2 uur maar? Is minder populair geworden?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef Bellatrix het volgende:
Lekker 2 uur in de rij staan bij de Bobbaan!!
''Gods wegen zijn ondoorgrondelijkquote:
Maak me niet zo bang. Nu moet ik echt een anekdoteboek meenemen.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
2 uur maar? Is minder populair geworden?
Ik neem een klapstoeltje mee, lekker zitten in de rijquote:Op maandag 16 juli 2012 15:00 schreef Renesite het volgende:
Ik moet nodig mijn bergschoenen zoeken. Daarop kan ik beter wachten
Lees anders het verhaal even door van je naamgenoot.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Like als je
[..]
Maak me niet zo bang. Nu moet ik echt een anekdoteboek meenemen.
Ik ben nu heel benieuwd wat je wilde gaan typenquote:Op maandag 16 juli 2012 15:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Like als je
[..]
Maak me niet zo bang. Nu moet ik echt een anekdoteboek meenemen.
O wow, weer zo'n parel.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Lees anders het verhaal even door van je naamgenoot.
quote:Op maandag 16 juli 2012 15:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik neem een klapstoeltje mee, lekker zitten in de rij
Koelbox ernaast, bbq mee, ik ga wel de rij in hoorquote:
Daarom was ie ook niet af, ik bleef steken.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben nu heel benieuwd wat je wilde gaan typen
quote:Op maandag 16 juli 2012 15:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daarom was ie ook niet af, ik bleef steken.En nu nog kan ik er niets van maken.
Met je kinderen?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:04 schreef Kally het volgende:
Maar ik heb er echt vreselijk veel zin in, morgen ga ik ook maar dan met regen
Ik ben meestal een stand-upper, maar soms haal ik het weer weg als het niet lukt. En nu ben ik betrapt.quote:
En we moeten allemaal deze om doenquote:Op maandag 16 juli 2012 15:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Koelbox ernaast, bbq mee, ik ga wel de rij in hoor
Ja, ze willen zo graagquote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 15:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En we moeten allemaal deze om doen
[ afbeelding ]
Dan zeg ik wel dat er een bom in zit... rij zo wegquote:Op maandag 16 juli 2012 15:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik doe deze om:quote:Op maandag 16 juli 2012 15:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 15:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Des te minder druk is hetquote:Op maandag 16 juli 2012 15:09 schreef DeZwabber het volgende:
Zonneschijn (%) 30
Neerslagkans (%) 70
Neerslaghoeveelheid (mm) 1/3
Minimumtemperatuur (°C) 9/11
Middagtemperatuur (°C) 16/18
Windrichting W
Windkracht (bft) 4
Ik dacht juist dat het lekker weer zou wordenquote:Op maandag 16 juli 2012 15:09 schreef DeZwabber het volgende:
Zonneschijn (%) 30
Neerslagkans (%) 70
Neerslaghoeveelheid (mm) 1/3
Minimumtemperatuur (°C) 9/11
Middagtemperatuur (°C) 16/18
Windrichting W
Windkracht (bft) 4
Hallo Benny denk even na het is zomer, lekker weerquote:Op maandag 16 juli 2012 15:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat het lekker weer zou worden
"Maar de weermeneer van de Telegraaf zei..........."quote:Op maandag 16 juli 2012 15:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Hallo Benny denk even na het is zomer, lekker weer
Ja maar Telegraafquote:Op maandag 16 juli 2012 15:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
"Maar de weermeneer van de Telegraaf zei..........."
Ik wist dat jij dit wist, dus toen voelde ik me verplichtquote:Op maandag 16 juli 2012 15:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wist dat er iemand was die dit zou zeggen
Past precies bij jouquote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 15:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wist dat jij dit wist, dus toen voelde ik me verplicht
De handvatten er ook niet af gehaald ofzoquote:Op maandag 16 juli 2012 15:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
strak geschilderd, je ziet meteen dat er een pro aan het werk is geweest
Nee hoor, het is er al afquote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgende week woensdag naar The Little Mermaid
Nee netquote:
Met klussen? Nee nog lang nietquote:Op maandag 16 juli 2012 20:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar ik geloof niet dat je nu klaar bent toch?
Nou als je nog een jaar kunt wachtenquote:Op maandag 16 juli 2012 20:20 schreef MissJ het volgende:
Kan ik je inhuren Kal?![]()
heb nog wel paar dingen te doen in mijn huis
Dolfijnquote:
uhh hihi.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou als je nog een jaar kunt wachten
Toilet, badkamer en keuken staan ook nog op het programma
quote:
ow ja hahahahaquote:Op maandag 16 juli 2012 20:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Beetje wetenschappelijke feitjes over chocola in je voordeel gebruiken.
ja, ik heb weinig keusquote:Op maandag 16 juli 2012 20:24 schreef MissJ het volgende:
[..]
uhh hihi.
Ik heb geen spoeddingen trouwens, wil gewoon hier en daar een ander verfje en in mijn slaapkamer een ander behang![]()
Dat verven kan ik zelf trouwens prima, maar behangen nog nooit gedaan![]()
Maarrr jij bent erg goed bezig zeg!! Doe je dat allemaal zelf?
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:25 schreef Kally het volgende:
[..]
ja, ik heb weinig keus
Behangen heb ik vorig jaar voor het eerst gedaan, viel me reuze mee
Vandaag begonnen aan een opknapkastje, wat een schatje wordt dat straks
Ik hoorde vandaag dat het meeviel panterprintquote:Op maandag 16 juli 2012 20:27 schreef MissJ het volgende:
[..]![]()
ik denk dat ik ook wel zou kunnen behangen, ben best handig namelijk.
Maarrr ik wil een denk ik moeilijk te behangen behangWil iets met panterprint namelijk
En dan moet dat patroon natuurlijk helemaal precies kloppen en zulks
ah ok, mooi!quote:Op maandag 16 juli 2012 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag dat het meeviel panterprint
Ik ga binnenkort ook eerste patroonbehang doenquote:Op maandag 16 juli 2012 20:33 schreef MissJ het volgende:
[..]
ah ok, mooi!
Vriendin van me heeft wel al een paar keer behangen, dus als ik het samen met haar doe moet het wel gaan lukken denk ik.
Panterprint? Lekker Casa Rosso!quote:Op maandag 16 juli 2012 20:27 schreef MissJ het volgende:
[..]![]()
Maarrr ik wil een denk ik moeilijk te behangen behangWil iets met panterprint namelijk
Hoiquote:
dus datquote:
No mental image, ik ben maar een boertje he, wat is dezen?quote:
Boertjequote:Op maandag 16 juli 2012 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
No mental image, ik ben maar een boertje he, wat is dezen?
Ik voel me nu wereldburger en geen boertje.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Erotisch entertainment op de Wallen. Ging er een keer heen met de klas. Spannend.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
Hallo!quote:
Helloquote:
Wie wat waar?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:30 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil een tattoo. Het is toch kutweer en ik kan toch niet meer zonnen dus goede timing.
Verstandigquote:Op maandag 16 juli 2012 21:30 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil een tattoo. Het is toch kutweer en ik kan toch niet meer zonnen dus goede timing.
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:30 schreef Bellatrix het volgende:
Panterprint? In de slaapkamer?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:27 schreef MissJ het volgende:
[..]![]()
Ja wat, een quote. Ben er nog niet precies uit welke maar heb wel een idee. Maar ik weet niet welk lettertype.quote:
Ik denk/vermoed op een ietwat intieme plaats (Bil, Tiet)quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk/vermoed op een ietwat intieme plaats (Bil, Tiet)![]()
![]()
daar vind ik Bella wel het type voor![]()
Ik denk schouderquote:Op maandag 16 juli 2012 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Godverquote:
Oh ik totaal nietquote:Op maandag 16 juli 2012 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Ik word nog altijd opgewonden van je bovenarm!quote:Op maandag 16 juli 2012 21:35 schreef Bellatrix het volgende:
Al vind ik mijn arm ook erg intiem en erotisch.
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:38 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil ook een piercing in mijn tong, omdat ik redelijk prettig gestoord ben.
tegen elkaar aan houden tijdens het piercen, twee vliegen een klapquote:Op maandag 16 juli 2012 21:38 schreef PatriQue89 het volgende:
René neemt binnenkort een tepelpiercing
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
tegen elkaar aan houden tijdens het piercen, twee vliegen een klap
Die van mijn oom is er uit gescheurd.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Que?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik bijna vergetenquote:
Wat was z'n antwoord?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Haha op tv een meisje in een serie tegen john williams:
M: Een baby krijgen doet pijn he?
J: Ja
M: Een baby krijg je van neuken toch?
J: Ehhh... Ja...
M: Doet neuken ook pijn?
ja lekker ordiquote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Haha op tv een meisje in een serie tegen john williams:
M: Een baby krijgen doet pijn he?
J: Ja
M: Een baby krijg je van neuken toch?
J: Ehhh... Ja...
M: Doet neuken ook pijn?
Een beetje uitproberen met Henna ofzo?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:42 schreef DeZwabber het volgende:
Ik wil er ook nog steeds een, maar ik weet niet echt iets. Je zit er wel de rest van je leven mee natuurlijk
Oeh vertel. Deed het pijn, etc?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:48 schreef MissJ het volgende:
Ik heb een tongpiercing... lekker pittig en lekker gek weetjewel
nou inderdaad, van JW zou je verwachten dat hij iets zou zeggen als "nou meisjeee zal ik mijn dikke nergerswans er even in hangen, dan kan je zelf voelen of het pijn doet"quote:Op maandag 16 juli 2012 21:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Als je het met de juist doet niet..
LEKKER POLITIEK CORRECT
Nee, doet geen pijn!quote:
Wut jij hebt er ook een, of gehad??quote:Op maandag 16 juli 2012 21:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, doet geen pijn!Je voelt de naald wel door de tong gaan, maar das een lekker gek gevoel
Alleen de zwelling is minder prettig
Gehad ja.. jaartje of 4quote:Op maandag 16 juli 2012 21:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wut jij hebt er ook een, of gehad??
Ik vond het echt meevallen. Ik moest toen (11 jaar geleden) eerst een minuut spoelen met Listerine en daardoor verdoofde mijn tong een beetje. Nou en toen kwam hét moment, hoppa dat gat erin prikken en dat ging wel zo snel dat voordat ik het besefte hij erin zat. Heb serieus geen pijn gehad.quote:
En die zwelling, hoe lang houdt ie ongeveer aan? En kun je wel normaal slikken (quote:
Aha oké!quote:Op maandag 16 juli 2012 21:51 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik vond het echt meevallen. Ik moest toen (11 jaar geleden) eerst een minuut spoelen met Listerine en daardoor verdoofde mijn tong een beetje. Nou en toen kwam hét moment, hoppa dat gat erin prikken en dat ging wel zo snel dat voordat ik het besefte hij erin zat. Heb serieus geen pijn gehad.
Daarna wel paar dagen vervelend omdat je tong dan gaat opzwellen. Tip is dan om zoveel mogelijk ijs etc te etenIn het begin ook even heel erg wennen met eten en praten enzo, maar kwam bij mij snel goed. Na een paar weken kan je terug voor een korter staafje. Bij het zetten krijg je namelijk een wat langer staafje ivm het opzwellen.
Verschilt per persoon... Bij mij duurde het wel ff.. bijna 2 week voor ie echt weg was... maar het grootste gedeelte is na een paar dagen weg.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En die zwelling, hoe lang houdt ie ongeveer aan? En kun je wel normaal slikken () en eten enzo?
ja doen hoor! Het valt echt mee.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Aha oké!
Dit zet me wel aan om het echt te gaan doen.
Oké dus een weekje rijst en ijs eten, is te doen!quote:Op maandag 16 juli 2012 21:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Verschilt per persoon... Bij mij duurde het wel ff.. bijna 2 week voor ie echt weg was... maar het grootste gedeelte is na een paar dagen weg.
Eten kan... maar je lijkt net een baby.
Ik ging rijst eten..
Wil ik wel eens ervaren ja.. Moet maar eens eentje zoeken mét piercing.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:54 schreef Bos81 het volgende:
Rare vraag maar hoe voelt zoiets tijdens het tongen, voor zowel degene met als degene zonder...![]()
Voor een negerin als jou echt geen probleem.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oké dus een weekje rijst en ijs eten, is te doen!
jwzquote:Op maandag 16 juli 2012 21:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voor een negerin als jou echt geen probleem.
wat ik hoor is dat tijdens het zoenen het niet zo heel erg wordt gevoeld door de ander, maar tijdens andere activiteitenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:54 schreef Bos81 het volgende:
Rare vraag maar hoe voelt zoiets tijdens het tongen, voor zowel degene met als degene zonder...![]()
Ik zei vandaag tegen ons Ron dat een ham kaas soufflé een cordon blue is waar al het goede uit is gehaald. Reactie: fucking neger.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voor een negerin als jou echt geen probleem.
quote:Op maandag 16 juli 2012 22:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zei vandaag tegen ons Ron dat een ham kaas soufflé een cordon blue is waar al het goede uit is gehaald. Reactie: fucking neger.
quote:Op maandag 16 juli 2012 22:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zei vandaag tegen ons Ron dat een ham kaas soufflé een cordon blue is waar al het goede uit is gehaald. Reactie: fucking neger.
Nee, geen rijst. Is geen aanrader... dat sijpelt langs je kin naar beneden danquote:Op maandag 16 juli 2012 21:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oké dus een weekje rijst en ijs eten, is te doen!
quote:Op maandag 16 juli 2012 22:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, geen rijst. Is geen aanrader... dat sijpelt langs je kin naar beneden dan
quote:
Woensdag wel, en ik ga hem verven en stofferenquote:
Isch voor zorro. Ik zie!quote:Op maandag 16 juli 2012 22:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Woensdag wel, en ik ga hem verven en stofferen
quote:
Dat past niet bij mijn nieuwe interieurquote:
Nee oke.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat past niet bij mijn nieuwe interieur
luipaardprint?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat past niet bij mijn nieuwe interieur
beetje een gothic Jackson Pollock lookquote:Op maandag 16 juli 2012 22:30 schreef Bellatrix het volgende:
Of in je arm in de spiegel kapotslaan a la Evanescence en het bloed over de muur gooien.
quote:Op maandag 16 juli 2012 22:30 schreef Bellatrix het volgende:
Of in je arm in de spiegel kapotslaan a la Evanescence en het bloed over de muur gooien.
Oke. Ik doe niet aan viezigheid.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Erotisch entertainment op de Wallen. Ging er een keer heen met de klas. Spannend.
Ben er een paar maanden geleden voor 't eerst geweest, vriendin van me uit de VS was hier en dit stond in haar top 3 lijstje.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
Die heb ik nog nooit gezien eigenlijk, de wallen
Ik viel er middenin afgelopen weekend in Londen. Een blote gast op stelten met een leren string om z'n snikkel. Bomchickawowow.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil wel weer naar de gaypride dit jaar.
nehhh, dat zijn de olympische spelen, duidelijkquote:Op maandag 16 juli 2012 22:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik viel er middenin afgelopen weekend in Londen. Een blote gast op stelten met een leren string om z'n snikkel. Bomchickawowow.
Dat siewosie.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 22:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik viel er middenin afgelopen weekend in Londen. Een blote gast op stelten met een leren string om z'n snikkel. Bomchickawowow.
bijna hetzelfde als de wallen of de gay pridequote:Op maandag 16 juli 2012 22:57 schreef Bos81 het volgende:
Ik moet toch een keer naar TIlburg kermis, maar goed dit jaar ws niet. Maar mijn broer zal er voorlopig wel blijven wonen, dus mijn kans komt nog wel. Maar roze maandag lijkt me niks voor mij..
Dm eens.quote:
Tilburgse kermis is al geweest toch. En waarom lijkt roze maandag niks, hartstikke gezellie.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:57 schreef Bos81 het volgende:
Ik moet toch een keer naar TIlburg kermis, maar goed dit jaar ws niet. Maar mijn broer zal er voorlopig wel blijven wonen, dus mijn kans komt nog wel. Maar roze maandag lijkt me niks voor mij..
Hysterische homo's op een kermis..quote:Op maandag 16 juli 2012 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bijna hetzelfde als de wallen of de gay pride
oh wacht, roze maandag, geen idee wat dat is![]()
Ze zijn 'm sinds vandaag aan 't opbouwen poeperd!quote:Op maandag 16 juli 2012 22:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tilburgse kermis is al geweest toch. En waarom lijkt roze maandag niks, hartstikke gezellie.
Uje kermis is nou jong!quote:Op maandag 16 juli 2012 23:00 schreef Bellatrix het volgende:
Oh nee Tilburgse kermis is pas eind juli? Ik ben confuus.
klinkt logisch, stay out of the bumper cars thoughquote:Op maandag 16 juli 2012 22:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hysterische homo's op een kermis..
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
klinkt logisch, stay out of the bumper cars though
Nee, is nog niet geweest. Volgende week dacht ik.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tilburgse kermis is al geweest toch. En waarom lijkt roze maandag niks, hartstikke gezellie.
Bakel is pas in september geleuf ik!quote:
Ja maar Udennnquote:Op maandag 16 juli 2012 23:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Nie war, d'n twintigste gaoi diejen herrie wir van start!
Ik heb een rosetta steen nodigquote:Op maandag 16 juli 2012 23:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Nie war, d'n twintigste gaoi diejen herrie wir van start!
C-C-C-C-COMBO BREAKERRRRquote:Op maandag 16 juli 2012 23:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bakel is pas in september geleuf ik!
Ja dat dacht ik alquote:Op maandag 16 juli 2012 23:03 schreef Bellatrix het volgende:
Lutte ik dacht dat je bedoelde ''de uwe''
Maar oké, Uden Kermis.
Uden is wel chill met uitgaan.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al
En ho ho, vanaf volgend jaar zelfs tien dagen vertier!
Verrekte kut, wanneer hoe waar.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb Cee trouwens in het echt gezien. Jullie mogen mij aanraken
Ik ook, moeten we nu elkaar aanraken?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Op een songfestivalmeet, 24 mei ofzo, in Rotterdam..quote:
Opwindend ideequote:Op maandag 16 juli 2012 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ook, moeten we nu elkaar aanraken?
Wel een tetanusprik na afloop he?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:05 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Op een songfestivalmeet, 24 mei ofzo, in Rotterdam..
Ze kwam op me af lopen, ik dacht: Ja, dat is d'r! Zonder d'r ook maar 1 keer gezien te hebben.. En ze kwam direct op mij afgelopen, want mij herkende ze
Nu is ze zwanger
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ze kwam op me af lopen, ik dacht: Ja, dat is d'r! Zonder d'r ook maar 1 keer gezien te hebben.. En ze kwam direct op mij afgelopen, want mij herkende ze
Nu is ze zwanger
Ik noem 't kind Poes, of 't nou een jongetje of een meisje wordt. Poes Franka.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nu is ze zwanger
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik noem 't kind Poes, of 't nou een jongetje of een meisje wordt. Poes Franka.
Ikke nietquote:Op maandag 16 juli 2012 23:07 schreef Bellatrix het volgende:
dus iedereen heeft haar gezien behalve ik????????????
quote:
Ik dan?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:07 schreef Bellatrix het volgende:
dus iedereen heeft haar gezien behalve ik????????????
Joahquote:Op maandag 16 juli 2012 23:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Cee, gekke meid, kom zaterdag naar de efteling, dan kan iedereen je scharen![]()
![]()
Friet wel, patat weet ik niet.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Ze verkopen in de efteling toch wel Patat?
Patat.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Ze verkopen in de efteling toch wel Patat?
Befteling eerste keer, Efteling vaker gedaanquote:Op maandag 16 juli 2012 23:43 schreef Bellatrix het volgende:
Voor hoeveel van jullie is dit de eerste keer Befteling?
Voor mij in ieder geval.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:43 schreef Bellatrix het volgende:
Volgens mij welquote:
Mij, Rene... weet ik niet..quote:Op maandag 16 juli 2012 23:43 schreef Bellatrix het volgende:
En anders snijden ze maar uiquote:
Ja die zijn verdomd lekker.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:46 schreef Bos81 het volgende:
Ze verkopen ook broodjes Unox (iig vlak bij de VLiegende Hollander)
Haute Couturequote:
We hebben nu dansen op de pleinen 's avondsquote:Op maandag 16 juli 2012 23:47 schreef Cee het volgende:
[..]
En lekkere koppen snert bij de Bob oh nee dat is de Winterefteling.
Piemelbroek van Bas Kosters. Is het helemaal nu.quote:
Oei Oei Oeiquote:Op maandag 16 juli 2012 23:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Piemelbroek van Bas Kosters. Is het helemaal nu.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Tevens net 3 examens gedaan, alles 3 gehaald
W T Fquote:Op maandag 16 juli 2012 23:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat de opvolger van de kuttenkous?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja!quote:
Ook ik heb wel eens gelijkquote:Op maandag 16 juli 2012 23:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En klopt wat Kal zegt, ik lig over m'n bureau.
Lachie zequote:Op maandag 16 juli 2012 23:54 schreef Cee het volgende:
Ik ga slapen, 't is mooi geweest, luikjes gaan weer toe, morgen weer een dag weer een lach vol zonneschijn en takkeweer. Lekker gek doen!
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:55 schreef Laysa het volgende:
Oohhh lekker interfacen![]()
vanaf mn laptop dit keer![]()
Lief.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:55 schreef Kally het volgende:
Ik heb trouwens vandaag een vreselijke mooie bos bloemen gehad
Ik heb wat spullen naar een vrouwtje gebracht die naar mij waren gebracht, ze had lichte operatie ondergaan en kon het niet ophalen, maar ik kwam er toch langs, kreeg ik die opeens
Mens heeft helemaal niks, moet weer helemaal opnieuw beginnen, ik was zo ontroerd.
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:55 schreef Kally het volgende:
Ik heb trouwens vandaag een vreselijke mooie bos bloemen gehad
Ik heb wat spullen naar een vrouwtje gebracht die naar mij waren gebracht, ze had lichte operatie ondergaan en kon het niet ophalen, maar ik kwam er toch langs, kreeg ik die opeens
Mens heeft helemaal niks, moet weer helemaal opnieuw beginnen, ik was zo ontroerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |