeman niet zo gecharmeerd is van Nelom. Die oogst soms erg nonchalant, en dat is iets waarom Koeman niet blij van wordt.
Daarom
Janmaat - De Vrij - Schenkeveld - BMI
Waar slaat dit nou weer op MvG!!!??? Eerst Vlaar voor een flut bedrag verkopen, en nu dit erachteraan. Nee, voor mij is hij even geen heldquote:Schenkeveld mag vertrekken bij Feyenoord
Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord, heeft Bart Schenkeveld te kennen heeft gegeven dat hij per direct mag vertrekken bij Feyenoord. De verdediger heeft nog een contract van één jaar. Er is voor Schenkeveld onvoldoende persepctief om door te breken bij de Rotterdammers.
Schenkeveld maakte in november 2009 zijn debuut in het eerste elftal van Feyenoord. De centrale verdediger werd zwaar teruggeworpen in zijn ontwikkeling door een zware kruisbandblessure die hij opliep in juli 2010. Schenkeveld stond bijna een jaar aan de kant. In de tweede helft van het seizoen 2011/12 speelde hij op huurbasis bij Excelsior
Telegraaf kennende trekken ze tegelijk conclusies.quote:"Met Stefan de Vrij (20), Bruno Martins Indi (20), Terence Kongolo (18), Matthew Steenvoorden (19) en de van een zware knieblessure terugkerende Kaj Ramsteijn (22) hebben we vijf getalenteerde centrale verdedigers in onze selectie", benadrukt technisch directeur Martin van Geel in dezelfde krant.
Wat een onzinquote:Op maandag 16 juli 2012 18:56 schreef Helpmefok het volgende:
Wordt de grootst doorgebroken verdediger uit Nederland van de afgelopen 15 jaar.
grootst doorgebroken?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:56 schreef Helpmefok het volgende:
Wordt de grootst doorgebroken verdediger uit Nederland van de afgelopen 15 jaar.
Ik denk dat ze in beiden niet meer dan een backup zien, maar Schenkeveld heeft nog maar 1 jaar op z'n contract dus die moeten ze nu verkopen om nog wat aan hem te verdienen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:13 schreef Paul-89 het volgende:
Ik schat dat hij naar Roda, RKC o.i.d. gaat, hopelijk kan hij daar weer veel wedstrijden spelen en op niveau komen/doorgroeien.
Ik vind de keuze wel vreemd dat hij nu ineens weg moet/mag, ik heb hem niet heel veel in actie gezien maar ik schat hem toch echt wel veel hoger in als Ramsteijn die blijkbaar wel mag blijven.
Wellicht zijn moeders vliezen bij de geboorte?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
grootst doorgebroken?
Nog nooit gehoord van groot doorbreken.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht zijn moeders vliezen bij de geboorte?
Oh god hou op ik word niet goedquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Heracles, met deze topper! Aangezien ik ook een groot fan ben van de voetballer Overtoom zal ik dit seizoen extra aandachtig kijken naar de wedstrijden van Heracles.quote:Bart Schenkeveld vertrekt naar Heracles Almelo
Feyenoord en Heracles Almelo hebben overeenstemming bereikt over de overgang van Bart Schenkeveld, die daarmee per direct de overstap maakt naar de Almelose club. De 20-jarige verdediger tekent bij Heracles Almelo een contract voor twee jaar. Schenkeveld had in De Kuip nog een contract tot medio 2013. De verdediger kwam vrijdag tot overeenstemming met zijn toekomstig werkgever.
Schenkeveld speelde al vanaf de F-jes bij Feyenoord en debuteerde tijdens de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag in het seizoen 2009/2010 in het eerste elftal. De verdediger stond vervolgens lang buitenspel met een zware kruisbandblessure, waarna hij afgelopen seizoen in de tweede seizoenshelft op huurbasis uitkwam voor Excelsior.
Einde carrière? Ik ben bang van wel. Eeuwig zonde zou dat zijn.quote:Pechvogel Schenkeveld mogelijk weer maandenlang aan de kant
Dinsdag, 27 november 2012 om 22:06
Bart Schenkeveld moet zijn debuut in de hoofdmacht van Heracles Almelo voorlopig uitstellen. De verdediger liep dinsdagavond tijdens de wedstrijd van Jong Heracles Almelo tegen Jong NEC/FC Oss (2-0) een knieblessure op. Woensdag hoopt men over meer informatie te beschikken.
Schenkeveld raakte na ruim een half uur spelen geblesseerd toen hij bij zijn achterlijn naar de bal sprintte, zonder dat er sprake was van een duel. Hij moest op weg naar de kleedkamer door twee verzorgers ondersteund worden, omdat hij niet op zijn rechterbeen kon staan.
Door een liesblessure stond Schenkeveld al maanden aan de kant en wacht hij nog immer op zijn officiële debuut voor de Almeloërs. Afgelopen weekend in de uitwedstrijd tegen Willem II zat Schenkeveld voor het eerst bij de wedstrijdselectie. De knie van de ex-Feyenoorder wordt woensdag onderzocht.
Valt mee,quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:20 schreef satecl het volgende:
[..]
Einde carrière? Ik ben bang van wel. Eeuwig zonde zou dat zijn.
quote:• De knieblessure van Bart Schenkeveld valt mee • Waar Heracles Almelo dinsdag nog vreesde voor een ernstige kwetsuur, kwam woensdag aan het licht dat het gewricht geen blijvende schade heeft opgelopen • Hoe lang de 21-jarige verdediger precies nodig heeft om te herstellen is niet duidelijk •
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |