1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | 2008 PGA Pádraig Harrington 2009 Masters Ángel Cabrera 2009 US Open Lucas Glover 2009 The Open Stewart Cink 2009 PGA Yang Yong-eun 2010 Masters Phil Mickelson 2010 US Open Graeme McDowell 2010 The Open Louis Oosthuizen 2010 PGA Martin Kaymer 2011 Masters Charl Schwartzel 2011 US Open Rory McIlroy 2011 The Open Darren Clarke 2011 PGA Keegan Bradley 2012 Masters Bubba Watson 2012 US Open Webb Simpson |
Hij heeft er weer zin in.quote:
Luiten maakte het zichzelf nog moeilijk door een dubbel op 17. Maar gelukkig de cut 'on the number', hopelijk kan hij in het weekend voor een top-30 oid gaan, zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:55 schreef borisz het volgende:
Luiten nu boven de streep halverwege dag 2.
Hoeft ie morgen niet meer als eerste in z'n eentje de baan op.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:47 schreef borisz het volgende:
uiteindelijk een -1 voor de dag en +2 voor Luiten.
Jammer. Ik gun het McIlroy wel.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:00 schreef borisz het volgende:
Rory heeft zijn dag niet +4 vandaag +6 totaal(12 holes)
Hopeloos uit vorm momenteel.quote:
Bubba dan en niet de ouwe held Tom.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:05 schreef borisz het volgende:
Watson doet goed voorlopig met -2 na 9 holes. ook -2 totaal. -2 is ook de hoogste dagscore op dit moment.
Die heeft zich sowieso goed ontwikkeld de laatste jaren. Het zou me niet verbazen als het niet bij die ene Masters-titel blijft.quote:
quote:
Als het niet bij die ene Masters-titel blijft. Subtiel aangepast.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:18 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Die heeft zich sowieso goed ontwikkeld de laatste jaren. Het zou me niet verbazen als het niet bij die ene Masters-titel blijft.
Zou een leuke stunt zijn, maar ik denk dat Scott te stabiel is momenteel.quote:
En dan nog een 3-putt.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:32 schreef TheArt het volgende:
Woods kan het vergeten. Die werkt zich in de bunker op 6 gigantisch in de problemen.
Nee par4quote:
Vooral van zichzelf. Hier gaat ie nog wel een paar nachten van wakker liggen. Elke major waarin hij voorin meedoet, gaat ditquote:Op zondag 22 juli 2012 19:22 schreef golfer het volgende:
Wat een ongelofelijke ontknoping.
Scott zal dit de rest van z'n leven blijven horen. Beetje zielig wel.
Ik had deze niet meer verwacht. Toegegeven, dit jaar speelt hij goed en solide. Maar hij was na pakweg 2004, 2005 toch wel in een soort van neerwaartse spiraal beland, met af en toe een opleving. Ook raakt Els uiteraard steeds meer op leeftijd. Maar respect hoor.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:24 schreef borisz het volgende:
Vierde major voor Els. Tien jaar geleden won hij ook The Open. U.S. Open won hij in 1994 en 1997.
Ow, Scott heeft nog wel de leeftijd en het talent om een of meerdere majors te winnen, maar het zal inderdaad een mentale barrière zijn.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vooral van zichzelf. Hier gaat ie nog wel een paar nachten van wakker liggen. Elke major waarin hij voorin meedoet, gaat dit
in zijn achterhoofd blijven zitten.
Natuurlijk is hij nog jong genoeg, maar dit was niet de eerste keer dat hij in een major het op een beslissend moment liet afweten. Hij had nooit een voorsprong zoals vandaag, maar het is niet alsof dit de eerste keer was dat Scott er dichtbij was.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:34 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ow, Scott heeft nog wel de leeftijd en het talent om een of meerdere majors te winnen, maar het zal inderdaad een mentale barrière zijn.
Dat Zuid-Afrika blijft toch golf majors bij de vleet winnen.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:24 schreef borisz het volgende:
Vierde major voor Els. Tien jaar geleden won hij ook The Open. U.S. Open won hij in 1994 en 1997.
Laatste was toch Padraig Harrington?quote:Op zondag 22 juli 2012 22:57 schreef borisz het volgende:
En weer een andere winnaar. De zestiende op een rij. Ben benieuwd wanneer iemand weer eens twee major's achter elkaar of vlak achter elkaar kan winnen.
Siquote:Op zondag 22 juli 2012 23:21 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Laatste was toch Padraig Harrington?
Harrington had een bizar goed 2007 en 2008. Dat niveau heeft ie niet meer kunnen evenaren, hoewel hij met regelmaat nog steeds goed speelt.quote:
Maar dat neemt niet weg dat ik praktisch alle grote toernooien kijk.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:11 schreef golfer het volgende:
Soms wel grappig om in dit soort topics vooral mensen te zien posten die nog nooit een golfclub in hun handen hebben gehad, laat staan een golfwedstrijd/toernooi gespeeld hebben.
Wii telt niet zeker?quote:Op maandag 23 juli 2012 01:11 schreef golfer het volgende:
Soms wel grappig om in dit soort topics vooral mensen te zien posten die nog nooit een golfclub in hun handen hebben gehad, laat staan een golfwedstrijd/toernooi gespeeld hebben.
Wat dat betreft is voetbal toch makkelijker om over mee te praten.
Nu je het erover hebt, ik ben wel benieuwd wie wel een golfclub in hun handen hebben gehadquote:Op maandag 23 juli 2012 01:11 schreef golfer het volgende:
Wat dat betreft is voetbal toch makkelijker om over mee te praten.
Spaarnwoude. Leuke herinnering aan. Op de dag dat Boogerd de etappe naar La Plagne won ging ik op voor mijn handicap. Aantal kaarten gelopen daarvoor. Laatste was die dag op Spaarnwoude. Ik speelde erg goed en daardoor van mijn eerste handicap direct iets van 20 of 21 ofzo. Dat hadden ze bij mij op de club de jaren daarvoor niet meer meegemaakt. Zeker doordat ik in de auto terug hoorde dat Boogerd won die dag nooit meer vergetenquote:Op maandag 23 juli 2012 09:50 schreef borisz het volgende:
Hier op Spaarnwoude een aantal keer een balletje geslagen.
Maar goed, door mijn spierziekte niet echt mijn sport. Als ik goed mijn best doe kan ik best redelijk een balletje slaan, maar de bal lang gaat nooit zo ver als bij normale mensen
Dat zou ie wel verdienen.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:41 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Anders krijgt hij misschien wel een captain's pick van Ollie...?
Vind ik ook, maar als je ziet welke namen er nog meer rondom de laatste plek staan dan is het verre van een zekerheidje: Garcia, Bjorn, Poulter en Harrington. En dan zijn Cabrera-Bello en Gonzalez-Castano vergelijkbaar met Colsaerts...quote:
Wedstrijden en competitie gespeeld?quote:Op maandag 23 juli 2012 10:43 schreef TheArt het volgende:
Spaarnwoude. Leuke herinnering aan. Op de dag dat Boogerd de etappe naar La Plagne won ging ik op voor mijn handicap. Aantal kaarten gelopen daarvoor. Laatste was die dag op Spaarnwoude. Ik speelde erg goed en daardoor van mijn eerste handicap direct iets van 20 of 21 ofzo. Dat hadden ze bij mij op de club de jaren daarvoor niet meer meegemaakt. Zeker doordat ik in de auto terug hoorde dat Boogerd won die dag nooit meer vergeten
Niet echt. Daarna wel eens sporadisch meegedaan aan een wedstrijdje op de club. Heb ook nog wel eens het ouder-kind toernooi gewonnen op de club waardoor we het landelijke toernooi op Het Rijk mochten spelen, maar meer niet echt.quote:
Ben benieuwd of hij er overheen komt, 4 bogeys op de laatste 4 holes: autsj. Hij heeft zijn voorspelde glorie nog altijd niet kunnen inlossen, hij is op Majors nu 2x leider geweest met 5 holes te gaan en 2x verloren.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:48 schreef golfer het volgende:
Daarom vroeg ik het. De druk van een (competitie)wedstrijd spelen is al vele malen groter dan wanneer je zomaar voor de lol een balletje met wat vrienden wegmept.
Laat staan hoe de druk is als je op professioneel niveau in een Major speelt.
Ik snap het 'choken' van Scott wel en daar gaan nog heel wat sessies met een psycholoog overheen voordat hij weer een keer daarvan af is geholpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |