SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)![]()
Een Nilmar had gister in de 45e minuut de 1-1 en in de 90e minuut de 2-1 tegen mij gescoord dus jaquote:
Ik ben er nog steeds trots op dat ik dat geïntroduceerd hebquote:Op maandag 16 juli 2012 17:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zolang de dames met bier er in blijven hoor je mij niet zeuren
Staat er al weer een tijdje in dus er moet aan een opvolger voor dat plaatje gewerkt worden.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds trots op dat ik dat geïntroduceerd heb
Nee.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:46 schreef n0ir het volgende:
[..]
Staat er al weer een tijdje in dus er moet aan een opvolger voor dat plaatje gewerkt worden.
Veto.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:46 schreef n0ir het volgende:
[..]
Staat er al weer een tijdje in dus er moet aan een opvolger voor dat plaatje gewerkt worden.
Zal niet veel zijn, als je een beetje je best doet kan je haar waarschijnlijk wel gratis krijgen voor een tijdje.quote:
Het was gewoon zijn broertjequote:Op maandag 16 juli 2012 17:53 schreef Rijst het volgende:
Ey cr00k beter komt hij niet. Nog meer 15 jarigenIs een GJE, Marcie en SB niet erg genoeg?
Nouja, deze OP chick ziet er uitgewoond uitquote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 17:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nouja, deze OP chick ziet er uitgewoond uit
Dit. Die slet mag oprotten.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is echt heel erg matig Rijst. Zet die bierdames terug
Komt gewoon niet in FUTquote:Op maandag 16 juli 2012 17:58 schreef StijnDa het volgende:
Willems volgend jaar LB met 4* skills?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die bovenste is wel heel baasquote:Op maandag 16 juli 2012 17:58 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die overtredingquote:Op maandag 16 juli 2012 17:58 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DM pics van je moeder eerst.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wil een goede OP chick, die krijg ik ook niet
Had je sneller moeten zijn met die chipsvingertjes van jequote:Op maandag 16 juli 2012 18:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wil een goede OP chick, die krijg ik ook niet
Dat mogen ze nu ook wel doen, ik wil Afobe dit jaar nog gebruiken in FUTquote:Op maandag 16 juli 2012 18:02 schreef Thorb het volgende:
Zolang Coquelin er maar bij komt, Martinez mag ook wel
Afobe moeten ze een betere cardweight geven
Ik ookquote:Op maandag 16 juli 2012 18:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat mogen ze nu ook wel doen, ik wil Afobe dit jaar nog gebruiken in FUT
Pogba had nog gescoord in dat toernooi U-19quote:Op maandag 16 juli 2012 18:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik ook
Afobe is ook gewoon de spits van Engeland U-19 dus geen nobody
Kyle Ebecilio en nog wat meer Arsenal talenten misschien ook wel volgend jaar
Me fetisjquote:Op maandag 16 juli 2012 18:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alsof er zo weinig Chinezen zijn. Aarde gaat onder aan overbevolking
Van hoeveel moeders?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:06 schreef Rijst het volgende:
ik ga later tan2 veel neukeh. ik wordtt vader van 6 kinderen.
Arsenal krygt volgend jaar vier sterrequote:Op maandag 16 juli 2012 18:06 schreef Thorb het volgende:
http://www.arsenal.com/ne(...)features-in-fifa-13-
Eerste kit die ik ga halen volgend jaarquote:Op maandag 16 juli 2012 18:06 schreef Thorb het volgende:
http://www.arsenal.com/ne(...)features-in-fifa-13-
RvP was 86 en dan komt Podolski die 83 is, zoveel verandert er dus niet.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
4,5 sterren zou wel op zijn plaats zijn. Als van persie weggaat zeker.
quote:Op maandag 16 juli 2012 18:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
4,5 sterren zou wel op zijn plaats zijn. Als van persie weggaat zeker.
Jep, zeker 5*.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:10 schreef Thorb het volgende:
Sowieso wordt Koscielny een stuk opgehoogd. En met Podolski en Giroud ook redelijke ratings binnengehaald
Een verdediger langer dan 1m80 ja?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:10 schreef Tim86 het volgende:
Giroud wordt ook flink opgehoogd natuurlijk. En Podolski zullen ze ook wel uppen. (volgend jaar dus)
Kos wordt genoemd bij Barca trouwens..
Zie ik niet gebeuren, maar volgens mij ging dat verhaal vorig jaar ook al. Is ook een van de beste verdedigers uit de BPL (Samen met Vidic, Kompany en Terry). Gewoon lekker hoog in de boom gaan zittenquote:Op maandag 16 juli 2012 18:10 schreef Tim86 het volgende:
Giroud wordt ook flink opgehoogd natuurlijk. En Podolski zullen ze ook wel uppen. (volgend jaar dus)
Kos wordt genoemd bij Barca trouwens..
Oh je moeder is zo 1.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:13 schreef stoereboii het volgende:
Ik sta 8-0 voor tegen een goud team met walcott, neymar neuer enz. Hij tikt achterin rond
[ afbeelding ]
Wel een bazen berichtje hahahaquote:Op maandag 16 juli 2012 18:13 schreef stoereboii het volgende:
Ik sta 8-0 voor tegen een goud team met walcott, neymar neuer enz. Hij tikt achterin rond
[ afbeelding ]
Zie er niet veel die beter waren. Tuurlijk hij pakt nog teveel kaarten en domme overtredingen. Kompany was absoluut de beste, maar jongens als Terry en Ferdinand ga je niet kopen, Vidic hele jaar geblesseerd. Welke vind je nog beter dan?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:13 schreef Tim86 het volgende:
Kos moet veel constanter worden voor ik hem een van de beste verdedigers van de BPL ga noemen.
Ik vind dat je in de BPL gewoon een paar toppers hebt (die jij dus ook al noemde). Daarachter zit een hele grote groep verdedigers met potentie, maar veel wisselvalligheid. Kos zit in die groep.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zie er niet veel die beter waren. Tuurlijk hij pakt nog teveel kaarten en domme overtredingen. Kompany was absoluut de beste, maar jongens als Terry en Ferdinand ga je niet kopen, Vidic hele jaar geblesseerd. Welke vind je nog beter dan?
Wat een bazenberichtquote:Op maandag 16 juli 2012 18:13 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
Wel grappig trouwens dat Lescott 27.5 miljoen kosttequote:Op maandag 16 juli 2012 18:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind dat je in de BPL gewoon een paar toppers hebt (die jij dus ook al noemde). Daarachter zit een hele grote groep verdedigers met potentie, maar veel wisselvalligheid. Kos zit in die groep.
Doublepostquote:Op maandag 16 juli 2012 18:22 schreef Ajacied7 het volgende:
Verschrikkelijk, zonet kwam ik in de halve van de gold cup dit team tegen: [ afbeelding ] De tijd dat je in de hogere rondes normale teams tegenkwam is helaas voorbij kan ik wel zeggen want in de finale kwam ik weer een 3-5-2 tegen met je raad het nooit: een verdediging van Luiz-Kompany-IF Richards
Echt absurd ja, maar sowieso die prijzen voor Engelse spelersquote:Op maandag 16 juli 2012 18:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wel grappig trouwens dat Lescott 27.5 miljoen kostte
Snap niet dat ploegen die Baines niet oppikken, speelt al tijdje op een constant hoog niveauquote:Op maandag 16 juli 2012 18:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt absurd ja, maar sowieso die prijzen voor Engelse spelers
Overigens
[ afbeelding ]
Dan hebben ze ook nog een goede back in FIFA..sickquote:Op maandag 16 juli 2012 18:27 schreef Thorb het volgende:
De Jong is medisch gekeurd door Gladbach.
Balzaretti wil niet naar Italiaanse toppers, alleen naar PSG
Alleen volgens de voorzetter had PSG geen interessen, kan nog komen natuurlijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan hebben ze ook nog een goede back in FIFA..sick![]()
Compleet ander type spelers..Welke positie? Welke formatie?quote:
Wil hem op zich nog een kans geven.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Compleet ander type spelers..Welke positie? Welke formatie?
Zou zelf altijd voor Ibra gaan, maar daar kon jij niets mee toch?
Die reacties van futhead zijn anders veelbelovendquote:Op maandag 16 juli 2012 18:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom zou je hier überhaupt voor een silver kiezen ipv de beste spits uit het spel
Dat maakt toch niet uit..quote:Op maandag 16 juli 2012 18:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wil hem op zich nog een kans geven.
Had de vorige keer een vies goedkoop budgetteam eromheen
El Shaa is alleen goed als je een skiller bent. Vind hem verder echt totaal niet bijzonder als ik hem tegenkom.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die reacties van futhead zijn anders veelbelovend
Ik weet het niet.quote:
uitbouwen naar 300k. Als je niet weet wat je met 140k aan moet, dan had ik je nooit de helft moeten gevenquote:Op maandag 16 juli 2012 18:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Heb ondertussen 140k en weet begod niet wat ik ermee moet
quote:Op maandag 16 juli 2012 18:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
uitbouwen naar 300k. Als je niet weet wat je met 140k aan moet, dan had ik je nooit de helft moeten geven
Bouw een keer 1 of meerdere fatsoenlijke teams dan..je kan zoveel doen met 140k en je hebt nooit zoveel gehadquote:Op maandag 16 juli 2012 18:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Heb ondertussen 140k en weet begod niet wat ik ermee moet
Logopedie een uitkomst?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:32 schreef vandermar het volgende:
Eninho is kuteerdere teams deed hij het fantastisch maar krijg hem nu niet aan de praat
Heb al 2 teamsquote:Op maandag 16 juli 2012 18:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bouw een keer 1 of meerdere fatsoenlijke teams dan..je kan zoveel doen met 140k en je hebt nooit zoveel gehad
Geen gouden team toch?quote:
Doe gewoon achterin (352 bijv) Alves - Luiz - Dede - Silva, LM Baston, RM Hulk 2 Cdm's Carlos en Ramires en dan gewoon voorirn Ibra met Pato en nog een leuke CAMquote:
Bronze MLS en Eresilvers alleen jaquote:
Silva is volgens mij te duurquote:Op maandag 16 juli 2012 18:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Doe gewoon achterin (352 bijv) Alves - Luiz - Dede - Silva, LM Baston, RM Hulk 2 Cdm's Carlos en Ramires en dan gewoon voorirn Ibra met Pato en nog een leuke CAM
Kan je niet zeuren over pace/slechte verdediging en Carlos is nog steeds een baas
quote:De UEFA heeft maandagavond bekendgemaakt welke 32 spelers kans maken op de prijs Beste voetballer op de Europese velden in het seizoen 2011/12. De kandidatenlijst wordt gedomineerd door Spanjaarden, acht stuks, maar heeft ook een Nederlander. Robin van Persie hoopt op 30 augustus de trofee in ontvangst te mogen nemen in Monaco.
/
Enkele aangewezen journalisten uit de 53 bij de UEFA aangesloten landen mochten vijf spelers nomineren voor de prijs Beste voetballer op de Europese velden, die vorig jaar voor het eerst werd uitgereikt en toen naar Lionel Messi ging. De Argentijn is ook nu weer genomineerd. Op 14 augustus wordt de kandidatenlijst teruggebracht tot drie man en op 30 augustus mogen de journalisten tijdens een live-stemming uit gaan maken wie de award mag komen ophalen.
Messi is een van de vier spelers van Barcelona die genomineerd is: de anderen zijn Xavi, Andrés Iniesta en Cesc Fàbregas, die met Spanje onlangs Europees kampioen werden. Real Madrid heeft zes kandidaten op de lijst staan: evenveel als Manchester City. In totaal leveren twaalf clubs kandidaten en Van Persie is de enige Nederlander op de lijst.
Wtf, wie is: Leslie Davies (WAL) – Bangor Cityquote:De kandidaten (in alfabetische volgorde):
Sergio Agüero (ARG) – Manchester City
Xabi Alonso (SPA) – Real Madrid
Mario Balotelli (ITA) – Manchester City
Jakub Blaszczykowski (POL) – Borussia Dortmund
Gianluigi Buffon (ITA) – Juventus
Iker Casillas (SPA) – Real Madrid
Petr Cech (TSJ) – Chelsea
Fábio Coentrão (POR) – Real Madrid
Leslie Davies (WAL) – Bangor City
Didier Drogba (IVO) – Chelsea (nu Shanghai Shenhua FC)
Cesc Fàbregas (SPA) – Barcelona
Falcao (COL) – Atlético Madrid
Joe Hart (ENG) – Manchester City
Zlatan Ibrahimovic (ZWE) – AC Milan
Andrés Iniesta (SPA) –Barcelona
Shinji Kagawa (JPN) – Borussia Dortmund (nu Manchester United )
Vincent Kompany (BEL) – Manchester City
Frank Lampard (ENG) – Chelsea FC
Lionel Messi (ARG) – Barcelona
Luka Modric (KRO) – Tottenham Hotspur
Mesut Özil (DUI) – Real Madrid
Pepe (POR) – Real Madrid
Andrea Pirlo (ITA) – Juventus
Sergio Ramos (SPA) – Real Madrid
Raúl González (SPA) – Schalke 04 (nu Al-Sadd)
Cristiano Ronaldo (POR) – Real Madrid
Wayne Rooney (ENG) – Manchester United
David Silva (SPA) – Manchester City
Fernando Torres (SPA) – Chelsea
Yaya Touré (IVO) – Manchester City
Robin van Persie (NED) – Arsenal
Xavi Hernández (SPA) –Barcelona
Samen 80 op xboxquote:Op maandag 16 juli 2012 18:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bronze MLS en Eresilvers alleen ja
[..]
Silva is volgens mij te duur
Eens kieken.
Ibra en Silva zijn al 150k
75k per stuk ongeveer op de PS3quote:
Geen idee, maar het maakt niks uit. Het gaat toch tussen 4 spelers. Ronaldo, Xavi, Iniesta en messi.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
[..]
Wtf, wie is: Leslie Davies (WAL) – Bangor City
Heb teveel gehadquote:Op maandag 16 juli 2012 18:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
GJE, je hebt toch amper gouden teams gehad?![]()
Maak gewoon eens iets leuks
Neem je Lucioquote:Op maandag 16 juli 2012 18:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
75k per stuk ongeveer op de PS3
Ik wil eventueel wel weer een keertjequote:Op maandag 16 juli 2012 18:41 schreef Kamikazie het volgende:
Word er geclubbed op de het xboxie vnv?
Nooit van gehoord. Zit niet in FUT en heeft geen wikipedia.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
[..]
Wtf, wie is: Leslie Davies (WAL) – Bangor City
Dikke trollactiequote:Op maandag 16 juli 2012 18:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Zit niet in FUT en heeft geen wikipedia.
108 kgquote:Op maandag 16 juli 2012 18:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dikke trollactie
Les Davies - Giant left winger who is in his second spell with City. Les has represented Wales at Semi-Professional level and is an Under 21 International. A popular figure with the fans he has won the BCFCSA Player of the Season for the last 2 years and was voted into the team of the season by the league's managers in 2011-12. D.O.B 29-10-84
De webshop van die club is een ebay paginaquote:Op maandag 16 juli 2012 18:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
, waarschijnlijk is dit lijstje gemaakt door z'n pa of zo.
Ja.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik weeg 110 kg, ben ik dan ook een dikzak?
Nee, dik trom.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik weeg 110 kg, ben ik dan ook een dikzak?
Jaquote:Op maandag 16 juli 2012 18:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is UP Neuer echt zo beest als beweerd wordt?
Ja.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Gaat wel.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Shaarawy in de spits gaat niet werken denk ik.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:48 schreef marcie216 het volgende:
Ik ga dit team maken :
http://futhead.com/12/squad/1451028
Shaarawy wil ik wel eens proberen
El Shaarawy als ST is zonde. Als CF of CAM komt hij veel beter tot z'n recht.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:48 schreef marcie216 het volgende:
Ik ga dit team maken :
Shaarawy wil ik wel eens proberen
Gebruikte hem zelf wel als spits met Castaignos ernaast en El kabir als cam in 3-5-2. Dit speelde echt lekker.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:50 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
El Shaarawy als ST is zonde. Gebruik hem als CF of CAM, want dan is hij veel beter.
pacehoer.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:52 schreef vandermar het volgende:
Shaarawy als spitsveel te zwak en te weinig pace daarvoor.
81 te weinig vindenquote:Op maandag 16 juli 2012 18:52 schreef vandermar het volgende:
Shaarawy als spitsveel te zwak en te weinig pace daarvoor.
ah shit, ik wil 442...quote:Op maandag 16 juli 2012 18:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Shaarawy in de spits gaat niet werken denk ik.
quote:
81 is goed als een spits dat kan compenseren met kracht of iets anders. Shaarawy kan dat nietquote:
Waarom een silver in een team met 10 goldsquote:Op maandag 16 juli 2012 18:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ah shit, ik wil 442...
Ibra niet.
iemand misschien goede silver rond 70k?
Ik lul maar watquote:Op maandag 16 juli 2012 18:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
81 is goed als een spits dat kan compenseren met kracht of iets anders. Shaarawy kan dat niet
Hihiquote:Op maandag 16 juli 2012 18:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik lul maar wat
Gewoon een type Lukaku in de voorhoede.
Pace en kracht
Moet jij zeggenquote:
Ja, zal ik anders mijn voorhoedes even posten?quote:
Moet je doen jonge, hou me tegen.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, zal ik anders mijn voorhoedes even posten?
Doe dat is.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, zal ik anders mijn voorhoedes even posten?
Omdat ik een leuke speler wil, waar ik nog niet mee heb gespeeld. Ibra - pato - Di natale - etc allemaal al gehad.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom een silver in een team met 10 golds
eens*quote:
P-P-P-P-P-PAACCEEE HOOERRR!quote:Op maandag 16 juli 2012 18:59 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt geen pace ofzo
Podolskiquote:Op maandag 16 juli 2012 18:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Omdat ik een leuke speler wil, waar ik nog niet mee heb gespeeld. Ibra - pato - Di natale - etc allemaal al gehad.
MICROPENIS GESPOTquote:Op maandag 16 juli 2012 18:59 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt geen pace ofzo
Ik heb Doumbia nooit gebruikt hoorquote:
Neequote:
Welliton wel, die is ergerquote:
Ik doe geen een tweetjes en hoge steekpassesquote:
Ik heb serie a teamquote:Op maandag 16 juli 2012 19:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Podolski
Combineren met Schurrle en Gotze
Jawel, luister nu maar is een keer na mij in de plaats van dom te gaan lopen doen, clown.quote:
Crossabuserquote:Op maandag 16 juli 2012 19:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe geen een tweetjes en hoge steekpasses
Denk om je hartquote:Op maandag 16 juli 2012 19:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe geen een tweetjes en hoge steekpasses
quote:
Ik verbeter wat ik wilquote:Op maandag 16 juli 2012 19:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jawel, luister nu maar is een keer na mij in de plaats van dom te gaan lopen doen, clown.
Sorry ben ongesteld.
Ligt aan je team, moet je wel sterke links hebben.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb serie a team?
Maar dat kan inderdaad. Boateng er dan maar uit?
Dit is mijn team :quote:Op maandag 16 juli 2012 19:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ligt aan je team, moet je wel sterke links hebben.
eens* en die 'de' moet daar weg, lopen is ook overbodig.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jawel, luister nu maar is een keer na mij in de plaats van dom te gaan lopen doen, clown.
Sorry ben ongesteld.
Dan kan je beter iets anders zoekenquote:Op maandag 16 juli 2012 19:03 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dit is mijn team :
Tot nu toe vind ik hem die 1.4 miljoen zeker niet waard. Overigens heb ik teveel betaald want er staat nu ook 1 op voor 1.380.000.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:49 schreef vandermar het volgende:
Iemand wat coins te leen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dacht ik alquote:
Als je hem beu bent wil ik nog wel een verlaat verjaardagscadeauquote:Op maandag 16 juli 2012 19:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik hem die 1.4 miljoen zeker niet waard. Overigens heb ik teveel betaald want er staat nu ook 1 op voor 1.380.000.
Voor 1,4 miljoen kan je zulke zieke teams bouwen!quote:Op maandag 16 juli 2012 19:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik hem die 1.4 miljoen zeker niet waard. Overigens heb ik teveel betaald want er staat nu ook 1 op voor 1.380.000.
Gelukkig heeft hij nog meer dan een miljoen over en nog een hele zooi IF's etcquote:Op maandag 16 juli 2012 19:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Voor 1,4 miljoen kan je zulke zieke teams bouwen!
Alleen al om hem te verkopen ben je 70.000 kwijt aan ea tax.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Voor 1,4 miljoen kan je zulke zieke teams bouwen!
Dat gaat wel wat te verquote:Op maandag 16 juli 2012 19:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je hem beu bent wil ik nog wel een verlaat verjaardagscadeau
Je kan El Shaa ook als spits doen en Barreto als CF en Marlos als CAM, al is Marlos daar minder goedquote:Op maandag 16 juli 2012 19:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat gaat wel wat te ver
Overigens ga ik hem denk ik CAM maken en dan Indio weer als ST. El Shaa doet het bij mij trouwens goed als invaller, ook als ST.
HOMIEquote:
Overpriced. Maar wil hem ook nog wel proberenquote:Op maandag 16 juli 2012 19:11 schreef marcie216 het volgende:
is Asamoah Gyan een baas?
Ik zoek een spits
Komt meteen in beeld als je FUT opstartquote:Op maandag 16 juli 2012 19:14 schreef Heskeysucks het volgende:
Ik ben een tijd afwezig geweest op het FUT gebied, maar er staat op de web app dat ik een security question moet instellen op de console, hoe doe ik dit?
Nee bij mij niet?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Komt meteen in beeld als je FUT opstart
Blitzquote:
Hmm dan moet je dat scherm al eens gehad hebben lijkt me, kan me niet herinneren dat je het ergens apart kon instellen.quote:
Dan heb ik het waarschijnlijk al eens gehad, nu kan ik er dus niet meer op. godverquote:Op maandag 16 juli 2012 19:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hmm dan moet je dat scherm al eens gehad hebben lijkt me, kan me niet herinneren dat je het ergens apart kon instellen.
quote:
Jongens waar je seks mee hebt?quote:
Goed nadenken danquote:Op maandag 16 juli 2012 19:20 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Dan heb ik het waarschijnlijk al eens gehad, nu kan ik er dus niet meer op. godver
Waaromquote:
3-5-2quote:Op maandag 16 juli 2012 19:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Binnenkort eens een team maken met:
---Hernandez----Vela---
--------IF Dos Santos-----
Weet alleen nog niet wat ik daarachter moet doen, iemand een idee? Geen zin in BPL. Mag silver/gold zijn, met verschillende nationaliteiten.
Geen ideequote:
Echt 0 balansquote:
Ik zal het onthoudenquote:Op maandag 16 juli 2012 19:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
3-5-2
Bale - Beckermann - Bradley - Nyassi
Opara - IF Moor - Wynne
IF Howard
Je gaat die maar maken. Niks onthouden, maken kreng!quote:
zie je zelf toch ook welquote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 19:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je gaat die maar maken. Niks onthouden, maken kreng!
Gewoon 3421 spelen, bazen formatie. Wel een beetje aanvallendquote:
Is 3421 ditquote:Op maandag 16 juli 2012 19:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gewoon 3421 spelen, bazen formatie. Wel een beetje aanvallend![]()
Probeer meer verdedigende kracht op je middenveld te krijgen.
Welke spelers wil je bewaren?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is 3421 dit
Hoe?
Heb dit team van YouTube
Bale op linksmidden, Hulk op rechtsmidden, CB's en CM's omdraaien bijv. En dan je aanval fixen.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is 3421 dit
Hoe?
Heb dit team van YouTube
Maak er maar wat van, ik heb geen specifieke eisen.quote:
70K ofzoquote:Op maandag 16 juli 2012 19:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]![]()
Oke!
Nee, ben nog niet verveeld met mijn andere team. Duurt meestal niet lang trouwens
Hoeveel heeft dat je gekost trouwens?
Ik zag het wel.quote:
Welke vergeetachtigheid?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Met die bal op je hoofd is de vergeetachtigheid zeker begonnen
quote:Op maandag 16 juli 2012 19:45 schreef Thorb het volgende:
@GJE, wilde Hulk op RM maar dan lukt het niet echt, even een andere RM bedenken
Hulk wel, maar ik haal Mangala eruitquote:
Aight aight, doe je dingquote:
Oh jammer.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor je verjaardagsfeestje?![]()
(heb alleen MLS teampje)
Moet nog 10 a 15K bij elkaar sprokkelen met de bronzen packs en dan kan ik Silva kopen. Daarna moet ik nog wel formatiekaarten enzo kopen, denk dat het vanavond wel goed gaat komen.quote:
Wil Barfa wel graag houdenquote:Op maandag 16 juli 2012 19:49 schreef Thorb het volgende:
Wie fixed de chem van hulk
Arfa is eigenlijk mijn probleem
[ afbeelding ]
Ik kan je wel voorschietenquote:Op maandag 16 juli 2012 19:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet nog 10 a 15K bij elkaar sprokkelen met de bronzen packs en dan kan ik Silva kopen. Daarna moet ik nog wel formatiekaarten enzo kopen, denk dat het vanavond wel goed gaat komen.
Trouwens, ik zie dat Dutchies 256e staat in de ranking. Zullen we vanavond nog wat plekjes gaan sprokkelen?
Als Chelsea em koopt is het gefixedquote:Op maandag 16 juli 2012 19:49 schreef Thorb het volgende:
Wie fixed de chem van hulk
Arfa is eigenlijk mijn probleem
[ afbeelding ]
343 is echt niks voor jou denk ik man.. je gaat te veel goals tegen krijgen en geowned worden door goede spelers, en dan ben je er zo weer klaar meequote:
3421 dit hèquote:Op maandag 16 juli 2012 19:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
343 is echt niks voor jou denk ik man.. je gaat te veel goals tegen krijgen en geowned worden door goede spelers, en dan ben je er zo weer klaar mee
Medel moet ook nog verkocht wordenquote:Op maandag 16 juli 2012 19:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik kan je wel voorschietenZet maar iets op de markt.
Moet je het niet al vergeten zijnquote:Op maandag 16 juli 2012 19:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Medel moet ook nog verkocht wordenIk moet sowieso wachten tot die verkocht is, maar tof aangeboden. Schiet je wel aan als het zo ver is
Welk deel van "ik wil ben Arfa houden" heb je niet gelezen?quote:
Bale stond er voor wat meer verdedigende capaciteiten en dan zet jij er Ribery neer (die ik eigenlijk LW wilde maar dat ging lastigquote:
#mnogenzijn247dichtquote:Op maandag 16 juli 2012 19:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Welk deel van "ik wil ben Arfa houden" heb je niet gelezen?
Stel je voor.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
#mnogenzijn247dicht
Ik ga niet alles teruglezen.![]()
Mr Polskaquote:Op maandag 16 juli 2012 20:02 schreef stoereboii het volgende:
Gje wie is die lelijkaard in die foto eig?
[ afbeelding ]
Dat ben ikquote:Op maandag 16 juli 2012 20:02 schreef stoereboii het volgende:
Gje wie is die lelijkaard in die foto eig?
[ afbeelding ]
Dat ben ik..quote:
Die van ditquote:
Ja dan nietquote:
Wat doen m'n zusjes daarquote:
Daarom windows 7quote:Op maandag 16 juli 2012 20:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op deze laptop kan ik niet YouTube en FUT tegelijk aan hebben staan want dan crasht internet
#coolstory
?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op deze laptop kan ik niet YouTube en FUT tegelijk aan hebben staan want dan crasht internet
#coolstory
Mijn broer had dat ook, maar hij gaat nu uit huis en hij neemt zijn computer mee dus dan kan ik daar niet meer achter. Mijn eigen computer doet het ook al niet meer en ik wil eigenlijk geen nieuwe kopenquote:Op maandag 16 juli 2012 20:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom windows 7heb ik nu ook en kan alles tegelijk
Skrale kipquote:Op maandag 16 juli 2012 20:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn broer had dat ook, maar hij gaat nu uit huis en hij neemt zijn computer mee dus dan kan ik daar niet meer achter. Mijn eigen computer doet het ook al niet meer en ik wil eigenlijk geen nieuwe kopen
Als je je coins verkoopt heb je 250 euro...quote:Op maandag 16 juli 2012 20:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn broer had dat ook, maar hij gaat nu uit huis en hij neemt zijn computer mee dus dan kan ik daar niet meer achter. Mijn eigen computer doet het ook al niet meer en ik wil eigenlijk geen nieuwe kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |