Goh, is Cindy Salou weer aan het werk?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:07 schreef henrivo het volgende:
Nu heb ik afgelopen week sex gehad met een dame. Niks geks zou je zeggen, ware het niet zo dat deze dame beschikt over een goedgevulde cup 80K(serieus)
Klacht: elke dame hierna heeft kleine tietjes
Klopt, de dame in kwestie heet Klara 4quote:Op maandag 16 juli 2012 15:09 schreef Catkiller het volgende:
Sowieso verzonnen maar dan nog, vieze uiers.
Wil je bewijs ofzo?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Weer een verzonnen verhaal wat niemand gelooft verder. Nee, ts, wonderbaarlijk genoeg, zelfs het woordje serieus heeft mij niet doen overtuigen van de authenticiteit.
Die topics!quote:Op maandag 16 juli 2012 15:08 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Goh, is Cindy Salou weer aan het werk?
Hier stopte ik met lezen, >75...quote:Nu heb ik afgelopen week sex gehad met een dame. Niks geks zou je zeggen, ware het niet zo dat deze dame beschikt over een goedgevulde cup 80
Dit is een belangrijk punt voor dit topic waar je ons nu doet belanden. Nu zal het er om draaien, wordt dit een goed topic.. of toch niet?quote:
Die linker is toch jouw moeder?quote:
Foto van een krater in je achtertuin, of daar waar de toiletpot zat (mocht je er thuis een hebben).quote:
Op je bankrekening? Hoewel ook dan: respectquote:Op maandag 16 juli 2012 15:20 schreef CrushedTinBox het volgende:
Ik heb ook 80k als je snapt wat ik bedoel.
Stalagtieten in het kwadraat dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
Niet per sequote:Op maandag 16 juli 2012 15:37 schreef MsMessy het volgende:
Mensen die allemaal zo negatief reageren op dit topic, hebben zelf een complex
Niet iedereen valt op van die vetkwabben.... hoef je geen complex voor te hebben. Kan je er wel van krijgen overigensquote:Op maandag 16 juli 2012 15:37 schreef MsMessy het volgende:
ja vastquote:Op maandag 16 juli 2012 15:37 schreef MsMessy het volgende:
Jaloezie is a bitchquote:Op maandag 16 juli 2012 15:39 schreef Casos het volgende:
[..]
Niet iedereen valt op van die vetkwabben.... hoef je geen complex voor te hebben. Kan je er wel van krijgen overigens
Leg eens uit waarom.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:37 schreef MsMessy het volgende:
In de ontkenningsfase zittenquote:Op maandag 16 juli 2012 15:41 schreef Casos het volgende:
[..]
Nou, in dit geval is er echt geen sprake van jaloezie, sorry
Huh je had hem gesloten toch?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:48 schreef Pharkus het volgende:
Gefeliciteerd, hoop dat ze net zo onder de indruk was van jouw pener.
quote:Op maandag 16 juli 2012 15:46 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Wel knap dat je dat kunt zien aan de hand van één post
Ja maar ik zet teveel slotjes hoor ik netquote:
Laat het niet nog eens gebeuren.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:58 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja maar ik zet teveel slotjes hoor ik net
Motorboatenquote:Op maandag 16 juli 2012 16:00 schreef Henno het volgende:
Als het maar in verhouding is. En ik hou van slanke vrouwen, dus een stel appeltietjes waar je handen precies omheen passen zijn toch beter.
Dat je dan niet kan tietneuken neem ik voor lief, geven en nemen jeweet.
Geen tietneuken, steek 'em liever in een chickquote:
Dit.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:27 schreef Robophatt het volgende:
80K? Dan was het gewoon een dikke zeug dus.
lolquote:
Verklaar u nader aub!! AUB!!quote:Op maandag 16 juli 2012 16:24 schreef dustbrain het volgende:
Het doel van dit topic is toch laten zien dat hebben gehad seks? Moet dat niet lachwekkend zijn voor TS om over 20 jaar als getrouwde man met kinderen hierna terug te kijken?
Rugmaat 80?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:07 schreef henrivo het volgende:
Nu heb ik afgelopen week sex gehad met een dame. Niks geks zou je zeggen, ware het niet zo dat deze dame beschikt over een goedgevulde cup 80K(serieus)
Je moest eens weten. Aan zelfvertrouwen geen gebrek.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:30 schreef Melancholie het volgende:
[..]
Doe wat aan je zelfvertrouwen, dan hoef je ook niet steeds je naakte lichaam hier te posten.
Waarom dan zulke foto's posten hier? Dat je het naar je geliefde stuurt snap ik nog wel.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:33 schreef henrivo het volgende:
[..]
Je moest eens weten. Aan zelfvertrouwen geen gebrek.
Niet iedereen kan alles snappen. Laat ik het daar bij houden.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:34 schreef Melancholie het volgende:
[..]
Waarom dan zulke foto's posten hier? Dat je het naar je geliefde stuurt snap ik nog wel.
... Check! Aanwezig!quote:Op maandag 16 juli 2012 17:36 schreef Piye het volgende:
Mensen hier die denken dat je met 80K obees bent.
Alsnog beetje te groot en sowieso zijn billen en heupen belangrijker.
Dit dacht ik serieus al bij het lezen van de OPquote:Op maandag 16 juli 2012 15:47 schreef Meloewa het volgende:
Conclusie: TS heeft seks gehad met MsMessy!!!!!!!!1
Nietquote:Op maandag 16 juli 2012 17:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit dacht ik serieus al bij het lezen van de OP.
Ik hou van misstappen maken, binnenkort mag jij ookquote:Op maandag 16 juli 2012 17:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jaja, de misstap is gemaakt je kan niet meer terug
Je bent lesbisch?quote:Op maandag 16 juli 2012 17:47 schreef JennaSometimes het volgende:
Ik hou toevallig van mijn 'kleine tietjes'. Dan heb je in ieder geval geen mannen die er constant naar zitten te staren.
Pics?quote:Op maandag 16 juli 2012 17:47 schreef JennaSometimes het volgende:
Ik hou toevallig van mijn 'kleine tietjes'. Dan heb je in ieder geval geen mannen die er constant naar zitten te staren.
Klinkt alsof je je niet aantrekkelijk genoeg vindt, en dat verbloemt onder het motto "dan staren mannen er niet constant naar"quote:Op maandag 16 juli 2012 17:47 schreef JennaSometimes het volgende:
Te makkelijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:38 schreef henrivo het volgende:
[..]
Niet iedereen kan alles snappen. Laat ik het daar bij houden.
Dit inderdaadquote:Op maandag 16 juli 2012 17:51 schreef henrivo het volgende:
[..]
Klinkt alsof je je niet aantrekkelijk genoeg vindt, en dat verbloemt onder het motto "dan staren mannen er niet constant naar"
Ja of ze is lesbisch.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:51 schreef henrivo het volgende:
[..]
Klinkt alsof je je niet aantrekkelijk genoeg vindt, en dat verbloemt onder het motto "dan staren mannen er niet constant naar"
Ik heb 4 handen dus stuur maar door naar mij.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:55 schreef henrivo het volgende:
[..]
Ik had en heb er geen handen genoeg voor
Maar jij hebt dus een voorkeur voor "vollere" vrouwen?quote:Op maandag 16 juli 2012 17:55 schreef henrivo het volgende:
[..]
Ik had en heb er geen handen genoeg voor
Valt ook wel weer mee. Dus je maakt nog kansquote:Op maandag 16 juli 2012 17:56 schreef Melancholie het volgende:
[..]
Maar jij hebt dus een voorkeur voor "vollere" vrouwen?
Nee, echt. Ik vind klein juist fijn. Of je kan veronderstellen dat ik me niet aantrekkelijk genoeg vindt, dat mag. Ik zou dan niet persé zeggen dat ik mezelf lelijk vindt, maar topmodel-like gaat dan weer wel te ver. Ik vind dat ik er wel redelijk uit ziet, en ik ben er blij mee.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:51 schreef henrivo het volgende:
[..]
Je lult te veel. Overduidelijk onzeker.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:58 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Nee, echt. Ik vind klein juist fijn. Of je kan veronderstellen dat ik me niet aantrekkelijk genoeg vindt, dat mag. Ik zou dan niet persé zeggen dat ik mezelf lelijk vindt, maar topmodel-like gaat dan weer wel te ver. Ik vind dat ik er wel redelijk uit ziet, en ik ben er blij mee.
En jij bent een internetheroquote:Op maandag 16 juli 2012 18:01 schreef henrivo het volgende:
[..]
Je lult te veel. Overduidelijk onzeker.
Dat zijn zo veel vrouwen. Wen er maar aan.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:01 schreef henrivo het volgende:
[..]
Je lult te veel. Overduidelijk onzeker.
Check zijn fobo dan. Deze gast is duidelijk bad-ass.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 18:04 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Check zijn fobo dan. Deze gast is duidelijk bad-ass.
quote:Op maandag 16 juli 2012 17:57 schreef henrivo het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee. Dus je maakt nog kans
Of ben jij dat niet?quote:
Topmodellen zijn juist vaak skinny zonder tieten, maar heb je nou een beetje goeie kont ter compensatie?quote:Op maandag 16 juli 2012 17:58 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Nee, echt. Ik vind klein juist fijn. Of je kan veronderstellen dat ik me niet aantrekkelijk genoeg vindt, dat mag. Ik zou dan niet persé zeggen dat ik mezelf lelijk vindt, maar topmodel-like gaat dan weer wel te ver. Ik vind dat ik er wel redelijk uit ziet, en ik ben er blij mee.
neuuquote:Op maandag 16 juli 2012 18:16 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat? Vind je 'm zelf leuk?
had ze ook een omvangrijk lichaam?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:07 schreef henrivo het volgende:
Oh jawelquote:Op maandag 16 juli 2012 18:28 schreef UpsideDown het volgende:
Groter dan F is dus echt niet mooi meer.
Sowieso alles groter dan A.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:28 schreef UpsideDown het volgende:
Groter dan F is dus echt niet mooi meer.
Dat waag ik te betwijfelen. Of je moet heel gespierd zijn of zo.quote:
En ik hoop dat jullie dat geloven.quote:
Liever dat dan een anorexia patiënte (om over 2 uitersten te praten). Maar daarmee zeg ik niks over dit topic, toch? Staat los van elkaar.quote:
Klopt, liever een dame met wat rondingen dan zo'n latjequote:Op maandag 16 juli 2012 18:46 schreef henrivo het volgende:
[..]
Liever dat dan een anorexia patiënte (om over 2 uitersten te praten). Maar daarmee zeg ik niks over dit topic, toch? Staat los van elkaar.
En dan laten sommige vrouwen ze juist extreem vergroten ...quote:Op maandag 16 juli 2012 19:48 schreef Juminelle het volgende:
Mi jezus, 80K. Ik kan me niet voorstellen dat je je tieten niet zou laten verkleinen dan. Haar rug
Het beste is er iets tussenin: zelf vind ik maat 38 het mooist.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:51 schreef Piethur het volgende:
[..]
Klopt, liever een dame met wat rondingen dan zo'n latje
Er is natuurlijk wel een verschil tussen rondingen en rond.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:51 schreef Piethur het volgende:
[..]
Klopt, liever een dame met wat rondingen dan zo'n latje
Hier kan ik me wel in vinden.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:50 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het beste is er iets tussenin: zelf vind ik maat 38 het mooist.
Wat versta je onder een anorexia patient dan? Toch geen maatje 34 hoop ik?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:46 schreef henrivo het volgende:
[..]
Liever dat dan een anorexia patiënte (om over 2 uitersten te praten). Maar daarmee zeg ik niks over dit topic, toch? Staat los van elkaar.
Hangt van je bouw af.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:58 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Wat versta je onder een anorexia patient dan? Toch geen maatje 34 hoop ik?
Jij hebt sowieso goeie smaak. Vooral die chick in je UI.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:01 schreef BabeWatcher het volgende:
kleine tietjes
mijn vrindin heeft cup AAA65
aha 80K hequote:Op maandag 16 juli 2012 15:07 schreef henrivo het volgende:
Ik heb ook D/E bij maat 34, hoor. Komt dus in de buurt. Ik ben echter geen latje met reusachtige bollen. Gelukkig maar!quote:Op maandag 16 juli 2012 20:50 schreef Madame_Paon het volgende:
En dan laten sommige vrouwen ze juist extreem vergroten ...
Borsten die bij je lichaam passen staan veel beter (dus geen cup F bij maat 34)
Maar bijv. 65D is wel een stuk kleiner dan 75D.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:24 schreef Woestenijhumor het volgende:
[..]
Ik heb ook D/E bij maat 34, hoor. Komt dus in de buurt. Ik ben echter geen latje met reusachtige bollen. Gelukkig maar!
Ik snap ook niet dat vrouwen hun borsten vergroten. Ik zou het niet erg vinden, leven met een B.
Vroeger had ik een G-cup op maat 40, echt niet leuk!! Moest twee sportbeha's over elkaar een nauwsluitend topje aan, om geen mep van mezelf te krijgen op de loopband.
Hoe vind jij beha's in de winkel?? Ik heb idealiter E70, maar die zijn al zo zeldzaam en reteduur dat ik vaak voor D75 moet gaan en het rugpand inkorten met naald en draad. Of is de keuze bij de Noorderburen veel meer uitgebreid?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar bijv. 65D is wel een stuk kleiner dan 75D.
Ik heb geen 65D. Het was maar een voorbeeld.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:51 schreef Woestenijhumor het volgende:
[..]
Hoe vind jij beha's in de winkel?? Ik heb idealiter E70, maar die zijn al zo zeldzaam en reteduur dat ik vaak voor D75 moet gaan en het rugpand inkorten met naald en draad. Of is de keuze bij de Noorderburen veel meer uitgebreid?
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:06 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso goeie smaak. Vooral die chick in je UI.
Oef man! Dan heb je wel geluk. Hier in België is er maar één winkel waar je maten als 65H hebt enzo, tel je wel een eurotje of 300 voor neer...quote:Op maandag 16 juli 2012 21:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb geen 65D. Het was maar een voorbeeld.Mijn maat kun gelukkig in zo ongeveer elke winkel vinden.
Opkomende talentjes niet herkennen.quote:
Ik dacht al, sinds wanneer hebben wij noorderburen.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:01 schreef Woestenijhumor het volgende:
[..]
Oef man! Dan heb je wel geluk. Hier in België is er maar één winkel waar je maten als 65H hebt enzo, tel je wel een eurotje of 300 voor neer...
Heren, wat kunnen jullie mekkeren. Ik heb vriendinnen gehad in alle maten en vormen. Geldt ook voor de vriendjes die ik had. Ik heb nog nooit lelijke tetten gezien.
emomeisjesquote:Op maandag 16 juli 2012 22:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Opkomende talentjes niet herkennen.
[..]
Ik dacht al, sinds wanneer hebben wij noorderburen.
Volgens mij reageert zo'n beetje iedereen positief in S&G.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Die reageren juist meestal positief op alles.Zie gogosweden en kingtoppie in S&G.
Klopt, maar ik noemde even twee echte maagden als voorbeeld.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Volgens mij reageert zo'n beetje iedereen positief in S&G.
Cup E bij maat 36 up in hurr. Maar dat ligt ook gewoon aan je bouw. Mijn verhoudingen zien er niet idioot uit in ieder geval.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:50 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En dan laten sommige vrouwen ze juist extreem vergroten ...
Borsten die bij je lichaam passen staan veel beter (dus geen cup F bij maat 34).
Ik heb 65E, maar ik laat m'n bh's aan de achterkant iets inkorten door de standaardlingeriezaken (Hunkemoller e.d.). Kost 8 euro, dus dat is ook nog wel te doenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:51 schreef Woestenijhumor het volgende:
[..]
Hoe vind jij beha's in de winkel?? Ik heb idealiter E70, maar die zijn al zo zeldzaam en reteduur dat ik vaak voor D75 moet gaan en het rugpand inkorten met naald en draad. Of is de keuze bij de Noorderburen veel meer uitgebreid?
wow 65E, ik dacht dat ik een vreemde maat had met mn 70Equote:Op maandag 16 juli 2012 22:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Cup E bij maat 36 up in hurr. Maar dat ligt ook gewoon aan je bouw. Mijn verhoudingen zien er niet idioot uit in ieder geval.
[..]
Ik heb 65E, maar ik laat m'n bh's aan de achterkant iets inkorten door de standaardlingeriezaken (Hunkemoller e.d.). Kost 8 euro, dus dat is ook nog wel te doen
70E kan ik ook wel aan op zich en in sommige gevallen zelfs 75E, maar dat kan alleen als ik 'm op z'n strakst aan doe en dan pas ik 'm alsnog niet meer na een paar keer dragenquote:Op maandag 16 juli 2012 22:45 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
wow 65E, ik dacht dat ik een vreemde maat had met mn 70E
kwam er pas ook achter dat ik de verkeerde maat droeg volgens assistentes van hunkemoller heb ik ook 65 enige kutten is ze verkopen pas vanaf 70quote:Op maandag 16 juli 2012 22:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Cup E bij maat 36 up in hurr. Maar dat ligt ook gewoon aan je bouw. Mijn verhoudingen zien er niet idioot uit in ieder geval.
[..]
Ik heb 65E, maar ik laat m'n bh's aan de achterkant iets inkorten door de standaardlingeriezaken (Hunkemoller e.d.). Kost 8 euro, dus dat is ook nog wel te doen
quote:Op maandag 16 juli 2012 22:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
kwam er pas ook achter dat ik de verkeerde maat droeg volgens assistentes van hunkemoller heb ik ook 65 enige kutten is ze verkopen pas vanaf 70
quote:Op maandag 16 juli 2012 22:42 schreef Juminelle het volgende:
Heb je dan juist niet een grotere omtrek nodig? Of begrijp ik je uitleg verkeerd?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:57 schreef Meloewa het volgende:
Want dat middenstuk van de bh mag niet steken of zo iets sluit dat bij jullie wel perfect aan? Bij mij steekt dat bijna altijd
Nee te groot, omdat de beugels niet volledig tegen de huid drukken, dus "zweeft" er een stukje bh beugel.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Heb je dan juist niet een grotere omtrek nodig? Of begrijp ik je uitleg verkeerd?
Ah, nu snap ik 'm. Daar heb ik geen last van nee.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:06 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nee te groot, omdat de beugels niet volledig tegen de huid drukken, dus "zweeft" er een stukje bh beugel.
naja. De 2 medewerkers van hunkemoller vonden veel bh's ook niet goed zitten en zeiden je moet een hogere cup als het nog blijf steken. Dus ik steeds hogere cups passen:') en bleef steken nu heb ik een strapless bh van 70Fquote:Op maandag 16 juli 2012 23:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Heb je dan juist niet een grotere omtrek nodig? Of begrijp ik je uitleg verkeerd?
Andere winkel eens proberen? Of een speciaalzaak waar ze een bh op maat laten maken? Lijkt me niet fijn als zo'n stukje blijft zweven.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
naja. De 2 medewerkers van hunkemoller vonden veel bh's ook niet goed zitten en zeiden je moet een hogere cup als het nog blijf steken. Dus ik steeds hogere cups passen:') en bleef steken nu heb ik een strapless bh van 70F!!! Terwijl ik net c tieten heb. En steek nog een beetje. Maar in de zijkant zit het goed en sluit aan. Maar die medewerkers daar dacht dat die kennis hadden maar ze weten er niet veel vanaf lijkt het
Altijd handig als je een vriendin hebt.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:11 schreef Piye het volgende:
Zo leer je hier opeens allemaal nieuwe info over het vinden van de juiste bh maat.
ja dat zeiden die dozen ook dat ik naar de iets duurdere zaken moest voor me 65 omtrek en etc. Maar dat kan ik dus wel doen. Al ben ik er nu wel aangewend dacht ook dat het hoorde.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:10 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Andere winkel eens proberen? Of een speciaalzaak waar ze een bh op maat laten maken? Lijkt me niet fijn als zo'n stukje blijft zweven.
Nouja, beter een bh die goed past dan zo'n zweef-stukje.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja dat zeiden die dozen ook dat ik naar de iets duurdere zaken moest voor me 65 omtrek en etc. Maar dat kan ik dus wel doen. Al ben ik er nu wel aangewend dacht ook dat het hoorde.
naja de cup zelf niet. Maar het midden stukje tussen de cups.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:15 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nouja, beter een bh die goed past dan zo'n zweef-stukje.
Ik vind dat sowieso lastig inschatten als je er (nog) geen verstand van hebt. Ik droeg op m'n zestiende altijd bh's met cup B en 75 omtrek terwijl ik toen 65D hadquote:Op maandag 16 juli 2012 23:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
naja. De 2 medewerkers van hunkemoller vonden veel bh's ook niet goed zitten en zeiden je moet een hogere cup als het nog blijf steken. Dus ik steeds hogere cups passen:') en bleef steken nu heb ik een strapless bh van 70F!!! Terwijl ik net c tieten heb. En steek nog een beetje. Maar aan de zijkant zit het goed en sluit aan. Maar die medewerkers daar dacht dat die kennis hadden maar ze weten er niet veel vanaf lijkt het
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
naja. De 2 medewerkers van hunkemoller vonden veel bh's ook niet goed zitten en zeiden je moet een hogere cup als het nog blijf steken. Dus ik steeds hogere cups passen:') en bleef steken nu heb ik een strapless bh van 70F!!! Terwijl ik net c tieten heb. En steek nog een beetje. Maar aan de zijkant zit het goed en sluit aan. Maar die medewerkers daar dacht dat die kennis hadden maar ze weten er niet veel vanaf lijkt het
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:17 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik vind dat sowieso lastig inschatten als je er (nog) geen verstand van hebt. Ik droeg op m'n zestiende altijd bh's met cup B en 75 omtrek terwijl ik toen 65D had
ik ook al wel niet op mijn 16e toen had ik amper tietjes (laatbloeier)quote:Op maandag 16 juli 2012 23:17 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik vind dat sowieso lastig inschatten als je er (nog) geen verstand van hebt. Ik droeg op m'n zestiende altijd bh's met cup B en 75 omtrek terwijl ik toen 65D had
Herkenbaar jaquote:Op maandag 16 juli 2012 23:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik ook al wel niet op mijn 16e toen had ik amper tietjes (laatbloeier)ik had iets later ook allemaal 75 b bh's maar dan zit de cup ook net over je tepel heen
naja zal wel zo horen denk je dan
maarnee. Net of je tieten ook gelijk een andere vorm krijgen in shirts als je bh draagt die wel bij je passen
Ik had laatst nog zin een topic te openen over onderontwikkeld winkelpersoneel, omdat een mens van bij brico niet wist wat een striptang was, maar die van Hünkemoller spannen echt wel de kroon ja.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
die van mij ookquote:Op maandag 16 juli 2012 23:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Herkenbaar jaMijn tieten zaten bijna tot m'n kin toentertijd
Het ziet er ook gewoon veel mooier uit in passende bh's
"Ja maar mevrouw, u hebt zeer zware, hangende borsten" werd he toen niet boos wtf?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:31 schreef Woestenijhumor het volgende:
[..]
Ik had laatst nog zin een topic te openen over onderontwikkeld winkelpersoneel, omdat een mens van bij brico niet wist wat een striptang was, maar die van Hünkemoller spannen echt wel de kroon ja.
Bij mij proberen ze me altijd van die huidkleurige omagevallen aan te smeren. Of enkele jaren geleden wou ik een bikini met driehoekjes en gewoon een touwtje op de rug en in de nek. Die weigerden dat dus gewoon te geven!!![]()
"Ja maar mevrouw, u hebt zeer zware, hangende borsten." Ben zelf wat verschillende maten uit de rekken gaan halen (want zulke zijn zonder cup-maat, gewoon 38, 40,42,etc) en had daarin dan 44-46 maar kon het touwtje drie keer om mijn lijf bindendus heb me zeker niet dik gevoeld.
Het zag er veel leuker en mooier uit dan die reuzachtige exemplaren à la "moderne kleding voor een maatje meer" die zo hard niet modern is, je kent 't wel.
Was je bang dat ze zou lachen om je kleine penis?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:27 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Terechte klacht, lekkerste chick die ik ooit heb gehad was op m'n 16e en toen was ik ook nog eens een gamma zodat ik haar niet eens geneukt heb.
Zulk personeelquote:Op maandag 16 juli 2012 23:31 schreef Woestenijhumor het volgende:
[..]
Ik had laatst nog zin een topic te openen over onderontwikkeld winkelpersoneel, omdat een mens van bij brico niet wist wat een striptang was, maar die van Hünkemoller spannen echt wel de kroon ja.
Bij mij proberen ze me altijd van die huidkleurige omagevallen aan te smeren. Of enkele jaren geleden wou ik een bikini met driehoekjes en gewoon een touwtje op de rug en in de nek. Die weigerden dat dus gewoon te geven!!![]()
"Ja maar mevrouw, u hebt zeer zware, hangende borsten." Ben zelf wat verschillende maten uit de rekken gaan halen (want zulke zijn zonder cup-maat, gewoon 38, 40,42,etc) en had daarin dan 44-46 maar kon het touwtje drie keer om mijn lijf bindendus heb me zeker niet dik gevoeld.
Het zag er veel leuker en mooier uit dan die reuzachtige exemplaren à la "moderne kleding voor een maatje meer" die zo hard niet modern is, je kent 't wel.
Als ik een man zou zijn, zou ik een borstenman zijn.quote:
Niemand. Onmogelijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:36 schreef Trebo het volgende:
Maar wie van de dames hier heeft ze even groot als Msmessy?
ik weeg 48 kilo mannn dat wegen de tieten van msmessy alleen alquote:Op maandag 16 juli 2012 23:36 schreef Trebo het volgende:
Maar wie van de dames hier heeft ze even groot als Msmessy?
hoe weet jij dat?? :S heb ik jou ooit gehosselt ofzoo in het donker toen ik jouw vetrollen niet goed kon zien XD XDquote:Op maandag 16 juli 2012 23:35 schreef Melancholie het volgende:
[..]
Was je bang dat ze zou lachen om je kleine penis?
Helemaal mee eens. Kont kun je bovendien nog trainen.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:36 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als ik een man zou zijn, zou ik een borstenman zijn.
Ik vind het gewoon niet echt mooi als een vrouw wel een goede kont, maar amper borsten heeft.
Ik vind de borsten belangrijker dan de kont.
Maar het mooist is nog allebei natuurlijk.
Ja, naja ik hecht er niet zoveel waarde aan. Ik wordt niet verliefd op iemand omdat diegene een d-cup heeft.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:36 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als ik een man zou zijn, zou ik een borstenman zijn.
Ik vind het gewoon niet echt mooi als een vrouw wel een goede kont, maar amper borsten heeft.
Ik vind de borsten belangrijker dan de kont.
Maar het mooist is nog allebei natuurlijk.
Lekker hoorquote:Op maandag 16 juli 2012 23:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik weeg 48 kilo mannn dat wegen de tieten van msmessy alleen al
Per stuk ja. Wat een dingen..quote:Op maandag 16 juli 2012 23:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee je gamma straalde dat uitquote:Op maandag 16 juli 2012 23:39 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
hoe weet jij dat?? :S heb ik jou ooit gehosselt ofzoo in het donker toen ik jouw vetrollen niet goed kon zien XD XD:(
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:40 schreef Trebo het volgende:
[..]
Per stuk ja. Wat een dingen..Ik heb gehoord dat ze op haar rug 20kilo lood heeft hangen, anders valt ze telkens voorover.
ik heb gehoord dat ze geen reddingsvest meer nodig heeft, die tieten laten een heel schip drijvenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:40 schreef Trebo het volgende:
[..]
Per stuk ja. Wat een dingen..Ik heb gehoord dat ze op haar rug 20kilo lood heeft hangen, anders valt ze telkens voorover.
Gast.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:40 schreef Trebo het volgende:
[..]
neger wat, hoe langkort ben jijquote:Op maandag 16 juli 2012 23:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
reddingsvest? toen ze een vlieg van dr tiet afvloeg creerde het een schokgolf tot in japanquote:Op maandag 16 juli 2012 23:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat ze geen reddingsvest meer nodig heeft, die tieten laten een heel schip drijven![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:43 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
reddingsvest? toen ze een vlieg van dr tiet afvloeg creerde het een schokgolf tot in japan
Mannen zeiken nogal veel.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar er wordt hier wel veel geklaagd over borsten.
Bij een vrouw met kleine borsten: "Die heeft geen tieten!"
Bij een vrouw met van nature grote borsten: "Die heeft hangtieten!"
Bij een vrouw met borstimplantaten: "Ieuw, neptieten!"
Echt.
Ja naja het is toch hetzelfde met pikken? Kromme pikken, kleine pikken, grote pikken. Maarja die vallen niet zo op als tieten. Je kunt natuurlijk een sok in je broek proppenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar er wordt hier wel veel geklaagd over borsten.
Bij een vrouw met kleine borsten: "Die heeft geen tieten!"
Bij een vrouw met van nature grote borsten: "Die heeft hangtieten!"
Bij een vrouw met borstimplantaten: "Ieuw, neptieten!"
Echt.
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:43 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
reddingsvest? toen ze een vlieg van dr tiet afvloeg creerde het een schokgolf tot in japan
Je gaat wel eerst ergens zitten voordat je niest toch?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:45 schreef Meloewa het volgende:
[..]
nee ik wil wel nog weg kunnen waaien van een briesje.
Ik heb in mijn kelder vast nog wel een ketting, no worries gquote:Op maandag 16 juli 2012 23:45 schreef Meloewa het volgende:
[..]
nee ik wil wel nog weg kunnen waaien van een briesje.
Is gewoon het schoonheidsideaal, betekent niet dat iedereen straks thuiskomt met een cup E. Voor een relatie maken dat soort dingen sowieso niet uit, maar het oeverloos lullen over perfectie blijft leuk.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:53 schreef Trebo het volgende:
Interesseert jullie de grootte van de borsten van een vrouw? (deel 2)
Het is nogal in heh.. tieten
Wat heb je nou aan een cup E? Ja als diegene een gangbang doet misschien, kan iedereen een stukje tiet vasthouden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:10 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Is gewoon het schoonheidsideaal, betekent niet dat iedereen straks thuiskomt met een cup E. Voor een relatie maken dat soort dingen sowieso niet uit, maar het oeverloos lullen over perfectie blijft leuk.
Ja dat is mijn kontquote:Op maandag 16 juli 2012 23:40 schreef Trebo het volgende:
[..]
Je hebt een goed figuur, ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
problem? Ik weet zeker dat ik niet dun ben.
Weet je het zeker?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
problem? Ik weet zeker dat ik niet dun ben.
Geen pics van Meloewa hebben gezien.quote:
Was gewoon overdrijven om mijn punt duidelijk te maken.quote:p://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 17 juli 2012 00:13 schreef Trebo het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan een cup E? Ja als diegene een gangbang doet misschien, kan iedereen een stukje tiet vasthouden.
Nergens gezien hoor, is meloewa een soort manon thomas?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:23 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Geen pics van Meloewa hebben gezien.Zelfs haar seksleven slingert in veelvoud op FOK! rond.
ik heb cup e en ik begrijp toch zeker wel dat mannen dat aantrekkelijk kunnen vinden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:24 schreef Trebo het volgende:
Tuurlijk hou ik van mooie normale borsten, alleen ik snap niet dat iemand cup e mooi kan vinden. Maar ik snap je punt, en nee ik heb geen pics of verhalen van haar gezien.
Ligt natuurlijk wel aan de omtrek. Een 65/70E is heel iets anders dan 85/90E.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:24 schreef Trebo het volgende:
Tuurlijk hou ik van mooie normale borsten, alleen ik snap niet dat iemand cup e mooi kan vinden. Maar ik snap je punt, en nee ik heb geen pics of verhalen van haar gezien.
jij denk dingen te weten, je ziet alleen samenstellingen van letters. Kom maar met bewijzen in real. I.p.v ditquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:23 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Geen pics van Meloewa hebben gezien.Zelfs haar seksleven slingert in veelvoud op FOK! rond.
[..]
Was gewoon overdrijven om mijn punt duidelijk te maken.Maar (niet al te) grote tieten die goed in shape zijn, vinden alle mannen toch gewoon lekker, snap niet dat je dat niet kunt vinden.
Een bepaald soort mannen ja, dat snap ik best.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ik heb cup e en ik begrijp toch zeker wel dat mannen dat aantrekkelijk kunnen vinden.
Ja, gelukkig wordt het ook niet ingewikkeld gemaakt met al die matenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk wel aan de omtrek. Een 65/70E is heel iets anders dan 85/90E.
Als ik zou zeggen dat ik een C cup had zou menig man het ook geloven
Wat jij graag wilt gelovenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:24 schreef Melancholie het volgende:
[..]
Maar heb je nu een ordinaire seksdate met MsMessy gehad of is er liefde in het spel?
iddquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo is dat. De meeste mensen raden me ook C.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
inderdaad dit al vind ik wel hoe kleiner de omtrek hoe mooier.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een bepaald soort mannen? een hoop mannenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:28 schreef Trebo het volgende:
[..]
Een bepaald soort mannen ja, dat snap ik best.
[..]
Ja, gelukkig wordt het ook niet ingewikkeld gemaakt met al die maten
ook eensquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:29 schreef Meloewa het volgende:
[..]
inderdaad dit al vind ik wel hoe kleiner de omtrek hoe mooier.
Naja laat ook maarquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
een bepaald soort mannen? een hoop mannen
welke e ? 65/75 of 90?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:29 schreef ChesterPerry het volgende:
Zijn er geen voorbeelden van vrouwen met cup e, wij mannen snappen die sannies niet
Ik zal aan het hotel vragen of ze de rekening nog hebben.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
jij denk dingen te weten, je ziet alleen samenstellingen van letters. Kom maar met bewijzen in real. I.p.v dit
Als jij zegt e 65/75 of 90 denken wij aan de E nummers achterop een blik fernandes. Geen man zit hier met verstand van maten hoorquote:
Ja het zou inderdaad makkelijker zijn als de cups niet groter of kleiner werden aangepast aan de omtrek. En ik heb nog wat voor je; de Franse maat! D70 in Nederland is D85 in Frankrijk. In België worden beide maatsystemen gebruikt en vermeld op de meeste prijskaartjes. Shoppen is toch altijd eer dolle pret zo.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:28 schreef Trebo het volgende:
[..]
Een bepaald soort mannen ja, dat snap ik best.
[..]
Ja, gelukkig wordt het ook niet ingewikkeld gemaakt met al die maten
Doe maar.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:31 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik zal aan het hotel vragen of ze de rekening nog hebben.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:36 schreef Woestenijhumor het volgende:
[..]
Ja het zou inderdaad makkelijker zijn als de cups niet groter of kleiner werden aangepast aan de omtrek. En ik heb nog wat voor je; de Franse maat! D70 in Nederland is D85 in Frankrijk. In België worden beide maatsystemen gebruikt en vermeld op de meeste prijskaartjes. Shoppen is toch altijd eer dolle pret zo.
Dit klopt wel 1 en 2 zoveel mooierquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:35 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
70E
[ afbeelding ]
90E
75D/E of zo denk ikquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:37 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
welke cupmaat zou Kate Upton hebben?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De tweede vind ik dan echt het mooiste, de eerste kan er opzich ook wel mee doorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:35 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
70E
[ afbeelding ]
90E
Zoek een dame met siliconentieten of een meisje van 16.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:39 schreef Trebo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik dus lelijk, zon stukje 'niks' ertussen in. Het moet mooi aansluiten, mooi rond. De maat zal me dan verder een zorg zijn.
Wat een onzinquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zoek een dame met siliconentieten of een meisje van 16.
Ik blijf het vreemd vinden dat mannen zelfs de borsten van Kate Upton niet goed genoeg vinden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:39 schreef Trebo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik dus lelijk, zon stukje 'niks' ertussen in. Het moet mooi aansluiten, mooi rond. De maat zal me dan verder een zorg zijn.
wil jij ze tegen elkaar aangeplakt hebben?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:39 schreef Trebo het volgende:
[ afbeelding ]
Dude, een cleavage heb je alleen van 'n push-up of strakke bovenkleding soms. Ooit al een vrouw met gaar borsten tegen elkaar naakt in je bed gehad? Ik niet hoor..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:39 schreef Trebo het volgende:
[ afbeelding ]
Geen onzin. Natuurlijke borsten zijn nou eenmaal nauwelijks perfect.quote:
Dan heb ik een paar keer geluk gehad, lucky mequote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Geen onzin. Natuurlijke borsten zijn nou eenmaal nauwelijks perfect.
hardly believequote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:43 schreef Trebo het volgende:
[..]
Dan heb ik een paar keer geluk gehad, lucky me
ja dat vind ik ook. ze heeft eigenlijk helemaal geen taille, en ook geen goede billen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:39 schreef Meloewa het volgende:
Maar die kate upton die heeft best wat lovehandles maar wel niet echt een kont
Nah, die tetten zien er niet niet natuurlijk uit.quote:
Dacht ik ook zo. Hij kijkt wel erg slechte porno, of ze mochten hun beha niet uitdoen.quote:
Man wat zeik je, zo horen boobsquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:39 schreef Trebo het volgende:
[ afbeelding ]
hahah nou dat zal wel meevallen hoor er zijn ontzettend veel mannen die kate upton een lekker wijf vinden en dat komt echt niet alleen door haar gezichtjequote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik blijf het vreemd vinden dat mannen zelfs de borsten van Kate Upton niet goed genoeg vinden.
Van nature grote borsten die niet al te erg hangen en nog is het niet goed.
Al is Upton wel overrated. Haar hoofd vind ik niet zo mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |