Wacht even, je hebt net gevlamd in de sportschool en van alle dingen die je kan eten neem je boterkoek??quote:
nee, ik neem geen boterkoekquote:Op maandag 16 juli 2012 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wacht even, je hebt net gevlamd in de sportschool en van alle dingen die je kan eten neem je boterkoek??
HAd je net zo goed niet kunnen gaan sporten en een appel eten
oh okee, ik dacht alquote:Op maandag 16 juli 2012 14:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, ik neem geen boterkoek
maar ik zag het lamgskomen
Dico heeft boterkoek.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wacht even, je hebt net gevlamd in de sportschool en van alle dingen die je kan eten neem je boterkoek??
Die lelijke bruine zeker? Ik heb er spijt van dat ik ze heb mehehequote:Op maandag 16 juli 2012 14:53 schreef PriemGirl het volgende:
Ik mis nog steeds 3 lakjes om the hunger games collectie straks compleet te maken. Mijn handen jeuken jongeuh
gezeik over eten de laatste tijd ja?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dico heeft boterkoek.
En ookal gaat mir de hele dag sporten en zich daarna vol eten aan 20 bigmacs, boeiend? Dat gezeik over eten de laatste tijd
Ik had de boterkoek, nog van m'n verjaardagquote:Op maandag 16 juli 2012 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja elke x als iemand iets post over eten een typische reactie. Kan even geen voorbeeld bedenkenquote:Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gezeik over eten de laatste tijd ja?
Maar idd, kon ook alleen maar Dicootje zijn![]()
Ja want ik blijf de vreetbeer natuurlijkquote:Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gezeik over eten de laatste tijd ja?
Maar idd, kon ook alleen maar Dicootje zijn![]()
Enige typische reactie die ik hier ken is OMNOMNOMNOMNOMquote:Op maandag 16 juli 2012 14:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja elke x als iemand iets post over eten een typische reactie. Kan even geen voorbeeld bedenken
quote:Op maandag 16 juli 2012 14:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
JA WEET IK NIET DAT VRAAG IK JONGE, IEDEREEN ZIT OVER TD TE PRATON
EAT ALL THE FOODquote:Op maandag 16 juli 2012 14:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Enige typische reactie die ik hier ken is OMNOMNOMNOMNOM
oh nee hoor, da's alleen in een bepaalde context zo. Bijvoorbeeld als mensen eerst een paar keer roepen dat ze af willen vallen en dan posten dat ze drie zakken chips wegbunkeren.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja elke x als iemand iets post over eten een typische reactie. Kan even geen voorbeeld bedenken
Dat is ook weer zoquote:Op maandag 16 juli 2012 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh nee hoor, da's alleen in een bepaalde context zo. Bijvoorbeeld als mensen eerst een paar keer roepen dat ze af willen vallen en dan posten dat ze drie zakken chips wegbunkeren.
Uiteraard moet iedereen dat zelf weten, maar als je geen reacties blieft moet je het niet op Fok plempen
Dat is toch wel de basis van het internetquote:Op maandag 16 juli 2012 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh nee hoor, da's alleen in een bepaalde context zo. Bijvoorbeeld als mensen eerst een paar keer roepen dat ze af willen vallen en dan posten dat ze drie zakken chips wegbunkeren.
Uiteraard moet iedereen dat zelf weten, maar als je geen reacties blieft moet je het niet op Fok plempen
Je bent gewoon een verwend mormel, kindjes in afrika hebben niets!quote:Op maandag 16 juli 2012 15:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb 1x zelf boterkoek gemaakt OMNOM
Van die supermarkt shit is niet te kanen
En brum zei dat ik me aanstelde toen ik zei dat ik geen rode kool uit pot eet omdat ik dat smerig vind en dat ik het alleen eet als ik het zelf maak. Die shit uit een potje is zoet man
Ik weet niet eens welkequote:Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die lelijke bruine zeker? Ik heb er spijt van dat ik ze heb mehehe
Zulke reactiesquote:Op maandag 16 juli 2012 15:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je bent gewoon een verwend mormel, kindjes in afrika hebben niets!
nee er zitten echt een paar heul lelijke bijquote:Op maandag 16 juli 2012 15:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik weet niet eens welkeMaar ik mķet de collectie gewoon compleet hebben
*schrijft zich uit van de steve maddens newsletter.... 60% sale... i dun wanna know*
Ik zag alweer een paar die ik wilquote:Op maandag 16 juli 2012 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee er zitten echt een paar heul lelijke bij
nee kan niet, tot zo he!quote:Op maandag 16 juli 2012 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die twee minuten voor aanvang van een meeting een mail sturen of het naar morgen kan worden verzet![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
had ik al eens gezegd dat ik in mijn volgende leven een pousse word?
hunger games le?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zag alweer een paar die ik wil![]()
![]()
*edit: Ow wacht je hebt het over the hunger gamesJa maar... collectie... LE.. compleet... must
net alsof je hook & line en mahogany magic ooit zal dragen. I dare you.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zag alweer een paar die ik wil![]()
![]()
*edit: Ow wacht je hebt het over the hunger gamesJa maar... collectie... LE.. compleet... must
Ik kan ze moeilijk dwingen daar in Andover, USAquote:
WAT IS NOU BELANGRIJKER?????quote:Op maandag 16 juli 2012 15:10 schreef Dwyn het volgende:
Noes, ander filiaal vraagt of ik vanavond wil werken. Ik wil werken maar dan kan ik de doos niet uitpakken!
nee, maar ze vragen OF het kan, dan kun je toch nee zeggen?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan ze moeilijk dwingen daar in Andover, USA
oh nee, ze vragen of het kan, maar dat wil niet zeggen dat ze dan vandaag nog naar de meeting komenquote:Op maandag 16 juli 2012 15:12 schreef Loqi het volgende:
[..]
nee, maar ze vragen OF het kan, dan kun je toch nee zeggen?
Stuur ze op een meet met je poetsmevrouw!quote:Op maandag 16 juli 2012 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh nee, ze vragen of het kan, maar dat wil niet zeggen dat ze dan vandaag nog naar de meeting komen
Ik ben trouwens niet degene die daar over beslist, maar het is wel een attitude van lik-mijn-vestje
quote:Op maandag 16 juli 2012 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh nee, ze vragen of het kan, maar dat wil niet zeggen dat ze dan vandaag nog naar de meeting komen
Ik ben trouwens niet degene die daar over beslist, maar het is wel een attitude van lik-mijn-vestje
Ja idd, maar in their defense, het is nu 8 uur 's morgens daar.quote:
ja precies, als je 2 min van tevoren pas mailt kun je ook gewoon het fatsoen opbrengen om gewoon op te dagenquote:Op maandag 16 juli 2012 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja idd, maar in their defense, het is nu 8 uur 's morgens daar.
Toch wist ze waarschijnlijk vrijdag ook al weld at ze vandaag een andere afspraak had
komt dat door de boterkoek?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:20 schreef Diconnected het volgende:
Okayyyy brace gaat nu af, m'n been begint af te knellen
Jep, zoveel vet dat m'n aderen gelijk volzitten manquote:
Ik ook niet, HvA heeft ineens iets toegevoegd bij m'n middelbare scholen lijstquote:
Volgens mij krijg je er namelijk bericht van als je kan inschrijven, misschien dat er daarom nu nog wel niks voor je staat.quote:
Ik heb wel al iets gedaan via de site van de uni zelf, en mijn machtigingsformulier opgestuurd.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:32 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je er namelijk bericht van als je kan inschrijven, misschien dat er daarom nu nog wel niks voor je staat.
zoeken op dieet-varianten, die zijn er wel.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit is vast een domme vraag, maar ik wil iets bakken (koekjes, cake oid) maar wel iets dat niet vol met vet en suiker zit. Dat is er zeker niet?
Meh, dus conclusie: alles of niets?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
zoeken op dieet-varianten, die zijn er wel.
Koekjes met zoetstof heb ik wel eens gemaakt, waren niet te vreten.
Of optimel-kwarktaart
Niet te vergelijken met de realthing, maar nog wel te doen
Ligt er aan hoe kritisch je bent.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Meh, dus conclusie: alles of niets?beter niks bakken of alles met volvet en suiker enzo?
ja, en eet een fruitsaladequote:Op maandag 16 juli 2012 15:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Meh, dus conclusie: alles of niets?beter niks bakken of alles met volvet en suiker enzo?
misschien kun je je baksels verkopen?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja naja het gaat me niet per se om iets te eten, maar ik vind het leuk om dingen te bakken
Maar beetje zonde om het dan niet op te eten mehehe
Verkopen, geldquote:Op maandag 16 juli 2012 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien kun je je baksels verkopen?
Of iemand gaan feeden? Kweek je eigen morbide obees
aan mensen op de braderie!quote:Op maandag 16 juli 2012 15:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Verkopen, geld. Maar aan wie
!!
omnomnomnom. nom.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Chocoladetaart met cheesecake vulling en witte chocoladefrosting
quote:Op maandag 16 juli 2012 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
het heeft maar twee keer geregend vandaag, eerst 5 uur en toen nog 8 uur
So much voor gezond bakkenquote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net alsof je hook & line en mahogany magic ooit zal dragen. I dare you.
dafuq, je koopt lakjes zonder swatches te kijken?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Die zijn inderdaad rete lelijk
![]()
Dus toen ging ik mijn invoice maar eens openklikken welke ik nu besteld heb (ik heb op td een search gedaan op 'hunger games' en gewoon in mijn mandje geflikkerd).
Beide niet op de lijst ! SCOREdus toen vroeg ik me af welke ik nog meer miste... is het 'dress me up'. Dus ik swatches opzoeken: LELIJK !
HA !!111!!!!!![]()
![]()
![]()
Dit is best kansloos eik...
Ditquote:Op maandag 16 juli 2012 15:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dafuq, je koopt lakjes zonder swatches te kijken?
Ja maar Priemquote:Op maandag 16 juli 2012 15:59 schreef Sharana_LV het volgende:
bewaar dan t geld liever voor je keuken ofzo!
kopen om het kopen
Ik had 'toen' wel wat swatches gezien van the hunger games. Maar ik moest gewoon de collectie want... the hunger gamesquote:Op maandag 16 juli 2012 15:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dafuq, je koopt lakjes zonder swatches te kijken?
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik had 'toen' wel wat swatches gezien van the hunger games. Maar ik moest gewoon de collectie want... the hunger games![]()
En ja het is extreem kansloos iddIk klikte gewoon alles in mijn mandje en toen koos ik er random 3 uit die ik niet kon bestellen
emo tot de macht emoquote:
als cif met papier zou komen om te scheiden zou ik hem nog niet eens ongelijk gevenquote:Op maandag 16 juli 2012 15:59 schreef Sharana_LV het volgende:
bewaar dan t geld liever voor je keuken ofzo!
kopen om het kopen
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
als cif met papier zou komen om te scheiden zou ik hem nog niet eens ongelijk gevenHet slaat ook nergens op. Want ik heb me zo ingehouden toen de collectie uitkom... Maanden niet aan gedacht en toen dacht ik en toen .. euh.. klikte ik
Like... everywhere
En toen ik UITEINDELIJK had besloten het niet te doen en nog nét voor de paypall het wegklikte.... Werd mij gezegd dat ik alsnog besteld had en ik dus de paypal betaling nog zal krijgen. Ja en toen betaalde ik dus ook maar...
Dus...
*gaat op zoek naar psychologische hulp*
Je had gewoon de order kunnen laten annuleren, als je niet betaald heb hebben ze ook nog nix geshipped ...quote:Op maandag 16 juli 2012 16:04 schreef PriemGirl het volgende:
En cif was ook wel (terecht) beaus.....![]()
Had gekund idd.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
Je had gewoon de order kunnen laten annuleren, als je niet betaald heb hebben ze ook nog nix geshipped ...
Neinz geen klacht. Ik ben gewoon kansloos. Gelukkig heb ik wel zelfkennisquote:Op maandag 16 juli 2012 16:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
onterechte klacht, slotje!
rip aan de nabestaanden
quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
gelukkig zat er nog wat regen in de lucht
[ afbeelding ]
feeksquote:Op maandag 16 juli 2012 17:37 schreef PriemGirl het volgende:
Pehehehe cif uitlachen omdat ie den heund in de regen moet uitlaten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Ja maar.... vakantiegevoel en....quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
Op een gegeven moment bereik je zo'n punt dat je broek echt te groot isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice ! Straks passen je tetten er ook nog bij
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
ik bewaar ze voor als ik ooit preggo benquote:Op maandag 16 juli 2012 18:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar.... vakantiegevoel en....
[..]Nice ! Straks passen je tetten er ook nog bij
![]()
RAMMELDEBAMMELquote:Op maandag 16 juli 2012 18:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik bewaar ze voor als ik ooit preggo ben
Nouja.. iedereen heeft vakantie.... en verkansie == aperitieven en euh naja weet niet waarom ik een excuus zoek eik *pakt een portje*quote:
Ik hoef niks, dus verkansiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
maat 48, maar mijn enige passende jeans zit onder het hondenslijk en derhalve in de wasquote:
JAA !! Ik zit al de hele tijd te zeuren tegen cif dat ik het koud hebquote:Op maandag 16 juli 2012 18:13 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb de neiging om de verwarming aan te doen
dan draagt ze geen goeden BHquote:Op maandag 16 juli 2012 18:13 schreef Mss het volgende:
Ik heb dus een collega en die heeft ongeveer hetzelfde figuur als ik. En die heeft dus echt haar tetten op haar navel bungelen. Ik dacht altijd dat ze geen bh droeg, maar dat doet ze blijkbaar wel.
Ik heb ook gewoon een rokje met 15den panty aan, warm zat. Heb zelfs gewoon ren hemdje zonder mouwen aanquote:Op maandag 16 juli 2012 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een kast vol passende zomerjurkjes, dat wel
Ik moest hard lachenquote:
Whut? Ik heb jeans; shirtje; daarboven blouse en ik heb het KOUD !quote:Op maandag 16 juli 2012 18:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon een rokje met 15den panty aan, warm zat. Heb zelfs gewoon ren hemdje zonder mouwen aan
Ik zou even haar bandjes optrekkenquote:Op maandag 16 juli 2012 18:13 schreef Mss het volgende:
Ik heb dus een collega en die heeft ongeveer hetzelfde figuur als ik. En die heeft dus echt haar tetten op haar navel bungelen. Ik dacht altijd dat ze geen bh droeg, maar dat doet ze blijkbaar wel.
Jeans, longsleeve en vest hierquote:Op maandag 16 juli 2012 18:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whut? Ik heb jeans; shirtje; daarboven blouse en ik heb het KOUD !
ik heb het koud. Heel heus!quote:Op maandag 16 juli 2012 18:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik moest hard lachen
En ik zie SQ d'r tepels door haar shirt heen
Ik had al een vest meegenomen voor de zekerheid maar ik heb mij warmgewerktquote:Op maandag 16 juli 2012 18:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whut? Ik heb jeans; shirtje; daarboven blouse en ik heb het KOUD !
Is geen klacht hoorquote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 18:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is geen klacht hoor![]()
En de europa-buienradar is kapot, maar als je het minitiatuurtje ziet op buienradar.nl, is het ook gewoon Nederland dat 1 grote wolk is, voor de rest niks
Ik had hem al mijn evil look gegevenquote:Op maandag 16 juli 2012 18:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Net trouwens op de weg.
Ik zat achter 1 of andere Franse mongol die duidelijk niet wist wat hij deed.
Wij zo rijden, hij gaat voor mij de a13 op. Ik hou mijn hart al vast. Blijkt hij toch nog behoorlijk snel op te trekken (je hebt er daar ook een aardig lange strook ervoor). Komen we bij het punt waar we bijna de snelweg opgaan (bij de sorteerlichten die uit stonden), gaat hij ineens boven op z'n rem staan![]()
.
Echt tot 30km/h aan toe.
Op zo'n moment zou ik willen dat ik zo'n scheepstoeter op m'n auto had zitten in plaats van mijn subtiele *pep*.![]()
(en daarna ging hij precies hard genoeg rijden om net voor een vrachtwagen uit te komen en net ervoor in te kunnen voegen. Waardoor ik dus gas moest terugnemen om er achter te kunnen)
BEN JIJ ER ZATERDAG OOK 1!!1!1!quote:
Erm... Nou... Blijkbaar heeft mijn wederhelft een dubbele afspraak gemaakt voor mijquote:
NEEEEEquote:Op maandag 16 juli 2012 18:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Erm... Nou... Blijkbaar heeft mijn wederhelft een dubbele afspraak gemaakt voor mij. Dus ehh.. Nee
.
Ja we moeten zo nodig naar de film in Utrecht. Maar overdag moet wel kunnen trouwens, het is toch ook (of juist?) overdag?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NEEEEESerieus?
![]()
Maar ik heb je al zo lang niet meer gezien....
Vanaf 15uquote:Op maandag 16 juli 2012 18:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja we moeten zo nodig naar de film in Utrecht. Maar overdag moet wel kunnen trouwens, het is toch ook (of juist?) overdag?
Rock n roll meet in eindhovenquote:Op maandag 16 juli 2012 18:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
*komt onder steen vandaan*
Wat is er zaterdag eigenlijk?
En is het Skjoe d'r tuin die Rock n roll is, of is er een ander evenement in de mooien stad Eindhoven?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vanaf 15uMaar ik ben er nooit geweest; dus ik laat mij lei(ij)den door skjoe
[..]
Rock n roll meet in eindhoven
Trouwens; willen we nog naar tilburg naar de kermis? Ga je ook mee debs? Ik ben er nog nooit geweestMoeten hier ook maar eens dag/avond voor prikken
het begint idd 's middags!quote:Op maandag 16 juli 2012 18:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja we moeten zo nodig naar de film in Utrecht. Maar overdag moet wel kunnen trouwens, het is toch ook (of juist?) overdag?
kun je geen bullbar monteren?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Net trouwens op de weg.
Ik zat achter 1 of andere Franse mongol die duidelijk niet wist wat hij deed.
Wij zo rijden, hij gaat voor mij de a13 op. Ik hou mijn hart al vast. Blijkt hij toch nog behoorlijk snel op te trekken (je hebt er daar ook een aardig lange strook ervoor). Komen we bij het punt waar we bijna de snelweg opgaan (bij de sorteerlichten die uit stonden), gaat hij ineens boven op z'n rem staan![]()
.
Echt tot 30km/h aan toe.
Op zo'n moment zou ik willen dat ik zo'n scheepstoeter op m'n auto had zitten in plaats van mijn subtiele *pep*.![]()
(en daarna ging hij precies hard genoeg rijden om net voor een vrachtwagen uit te komen en net ervoor in te kunnen voegen. Waardoor ik dus gas moest terugnemen om er achter te kunnen)
Oeh goeden, kan ik ze een beetje vooruit duwenquote:
oh, en een nachtburgemeester is doorgaans een zonderlinge man van overrijpe leeftijd die bekend is in alle kroegen van de stad omdat hij daar dus elke nacht zitquote:Op maandag 16 juli 2012 18:38 schreef PriemGirl het volgende:
Defuq is een nachtbergemeester*kijkt naar ned1 ivm 4-daagse*
Oh... in nijmegen is het dus een vrouwmenschquote:Op maandag 16 juli 2012 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, en een nachtburgemeester is doorgaans een zonderlinge man van overrijpe leeftijd die bekend is in alle kroegen van de stad omdat hij daar dus elke nacht zit
quote:
gotver, en ik had nog wel zo de ambitie om de eerste vrouwelijke nachtburgemeesteres van NEderland te wordenquote:Op maandag 16 juli 2012 18:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh... in nijmegen is het dus een vrouwmenschWaar haar eerste beeld op camara met een jenever was; dus valt me niet tegen
Fri'Chickeneeshaquote:Op maandag 16 juli 2012 18:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Melonobamabarrackomi-shiway !
Of zoiets...Pehehhe......
Ik zat stiekem een beetje te lolleren in mijn eentjequote:Op maandag 16 juli 2012 18:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Melonobamabarrackomi-shiway !
Of zoiets...Pehehhe......
Ik ook.. mijn manager keek raarquote:Op maandag 16 juli 2012 18:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zat stiekem een beetje te lolleren in mijn eentje
Ik schenk net een baco inquote:Op maandag 16 juli 2012 18:52 schreef PriemGirl het volgende:
Joahhh... verwarming is hier ook automatisch aan geschoten
Maar ik heb een portje om me te warmen![]()
![]()
quote:
Hier is het nu 18quote:Op maandag 16 juli 2012 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
oh, hier is 't nog wel 19 graden gelukkig
sinds wanneer hedde gij een tab?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hier is het nu 18![]()
Ik duik zo maar weer op de bank met mijnen Galaxy Tab (![]()
![]()
![]()
) en Catan en een dekentje
wacht even, jij vindt 22 graden koud?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:58 schreef Diconnected het volgende:
Het was hier 20 graden, en toen deed ik alle ramen dicht en nu is het 22 gradennog steeds koud
quote:Op maandag 16 juli 2012 18:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik had nog steeds ergens het voornemen om me lam te zuipen (twee glazen dus). Maar in m'n eentje vind ik ook weer zowat...
wat een huwelijkquote:Op maandag 16 juli 2012 18:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Zo kjoet
![]()
Cif keek me alleen maar zo aan:
Maar nu ligt ie alweer te slapen; dus tot zo ver zijn oordeel
Dan moet je heul lange bewegingen met je vingers maken jonge!quote:Op maandag 16 juli 2012 19:00 schreef PriemGirl het volgende:
Whaoooo rumblen met den tab !!11!! MEGA SCHERM
Nee?
da's veel kutterder juist, moet je langere afstand afleggenquote:Op maandag 16 juli 2012 19:00 schreef PriemGirl het volgende:
Whaoooo rumblen met den tab !!11!! MEGA SCHERM
Nee?
Sinds ik gisteren zo tegenquote:
Ja, datquote:Op maandag 16 juli 2012 19:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's veel kutterder juist, moet je langere afstand afleggen
Echt hequote:Op maandag 16 juli 2012 19:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat een huwelijk
bb stapt net in de oto
Normaal niet, maar ik ben ook moe dus dan heb ik het sneller koudquote:Op maandag 16 juli 2012 18:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wacht even, jij vindt 22 graden koud?
quote:Op maandag 16 juli 2012 19:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan moet je heul lange bewegingen met je vingers maken jonge!
Ohh... weet ik veel... Ik ben er dan ook heul sleckt inquote:Op maandag 16 juli 2012 19:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's veel kutterder juist, moet je langere afstand afleggen
En waar gebruik je hem nou voor?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sinds ik gisteren zo tegenzei: Zo, en nu ga ik een tab kopen
![]()
En zij zei van: Uhm, whut?
En ik zo van: ja johVet leuk! Ga je mee?
Zij zo van: ooh, okay....
Ik zo zeggen: Ik hoef niet zo'n dure hoor!!
Zij zo: Nee, dat denk ik ook niet nee!!!!!!!!!EINZ!!1!1!!!!
En toen kocht ik een Galaxy Tab 2 voor 340 ekkies
Belangrijke spelletjes en fok d'uhquote:Op maandag 16 juli 2012 19:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En waar gebruik je hem nou voor?
Is dat zo?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:02 schreef Lindytje het volgende:
Maar, ik had wel een potje gewonnen van schaar gisteren
Catanquote:Op maandag 16 juli 2012 19:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En waar gebruik je hem nou voor?
Exactlyquote:Op maandag 16 juli 2012 19:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Catan
En fokken op de bank. En rumble, en fruitninja
En facebooken
Kan allemaal niet ook op je Note? Dat is toch al een halve tab?
Ja, nou en
Dat had ik dus gisteren ook, en boekte ik geld over van de spaarrekening en ging ik hem kopenquote:Op maandag 16 juli 2012 19:05 schreef PriemGirl het volgende:
Seriously... Er komt hier ook ooit een tab/ipad iets hoor...... en niet dat ik em nodig heb; maar gewoon... omdat
Nopequote:Op maandag 16 juli 2012 19:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Poetst iemand hier de tanden van z'n hont?
Nee! Uit principe niet. Ik ga toch niet bij dat beest d'r tanden poetsenquote:Op maandag 16 juli 2012 19:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Poetst iemand hier de tanden van z'n hont?
Oh, dan heb je er niet zo veel aan neequote:Op maandag 16 juli 2012 19:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil ook wel een tab, omdat het kan... Maar ik heb geen wifi thuis
quote:Op maandag 16 juli 2012 19:09 schreef Lindytje het volgende:
BOAH!!!! Ik liet zo een ruft van: 'ik loop zelf effe weg omdat ik er een beetje onpasselijk van word'![]()
Die luchten wel altijd opquote:Op maandag 16 juli 2012 19:09 schreef Lindytje het volgende:
BOAH!!!! Ik liet zo een ruft van: 'ik loop zelf effe weg omdat ik er een beetje onpasselijk van word'![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 19:09 schreef Lindytje het volgende:
quote:Op maandag 16 juli 2012 19:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Als het kon had ik je post geliked
![]()
Ja dat ga ik doen danquote:Op maandag 16 juli 2012 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het begint idd 's middags!
Kom ff een drankje doen dan snel
Stommen S.
goeden impulsaankoop!quote:Op maandag 16 juli 2012 19:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sinds ik gisteren zo tegenzei: Zo, en nu ga ik een tab kopen
![]()
En zij zei van: Uhm, whut?
En ik zo van: ja johVet leuk! Ga je mee?
Zij zo van: ooh, okay....
Ik zo zeggen: Ik hoef niet zo'n dure hoor!!
Zij zo: Nee, dat denk ik ook niet nee!!!!!!!!!EINZ!!1!1!!!!
En toen kocht ik een Galaxy Tab 2 voor 340 ekkies
heb je al pocket frogs?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Catan
En fokken op de bank. En rumble, en fruitninja
En facebooken
Kan allemaal niet ook op je Note? Dat is toch al een halve tab?
Ja, nou en
Dutje doen van een half uurtje danquote:Op maandag 16 juli 2012 19:14 schreef Diconnected het volgende:
Godsamme zit gewoon te knikkebollen hier
ga dan naar bed!quote:Op maandag 16 juli 2012 19:14 schreef Diconnected het volgende:
Godsamme zit gewoon te knikkebollen hier
Voel ik mij tenminste niet meer zo alleenquote:
Trixy babequote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 19:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Voel ik mij tenminste niet meer zo alleen![]()
Is je bingokaart al vol?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb ziektes, daar schuif ik het graag op af
quote:
Ja....... Die heb ik niet dus ik hou het er maar op dat ik gewoon kansloos benquote:Op maandag 16 juli 2012 19:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb ziektes, daar schuif ik het graag op af
Flauw.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, ik mis nog wat categorieën helaas...
Dat is fijn om te horenquote:Op maandag 16 juli 2012 19:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
en Lin, jah, helemaal a-ok! Zo alleen even andere minime (of eigenlijk minilief) even op zijn nest sjankerenhoest met jou dan?
Ja, ik ben nog niet schizo of paranoia ofzoquote:
Iets waar wij mee kunnen helpen? Je bang maken ofzo?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, ik mis nog wat categorieën helaas...
Geen bingoquote:Op maandag 16 juli 2012 19:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog niet schizo of paranoia ofzoEn ook niet psychotisch
Dat weet ik ook niet! Ik ga een heusch kikker-imperium bouwenquote:Op maandag 16 juli 2012 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kikkers fokken, wie wil dat nou niet?
Ja man, gaat hard ook welquote:Op maandag 16 juli 2012 19:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horen
Hier is het goedDrie dagen vrij nu, en dan gaat de tilburgse kermis beginnen, dus dan zal ik zeer waarschijnlijk 8-9 van de 10 dagen moeten werken. Ik kijk er niet naar uit
Kikkers fokken?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kikkers fokken, wie wil dat nou niet?
Als je me achtervolgingswaan ofzo kunt bezorgen, kom ik in de paranoia-categoriequote:Op maandag 16 juli 2012 19:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Iets waar wij mee kunnen helpen? Je bang maken ofzo?
Dat is ook moeilijk te kwekenquote:Op maandag 16 juli 2012 19:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog niet schizo of paranoia ofzoEn ook niet psychotisch
nee, ik heb t ook op mn foonquote:Op maandag 16 juli 2012 19:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kikkers fokken?
Dat wil ik ook
Hoe heette dat?
Of is het alleen voor pad-houders?
quote:Op maandag 16 juli 2012 19:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als je me achtervolgingswaan ofzo kunt bezorgen, kom ik in de paranoia-categorie
Dan hoef ik alleen psychotisch nog geloof ik
Ik sta nu achter jequote:Op maandag 16 juli 2012 19:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als je me achtervolgingswaan ofzo kunt bezorgen, kom ik in de paranoia-categorie
Preciesquote:Op maandag 16 juli 2012 19:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja man, gaat hard ook wel
Ooww, dus even extrahard uitrusten voor je nooooit meer op je gat kan
Nee, maar dat valt een beetje in dezelfde categorie als ADD blijkbaarquote:Op maandag 16 juli 2012 19:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik sta nu achter je![]()
En je had autisme ook niet toch?
heb je al OCD dan?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
pocket frog!quote:Op maandag 16 juli 2012 19:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kikkers fokken?
Dat wil ik ook
Hoe heette dat?
Of is het alleen voor pad-houders?
Goed planquote:Op maandag 16 juli 2012 19:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
PreciesIk ga he-le-maal niks doen
Jaaaa, je hebt een mooi buikje al!!
ADD is toch adhd zonder dat drukke?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, maar dat valt een beetje in dezelfde categorie als ADD blijkbaar
Yup, dat heeft mijn liefquote:Op maandag 16 juli 2012 19:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ADD is toch adhd zonder dat drukke?
Da's het tegenovergestelde van autisme
Ooo ik heb net gegeten.. en overal trek inquote:Op maandag 16 juli 2012 19:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb nu lekker snoep liggen.. en chips... en een fles drank...Maar eigenlijk ook weer nergens trek in
Af en toe wat vitamine B te kort; maar verder ook behoorlijk gezond eikquote:
Ik heb net pizza opquote:Op maandag 16 juli 2012 19:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ooo ik heb net gegeten.. en overal trek in
Hier alleen incidenteel ijzertekort en te zwaar, verder noppes.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Af en toe wat vitamine B te kort; maar verder ook behoorlijk gezond eik![]()
We be normal NOEEZZZ![]()
Jij hebt koopverslavingquote:Op maandag 16 juli 2012 19:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Af en toe wat vitamine B te kort; maar verder ook behoorlijk gezond eik![]()
We be normal NOEEZZZ![]()
Owjahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |