7 rondesquote:Op maandag 16 juli 2012 12:56 schreef Spirit82 het volgende:
Heb je die baan nou nog niet? Wat een absurd lange procedure!
Ja, kost wel iets meerquote:Op maandag 16 juli 2012 12:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Er zijn presidentsverkiezingen die makkelijker zijn.
Kan wel overheid zijn, maar in het bedrijfsleven kom je toch iets makkelijker binnen en strijk je nog meer geld op ook.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Crisis, veelgewilde functie, overheid etc
Ik een zilvergrijze, tot 3 jaar geleden.quote:
Godver! Hebbe hebbe hebbe!quote:
Ja inderdaad. Als je dan toch nog de verkeerde kiest dan huur je een ander in. Kost je maar een beetje productiviteit i.v.m. inwerken.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:05 schreef Spirit82 het volgende:
Ja maar even serieus: 1900 sollicitanten?! Daar moet ik al niet aan denken. Maar dat ze dan nog 100 man uitnodigen ofzo. Ik bedoel: even serieus, dan ben je toch niet wijs? Als ze alle 100 op papier geschikt zijn, kies dan de beste 10 uit, nodig die uit en have your pick. Wtf 7 rondes. Weet je hoeveel geld dat ze kost? Dat kan dus ook alleen maar bij de overheid idd. Bedrijfsleven zou zich hier rot om lachen.
Als je dergelijke selecties al hebt vraag ik me altijd af hoe het bedrijf dan in elkaar zit En of je daar uberhaupt wil werken.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:05 schreef Spirit82 het volgende:
Ja maar even serieus: 1900 sollicitanten?! Daar moet ik al niet aan denken. Maar dat ze dan nog 100 man uitnodigen ofzo. Ik bedoel: even serieus, dan ben je toch niet wijs? Als ze alle 100 op papier geschikt zijn, kies dan de beste 10 uit, nodig die uit en have your pick. Wtf 7 rondes. Weet je hoeveel geld dat ze kost? Dat kan dus ook alleen maar bij de overheid idd. Bedrijfsleven zou zich hier rot om lachen.
Haha inderdaad, dat kan alleen bij de overheid. Ze willen natuurlijk een goede selectie halen want koffie zetten moet wel goed gebeurenquote:Op maandag 16 juli 2012 13:05 schreef Spirit82 het volgende:
Nee hoor, 1000. Nu nog 16.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 13:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha inderdaad, dat kan alleen bij de overheid. Ze willen natuurlijk een goede selectie halen want koffie zetten moet wel goed gebeuren
/grapje skv, grapje
Bottom line is dat er achterlijk veel sollicitanten zijn voor een paar plekjes. En die procedure is natuurlijk waardeloos. Ik ben per ronde ook nog 3 uur heen en 3 uur terug aan reistijd kwijt..quote:Op maandag 16 juli 2012 13:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Excuus, dan zat ik er een klein beetje naast
Heb een pees ofzo bij mijn pols verrekt of gescheurd. Moeilijk veel pijn.quote:
Als je land dan land je ook goedquote:Op maandag 16 juli 2012 13:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Bottom line is dat er achterlijk veel sollicitanten zijn voor een paar plekjes. En die procedure is natuurlijk waardeloos. Ik ben per ronde ook nog 3 uur heen en 3 uur terug aan reistijd kwijt..6 uur per ronde dus. Reken maar uit..
Als ik hem een keertje uit moet laten... PM me maar!quote:Op maandag 16 juli 2012 13:21 schreef Skv het volgende:
Heb een pees ofzo bij mijn pols verrekt of gescheurd. Moeilijk veel pijn.Dus rijden gaat na 1 dag al niet meer.
wel eens naar de dokter geweest daarvoor?quote:Op maandag 16 juli 2012 13:21 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb een pees ofzo bij mijn pols verrekt of gescheurd. Moeilijk veel pijn.Dus rijden gaat na 1 dag al niet meer.
Mijn deceptie van de overheidquote:Op maandag 16 juli 2012 13:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoop je. Mijn gevoel is dat het altijd tegen zal vallen
Och heb me er goed vermaakt hoorquote:Op maandag 16 juli 2012 13:24 schreef muhahaha het volgende:
Mijn deceptie van de overheid. Het enige probleem is de vele ambtenaren die ze willen ontslaan of al hebben ontslagen.
Nee. Begon gisteren en is nu nog veel ergerquote:Op maandag 16 juli 2012 13:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
wel eens naar de dokter geweest daarvoor?
Dan moet je snel eens gaanquote:Op maandag 16 juli 2012 13:26 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee. Begon gisteren en is nu nog veel erger
Dat laatste. Als het bij een bedrijf was geweest dan had skv zijn FOK! carriere moeten opgevenquote:Op maandag 16 juli 2012 13:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Och heb me er goed vermaakt hoor
Alleen als er ook nog eens dergelijke selecties zijn vraag ik me of of ze juist heel erg prestatiegericht zijn en het dus gewoon niet leuk werken is.
Of je verwachting is juist dat ze dat zijn en uiteindelijk stelt het geen reet voor omdat het juist overheid is
Hij werkt er nog niet hequote:Op maandag 16 juli 2012 13:29 schreef muhahaha het volgende:
Dat laatste. Als het bij een bedrijf was geweest dan had skv zijn FOK! carriere moeten opgeven.
Ik hoop dat ze barrie kiezen.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We hopen allemaal dat ze voor skv gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |