SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze man.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:03 schreef Kutstudent het volgende:
Krokobil uit je speakers en 15 jarige chicks schuren, want zo rollen we, bitch.![]()
Jammer dat bovenstaande ook echt is gebeurd zaterdag.![]()
Krijg toch de battakanker man.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:40 schreef Bozz187 het volgende:
Ach weetje, krijg toch lekker de vinkentering met je bloedkop.
afgenaaid tuinhek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 juli 2012 14:42 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Krijg toch de battakanker man.niet schelden met kanker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
me oma is daar aan dood gegaan, toen ze van de trap kankerde
Zie je wel.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gefeliciteerd Sold met Narsingh. Had hem graag bij Ajax gezien maar niet voor zoveel geld xoxo
Als Ajax hem meer salaris had geboden had hij nu bij Ajax gespeeld. Maar in het nieuwe beleid van Ajax staat dat de salarispost omlaag moet hij wou ook voor iets minder bij Ajax spelen maar dan wou Raiola een hele lagen transferclausule.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker ouwe wat voor studie ga je doen?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:23 schreef Fsmxi het volgende:
Introweek studenten Groningen, na een flinke tijd niks te hebben gedaan in feite ga ik dit jaar er weer tegenaan
quote:Op maandag 16 juli 2012 15:23 schreef Fsmxi het volgende:
Introweek studenten Groningen, na een flinke tijd niks te hebben gedaan in feite ga ik dit jaar er weer tegenaan
Ik denk rpgkunde.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekker ouwe wat voor studie ga je doen?
Dat is toch min of meer toegepaste rpgkunde?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:32 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Helaasch neen, het wordt den eeuwenoude kunst der fysica
Shhhquote:Op maandag 16 juli 2012 15:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is toch min of meer toegepaste rpgkunde?
Dankje.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gefeliciteerd Sold met Narsingh. Had hem graag bij Ajax gezien maar niet voor zoveel geld xoxo
U so funny. PSV begint op het Ajax onder Jol te lijken 10 aanvallers kopen voor 3 posities en uiteindelijk is iedereen ontevreden.quote:
Ik hoop dat Linssen ook nog komt.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
U so funny. PSV begint op het Ajax onder Jol te lijken 10 aanvallers kopen voor 3 posities en uiteindelijk is iedereen ontevreden.
Die man is zo goed he.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij staat nog tot 2014 onder contract bij VVV dus het zou zomaar kunnen
Ja hij kan wel tegen een bal schoppen.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:03 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Die man is zo goed he.
Kom fifa doen?
Is goedquote:Op maandag 16 juli 2012 16:03 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Die man is zo goed he.
Kom fifa doen?
Batta batta batta battavusquote:Op maandag 16 juli 2012 16:06 schreef Frankii het volgende:
Yeah een ouwe battavus op de kop getikt voor een paar tientjes
Jongen je mist qwat met Dayz, ondertussen schieten we mad zombies neer alles!quote:Op maandag 16 juli 2012 16:06 schreef Frankii het volgende:
Yeah een ouwe battavus op de kop getikt voor een paar tientjes
Ik moet effe veel werken om een nieuwe PC te kopen.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jongen je mist qwat met Dayz, ondertussen schieten we mad zombies neer alles!
Duitsquote:
Vrouwen die Nederlands spreken met een Duits accent. Zo ziek geil he.quote:
Wat lul je nou Gerbenquote:Op maandag 16 juli 2012 17:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Vrouwen die Nederlands spreken met een Duits accent. Zo ziek geil he.
haha nice, beetje jammer dat ie van een mof isquote:Op maandag 16 juli 2012 17:51 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk autootje van een bekende, ding is helemaal opgefokt ook! en nummerplaat begint met STFU
Vind KK wel sexy andersquote:Op maandag 16 juli 2012 17:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha nice, beetje jammer dat ie van een mof is
De enige standaard die stef heeft zit op zijn fiets.quote:
en die hij van michhas heeft gekregen afgelopen vrijdagquote:Op maandag 16 juli 2012 17:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
De enige standaard die stef heeft zit op zijn fiets.
quote:
Ik ga gewoon rustig beginnen met mijn i3 vervangen voor een quad, en daarna me gpu keer vervangen.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
veelst te veel, het is ook duurder dan me vakantie
Ik moest toen zo hard gniffelenquote:Op maandag 16 juli 2012 17:56 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en die hij van michhas heeft gekregen afgelopen vrijdag
ja ik heb nu al een quad erin zitten, en een 2g videokaartquote:Op maandag 16 juli 2012 18:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik ga gewoon rustig beginnen met mijn i3 vervangen voor een quad, en daarna me gpu keer vervangen.
De rest is allemaal prima.
Quad rotor ja?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:17 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja ik heb nu al een quad erin zitten, en een 2g videokaart
Meer gamen. Dat is goed voor je.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:40 schreef Tauchmeister het volgende:
Infectie in mijn voet, antibiotica slikken en shit. Twee weken geen alcohol. Ik wil niet stilzitten verdomme
quote:Op maandag 16 juli 2012 18:40 schreef Tauchmeister het volgende:
Infectie in mijn voet, antibiotica slikken en shit. Twee weken geen alcohol. Ik wil niet stilzitten verdomme
Geen alcohol? Nonsens, Bacardi cola op die wond allesquote:Op maandag 16 juli 2012 18:40 schreef Tauchmeister het volgende:
Vanaf 20 juli kun je stemmenquote:Op maandag 16 juli 2012 19:04 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
laatste geworden? Want je zong te goed voor een Fokker?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 07:57 schreef Michhas het volgende:
Volle cappuccino over mijn bureau heen geflikkerd
Cappuccino in de ochtend?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 07:57 schreef Michhas het volgende:
Werken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 07:57 schreef Michhas het volgende:
die paupers geven je gewoon een enveloppe met 140 euro, 10 euro pp is al zwaar genoeg, met de crisis en studie ontwijkend gedrag van tegenwoordig. Die langstudeer boete is een bitch! dus een leuke enveloppe of VVV bon voor jou!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:56 schreef Kutstudent het volgende:
Kan iemand mij een goede, niet al te dure full HD, rond de 40 inch tv aanraden? Ik krijg nu namelijk een cadeau van zo'n 14 man, dus misschien dat ze dat wel willen kopen.
Dan ken jij mijn club nog niet. Rijke batta's all the way.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
die paupers geven je gewoon een enveloppe met 140 euro, 10 euro pp is al zwaar genoeg, met de crisis en studie ontwijkend gedrag van tegenwoordig. Die langstudeer boete is een bitch! dus een leuke enveloppe of VVV bon voor jou!
Ben je na vrijdag eindelijk overgehaald dat het tijd is voor een nieuwequote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:56 schreef Kutstudent het volgende:
Kan iemand mij een goede, niet al te dure full HD, rond de 40 inch tv aanraden? Ik krijg nu namelijk een cadeau van zo'n 14 man, dus misschien dat ze dat wel willen kopen.
In tegenstelling tot jou, ben ik niet zo'n nieuwste van het nieuwste apple en dergelijken hoer. Dus dat vind ik niet erg.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:15 schreef KneusTeun het volgende:
behoorlijk oud model! en er missen nogal wat dingen! is een oudere dan mijn die ik vorig jaar al u gekocht! ik zou eerst wat rondkijken en niet alleen naar de prijs kijken. arme batta
Nouja, het scheelt dat het niet gaat om applequote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou, ben ik niet zo'n nieuwste van het nieuwste apple en dergelijken hoer. Dus dat vind ik niet erg.
DLNA heb ik niet nodig. Ik ga er toch alleen maar op tv kijken en gamen. Voor de rest heb ik m'n laptop en die 24 inch unit die ik nu gebruik.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nouja, het scheelt dat het niet gaat om apple![]()
Maar er missen uitgangen en DNLA
En 50HZ lijkt me ook niet de bedoeling... (tenminste bij tweakers staat 50HZ dus waarschijnlijk is dat zo'n verkoop 100Hz tv met dubbele beelden)
En de aanbieding is lekker lomp, want bij alle shops kost ie ongeveer hetzelfde!
http://www.plattetvdiscou(...)eh5000/?ref=tweakers
http://www.redcoon.nl/B35(...)_LED-TVs?refId=tweak
Anyway, ik probeer alleen duidelijk te maken dat het niet zo'n geweldige tv is.
Maar blijkbaar had je dit zelf ook al allemaal gevonden, anders twijfelde je niet en vroeg je het hier niet.
Ok, aangezien je geen standaard had snap ik hetquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
DLNA heb ik niet nodig. Ik ga er toch alleen maar op tv kijken en gamen. Voor de rest heb ik m'n laptop en die 24 inch unit die ik nu gebruik.
2 hdmi uitgangen is dus genoeg. Voor de xbox en voor de decoder. De xbox kan ik eventueel ook als media center gebruiken dus dat zit wel goed.
De rest van die uitgangen heb ik niet nodig, alleen eentje naar de boxen, maar die zit er gewoon op lijkt me.
50 hz boeit me geen reet, het verschil tussen 50 en 100 is namelijk niet tot nauwelijks te zien door het menselijk oog.
Misschien dat ik straks even langs de bcc loop, kijken wat die hebben staan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ok, aangezien je geen standaard had snap ik het
Nee, tuurlijk als dit genoeg is dan moet je hem kopen, ik zou alleen even zelf rond zoeken bij de expert etc, dan heb je vaak een model wat ze kwijt willen voor goede bedragen!
Ik kreeg 450 korting op mijn tv! omdat ze er nog 2 op voorraad hadden en hij zei dat die grote niet veel verkocht.
Saturn mi mang kun je vaak nog beetje hosselen met de verkoperquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Misschien dat ik straks even langs de bcc loop, kijken wat die hebben staan.
Dan moet ik naar Roffa, fuck that shit, vieze kakkerlakken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Saturn mi mang kun je vaak nog beetje hosselen met de verkoper
Precies. Ik kreeg 130 euro extra korting op mijn tv toen,gewoon ouwehoeren.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Saturn mi mang kun je vaak nog beetje hosselen met de verkoper
Ik zat te denken aan 150 zelf en die gasten de rest, maar ik weet dus niet wat hun budget is. Maar als ik zie wat we eerder voor cadeau's hebben gekocht is 17,50 pp. zo gek nog niet.quote:
Mijn ouders gaan me echt geen geld geven voor iets wat leidt tot minder studeren.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:29 schreef KneusTeun het volgende:
kun je niet van je paps en mams wat extra's krijgen? 395 is misschien beetje aan de lage kant.
Zeker als je 40" wil geloof ik.
Tenzij de prijzen hard gedaald zijn.
Dan is een extra 100e wel handig voor meer keuze inderdaadquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:29 schreef KneusTeun het volgende:
kun je niet van je paps en mams wat extra's krijgen? 395 is misschien beetje aan de lage kant.
Zeker als je 40" wil geloof ik.
Tenzij de prijzen hard gedaald zijn.
Deze man weet gewoon.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:51 schreef Pixell het volgende:
Deze shinende boy word net wakker, dus ff eten en shit en dan ga ik zombies batta geven!
Oh en wat betreft die 40" tv, gewoon een 70" en anders fullhd beamer, anders is het echt kansloos/pauper.
Ja, is nieuw.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:07 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb ineens een rode streep links op het scherm bij de xbox.
Hoort dit?????????????![]()
![]()
![]()
![]()
Kan ik me niet voorstellen gaan ze nog meer van die gratis dlc doen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:23 schreef SoldMayor het volgende:
Nu je op terminal loopt merk je helemaal geen verschil tussen mw2 en mw3.![]()
Wie weet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen gaan ze nog meer van die gratis dlc doen?
Ik heb lekker geen beidequote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:28 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb ook Elite, dat terwijl ik MW3 echt een takkegrafspel vind
De meeste mensen hadden Terminal niet nodigquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:23 schreef SoldMayor het volgende:
Nu je op terminal loopt merk je helemaal geen verschil tussen mw2 en mw3.![]()
Ik heb MW3 ook nog nooit gespeeld. Ik hoop dat CS:GO een beetje gespeeld gaat wordenquote:
Door mij iig wel!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:30 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik heb MW3 ook nog nooit gespeeld. Ik hoop dat CS:GO een beetje gespeeld gaat worden
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Door mij iig wel!
BO2, en MOH hoeven voor mij niet zo nodig. CS:GO
Wait is er nog meer DLC voor dat top spel? Vanavond maar eens proberen dan kijken of ik het langer dan een half uur vol houquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:31 schreef SoldMayor het volgende:
Die nieuwe map decommission is ook wel hard. Beetje Favela achtig.
Stef het wordt tijd om MW3 weer op te pakken.![]()
BF3 komt wel weer als er nieuwe DLC is.
Ik wil eigenlijk zelf wel losse onderdelen gaan bestellen. Maar ik heb nog nooit een pc in elkaar gezet, dus ik weet niet of dat zo'n goed idee is.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wat denk je zelf, tuurlijk niet daar huur ik mensen voor in
Hij is wel hoogeleid en shit maar heeft natuurlijk wel die money G.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wat denk je zelf, tuurlijk niet daar huur ik mensen voor in
Zelfs ik kon dat...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:00 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk zelf wel losse onderdelen gaan bestellen. Maar ik heb nog nooit een pc in elkaar gezet, dus ik weet niet of dat zo'n goed idee is.
Iedereen kan dat.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:00 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk zelf wel losse onderdelen gaan bestellen. Maar ik heb nog nooit een pc in elkaar gezet, dus ik weet niet of dat zo'n goed idee is.
ja ik kan dat dus ook niet, en vind het zonde om dat geld te verneukenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:00 schreef Frankii het volgende:
[..]
wat lul jij nou, niks hooggeleidquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hij is wel hoogeleid en shit maar heeft natuurlijk wel die money G.
Het is wel handig om te weten hoe je met de onderdelen om moet gaan. Zorgen dat je niet statisch geladen bent bijvoorbeeld.quote:
En hoe zorg ik daar voor?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het is wel handig om te weten hoe je met de onderdelen om moet gaan. Zorgen dat je niet statisch geladen bent bijvoorbeeld.
Mongool, hij had ook gewoon een claymore voor je knar neer moeten zettenquote:
Battalfield?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sold zullen we binnenkort samen een montage maken noemen we hem De Battatage
Dat wordt een hit dan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sold zullen we binnenkort samen een montage maken noemen we hem De Battatage
Vanavond clips verzamelen jwzquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat wordt een hit dan.
Wel met de kiparis dan.
Stelletje paupers zijn het.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:09 schreef Tauchmeister het volgende:
"Settlers make fun of the Palestinian woman after the occupation authorities force her out of her home in the Sheikh Jarrah neighborhood in Jerusalem"
[ afbeelding ]
Vies rattenvolk die Israëliërs
Die moslims die daar overal zitten zijn net zo erg maargoed.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:09 schreef Tauchmeister het volgende:
"Settlers make fun of the Palestinian woman after the occupation authorities force her out of her home in the Sheikh Jarrah neighborhood in Jerusalem"
[ afbeelding ]
Vies rattenvolk die Israëliërs
De meeste mensen overal zijn een stelletje idioten en meelopers.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die moslims die daar overal zitten zijn net zo erg maargoed.
tim in het algemeenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:22 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De meeste mensen overal zijn een stelletje idioten en meelopers.
quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:04 schreef Bozz187 het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
krijg toch allemaal de kolere!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:25 schreef KneusTeun het volgende:
bozz baalt gewoon dat ie net een epic stukje zombie schieten heeft gemist! als een malle door de stad rennen
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:05 schreef KneusTeun het volgende:
sold piemel uit de broek!
alle GTA games samen 9,99 bij steam
nou en? de rest heb je dan voor 9,99 terwijl IV 7,59 ofzo los kostquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:09 schreef Bozz187 het volgende:
[..]maaar 1 en 2 zijn al gratis op rockstar site
aaah achsoquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
nou en? de rest heb je dan voor 9,99 terwijl IV 7,59 ofzo los kost
Ok, misschien dat ik zelf ook nog ff rond ga lopen en anders ga ik wel ff op de xboxquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:36 schreef KneusTeun het volgende:
ga zo ff duiken, en dan vanacht denk ik weer terug. misschien om 23:00 of later nog wel online.
yoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
yoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.parlement.com/9291000/modulesf/gqiep84tquote:Uitkeringen in 2011
In de begrotingsstaat van de Koning (I) voor het jaar 2011 zijn de volgende uitkeringen voor 2011 begroot:
Uitkeringen in ¤ | A-component | B-component | Totale uitkering
Koningin Beatrix | 829.000 | 4.314.000 | 5.143.000
Prins Willem-Alexander | 246.000 | 1.140.000 | 1.386.000
Prinses Máxima | 246.000 | 380.000 | 626.000
Totaal | 1.321.000 | 5.834.000 | 7.155.000
Net zoiets als dat de Koningin AOW krijgt omdat ze 65+ isquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
http://www.parlement.com/9291000/modulesf/gqiep84t
Idioterie
Ben gewoon gaan slapen en heb de xbox uit gezet. Zodra ik geen plezier meer heb in een spel kap ik er mee anders word ik er boos om en dat is alleen maar tijd verspillingquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:52 schreef Kutstudent het volgende:
Stef was weer zo slecht gisteren hedashboarden alles
Precies de reden waarom ik liever geen MW3 speelquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben gewoon gaan slapen en heb de xbox uit gezet. Zodra ik geen plezier meer heb in een spel kap ik er mee anders word ik er boos om en dat is alleen maar tijd verspilling
Afschaffen die handel. Niet meer van deze tijd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Net zoiets als dat de Koningin AOW krijgt omdat ze 65+ is
Of dit:
•Personeel Dienst van het Koninklijk Huis: ¤ 17.631.000
•Materieel Dienst van het Koninklijk Huis: ¤ 7.817.000
•Uitgaven voor luchtvaartuigen: ¤ 1.107.000
•Onderhoud Groene Draeck: ¤ 47.000
•Bezoeken aan het Caribische deel van het Koninkrijk: ¤ 80.000
Meer dan 17 miljoen voor het personeel... Ok... veel beveiliging etc natuurlijk, maar 17 MILJOEN?
Preciesquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ik liever geen MW3 speel
Het zorgt dan ook voor ziek veel werkgelegenheid, maargoed, dat vergeten de selectief denkende mensen altijd liever even.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Net zoiets als dat de Koningin AOW krijgt omdat ze 65+ is
Of dit:
•Personeel Dienst van het Koninklijk Huis: ¤ 17.631.000
•Materieel Dienst van het Koninklijk Huis: ¤ 7.817.000
•Uitgaven voor luchtvaartuigen: ¤ 1.107.000
•Onderhoud Groene Draeck: ¤ 47.000
•Bezoeken aan het Caribische deel van het Koninkrijk: ¤ 80.000
Meer dan 17 miljoen voor het personeel... Ok... veel beveiliging etc natuurlijk, maar 17 MILJOEN?
Dan ga je toch ergens wonen waar ze geen koningshuis hebben?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:05 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Afschaffen die handel. Niet meer van deze tijd.
Volgende week heb ik weer stacks of money dus dan pik ik hem wel opquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:25 schreef SoldMayor het volgende:
Net Tony Hawk HD gedaan. Voelt wel weer goed aan.
Maar unlock alleen de full game als er wat meer man ook het spel halen zodat we beetje online kunnen kloten.
Dat zeiden de Grieken ook jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het zorgt dan ook voor ziek veel werkgelegenheid
Man, die pikkenzuigers moest je 2000 jaar geleden al niet naar luisteren, dus nu ook niet.quote:
Laaggeschoold zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Grieken zijn goed lekker vlees en drank enzo.
aldus mijn vmbo kijk op de wereld
Vmbo kijk op de wereld is napraten wat je op straat hoort. Of het beledigen van Grieken in Nederland, omdat de mensen het hun geboorteland verprutsen. Alsof die mensen daar hier wat aan kunnen doen? Die zijn namelijk gewoon onderdeel van de Nederlandse economie.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Grieken zijn goed lekker vlees en drank enzo.
aldus mijn vmbo kijk op de wereld
Proberen mij te trollen door een countertroll in gang te zetten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
HBO doen en vmbo gedachtengang hebben
Dat is zo verneukt he.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:02 schreef Kutstudent het volgende:
Jongens, paniek in de tent, ik ben mijn peuken kwijt.
Daar heb ik eventueel het fornuis nog wel voor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:03 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat is zo verneukt he.
Of je aansteker kwijt.
Het kan ook allemaal wat minder. In Spanje heeft het koningshuis minstens zoveel uitstraling, maar verdient de koning bijna een vierde van wat Beatrix krijgt. Een uitkering van ¤5.143.000 voor iemand die af en toe wat snoepreisjes maakt is echt van de zotte als een deel van de belastingbetalers nog altijd ieder dubbeltje om moet draaien om rond te komen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dan ga je toch ergens wonen waar ze geen koningshuis hebben?
In bijna elk land is men trots op haar koningshuis. Daar zouden Nederlanders nog wat van kunnen leren.
Debielen die heel de cultuur van een land willen wegflikkeren zodat ze een paar duiten extra in hun zak kunnen steken.
Ach, ik vind het allemaal wel meevallen voor iemand die de hoogste diplomatieke betrekkingen van ons land onderhoudt en het gezicht van ons land is.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:17 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Het kan ook allemaal wat minder. In Spanje heeft het koningshuis minstens zoveel uitstraling, maar verdient de koning bijna een vierde van wat Beatrix krijgt. Een uitkering van ¤5.143.000 voor iemand die af en toe wat snoepreisjes maakt is echt van de zotte als een deel van de belastingbetalers nog altijd ieder dubbeltje om moet draaien om rond te komen.
Paar jaar geleden al gezien. Kreeg echt rillingenquote:
Ik had toen een groot feest op de universiteitquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:53 schreef SoldMayor het volgende:
Eens in zoveel tijd kijk al die shit weer terug van 9/11.
Weet trouwens nog gewoon dat op 11-9-2001 zat te kijken toen. En nog wel meer van die dag.
Ik was toen 10 ofzo.
Ik sluit nog altijd niet uit dat dit een false flag wasquote:
Door die explosies vooraf aan het instorten?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik sluit nog altijd niet uit dat dit een false flag was
Het is wel een raar verhaal, iets klopte er niet, maar we zullen het nooit weten denk ik..quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Door die explosies vooraf aan het instorten?
Waarom hoor ik nooit iemand zeggen dat ook die door terroristen geplant hadden kunnen worden, om te zorgen dat alles onder het gewicht van die vliegtuigen zou instorten?
Dat zou inhouden dat sommige van die hardwerkende Amerikanen in de Twin Towers, terroristische neigingen hadden? Ondenkbaar voor de patriottistische amerikaan.
Het feit dat er nooit brokstukken bij het pentagon zijn gevonden, is natuurlijk wel een duidelijke aanwijzing dat er iets anders aan de hand was, wat ze in de doofpot hadden gestopt.
Kijk eens wat docu's van mariniers die in Afganistan hun tour hebben gedaan. De bevolking wil daar niet geholpen worden. Hun zien het als jullie vallen ons land binnen en vermoorden onschuldige mensen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:29 schreef SoldMayor het volgende:
Trouwens aan de andere kant moet Al Qaeda wel nog steeds bestreden worden. We hebben het hier alleen maar over 9/11 maar ook Madrid, London, Instanbul en Mumbai zijn getroffen door die idioten. Plus nog eens honderden kleineren aanslagen.
Omdat ze bang zijn voor de Taliban ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kijk eens wat docu's van mariniers die in Afganistan hun tour hebben gedaan. De bevolking wil daar niet geholpen worden. Hun zien het als jullie vallen ons land binnen en vermoorden onschuldige mensen.
Toen zaten de Russen er... Ze zijn niet alleen bang voor de taliban een oorlog verneukt zoveel in een land. Onschuldige mensen, infrastructuur voor zover het er is en boerenland bijvoorbeeld. Die mensen zijn dan ook nog niet zo ver ontwikkeld dat ze dit relativeren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Omdat ze bang zijn voor de Taliban ja.
Voor de Taliban was Afghanistan een normaal land en kijk nu.
dat is de ene stam ja, de andere stammen worden juist afghan national police (anp)quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kijk eens wat docu's van mariniers die in Afganistan hun tour hebben gedaan. De bevolking wil daar niet geholpen worden. Hun zien het als jullie vallen ons land binnen en vermoorden onschuldige mensen.
Waarom denk je dat ze die aanslagen plegen? Omdat ze onze cultuur zo naar vinden, of omdat het westen al decennia loopt te kutten in die regio?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:29 schreef SoldMayor het volgende:
Trouwens aan de andere kant moet Al Qaeda wel nog steeds bestreden worden. We hebben het hier alleen maar over 9/11 maar ook Madrid, London, Instanbul en Mumbai zijn getroffen door die idioten. Plus nog eens honderden kleineren aanslagen.
Ach bijna elke aanslag wordt wel gepleegd door een groepje mensen die "banden met Al Qaeda" heeft. Al Qaeda bestaat niet, het is gewoon een term om terroristen een gezicht te geven in de media. Onbekende mensen zijn angstaanjagender dan 1 groep die alles controleert en dus te bestrijden is.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:29 schreef SoldMayor het volgende:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach bijna elke aanslag wordt wel gepleegd door een groepje mensen die "banden met Al Qaeda" heeft. Al Qaeda bestaat niet, het is gewoon een term om terroristen een gezicht te geven in de media. Onbekende mensen zijn angstaanjagender dan 1 groep die alles controleert en dus te bestrijden is.
Ik doe vanavond ook wel weer even meequote:Op woensdag 18 juli 2012 16:07 schreef Bozz187 het volgende:
@ Teun en pix, dayz kom asap eraan als ik alle instellingen gefixt heb
ik moet om 18:00 training geven, ben rond 20:00 weer de hele avond aan het spelen denk ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:07 schreef Bozz187 het volgende:
@ Teun en pix, dayz kom asap eraan als ik alle instellingen gefixt heb
Om enige "nuance"quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:53 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze die aanslagen plegen? Omdat ze onze cultuur zo naar vinden, of omdat het westen al decennia loopt te kutten in die regio?
quote:BREAKING: Blast rocks bus carrying Israeli passengers at Bulgaria’s Burgas Airport, says Mayor Dimitar Nikoliv. No victims numbers yet.
http://www.blikopnieuws.n(...)entehuis_Waalre.htmlquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:38 schreef SoldMayor het volgende:
Nou we het toch over aanslagen hebben:
[..]
ik zit toch nog lekker te vissenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:33 schreef Bozz187 het volgende:
hmm kak, duurt nog wel een dikke 2 uur voor ik alles binnen heb
nee net een 15ponder op de match hengel XD vorige week een 85cm snoekquote:
Niet alleen brokstukken hoor, maar ook de impact in het Pentagonquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Door die explosies vooraf aan het instorten?
Waarom hoor ik nooit iemand zeggen dat ook die door terroristen geplant hadden kunnen worden, om te zorgen dat alles onder het gewicht van die vliegtuigen zou instorten?
Dat zou inhouden dat sommige van die hardwerkende Amerikanen in de Twin Towers, terroristische neigingen hadden? Ondenkbaar voor de patriottistische amerikaan.
Het feit dat er nooit brokstukken bij het pentagon zijn gevonden, is natuurlijk wel een duidelijke aanwijzing dat er iets anders aan de hand was, wat ze in de doofpot hadden gestopt.
Dat is een flinke vuile joekelquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
nee net een 15ponder op de match hengel XD vorige week een 85cm snoek
gozer bij me pa op de club had laatst een zwaluw gevangen met het vliegvissenlquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
nee net een 15ponder op de match hengel XD vorige week een 85cm snoek
http://www.nu.nl/binnenla(...)aris-in-leveren.htmlquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:17 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Het kan ook allemaal wat minder. In Spanje heeft het koningshuis minstens zoveel uitstraling, maar verdient de koning bijna een vierde van wat Beatrix krijgt. Een uitkering van ¤5.143.000 voor iemand die af en toe wat snoepreisjes maakt is echt van de zotte als een deel van de belastingbetalers nog altijd ieder dubbeltje om moet draaien om rond te komen.
dat gaat al vrij vlug toch? heeft niet zoveel nodigquote:
Wat?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:41 schreef Kutstudent het volgende:
Shit wat is de DaVinci Code toch goed.![]()
Laat je nadenken over hoe anders je leven zou kunnen zijn geweest als er in het verleden een andere permutatie van de oneindige permutaties zou zijn geweest.
http://en.wikipedia.org/wiki/Butterfly_effect
Heel interessant concept.
Je kent de film neem ik aan? Als je even aanneemt dat het waar zou zijn he (ja ik weet dat het fictie is) en het consulaat van Nicaea had in plaats van te zeggen dat Jezus goddelijk was gezegd dat Jezus een mens was.quote:
De reapers komen toch over ongeveer 2000 jaar, problem solved.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je kent de film neem ik aan? Als je even aanneemt dat het waar zou zijn he (ja ik weet dat het fictie is) en het consulaat van Nicaea had in plaats van te zeggen dat Jezus goddelijk was gezegd dat Jezus een mens was.
Het gevolg hiervan zou waarschijnlijk zijn dat de kerk het idee van wetenschap veel minder tegenstond, omdat het geloof, wat in die tijd alomvattend was, uitging van het menselijk kunnen (antropocentrisme), in plaats van een hogere macht.
Het gevolg daarvan zou weer zijn dat wetenschap door de Egyptenaren, Grieken en Romeinen gepleegd veel eerder dan de Verlichting weer opgepakt zou zijn. Oftewel, een Verlichting die zo'n 600/700 jaar eerder zou zijn begonnen.
Het gevolg daarvan zou kunnen zijn dat we nu zo'n 500 jaar verder zouden kunnen zijn. In dat geval zou de post-moderne tijd waar we nu in leven al zo'n 400/500 jaar geleden kunnen zijn geweest.
Ik vind dat soort dingen gewoon interessant.Ik vind het sowieso interessant om na te denken over hoe de mensheid nu zou kunnen zijn geweest als het niet in ons instinct zat om lomp, achterlijk en gewelddadig te zijn.
Maar ik kan me voorstellen dat het jullie geen fuck boeit. Het is een persoonlijke interesse.
En wat als de dinosauriërs er nog waren? Dum dum dummmmquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je kent de film neem ik aan? Als je even aanneemt dat het waar zou zijn he (ja ik weet dat het fictie is) en het consulaat van Nicaea had in plaats van te zeggen dat Jezus goddelijk was gezegd dat Jezus een mens was.
Het gevolg hiervan zou waarschijnlijk zijn dat de kerk het idee van wetenschap veel minder tegenstond, omdat het geloof, wat in die tijd alomvattend was, uitging van het menselijk kunnen (antropocentrisme), in plaats van een hogere macht.
Het gevolg daarvan zou weer zijn dat wetenschap door de Egyptenaren, Grieken en Romeinen gepleegd veel eerder dan de Verlichting weer opgepakt zou zijn. Oftewel, een Verlichting die zo'n 600/700 jaar eerder zou zijn begonnen.
Het gevolg daarvan zou kunnen zijn dat we nu zo'n 500 jaar verder zouden kunnen zijn. In dat geval zou de post-moderne tijd waar we nu in leven al zo'n 400/500 jaar geleden kunnen zijn geweest.
Ik vind dat soort dingen gewoon interessant.Ik vind het sowieso interessant om na te denken over hoe de mensheid nu zou kunnen zijn geweest als het niet in ons instinct zat om lomp, achterlijk en gewelddadig te zijn.
Maar ik kan me voorstellen dat het jullie geen fuck boeit. Het is een persoonlijke interesse.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is dus inderdaad een van die ontelbare permutaties.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:20 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
En wat als de dinosauriërs er nog waren? Dum dum dummmm
Oke.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, en voor de hand liggend en arbitrair.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is dus inderdaad een van die ontelbare permutaties.
Ligt ook aan de server hequote:Op donderdag 19 juli 2012 01:14 schreef Pixell het volgende:
Best teleurstellend voor een 120 mb/s, maar dit is wel een beetje mijn gemiddelde denk ik..
[ link | afbeelding ]
Er zit helaas geen server in enschede ofzoquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ligt ook aan de server he
[ link | afbeelding ]
kun je niet pingen naar UT Twente?quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:20 schreef Pixell het volgende:
[..]
Er zit helaas geen server in enschede ofzo
download quota, mehhhhquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:24 schreef KneusTeun het volgende:
Die prijzen zijn wel chill![]()
Wou dat ik op de UT woonde
http://www.speedtest.nl/Provider/default.asp?pi_id=43&co_id=714
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |