blijkbaartoch niet voldoende afstandquote:Op zondag 15 juli 2012 23:43 schreef sulie_g het volgende:
Ja heb het al gevonden. Is 500 euro per gebeurtenis. Het kutte eraan is dat die gast uit het niets op de rem staat en ik daardoor tegen hem aan knalde. Ik hield mij gewoon aan de max snelheid en hield mijn afstand. Maar als hij zo op de rem stapt dan kan ik daar weinig aan doen. Vooral omdat als je iemand van achter raakt dat jij dan vaak als aansprakelijke wordt gezien. Heel zuur dit.
Als je kan aantonen, dat ie om niks op de rem ging staan, heb je misschen een poot...anders is het verhaal, te snel bij te weinig afstand.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:43 schreef sulie_g het volgende:
Het kutte eraan is dat die gast uit het niets op de rem staat en ik daardoor tegen hem aan knalde. Ik hield mij gewoon aan de max snelheid en hield mijn afstand.
Mooi lullig, maar dan hield je toch niet voldoende afstandquote:Op zondag 15 juli 2012 23:43 schreef sulie_g het volgende:
Ja heb het al gevonden. Is 500 euro per gebeurtenis. Het kutte eraan is dat die gast uit het niets op de rem staat en ik daardoor tegen hem aan knalde. Ik hield mij gewoon aan de max snelheid en hield mijn afstand. Maar als hij zo op de rem stapt dan kan ik daar weinig aan doen. Vooral omdat als je iemand van achter raakt dat jij dan vaak als aansprakelijke wordt gezien. Heel zuur dit.
Dit dus.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mooi lullig, maar dan hield je toch niet voldoende afstand
Sterkte
Denken dat je een verzekering nodig hebtquote:Op maandag 16 juli 2012 07:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat Elisa zegt.
Niet lullig bedoelt, maar was dit de goedkoopste verzekering die je kon vinden?
S5, is snap jou opmerking in het algemeen niet t.o.v. TS niet en ook niet wat dat te doen heeft met mijn postquote:Op maandag 16 juli 2012 07:59 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Denken dat je een verzekering nodig hebt
Ik ben toch nooit ziek.
Ik maak toch nooit een ongeluk.
Ik kan wel voor mezelf zorgen.
Dat het helemaal niet zo gek is dat men de goedkoopste verzekering neemt. In mijn tekst probeerde ik te refereren naar de situatie in Amerika waarbij een groot deel van de bevolking het niet nodig vind om te verzekeren. Laatmaarquote:Op maandag 16 juli 2012 08:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
S5, is snap jou opmerking in het algemeen niet t.o.v. TS niet en ook niet wat dat te doen heeft met mijn post
Hoezo? Bij (vrijwel) iedere verzekering betaal je een eigen risico...quote:Op maandag 16 juli 2012 08:23 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Dat het helemaal niet zo gek is dat men de goedkoopste verzekering neemt. In mijn tekst probeerde ik te refereren naar de situatie in Amerika waarbij een groot deel van de bevolking het niet nodig vind om te verzekeren. Laatmaar
Maargoed, goedkoop is duurkoop oid zeggen ze ook weleens hé.
Maar als het eigen risico bij de goedkope verzekering toch veel hoger ligt dan bij de duurdere verzekering en je maakt een hoop ongelukken?quote:Op maandag 16 juli 2012 08:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Hoezo? Bij (vrijwel) iedere verzekering betaal je een eigen risico...
Het is zelfs een elektrieke huur smart :-)quote:Op maandag 16 juli 2012 08:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Maar is het nou een verzekering? Want car2go klinkt als een verhuurbedrijf, dan is het helemaal logisch dat het risico is per rit/ongeluk.
Het gaat niet om een verzekering, maar om een soort car-sharing-achtig iets. Kwa verzekering is er dus helemaal niets te kiezen.quote:Op maandag 16 juli 2012 07:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat Elisa zegt.
Niet lullig bedoelt, maar was dit de goedkoopste verzekering die je kon vinden?
Omdat hij er op geklapt is.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:15 schreef sparraps het volgende:
Hoe kunnen wij nou weten of TS er te dicht opzat?
Maakt het uit? Zolang je er niet opklapt had je voldoende afstand....quote:En wat een paar mensen noemen van teweinig afstand houden laten jullie altijd ruimte voor 2 auto's tussen jou en je voorgangers?
Of zweeft jullie voet standaard boven de rem omdat er weleens iemand onverwachts op de rem gaat?
Tenzij de voorligger echt totaal uit het niets vol op de rem gaat. Dan brengt hij het overige verkeer onnodig in gevaar en kan daarvoor aansprakelijk gesteld wordenquote:Op maandag 16 juli 2012 14:04 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Heel simpel: te weinig afstand gehouden. Wat de oorzaak ook is, als je achterop iemand klapt, dan ligt de schuld bij jou.
Pech.
2 seconden, geen 2 auto's...quote:Op maandag 16 juli 2012 14:15 schreef sparraps het volgende:
En wat een paar mensen noemen van teweinig afstand houden laten jullie altijd ruimte voor 2 auto's tussen jou en je voorgangers?
Ja was even in de war maar ik weet van mezelf dat ik niet altijd 2 sec. afstand houd.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:31 schreef CutCake het volgende:
[..]
2 seconden, geen 2 auto's...
Dus bij 100 km/h al zeker 55 meter.
Of het eigen risico kan omlaagquote:Op maandag 16 juli 2012 14:41 schreef sparraps het volgende:
Zou iedereen die afstand houden dan mag er eerst wat meer asfalt neergegooid worden.
niet genoeg afstand gehouden dusquote:Op zondag 15 juli 2012 23:43 schreef sulie_g het volgende:
De simpele logica van de botsing: als de snelheid goed was, was de afstand te kort. Zo simpel is het.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:15 schreef sparraps het volgende:
wat een schijnheilige reactie weer hierzo.
Ik ben in 25 jaar nog nooit tegen een voorganger aangereden. Heb best eens moeten remmen, maar had daar altijd voldoende tijd en ruimte voor.quote:En wat een paar mensen noemen van teweinig afstand houden laten jullie altijd ruimte voor 2 auto's tussen jou en je voorgangers?
Of zweeft jullie voet standaard boven de rem omdat er weleens iemand onverwachts op de rem gaat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |