jah maar ik heb nog nooit van de beste man gehoordquote:Op maandag 16 juli 2012 13:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Daar gaat de vraag net over, Ernest
Ik weet ook alleen maar dat hij Ernest is en verder weet ik ook niks van hem hoorquote:Op maandag 16 juli 2012 13:54 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
jah maar ik heb nog nooit van de beste man gehoord
Nou dan kunnen we wel uitsluiten dat hij in animatie of andere obscure films zitquote:Op maandag 16 juli 2012 13:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik weet ook alleen maar dat hij Ernest is en verder weet ik ook niks van hem hoor
Hij doet een stem in o.a. Toy Story 1 & 2.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:58 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Nou dan kunnen we wel uitsluiten dat hij in animatie of andere obscure films zit
Moet je je animatietoernooi niet iets omhoog posten? Het nomineren schiet nog niet echt op en het topic is niet eens meer op de 1e pagina te zienquote:Op maandag 16 juli 2012 14:17 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij doet een stem in o.a. Toy Story 1 & 2.
Oh, is dat al begonnen?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Moet je je animatietoernooi niet iets omhoog posten? Het nomineren schiet nog niet echt op en het topic is niet eens meer op de 1e pagina te zien
Ik heb gisteravond alle nominaties tot nu toe verwerkt. Vanavond rond 8-9 uur zie je welke films al meedoen en hoeveel nominaties de andere nog nodig hebben.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Moet je je animatietoernooi niet iets omhoog posten? Het nomineren schiet nog niet echt op en het topic is niet eens meer op de 1e pagina te zien
Heb er een paar keer wat besteld. Vind het jammer, maar was al een maand las ik... dus zo lang ben ik er al niet meer geweestquote:Op maandag 16 juli 2012 21:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik weet het....daar kocht ik altijd Blu-rays.
Als het om alleen Amerikaanse webwinkels gaat?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:59 schreef dyonvbaal het volgende:
Sands, wat is dan een goede vervangende winkel? Buiten Amazon.com?
Nou ja, als ik geld hebquote:Op maandag 16 juli 2012 22:04 schreef Sands het volgende:
[..]
Als het om alleen Amerikaanse webwinkels gaat?
Bij de VS moet je altijd opletten met de douane, dus dat risico is het vaak niet waard.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou ja, als ik geld hebBen ik best gek op bijzondere uitgaves... en die krijg je jammer genoeg bijna alleen buiten NL... Voornamelijk in de VS, in azië. Er zijn wel europese landen die af en toe wat moois hebben, maar NL blijft jammer genoeg achter..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |