Wacht even, je hebt net gevlamd in de sportschool en van alle dingen die je kan eten neem je boterkoek??quote:
nee, ik neem geen boterkoekquote:Op maandag 16 juli 2012 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wacht even, je hebt net gevlamd in de sportschool en van alle dingen die je kan eten neem je boterkoek??
HAd je net zo goed niet kunnen gaan sporten en een appel eten
oh okee, ik dacht alquote:Op maandag 16 juli 2012 14:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, ik neem geen boterkoek
maar ik zag het lamgskomen
Dico heeft boterkoek.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wacht even, je hebt net gevlamd in de sportschool en van alle dingen die je kan eten neem je boterkoek??
Die lelijke bruine zeker? Ik heb er spijt van dat ik ze heb mehehequote:Op maandag 16 juli 2012 14:53 schreef PriemGirl het volgende:
Ik mis nog steeds 3 lakjes om the hunger games collectie straks compleet te maken. Mijn handen jeuken jongeuh
gezeik over eten de laatste tijd ja?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dico heeft boterkoek.
En ookal gaat mir de hele dag sporten en zich daarna vol eten aan 20 bigmacs, boeiend? Dat gezeik over eten de laatste tijd
Ik had de boterkoek, nog van m'n verjaardagquote:Op maandag 16 juli 2012 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja elke x als iemand iets post over eten een typische reactie. Kan even geen voorbeeld bedenkenquote:Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gezeik over eten de laatste tijd ja?
Maar idd, kon ook alleen maar Dicootje zijn![]()
Ja want ik blijf de vreetbeer natuurlijkquote:Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gezeik over eten de laatste tijd ja?
Maar idd, kon ook alleen maar Dicootje zijn![]()
Enige typische reactie die ik hier ken is OMNOMNOMNOMNOMquote:Op maandag 16 juli 2012 14:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja elke x als iemand iets post over eten een typische reactie. Kan even geen voorbeeld bedenken
quote:Op maandag 16 juli 2012 14:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
JA WEET IK NIET DAT VRAAG IK JONGE, IEDEREEN ZIT OVER TD TE PRATON
EAT ALL THE FOODquote:Op maandag 16 juli 2012 14:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Enige typische reactie die ik hier ken is OMNOMNOMNOMNOM
oh nee hoor, da's alleen in een bepaalde context zo. Bijvoorbeeld als mensen eerst een paar keer roepen dat ze af willen vallen en dan posten dat ze drie zakken chips wegbunkeren.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja elke x als iemand iets post over eten een typische reactie. Kan even geen voorbeeld bedenken
Dat is ook weer zoquote:Op maandag 16 juli 2012 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh nee hoor, da's alleen in een bepaalde context zo. Bijvoorbeeld als mensen eerst een paar keer roepen dat ze af willen vallen en dan posten dat ze drie zakken chips wegbunkeren.
Uiteraard moet iedereen dat zelf weten, maar als je geen reacties blieft moet je het niet op Fok plempen
Dat is toch wel de basis van het internetquote:Op maandag 16 juli 2012 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh nee hoor, da's alleen in een bepaalde context zo. Bijvoorbeeld als mensen eerst een paar keer roepen dat ze af willen vallen en dan posten dat ze drie zakken chips wegbunkeren.
Uiteraard moet iedereen dat zelf weten, maar als je geen reacties blieft moet je het niet op Fok plempen
Je bent gewoon een verwend mormel, kindjes in afrika hebben niets!quote:Op maandag 16 juli 2012 15:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb 1x zelf boterkoek gemaakt OMNOM
Van die supermarkt shit is niet te kanen
En brum zei dat ik me aanstelde toen ik zei dat ik geen rode kool uit pot eet omdat ik dat smerig vind en dat ik het alleen eet als ik het zelf maak. Die shit uit een potje is zoet man
Ik weet niet eens welkequote:Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die lelijke bruine zeker? Ik heb er spijt van dat ik ze heb mehehe
Zulke reactiesquote:Op maandag 16 juli 2012 15:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je bent gewoon een verwend mormel, kindjes in afrika hebben niets!
nee er zitten echt een paar heul lelijke bijquote:Op maandag 16 juli 2012 15:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik weet niet eens welkeMaar ik mķet de collectie gewoon compleet hebben
*schrijft zich uit van de steve maddens newsletter.... 60% sale... i dun wanna know*
Ik zag alweer een paar die ik wilquote:Op maandag 16 juli 2012 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee er zitten echt een paar heul lelijke bij
nee kan niet, tot zo he!quote:Op maandag 16 juli 2012 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die twee minuten voor aanvang van een meeting een mail sturen of het naar morgen kan worden verzet![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
had ik al eens gezegd dat ik in mijn volgende leven een pousse word?
hunger games le?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zag alweer een paar die ik wil![]()
![]()
*edit: Ow wacht je hebt het over the hunger gamesJa maar... collectie... LE.. compleet... must
net alsof je hook & line en mahogany magic ooit zal dragen. I dare you.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zag alweer een paar die ik wil![]()
![]()
*edit: Ow wacht je hebt het over the hunger gamesJa maar... collectie... LE.. compleet... must
Ik kan ze moeilijk dwingen daar in Andover, USAquote:
WAT IS NOU BELANGRIJKER?????quote:Op maandag 16 juli 2012 15:10 schreef Dwyn het volgende:
Noes, ander filiaal vraagt of ik vanavond wil werken. Ik wil werken maar dan kan ik de doos niet uitpakken!
nee, maar ze vragen OF het kan, dan kun je toch nee zeggen?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan ze moeilijk dwingen daar in Andover, USA
oh nee, ze vragen of het kan, maar dat wil niet zeggen dat ze dan vandaag nog naar de meeting komenquote:Op maandag 16 juli 2012 15:12 schreef Loqi het volgende:
[..]
nee, maar ze vragen OF het kan, dan kun je toch nee zeggen?
Stuur ze op een meet met je poetsmevrouw!quote:Op maandag 16 juli 2012 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh nee, ze vragen of het kan, maar dat wil niet zeggen dat ze dan vandaag nog naar de meeting komen
Ik ben trouwens niet degene die daar over beslist, maar het is wel een attitude van lik-mijn-vestje
quote:Op maandag 16 juli 2012 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh nee, ze vragen of het kan, maar dat wil niet zeggen dat ze dan vandaag nog naar de meeting komen
Ik ben trouwens niet degene die daar over beslist, maar het is wel een attitude van lik-mijn-vestje
Ja idd, maar in their defense, het is nu 8 uur 's morgens daar.quote:
ja precies, als je 2 min van tevoren pas mailt kun je ook gewoon het fatsoen opbrengen om gewoon op te dagenquote:Op maandag 16 juli 2012 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja idd, maar in their defense, het is nu 8 uur 's morgens daar.
Toch wist ze waarschijnlijk vrijdag ook al weld at ze vandaag een andere afspraak had
komt dat door de boterkoek?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:20 schreef Diconnected het volgende:
Okayyyy brace gaat nu af, m'n been begint af te knellen
Jep, zoveel vet dat m'n aderen gelijk volzitten manquote:
Ik ook niet, HvA heeft ineens iets toegevoegd bij m'n middelbare scholen lijstquote:
Volgens mij krijg je er namelijk bericht van als je kan inschrijven, misschien dat er daarom nu nog wel niks voor je staat.quote:
Ik heb wel al iets gedaan via de site van de uni zelf, en mijn machtigingsformulier opgestuurd.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:32 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je er namelijk bericht van als je kan inschrijven, misschien dat er daarom nu nog wel niks voor je staat.
zoeken op dieet-varianten, die zijn er wel.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit is vast een domme vraag, maar ik wil iets bakken (koekjes, cake oid) maar wel iets dat niet vol met vet en suiker zit. Dat is er zeker niet?
Meh, dus conclusie: alles of niets?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
zoeken op dieet-varianten, die zijn er wel.
Koekjes met zoetstof heb ik wel eens gemaakt, waren niet te vreten.
Of optimel-kwarktaart
Niet te vergelijken met de realthing, maar nog wel te doen
Ligt er aan hoe kritisch je bent.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Meh, dus conclusie: alles of niets?beter niks bakken of alles met volvet en suiker enzo?
ja, en eet een fruitsaladequote:Op maandag 16 juli 2012 15:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Meh, dus conclusie: alles of niets?beter niks bakken of alles met volvet en suiker enzo?
misschien kun je je baksels verkopen?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja naja het gaat me niet per se om iets te eten, maar ik vind het leuk om dingen te bakken
Maar beetje zonde om het dan niet op te eten mehehe
Verkopen, geldquote:Op maandag 16 juli 2012 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien kun je je baksels verkopen?
Of iemand gaan feeden? Kweek je eigen morbide obees
aan mensen op de braderie!quote:Op maandag 16 juli 2012 15:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Verkopen, geld. Maar aan wie
!!
omnomnomnom. nom.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Chocoladetaart met cheesecake vulling en witte chocoladefrosting
quote:Op maandag 16 juli 2012 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
het heeft maar twee keer geregend vandaag, eerst 5 uur en toen nog 8 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |