SPOILER: Minecraft SC Servers!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic Chick
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 1% gewijzigd door vogelkooi op 16-07-2012 00:21:14 ]Fear is the grease of society.
En menstrueerend meisje gekust op haar very special place?quote:Op maandag 16 juli 2012 00:35 schreef tuut-chips het volgende:
Ik heb net heel grondig mijn tanden gepoetst
Ik snap echt niet hoe mensen anno 2012 nog oude games kunnen spelenquote:Op maandag 16 juli 2012 10:47 schreef MineraalWater het volgende:
Prince of Persie: The Sands Of Time is ook on sale. Misschien wil ik die wel kopen. Heb dat kapot gespeeld op de PS2
quote:Op maandag 16 juli 2012 11:20 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe mensen anno 2012 nog oude games kunnen spelen
Dat is dan anders, ik bedoel meer 3D games van meer dan 5 jaar oud. Ik erger me dan zo erg aan de lage textureresolutie en de shitty character models en animaties dat ik helemaal niet kan opgaan in het spel...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |