7 rondesquote:Op maandag 16 juli 2012 12:56 schreef Spirit82 het volgende:
Heb je die baan nou nog niet? Wat een absurd lange procedure!
Ja, kost wel iets meerquote:Op maandag 16 juli 2012 12:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Er zijn presidentsverkiezingen die makkelijker zijn.
Kan wel overheid zijn, maar in het bedrijfsleven kom je toch iets makkelijker binnen en strijk je nog meer geld op ook.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Crisis, veelgewilde functie, overheid etc
Ik een zilvergrijze, tot 3 jaar geleden.quote:
Godver! Hebbe hebbe hebbe!quote:
Ja inderdaad. Als je dan toch nog de verkeerde kiest dan huur je een ander in. Kost je maar een beetje productiviteit i.v.m. inwerken.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:05 schreef Spirit82 het volgende:
Ja maar even serieus: 1900 sollicitanten?! Daar moet ik al niet aan denken. Maar dat ze dan nog 100 man uitnodigen ofzo. Ik bedoel: even serieus, dan ben je toch niet wijs? Als ze alle 100 op papier geschikt zijn, kies dan de beste 10 uit, nodig die uit en have your pick. Wtf 7 rondes. Weet je hoeveel geld dat ze kost? Dat kan dus ook alleen maar bij de overheid idd. Bedrijfsleven zou zich hier rot om lachen.
Als je dergelijke selecties al hebt vraag ik me altijd af hoe het bedrijf dan in elkaar zit En of je daar uberhaupt wil werken.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:05 schreef Spirit82 het volgende:
Ja maar even serieus: 1900 sollicitanten?! Daar moet ik al niet aan denken. Maar dat ze dan nog 100 man uitnodigen ofzo. Ik bedoel: even serieus, dan ben je toch niet wijs? Als ze alle 100 op papier geschikt zijn, kies dan de beste 10 uit, nodig die uit en have your pick. Wtf 7 rondes. Weet je hoeveel geld dat ze kost? Dat kan dus ook alleen maar bij de overheid idd. Bedrijfsleven zou zich hier rot om lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |