SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (16-07-2012) 100 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.
Championselect Site met counterpicks
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Keselo op 16-07-2012 13:05:32 ]
freefarm voor de tegenstander ivbm veel lagere sustain en damage om vijand te kunnen terugdringen. Ezreal had mij de lane uit gepushed als ik zo was begonnen.quote:Op maandag 16 juli 2012 08:17 schreef nyny83 het volgende:
[..]
volgens mij een betere singed build:
- Rush philo stone
- lvl 1 boots
- heart of gold
Philo stone geeft je voldoende mana en HP regen (zeker icm je ult) en omdat je met Singed leip hard kan farmen blijft het geld maar binnenstromen door je gold-items.
een champ succesvol spelen doe je niet door een guide te volgen maar door de vijand en vijandelijke comp te counterbuilden.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:00 schreef Keselo het volgende:
http://solomid.net/guides.php?g=19669
Hier staat alles in wat je zou moeten weten als je succesvol Singed wilt spelen.
gedownload, zal er even naar kijken, het ziet er uit als wmm wat dus niet verkeerd is want het gaat mij enkel om de combinatie compilen en naar HD renderen.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:18 schreef CasB het volgende:
Zoals eerder gezegd BG: Als je je filmpjes wilt bewerken, probeer eens Videopad. Of gebruik geen Fraps maar Bandicam, als je die goed instelt dan worden je filmpjes 'maar' 4GB na een uur spelen.
Agreed. Bovendien ben ik het niet eens met Rod of Ages op singed. Naar mijn mening levert dit item te weinig op.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:27 schreef BaajGuardian het volgende:
een champ succesvol spelen doe je niet door een guide te volgen maar door de vijand en vijandelijke comp te counterbuilden.
Juist omdat hij 2500 elo speelt moet je alles met een korreltje zout nemen. Vergeet niet dat de speelstijl en het skillniveau van de tegenstanders compleet verschillend is in jouw games en die van hem. Je kan er heel veel goede tips uit halen, maar je moet toch vooral ook kijken of je dingen in jouw eigen games kunt verbeteren.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:18 schreef Jajong het volgende:
Wat een onzin, een champion masteren doe je door mensen te bekijken die er veel beter in te zijn dan jij. InvertedComposer is iets van 2500+ ELO en hij speelt bijna exclusief Singed.
En als je tegen een Ezreal laned kan je ook wel 4 Tiamats kopen en dan moet je nog steeds winnen.
Dat is net zoiets als zeggen dat je Messi niet wil kopieeren omdat zijn shit toch niet zou werken tegen FC Bal op t Dak 12.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:22 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Juist omdat hij 2500 elo speelt moet je alles met een korreltje zout nemen. Vergeet niet dat de speelstijl en het skillniveau van de tegenstanders compleet verschillend is in jouw games en die van hem. Je kan er heel veel goede tips uit halen, maar je moet toch vooral ook kijken of je dingen in jouw eigen games kunt verbeteren.
Nee, dat is zoiets als erkennen dat jij lang niet zo goed bent als Messi en hem dus niet KAN kopieren, maar zoveel mogelijk uit zijn speelstijl uitprobeert en kijkt wat voor jou het beste werkt.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als zeggen dat je Messi niet wil kopieeren omdat zijn shit toch niet zou werken tegen FC Bal op t Dak 12.
Gelukkig zijn jouw tegenstanders ook niet zo goed als die van Messi en HOEF je 'm ook niet 100% te kopieren maar is 50% misschien wel voldoende. Als je beter wil worden moet je naar mensen kijken die beter zijn dan jij, en hun advies opvolgen. Dat werkt bij alles. Je gaat toch ook niet proberen jezelf Nanoscience aan te leren als je een hoogleraar bij de hand hebt.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:28 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Nee, dat is zoiets als erkennen dat jij lang niet zo goed bent als Messi en hem dus niet KAN kopieren, maar zoveel mogelijk uit zijn speelstijl uitprobeert en kijkt wat voor jou het beste werkt.
nou in combinatie met rylais ben je mid game (zelfs als je laningphase hebt verloren, happened before) noga leen enemyteamstompmachine. Ik bouw altijd roa + rylais op singed als het enemy team relatief squishie is. Als hun team erg tanky is ga ik liever abbysal oid.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:09 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Agreed. Bovendien ben ik het niet eens met Rod of Ages op singed. Naar mijn mening levert dit item te weinig op.
RoA vind ik juist het belangrijkste item op singed. Kan ook nog goed gebruik maken van zijn passive.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:09 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Agreed. Bovendien ben ik het niet eens met Rod of Ages op singed. Naar mijn mening levert dit item te weinig op.
Lekkere vergelijkingen maak jequote:Op maandag 16 juli 2012 11:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jouw tegenstanders ook niet zo goed als die van Messi en HOEF je 'm ook niet 100% te kopieren maar is 50% misschien wel voldoende. Als je beter wil worden moet je naar mensen kijken die beter zijn dan jij, en hun advies opvolgen. Dat werkt bij alles. Je gaat toch ook niet proberen jezelf Nanoscience aan te leren als je een hoogleraar bij de hand hebt.
Mjah ik haal altijd frozen heart, die geeft ook nog wat extra mana. Maar ik vind vooral dat het lang duurt voor hij echt nuttig is voor je waardoor je early game zo matig is. Ik haal liever zsm mijn gold-items die me voor minder gold meer health en regen opleveren en ook nog eens geld in het laatje brengen. Bovendien kun je de upgrade-recepten ook goed gebruiken.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:05 schreef Adames het volgende:
[..]
RoA vind ik juist het belangrijkste item op singed. Kan ook nog goed gebruik maken van zijn passive.
Ik vind wel de skill order van de guide een beetje raar, fling > poison imo op lvl 1. Een lvl 1 poison is zijn damage toch niet waard.
Daarnaast vind ik een vroegere mega adhesive wel erg fijn als je tegenstander niet enorm tanky is. Dat maakt goede ganks wat eerder mogelijk.
Zal ik deze vanmiddag eens proberenquote:Op maandag 16 juli 2012 10:00 schreef Keselo het volgende:
http://solomid.net/guides.php?g=19669
Hier staat alles in wat je zou moeten weten als je succesvol Singed wilt spelen.
Juist ja.quote:[..]
een champ succesvol spelen doe je niet door een guide te volgen maar door de vijand en vijandelijke comp te counterbuilden.
Is goed, maak er gelijk even werk van.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:49 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Zal ik deze vanmiddag eens proberen
Wordt het niet eens tijd om de OP aan te passen trouwens?
Darknessssssssssquote:Op maandag 16 juli 2012 13:01 schreef Thanatos45 het volgende:
Oh dear... dat worden weer een heleboel "zomg Xin OP" posts als ik z'n rework bekijk in de patch notes. En waarom Nocturne nerfBegon 'm net te leren.
Ik speel met singed liever op safe dus eerst fling, zodat ik niet oom ben tegen de tijd dat mn jungler komt ganken, catalyst is gewoon een goed item om snel te hebben op singed en roa moet je nu eenmaal vroeg in de game voormekaar krijgen dus stel ik boots ook uit, met ult aan ben je toch even snel als met boots dus wegkomen van een vijandelijke gank is geen probleem ,vooral in combinatie met adhesive.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:41 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mjah ik haal altijd frozen heart, die geeft ook nog wat extra mana. Maar ik vind vooral dat het lang duurt voor hij echt nuttig is voor je waardoor je early game zo matig is. Ik haal liever zsm mijn gold-items die me voor minder gold meer health en regen opleveren en ook nog eens geld in het laatje brengen. Bovendien kun je de upgrade-recepten ook goed gebruiken.
Qua skillvolgorde: uiteindelijk doe je met Q meer damage omdat je fling een behoorlijke cooldown heeft terwijl je je poison kan blijven spammen. Maar ook hier hangt het weer van de game af: bij een invade kan fling weer nuttiger zijn om hun squishy jouw team in te gooien.
iemand met ervaring heeft geen 20 minuten nodig om te 'theorycraften'quote:Op maandag 16 juli 2012 12:52 schreef Keselo het volgende:
[..]
Juist ja.
Je hebt gelijk, guides helpen niet, je moet iedere game een andere build gebruiken en om een game te winnen moet je 20 minuten theorycraften over welk item het beste is in welke situatie dan ook.
Ooh wacht, dat is bullshit. Wat jij zegt is dat een champion masteren gelijk staat aan een goede item build hebben tegen je huidige tegenstander, verder niets. Geen tips, geen mechanics. En guides helpen hier niet bij (ook al geeft iedere guide aan wat goede specifieke champions zijn tegen AP/AD heavy teams).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |