Dat kunnen wij ook niet ruiken. Als je nou wat duidelijker was...quote:Op maandag 16 juli 2012 14:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
ook dat vinkje werkt niet. ik ben geen zwakzinnige he, dat heb ik allemaal al geprobeerd..
Niet MUAHAHAHAHHAquote:Op maandag 16 juli 2012 16:28 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik heb dus in mijn menubalk een icoontje staan van mijn printer (Samsung Smartpanel) maar die krijg ik er met geen mogelijkheid uit.. hij doet ook echt he-le-maal niks.
Hij staat daar maar gewoon wat lelijk te wezen en ruimte in te nemen, als ik er op klik gebeurt er niks.
Hoe kom ik van dit kutpictogram af? Lijkt wel of 'ie uit Windows XP is weggelopen...
[ afbeelding ]
Later weer proberen. Soms reageren die dingen even niet.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:28 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik heb dus in mijn menubalk een icoontje staan van mijn printer (Samsung Smartpanel) maar die krijg ik er met geen mogelijkheid uit.. hij doet ook echt he-le-maal niks.
Hij staat daar maar gewoon wat lelijk te wezen en ruimte in te nemen, als ik er op klik gebeurt er niks.
Hoe kom ik van dit kutpictogram af? Lijkt wel of 'ie uit Windows XP is weggelopen...
[ afbeelding ]
Nee, dit speelt al zolang dat ik 'm heb. Maar zodra Mountain Lion uit is doe ik 'n clean install dus dan is 'ie toch wegquote:Op maandag 16 juli 2012 16:35 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Later weer proberen. Soms reageren die dingen even niet.
Btw is dat je macbook of een windows kutding?
Opnieuw installeren om een plaatje van een halve vierkante millimeter weg te halen lijkt me vrij extreem.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:37 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nee, dit speelt al zolang dat ik 'm heb. Maar zodra Mountain Lion uit is doe ik 'n clean install dus dan is 'ie toch weg![]()
En dat is mijn MacBook, ja
System Preferences - Users & Groups - Login Items en dan alle Samsung meuk weghalen met het minnetje. Of je dan nog iets moet opstarten elke keer voordat je wilt printen is een ander verhaal.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:28 schreef J.Appleseed het volgende:
[ afbeelding ]
De clean install was ik sowieso al van plan, hoorquote:Op maandag 16 juli 2012 16:38 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Opnieuw installeren om een plaatje van een halve vierkante millimeter weg te halen lijkt me vrij extreem.
Dit probeer ik eens. Alvast bedanktquote:Op maandag 16 juli 2012 16:38 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
System Preferences - Users & Groups - Login Items en dan alle Samsung meuk weghalen met het minnetje. Of je dan nog iets moet opstarten elke keer voordat je wilt printen is een ander verhaal.
Zie editquote:Op maandag 16 juli 2012 16:38 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
De clean install was ik sowieso al van plan, hoor
[..]
Dit probeer ik eens. Alvast bedankt
Nee dan installeer ik Smart Panel gewoon niet meer. De gewone printerdrivers geven geen icoontje.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:38 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Opnieuw installeren om een plaatje van een halve vierkante millimeter weg te halen lijkt me vrij extreem.
Maargoed voor mountain lion moet je. Sluit je die printer aan, hoppa weer een nieuw icoontje, vrees ik.
Dan is het ook opgelostquote:Op maandag 16 juli 2012 16:40 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nee dan installeer ik Smart Panel gewoon niet meer. De gewone printerdrivers geven geen icoontje.
Dat programma doet geen reet, op Windows kon ik mijn inktstatus zien maar op Mac OS doet 'ie dat niet
Ik denk dezelfde software.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:44 schreef Probability het volgende:
even tussendoor.. heb een printer sx 445 w van epson gekocht maar de printer denkt dat hij een sx 440 is? Zou de verkeerde in de doos zitten!
Ah vandaar, op de printer zelf staat wel dat hij de gene is die op de doos staatquote:
Dan moet het de goede zijnquote:Op maandag 16 juli 2012 16:47 schreef Probability het volgende:
[..]
Ah vandaar, op de printer zelf staat wel dat hij de gene is die op de doos staat
De cappaciteit of de lading?quote:Op maandag 16 juli 2012 17:04 schreef Stienn het volgende:
Is het mogelijk dat in coconuBattery de capaciteit binnen 1 week van 92% naar 86% gaat? Daarnaast heb ik ook vaak dat wanneer mijn Mac Book Pro aan het opladen is hij maar tot 98% oplaat.
Misschien heeft hij een rekenfout gemaakt ofzo? Of je hebt de accu steeds uit laten vallen en overlanden etc.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:10 schreef Stienn het volgende:
De cappaciteit staat nu ineens op 86 en vorige week op 92, en de lading op 98% (zegt hij "volledig opgeladen")
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |