SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)FUT EK Poule
Link http://www.ek.nl/pools/FOKFIFAFUTBAZENEKPOULE
PM/DM StijnDa voor het wachtwoord
Inleg is 10k, voor PS3 over te maken naar Toefjes Fuszy, xbox naar StijnDa
De winnaar haalt 75% uit de pot, de 2e verdient 25%.
Als je nog geen coins hebt overgemaakt voor de start van het EK speel je niet mee voor de pot.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, zo zitten we op de zaak ook. Over de zaadvragende oogjes van blonde, de knappe brunette met borsten en die 3e die er zo vaag op staat dat daar ook de nodige fantasieen over zijn. Dit is gewoon de meest complete, beste foto ooit gemaakt
Maaltijd vervanger. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kanquote:
Marcie wilde het nemen om af te vallen. Tsja ik eet liever gewoon brood dan een sapjequote:Op maandag 16 juli 2012 15:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maaltijd vervanger. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kanzo krijg je gelijk allemaal goede dingen binnen zonder alles uit te moeten zoeken.
Ik eet het daarom ook hoorquote:Op maandag 16 juli 2012 15:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Marcie wilde het nemen om af te vallen. Tsja ik eet liever gewoon brood dan een sapje
ik hou het wel bij Broodjes kipfiletquote:Op maandag 16 juli 2012 15:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik eet het daarom ook hoorhet is makkelijker dan iets moeten klaarmaken met kip, sla etc. Yoghurt en wat poeder en je bent klaar.
Beetje sla ertussen, beetje mosterd en feestmaalquote:Op maandag 16 juli 2012 15:10 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ik hou het wel bij Broodjes kipfilet
mosterdquote:Op maandag 16 juli 2012 15:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beetje sla ertussen, beetje mosterd en feestmaal
Kook je zelf of bak je zelf de kipfilet? Dat is echt veel lekkerder en ook nog beter dan gewoon uit de winkel kant en klaar halen.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:12 schreef marcie216 het volgende:
[..]
mosterd
Nee of ik doe het met mayonaise, maar dat is niet goed
Of ik doe het in een tostiapparaat en dan zonder saus
quote:Op maandag 16 juli 2012 15:13 schreef Rijst het volgende:
Maar met welke mediaspeler kan ik zulke bestanden af laten spelen?HDTV 720p x264 AC3
VLC?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:13 schreef Rijst het volgende:
Maar met welke mediaspeler kan ik zulke bestanden af laten spelen?HDTV 720p x264 AC3
Ja, hij vliegt er dan best wel vaak in.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jij ook, wat dacht je met die laatste goal?laat ik eens van 25 meter finessen, en hij vliegt nog in de kruising ook
maar verdiend gewonnen, in de verlenging lukte niks meer bij mij
Hij wilt een externe mediaspeler hebbenquote:
O, dan weet ik er niets vanquote:Op maandag 16 juli 2012 15:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij wilt een externe mediaspeler hebben
Heel veel van die dingen kunnen dat iig, hij weet alleen nog niet dat het MKV bestanden zijnquote:
Die kan jouw bestanden afspelen jaquote:Op maandag 16 juli 2012 15:15 schreef Rijst het volgende:
http://tweakers.net/price(...)live-%282011%29.html
Ik doe het wel eens op een HD monitor, erg goed te doen, beter dan op tv in ieder geval.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:15 schreef detennismaster het volgende:
Zijn er hier mensen die fifa op een monitor spelen? Ik wil graag de PS3 naar mijn kamer verhuizen maar een tv heb ik niet nodig omdat ik geen aansluiting daarvoor heb. Dus een monitor met HDMI voldoet dan eigenlijk prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |