Is al uit.. ben niet 10 minuutjes wakkerquote:Op maandag 16 juli 2012 11:35 schreef Murdera het volgende:
Eigen naamtopic maken.
En doe is normaal, kom op nou, NU die broek uit!
pics, anders geloof ik je natuurlijk nooit.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Is al uit.. ben niet 10 minuutjes wakker
Geen picsquote:Op maandag 16 juli 2012 11:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
pics, anders geloof ik je natuurlijk nooit.
quote:Op maandag 16 juli 2012 11:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die een eigen naamtopic maken
Mensen die de titel van de SC veranderen
Ik geloof dat we hier te maken hebben met een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende Halfwakkere Oervervelende Ergerniswekkende Reldame.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die een eigen naamtopic maken
Mensen die de titel van de SC veranderen
Ik ben je moeder niet hoor!quote:Op maandag 16 juli 2012 11:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof dat we hier te maken hebben met een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende Halfwakkere Oervervelende Ergerniswekkende Reldame.
Ze is een vrouw, dus de kans daarop is best groot.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof dat we hier te maken hebben met een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende Halfwakkere Oervervelende Ergerniswekkende Reldame.
Gefrustreerde mannen die na de tegenkomst van 1 verkeerde vrouw meteen frustraties over vrouwen in het algemeen hebbenquote:Op maandag 16 juli 2012 11:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is een vrouw, dus de kans daarop is best groot.
Ik weet niet of ik van jou houquote:Op maandag 16 juli 2012 11:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
We houden wel van elkaar hoor.![]()
TOCH EVIE???
Dat is mijn koosnaampje voor leuke vrouwen.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Gefrustreerde mannen die na de tegenkomst van 1 verkeerde vrouw meteen frustraties over vrouwen in het algemeen hebben![]()
AHHH
Verzin maar een leukere voor leukere vrouwenquote:Op maandag 16 juli 2012 11:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is mijn koosnaampje voor leuke vrouwen.
Leuker dan leuk?quote:Op maandag 16 juli 2012 11:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Verzin maar een leukere voor leukere vrouwen
niet liever dat ie er 1 voor jou verzint?quote:Op maandag 16 juli 2012 11:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Verzin maar een leukere voor leukere vrouwen
Denken dat ik vrouwen tegenkom op mijn zolderkamer.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Gefrustreerde mannen die na de tegenkomst van 1 verkeerde vrouw meteen frustraties over vrouwen in het algemeen hebben![]()
AHHH
[..]
Ik weet niet of ik van jou hou
Nopequote:Op maandag 16 juli 2012 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
niet liever dat ie er 1 voor jou verzint?
Ik bewijs niks aan niet leuker dan leuke mannenquote:Op maandag 16 juli 2012 11:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Leuker dan leuk?
Je zal jezelf dan eerst moeten bewijzen jongedame
Wie zegt dat ik dat niet ben.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Nopehet zit hem allemaal in de interpretatie he?!
![]()
[..]
Ik bewijs niks aan niet leuker dan leuke mannen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zit op fok... Dat schetst al een beeldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op maandag 16 juli 2012 11:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Je zit op fok... Dat schetst al een beeld![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe eens!quote:Op maandag 16 juli 2012 12:00 schreef Murdera het volgende:
Ik wil wel een ander beeld voor je schetsen.
quote:Op maandag 16 juli 2012 11:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een smeltend mannetje voor jouw genot.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een smeltend mannetje voor jouw genot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dergelijke schetskwaliteit gaat mijn hartje niet sneller van kloppen!
dus
Moest dat? Ik dacht dat ik alleen een schets hoefde te posten.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:04 schreef Evie het volgende:
[..]dergelijke schetskwaliteit gaat mijn hartje niet sneller van kloppen!
Nee je moest een beeld schetsenquote:Op maandag 16 juli 2012 12:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moest dat? Ik dacht dat ik alleen een schets hoefde te posten.
Wij, mannen van FOK!, bedanken je weer eensquote:Op maandag 16 juli 2012 12:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
OjaWaarvan?
Van mijzelf? Dan is het beeld aardig accuraat.
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:10 schreef rival het volgende:
[..]
Wij, mannen van FOK!, bedanken je weer eens
ik ben uitgeslapen!quote:Op maandag 16 juli 2012 12:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Scherp, heel scherp voor op de maandagmorgen.
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Scherp, heel scherp voor op de maandagmorgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:16 schreef Evie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:21 schreef Murdera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dus
quote:Op maandag 16 juli 2012 11:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
We houden wel van elkaar hoor.![]()
TOCH EVIE???
Fck yeah.quote:
Je hebt weer een nieuwe voor je harem?quote:Op maandag 16 juli 2012 12:36 schreef Murdera het volgende:
Hey koffie, Evie en ik zijn onze liefde aan het bezegelen.
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt weer een nieuwe voor je harem?
Goed gedaan mur
Ik kan het eerste gedeelte beamen.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn moeder is zelden teleurstellend, en alles behalve een reldame.
Hm denk het niet..quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kan het eerste gedeelte beamen.
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kan het eerste gedeelte beamen.
Dat is lang niet zo leuk, mevrouwtjequote:Op maandag 16 juli 2012 13:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Leg het uit dan ipv mij uitlachen, meneertje
She's a murderaquote:
Heb je mijn posts geblockt ofzo?quote:Op maandag 16 juli 2012 13:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fuck. Dan blijf ik nog langer onwetend.
[..]
Ik deed het vanmorgen ook al.![]()
quote:
Nee joh, das het teken dat ze zich verveeltquote:Op maandag 16 juli 2012 13:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, goedzo. Lekker ver open doen
quote:Op maandag 16 juli 2012 13:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juli 2012 13:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
of ze is gewoon luiquote:Op maandag 16 juli 2012 13:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee joh, das het teken dat ze zich verveelt
Evie squat dus kan wel wat extra eiwitjes gebruikenquote:Op maandag 16 juli 2012 13:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee joh, das het teken dat ze zich verveelt
quote:Op maandag 16 juli 2012 13:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Evie squat dus kan wel wat extra eiwitjes gebruiken
I go as deep as a submarinequote:Op maandag 16 juli 2012 13:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik dacht dat je echt niet meer dieper kon zinken.
Toffe songtekst wel.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
She's a murdera
Oh yes I said, oh
She's a murdera
Oh yes, and oh yes, and I said now.
Nananana
She's a murdera
Oh yes I said, oh
She's a murdera
But she won't play me for no clown
Nananana
She's mine
She wanna ride me all around
Like a bicycle, eat up my fun and make me frown
But I'm gonna take her down
Got me on the ground
She said she hates my actions
But she loves the way I sound
Nee man ik ben mobiel en zit in de kantine dan kan ik geen youtube kijken.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb je mijn posts geblockt ofzo?
[..]
Ik allemaal filmpjes posten die het uitleggen en jij maar doorposten huh wat is ditquote:Op maandag 16 juli 2012 13:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Toffe songtekst wel.
[..]
Nee man ik ben mobiel en zit in de kantine dan kan ik geen youtube kijken.![]()
Waarom zou ik je blokken
quote:Tell me how you love me more
And how you think I'm sexy baby
But you don't want nobody else
You don't want this guy
You don't want that guy
You wanna touch yourself when you see me
Tell me how you love my body
And how I make you feel baby
You wanna roll with me
You wanna to hold with me
You wanna stay warm and get out of the cold with me
I just love to hear you say it
It makes a man feel good baby
Tell me you depend on me
Listen,quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 13:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Listen,
I can make any woman mine
Because I look good in leather
I can rock her body so good it blows her mind
Because I know how to f**k her better
Better than you
Gotcha wishing to be just like me
-Murdera autobiografiequote:Leave it all behind it's time to walk away
A predator has a tendency to stalk their prey
With the dawning of the sun awakes another day
Desire that's required to play another game
Make you want to fly
Blame will point it's finger shed some light on fault
Around these memories we will build our wall
Install instant karma start restoring all
Focus on the rise and ignore the fall
Auschwitz, the meaning of painquote:
Ik zal deze pagina wel even opslaan en vanavond allemaal bekijken en vertellen dat ik het snap.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik allemaal filmpjes posten die het uitleggen en jij maar doorposten huh wat is dit
Beter van wel.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 13:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
In dit topic redelijk vrij verkrijgbaar
quote:Op maandag 16 juli 2012 13:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal deze pagina wel even opslaan en vanavond allemaal bekijken en vertellen dat ik het snap.![]()
Tevens niet zien dat ik mijn standaard PI niet gebruik.
[..]
Beter van wel.
quote:Op maandag 16 juli 2012 13:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Auschwitz, the meaning of pain
The way that I want you to die
Slow death, immense decay
Showers that cleanse you of your life
Forced in
Like cattle
You run
Stripped of
Your life's worth
Human mice, for the angel of death
Four hundred thousand more to die
Angel of death
Monarch to the kingdom of the dead
Sadistic, surgeon of demise
Sadist of the noblest blood
Destroying, without mercy
To benefit the aryan race
Surgery, with no anesthesia
Feel the knife pierce you intensely
Inferior, no use to mankind
Strapped down screaming out to die
Angel of death
Monarch to the kingdom of the dead
Infamous butcher,
Angel of deathLief kanker bruinhemdje van me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof we letten op je PI als je zo'n kont hebt.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:43 schreef Flippiee het volgende:
Ik zal deze pagina wel even opslaan en vanavond allemaal bekijken en vertellen dat ik het snap.![]()
Tevens niet zien dat ik mijn standaard PI niet gebruik.
quote:Op maandag 16 juli 2012 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof we letten op je PI als je zo'n kont hebt.
Win - win situatie wel.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:47 schreef Murdera het volgende:
FLIPSAls we onze krachten combineren kunnen we samen Evie hosselen.
quote:Op maandag 16 juli 2012 13:47 schreef Murdera het volgende:
FLIPSAls we onze krachten combineren kunnen we samen Evie hosselen.
Hell yeah.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Bijna niemand hier heeft mijn kont gezien dus slappe smoes
[..]
Win - win situatie wel.
R&P haremquote:Op maandag 16 juli 2012 13:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hell yeah.
Allemaal onze harem uitbreiden.
Ik heb jouw kontje gezien.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
[..]
heb je er bewijsmateriaal van?quote:
Ik droom er nog iedere avond van.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja jij wel.
[..]
Watwat. Smoesjes.
Hoe dan.
Hihi.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja hallo. Wacht even 5 min. dan ben ik weer werken.
Ik heb wel 5 minuten.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 13:57 schreef Flippiee het volgende:
Godverdomme mijn baas is vanmiddag op de werkvloer ipv kantoor. Werken dus, fijne middag, kusjes!
Werkzequote:Op maandag 16 juli 2012 13:57 schreef Flippiee het volgende:
Godverdomme mijn baas is vanmiddag op de werkvloer ipv kantoor. Werken dus, fijne middag, kusjes!
Kut bazenquote:Op maandag 16 juli 2012 13:57 schreef Flippiee het volgende:
welke game?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ga net een potje gamen en geniet van mn muziekje
en toen zei ik....quote:
haaaaaaaiquote:
WoW is baaad mkay?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
en toen zei ik....
een echte game
een game waarbij je bezig moet zijn om iets te kunnen... niet iets aanklikken en dan wachten tot je weer iets mag doen!
Ik gok bij voorbaat maar ff dat dit een soort WoW achtig iets is....
Dwarf hunter boy.quote:
Mensen die geen paladin of shaman zijn.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dwarf hunter boy.
Dan hoef ik echt geen fuck zelf te doen.
Ik heb gister de hele dag zitten vissen.True story.
Ik geloof dat ik iets van 293 dagen played time op m'n char had voordat ik stoptequote:Op maandag 16 juli 2012 14:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dwarf hunter boy.
Dan hoef ik echt geen fuck zelf te doen.
Ik heb gister de hele dag zitten vissen.True story.
Mijn Shaman heette Thingydoody. Wat een bazentroll was datquote:Op maandag 16 juli 2012 14:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mensen die geen paladin of shaman zijn.
Het regent als een gek weer hierquote:Op maandag 16 juli 2012 14:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Koud valt wel mee, maar vies?
Serieuzer, serieuzer... Dat wil ik nu ook weer niet zeggenquote:Op maandag 16 juli 2012 14:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar je hebt nu serieuzere shit om je mee bezig te houden toch?
Mijn level 38 nightelf hunter heet Anawan, maar ik heb denk ik al anderhalf jaar niet gespeeldquote:Op maandag 16 juli 2012 14:33 schreef twi het volgende:
[..]
Mijn Shaman heette Thingydoody. Wat een bazentroll was dat.
Amateur, level 38quote:Op maandag 16 juli 2012 14:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn level 38 nightelf hunter heet Anawan, maar ik heb denk ik al anderhalf jaar niet gespeeld
Ik had ook nog een leven hequote:Op maandag 16 juli 2012 14:46 schreef twi het volgende:
[..]
Amateur, level 38Ik had een stuk of 8 level 85's, waaronder niet minder dan drie Druids
Paladin.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mensen die geen paladin of shaman zijn.
Ik 4quote:Op maandag 16 juli 2012 14:33 schreef twi het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik iets van 293 dagen played time op m'n char had voordat ik stopte
289 te gaan, amateur.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Paladin.Hoe gay kan je zijn.
[..]
Ik 4lvl 77 biatch.
was ik er maar zo eenquote:
Imagination is more important than knowledge.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:10 schreef clevy het volgende:
tis ook wel een beetje dat hoe meer je weet des te meer je snapt slechts weinig te weten
alleen als je geen praktische applicatie van je verbeelding verlangtquote:Op maandag 16 juli 2012 15:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Imagination is more important than knowledge.
The gift of fantasy has meant more to me than my talent for absorbing positive knowledge.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:15 schreef clevy het volgende:
[..]
alleen als je geen praktische applicatie van je verbeelding verlangt
veel plezier dan in de matrixquote:Op maandag 16 juli 2012 15:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
The gift of fantasy has meant more to me than my talent for absorbing positive knowledge.
Ik bood mezelf gister nog aan je aan, voor een kleine prijs.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:58 schreef Evie het volgende:
Ok en waar blijven die strippende mannen om deze ongein weer goed te maken?![]()
welke ongein?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:58 schreef Evie het volgende:
Ok en waar blijven die strippende mannen om deze ongein weer goed te maken?![]()
Welke prijs.. eerst zien wat ik koop voor die prijs he?!quote:Op maandag 16 juli 2012 15:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik bood mezelf gister nog aan je aan, voor een kleine prijs.
quote:
Ahhh ga koffie zetten!!quote:Op maandag 16 juli 2012 16:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik haat brak zijn, nergens zin in, en ik heb 't koud en bluh...
Er is geen koffie, we hebben hier nieteens een koffie apparaatquote:
Waarom ben je daar dan nog? Jofu en de zoektocht naar het koffiezetapparaatquote:Op maandag 16 juli 2012 16:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er is geen koffie, we hebben hier nieteens een koffie apparaat
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Waarom ben je daar dan nog? Jofu en de zoektocht naar het koffiezetapparaat
of de koffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:30 schreef clevy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:36 schreef Evie het volgende:
[..]vakkundig ingekoptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
Hier gewoon simpel vandaag.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, alles staat klaar voor macaroni.
Wat ga jij maken?quote:
Vertel... Hoe maak jij ma macaroni?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, alles staat klaar voor macaroni.
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:36 schreef Evie het volgende:
[..]Idd, heb 'al' 3 stuks op vandaag en ik hou niet echt van koffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar anders kom ik de dag niet door vrees ik
With the stars as her umbrella
Zie post boven jequote:Op maandag 16 juli 2012 16:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat ga jij maken?
[..]
Vertel... Hoe maak jij ma macaroni?
Tagliatelle met kip, ook wel een goed idee. Misschien van de week eens maken.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier gewoon simpel vandaag.
Tagliatelle, kip, haricots vert, perzikjes en pesto
Macaroni in den pan doen.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat ga jij maken?
[..]
Vertel... Hoe maak jij ma macaroni?
quote:Op maandag 16 juli 2012 13:49 schreef Flippiee het volgende:
![]()
Tijdens de meet?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ga ik niet redden, maar ik wil het best een keer voor je maken hoor
Ahhhquote:Op maandag 16 juli 2012 16:42 schreef geenvetzak het volgende:
Oh man, dat meisje zag er toch niet zoveel in als ik had gehoopt![]()
Dan maar alleen werken deze week
Wut, op de fiets naar je werk?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:29 schreef Murdera het volgende:
Vanmorgen was het zo heerlijk buiten, dus zonder jas op de fiets gegaan.
quote:
Op een schaal van 1 tot 10, wat voor cijfer zou je haar bips geven?quote:
De bips van wie?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 tot 10, wat voor cijfer zou je haar bips geven?
Oooh, stel je niet aanquote:
Haar boxers waren in elk geval een 10.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op een schaal van 1 tot 10, wat voor cijfer zou je haar bips geven?
Die heb ik dan weer niet gezien.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:03 schreef twi het volgende:
[..]
Oooh, stel je niet aan
[..]
Haar boxers waren in elk geval een 10.
Half uur fietsen brah.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:03 schreef twi het volgende:
[..]
Oooh, stel je niet aan
[..]
Haar boxers waren in elk geval een 10.
Een manager op mijn werk heeft aan Topchef mee gedaanquote:
Koken is leukquote:Op maandag 16 juli 2012 17:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Een manager op mijn werk heeft aan Topchef mee gedaan
Goed, Evie en ik gaan op een dinner datequote:Op maandag 16 juli 2012 18:04 schreef kree het volgende:
[..]
Hoe is het hier?
Heb het weer allemaal ff niet gevolgd
jajaquote:Op maandag 16 juli 2012 18:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed, Evie en ik gaan op een dinner date
goed!!quote:Op maandag 16 juli 2012 18:04 schreef kree het volgende:
[..]
Hoe is het hier?
Heb het weer allemaal ff niet gevolgd
quote:Op maandag 16 juli 2012 18:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed, Evie en ik gaan op een dinner date
Moet ik je weer droog en warm maken?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:44 schreef Flippiee het volgende:
Buhhhh waarom is het smorgens mooi weer om te fietsen en kan je 's svonds als een verzopen kat thuis komen.#twitter #zomer #nederland
Goed bezigquote:Op maandag 16 juli 2012 18:10 schreef kree het volgende:
ok ik had wel leuk weekend trouwens.
Natuurlijk die fotoshoot waar ik geen donder zin in had, maar was wel lachen.
Wel vermoeiend ook.
Daarna 's avonds bbq met bandje en de nodige genodigden.
Loopt er een superleuke meid binnen ineens (zo van gelijk mijn aandacht)
15 min. later komt haar vriendje ook (tis ook altijd het zelfde) kuuuut
Maar ok ze maakte filmpjes en facebook opsporen was niet heel moeilijk dus maar berichtje gestuurd of ze die filmpjes wil doorsturen.
Wilde ze dus ok mooie aanleiding om haar toe te voegen.
Nu wil ze graag feestje geven daar met ons als band erbij.
Tadaaaa optie voor vriendinnen van haar die geen vriendje hebben dus
Graag.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ik je weer droog en warm maken?
Yeahh.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan open ik mijn hart voor jou:
[ afbeelding ]
ben benieuwd!quote:Op maandag 16 juli 2012 18:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
jij wilde mijn kookkunsten toch meemaken?
Worthless without pics enzo.quote:
Ik ben natgeregend en het is 13 graden dus ik vind het wel koudquote:
Hmz moeten ze wel naar utrecht komen he?!quote:Op maandag 16 juli 2012 19:46 schreef dawg het volgende:
[..]
koud.
maar genoeg hier die je willen opwarmen.
Als dat de enige voorwaarde isquote:Op maandag 16 juli 2012 19:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz moeten ze wel naar utrecht komen he?!
Is niet de enige voorwaardequote:Op maandag 16 juli 2012 19:58 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Als dat de enige voorwaarde is
Ik kan wel een knuffel gebruiken.
veel te koud nu, maar toch bedankt voor je uitnodiging.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz moeten ze wel naar utrecht komen he?!
Daar was ik al bang voorquote:
't gaat, zowat de hele middag geslapen - wakker - slapen - wakkerquote:Op maandag 16 juli 2012 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ouwe, klein hosselbaasje. Hoe is het?
Ik lust geen koffiequote:
Maar.. maar.. I need a hugquote:
Bomen genoegquote:
Heb ik al geprobeerd, maar dat is het toch niet helemaal.quote:
Why? Heb je weer een echte vrouw?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben systematisch al mijn porno weg aan het doen.
Best moeilijk.
Why not? Je hebt toch iedere dag verse van t3h 1nt4rw3bz?quote:
Maar hij zegt dat hij het moeilijk vindtquote:Op maandag 16 juli 2012 20:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Why not? Je hebt toch iedere dag verse van t3h 1nt4rw3bz?
Toevallig, mijn windows naar de pleuris gister. Nu alles weg. Achquote:Op maandag 16 juli 2012 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Best moeilijk.
Waarom? Heb je nog goeie porno die ik moet zienquote:Op maandag 16 juli 2012 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Best moeilijk.
Grappig.quote:
Arme jongen.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Toevallig, mijn windows naar de pleuris gister. Nu alles weg. Ach
Euhm, ik denk het niet eigenlijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom? Heb je nog goeie porno die ik moet zien
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Euhm, ik denk het niet eigenlijk.
Het zijn toch voornamelijk hele dunne vrouwen.
Dat is inderdaad niet mijn dingquote:Op maandag 16 juli 2012 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Grappig.
Nee, maar ik vind dat ik zonder moet kunnen.
[..]
Arme jongen.
[..]
Euhm, ik denk het niet eigenlijk.
Het zijn toch voornamelijk hele dunne vrouwen.
Niks mis met af en toe eens porn kijken toch?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Grappig.
Nee, maar ik vind dat ik zonder moet kunnen.
Hoe dun?quote:Het zijn toch voornamelijk hele dunne vrouwen.
Ik heb nog wel ergens de Don en Ad met Stacey en het voetbalteam. Die is niet slank, maar chubby.quote:
En je fantasie? Dat gebruik ik eigenlijk liever dan internetpornquote:Op maandag 16 juli 2012 20:28 schreef Bartholomeus het volgende:
Als ik 3 keer hetzelfde gezien heb vind ik het saai worden. Gedownloade porno is echt alleen voor noodgevallen, als in, voor die ene enkele keer dat het internet eruit ligt
mmmquote:Op maandag 16 juli 2012 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens de Don en Ad met Stacey en het voetbalteam. Die is niet slank, maar chubby.
Dat heb ik nooit iets gevondenquote:Op maandag 16 juli 2012 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens de Don en Ad met Stacey en het voetbalteam. Die is niet slank, maar chubby.
Niks mis mee nee, maar moet het minder doen.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:29 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Niks mis met af en toe eens porn kijken toch?
[..]
Hoe dun?
Inderdaad.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:30 schreef Sinji het volgende:
Stacey is een klassieker. De Citizin Cane van de nederlandse porno
Wat is er mis mee?quote:
Ik vind die don en ad gewoon helemaal niks. De meeste nl porno trouwens nietquote:Op maandag 16 juli 2012 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks mis mee nee, maar moet het minder doen.
Ik mag geen voorbeelden posten.
[..]
Inderdaad.
[..]
Wat is er mis mee?
Geen Kim Holland voor jou?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind die don en ad gewoon helemaal niks. De meeste nl porno trouwens niet
Ik heb haar ooit ontmoet.quote:
Dat is wel te zeggen over meer porno sterrenquote:Op maandag 16 juli 2012 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze is ook zo lelijk. Onbegrijpelijk dat mensen daar hun leuter insteken.
Maar er zijn ook veel hele leuke, ook in Nederlandquote:Op maandag 16 juli 2012 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel te zeggen over meer porno sterren
Voorbeelden?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar er zijn ook veel hele leuke, ook in Nederland
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar er zijn ook veel hele leuke, ook in Nederland
Ik wil namenquote:
We willen geen namen.. we willen foto'squote:Op maandag 16 juli 2012 20:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Scarlet hope bijvoorbeeld, harstikke leuke meid. Nathalie visser etc etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |