Netbook is openklap, klik, wachtwoord intikken, klaar.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naja iPad is KLIK klaar. Veel handigermaar dat ben ik
Ja ik moet soberso een nieuwe laptop, maar als ik eerst voorlopig een tablet heb kan ik weer ff vooruitquote:Op zondag 15 juli 2012 21:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Netbook is openklap, klik, wachtwoord intikken, klaar.
Maar like I said, ik kan geen aantekeningen maken op iets anders dan papier.
HAAL HET WEG, MIJN OGEN HET BRANDTquote:Op maandag 16 juli 2012 00:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Echt wat voor Schaar:
http://www.etsy.com/listi(...)el-art-1960s-sequins
[ afbeelding ]
hij is wel erg afschuwelijk erg hequote:Op maandag 16 juli 2012 00:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HAAL HET WEG, MIJN OGEN HET BRANDT
En het is nog opgebouwd uit steentjes ookquote:Op maandag 16 juli 2012 00:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Echt wat voor Schaar:
http://www.etsy.com/listi(...)el-art-1960s-sequins
[ afbeelding ]
jonge ik had visite en ik moest naar de tuinbeurs en toen naar mijn ouders en toen twee uur wandelen en toen 11 uur slapen dit dat allesquote:Op maandag 16 juli 2012 09:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waar is SQ eigenlijk?
Ze heeft al 36 uur niet gerumbled!
NOES, toen je even niet oplette heb je een leven gekregenquote:Op maandag 16 juli 2012 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jonge ik had visite en ik moest naar de tuinbeurs en toen naar mijn ouders en toen twee uur wandelen en toen 11 uur slapen dit dat alles
dat was idd het volgende wat ik wilde gaan postenquote:Op maandag 16 juli 2012 09:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
NOES, toen je even niet oplette heb je een leven gekregen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goeden matige reden om niet te komen werken, zeker als het de tweede keer isquote:Op maandag 16 juli 2012 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
en de poets zou vandaag komen maar nu belt ze net dat ze heel moe is () en of het misschien ook een andere dag kan. Dus nu mag ze vrijdag komen, dan ben ik niet thuis maar bb wel
mja idd, ik kijk het wel even aan, als dit vaker gebeurt dan zoek ik gewoon een anderen poetsquote:Op maandag 16 juli 2012 09:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden matige reden om niet te komen werken, zeker als het de tweede keer is
ja iddquote:Op maandag 16 juli 2012 09:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Eigenlijk had je in huilen uit moeten barsten en roepen "MAAR WEET JE DAN NIET HOE VIES HET HIER IS?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
"JE KOMT NU ANDERS KRIJG JE GEEN SALARIS EINZ"quote:Op maandag 16 juli 2012 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja idd, ik kijk het wel even aan, als dit vaker gebeurt dan zoek ik gewoon een anderen poets
ze zei nog wel van, als het niet uitkomt dan kom ik gewoon vanmiddag hoor! maar ja, ik en assertief zijn
Ook een goeden!quote:Op maandag 16 juli 2012 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja idd
En dan zeggen: ik ben denk ik veel moederder dan jij en nu moet ik zeker alles zelf doen
quote:logzie says:
15/07/2012 at 22:22
het word met de dag gekker op deze site je blijft maar met de domste zelf bedachte dingen aan komen!! Egt zwaar triest ga eerst naar de chinezen om fatsoenlijk je nagels te laten zien. Beter voor de reputatie
quote:Manon says:
15/07/2012 at 22:44
Misschien kun je fatsoenlijk schrijven als je anderen dan toch onterecht gaat afbreken. Niemand heeft gezegd dat je deze site moet blijven bezoeken. Ik vind het bewonderenswaardig dat ze, ondanks de drukte van de verhuis, de tijd neemt om nieuwe artikels en filmpjes te maken…
quote:sjaantje says:
15/07/2012 at 23:22
sommige mensen zijn gewoon jaloers op zo een succesvolle jonge vrouw als mascha! mascha je doet t geweldig!
Damn. Zelfs als ik gels zet ziet het er niet zo uitquote:Op maandag 16 juli 2012 10:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze heeft ook zulken mooie nagels![]()
[ afbeelding ]
JONGE, ZE ZIT MIDDEN IN EEN VERHUIZING, WE ZOUDEN HAAR VOETEN MOETEN KUSSEN OMDAT ZE EEN SLEKTE BLOGPOST PLAATST JA!quote:Op maandag 16 juli 2012 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, prachtig! Ik ben gewoon jaloers man!
quote:chantal says:
15/07/2012 at 19:53
wow wat een slecht artikel
je gaat achter uit met je artikelen gelijk de laatste keer dat ik hier kijken echt vreselijk.
je kan wel zien je je geld binnen heb je doet totaal geen onderzoek meer en dan met zulke bagger verhalen komen echt slecht. gewoon om je dood te schamen
quote:Nele says:
15/07/2012 at 20:04
Ze zit wel volop in de verhuis hoor! Hou toch eens je domme commentaar voor je eigen! Je zou het zelf niet veel beter kunnen. Mascha doet enorm haar best voor haar blog, ze zou het nooit of te nimmer verwaarlozen!
quote:Op maandag 16 juli 2012 10:03 schreef PriemGirl het volgende:
SKJOE UR ALIVE !!1!1!
*stopt met wiegen*
ojeeej,quote:
quote:Hoi,, Mascha
Jij bent echt mijn voorbeeld. Ik ben altijd naar zulke filmpjes aan het kijken wat jij maakt. Wat jij doet lijkt mij voor later ook leuk. Ik vind het echt niet leuk dat je steeds die vervelende reacties krijgt. Maar even over deze artiekel het ziet er echt heel eng uit op het plaatje. Wat ik altijd zo leuk vind aan jou is dat je altijd zo vrolijk bent.
Je Bent mijn grote voorbeeld
´x een meisje van 13
quote:en ik kijk je filmpjes al sinds ik negen ben en nu ben ik 12 ;D
quote:Alweeeer zoon goeie tip! Ik ben zoo fan van je!! Ik kijk ELKE dag op
Youtube en op je blog om te kijken of je er weer leuke dingen op hebt gezet! succes met het verhuizen EN je nagels hahah doeiii xxx meisje van 13 jaar
Da kan ! Ik ben vanaf 18u thuis ongeveer.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kan ik straks even langs komen? Die haarschroeven liggen hier nog immer
ik bedoel op je werkquote:Op maandag 16 juli 2012 10:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Da kan ! Ik ben vanaf 18u thuis ongeveer.
waarom voelen die jonge meisjes altijd zo'n drang om hun leeftijd er bij te zetten?quote:
die arme meisjes.quote:
op die leeftijd is het allemaal 1 pot nat toch?quote:
echt, waar gaat het heen met de jeugd.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op die leeftijd is het allemaal 1 pot nat toch?
Ze zien er werkelijk allemaal hetzelfde uit, ze maken foto's van zichzelf in de badkamerspiegel onder een rare hoek met lipjes getuit, ze janken hun facebook dagelijks helemaal vol etc...
daarom, meestal komt het vanzelf goed als ze van de middelbare school af zijnquote:Op maandag 16 juli 2012 10:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
echt, waar gaat het heen met de jeugd.
Al zegt de generatie voor die van ons van hetzelfde over ons.
ik zou dat allemaal verbieden.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daarom, meestal komt het vanzelf goed als ze van de middelbare school af zijn
Al zou ik nu niet graag een dochter hebben, ik zou het doodeng vinden om zo'n marsja worshipping puberclone in huis te hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Nee, gewoon lelijk.quote:
Beroerd was haar eigen omschrijving.quote:
Jup kan ook. Zit hier toch de hele dagquote:Op maandag 16 juli 2012 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik bedoel op je werk
(bb heeft de auto altijd mee tot laat)
quote:Op maandag 16 juli 2012 10:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Speciaal voor Priem:WhyyyyyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
NEENquote:
Jaquote:Op maandag 16 juli 2012 11:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Eerst dachten ze nog dat het een kruising tussen een herder en een tekkel was
oeh jaoooohhhhquote:Op maandag 16 juli 2012 11:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh, ik denk dat ik deze ga doen met mijn hont![]()
[ afbeelding ]
Neuh.. Die heeft ze al heel lang en als ik zeg dat ik zelfde hondje heb als de queen; kennen sommigen het ras wel. Maar ik tegenwoordig zoveel corgi foto's op 9gag verschijnen.. I dunno waar dát vandaan komtquote:Op maandag 16 juli 2012 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
corgi's zijn toch kek geworden door de Queen?
het zijn gewoon goeien derphontsquote:Op maandag 16 juli 2012 11:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neuh.. Die heeft ze al heel lang en als ik zeg dat ik zelfde hondje heb als de queen; kennen sommigen het ras wel. Maar ik tegenwoordig zoveel corgi foto's op 9gag verschijnen.. I dunno waar dát vandaan komt
Truequote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 11:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Holy fuck, een kruising tussen een poedel en een Deense dog
[ afbeelding ]
Dahlia's? Heb ik wat gemist?quote:Op maandag 16 juli 2012 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik had trouwens wel wat- reacties verwacht op mijn dahlia's
KEnnelijk ligt het in de lijn der verwachting
quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
even iets heel anders, bb en ik gaan waarschijnlijk bij de dahliaclub![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dahlia's
OMG WAT KJOETTTquote:Op maandag 16 juli 2012 11:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh Priem, als we onze honten met elkaar laten neuqen krijgen we dit:
[ afbeelding ]
Why ....quote:Op maandag 16 juli 2012 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
even iets heel anders, bb en ik gaan waarschijnlijk bij de dahliaclub![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dahlia's
ja, daar krijg je alleen dunne poep van denk ikquote:Op maandag 16 juli 2012 11:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OMG WAT KJOETTT
Wellicht 1 probleem dat we beide mannetjes hebben
quote:
nou, ken je dat verhaal van die vader die met de VUT ging en tijd te veel had?quote:
Seriously?quote:
homohontenquote:Op maandag 16 juli 2012 11:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OMG WAT KJOETTT
Wellicht 1 probleem dat we beide mannetjes hebben
Ga je dan ook een aparte serre zetten en meedoen aan wedstrijden endezulks??quote:Op maandag 16 juli 2012 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, ken je dat verhaal van die vader die met de VUT ging en tijd te veel had?
Anyway, we zijn gisteren mee geweest naar de dahliaclub en nu wil ik ook dahlia's gaan kweken
cliffhanger-post?quote:Op maandag 16 juli 2012 11:27 schreef Dwyn het volgende:
Jullie gaan nooit geloven wat ik nu weer mee heb gemaakt op het werk gisteren.
nee joh, je kweekt ze gewoon op de club!quote:Op maandag 16 juli 2012 11:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ga je dan ook een aparte serre zetten en meedoen aan wedstrijden endezulks??
Dahlia-orgie!quote:Op maandag 16 juli 2012 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee joh, je kweekt ze gewoon op de club!
En dan doe je kruisbestuiven en kun je nieuwe dahliasoorten ontdekken![]()
hey, je moet het zien als een zen-garden. Onthaasten van het drukke wereldse bestaan.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
De volgende stap is een borduurclub waar je mooien steken en patronen kan uitwisselen
het bloed was van de klant?quote:Op maandag 16 juli 2012 11:30 schreef Dwyn het volgende:
Blijkbaar is een collegaatje in gevecht geraakt met een klant (die hij blijkbaar al eerder kende). Het bloed lag tot in de stationshal.Dus de leidinggevende belt mij op van help kun je nu komen want die andere collega is gewoon weg ineens.
Kom ik daar aan. Staat er tien man beveiliging bloed op te ruimen en water op te dweilen van de bloembakken die om waren gegaan.
Komt de vechtende collega terug, pakt zijn spullen en gaat weg en komt even later een blik Monster halen.![]()
Maar om dan gelijk bij een club te gaan is ook weer zowatquote:Op maandag 16 juli 2012 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hey, je moet het zien als een zen-garden. Onthaasten van het drukke wereldse bestaan.
Jij hebt tenminste geen saaien werkquote:Op maandag 16 juli 2012 11:30 schreef Dwyn het volgende:
Blijkbaar is een collegaatje in gevecht geraakt met een klant (die hij blijkbaar al eerder kende). Het bloed lag tot in de stationshal.Dus de leidinggevende belt mij op van help kun je nu komen want die andere collega is gewoon weg ineens.
Kom ik daar aan. Staat er tien man beveiliging bloed op te ruimen en water op te dweilen van de bloembakken die om waren gegaan.
Komt de vechtende collega terug, pakt zijn spullen en gaat weg en komt even later een blik Monster halen.![]()
ik heb toch helemaal geen ruimte voor een dahliastraatquote:Op maandag 16 juli 2012 11:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar om dan gelijk bij een club te gaan is ook weer zowat
Helaasquote:Op maandag 16 juli 2012 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij hebt wel een vrouwtje toch?
Zet Samson er op
Nou inderdaad.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij kun je nog beter met een vissershoedje, heuptas en een landkaart door Harlem gaan lopen dan dat je bij de AH to go op station Hoogeveen-Meppel werkt
Dus je gaat er eigenlijk alleen naar kijken en over praten?quote:Op maandag 16 juli 2012 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb toch helemaal geen ruimte voor een dahliastraat
Plus dat ze daar automatisch kruisbestuift / stooft / stoven worden en je hoeft ze niet zelf te bewateren!
nee die plant je in rijtjes van 20 jongequote:Op maandag 16 juli 2012 11:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus je gaat er eigenlijk alleen naar kijken en over praten?
(Dahliastraat? gaat zo'n ding niet gewoon in een pot met wat aarde en water?)
Klinkt als een kutklusquote:Op maandag 16 juli 2012 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee die plant je in rijtjes van 20 jonge
En ik moet ze toch ook snoeien en stekken enzulks
het spannendste wat ik op mijn werk meemaak is als de koffie-automaat stuk isquote:Op maandag 16 juli 2012 11:38 schreef Dwyn het volgende:
En de winkel was een chaos jongen. Heerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En haiiiiii meisjes!
* BBQ-kip boterham en koffie naar binnen proptKip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
En dat de wc's niet werden schoongemaaktquote:Op maandag 16 juli 2012 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het spannendste wat ik op mijn werk meemaak is als de koffie-automaat stuk is
Kan je de fabrikanten van de Dahlia's vragen je gratis dahlia-zaad te sturen!quote:Op maandag 16 juli 2012 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
misschien ga ik wel een dahlia blog maken
quote:Op maandag 16 juli 2012 11:41 schreef BBQ-kip het volgende:
JEEEJ! Way to go!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En haiiiiii meisjes!
* BBQ-kip boterham en koffie naar binnen propt
Wanneer hoor je meer?Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Maar als jij die dingen wilt gaan kweken waarom moet bb dan ook bij die club?quote:Op maandag 16 juli 2012 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, ken je dat verhaal van die vader die met de VUT ging en tijd te veel had?
Anyway, we zijn gisteren mee geweest naar de dahliaclub en nu wil ik ook dahlia's gaan kweken
OMDAT HET KANquote:Op maandag 16 juli 2012 11:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar als jij die dingen wilt gaan kweken waarom moet bb dan ook bij die club?
quote:Op maandag 16 juli 2012 11:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kan je de fabrikanten van de Dahlia's vragen je gratis dahlia-zaad te sturen!goeden revieuws!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
JEEEJ! Way to go!
Wanneer hoor je meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op maandag 16 juli 2012 11:41 schreef BBQ-kip het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En haiiiiii meisjes!
* BBQ-kip boterham en koffie naar binnen propt![]()
disclaimer
het was bb's ideequote:Op maandag 16 juli 2012 11:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar als jij die dingen wilt gaan kweken waarom moet bb dan ook bij die club?
Het leukste vond ik nog wel een tijdje geleden dat een of andere idioot mij dreigde te vermoorden omdat zijn hondje niet naar binnen mocht en dat ik stond te huilen met vijf politiemannen om mij heen.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het spannendste wat ik op mijn werk meemaak is als de koffie-automaat stuk is
bb is toch ook eigenlijk 62?quote:
geef toe, meestal is dat ook wel zo toch?quote:Op maandag 16 juli 2012 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
haatwijven die er automatisch vanuit gaan dat ik degene ben die mijn vriendje in dit soort initiatieven dwingt
quote:
true, dat was ook velen zenzatiequote:Op maandag 16 juli 2012 11:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dat de wc's niet werden schoongemaakt
[..]
Kan je de fabrikanten van de Dahlia's vragen je gratis dahlia-zaad te sturen!dahlia's groeien uit knollen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
JA SORRY HOOR! Maar zo kwam t wel over! Je zegt zelf dat jij die dingen wilt gaan kweken, als je nou erbij had gezet dat bb het ook leuk vindt, meestal vinden mannen dit soort dingen niet boeiendquote:Op maandag 16 juli 2012 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
haatwijven die er automatisch vanuit gaan dat ik degene ben die mijn vriendje in dit soort initiatieven dwingt
quote:Op maandag 16 juli 2012 11:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]plaatje stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Nou ja, even afwachten nog maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
knollen vragen!quote:Op maandag 16 juli 2012 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
true, dat was ook velen zenzatie
[..]
dahlia's groeien uit knollen!
anders had ie er toch niet bij gegaan?quote:Op maandag 16 juli 2012 11:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA SORRY HOOR! Maar zo kwam t wel over! Je zegt zelf dat jij die dingen wilt gaan kweken, als je nou erbij had gezet dat bb het ook leuk vindt, meestal vinden mannen dit soort dingen niet boeiend
gaaaaaaaaaaaaaaaaaay sealquote:
quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 11:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nou ja, even afwachten nog maarik heb vast de details van dezen nieuwen baan gemist in een late night speedchat hier, dus kun je me even bijpraten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Doe ik vanavondquote:Op maandag 16 juli 2012 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb vast de details van dezen nieuwen baan gemist in een late night speedchat hier, dus kun je me even bijpraten?
Nu nog de stofdoeken, theezakjes plakken en scrappingquote:Op maandag 16 juli 2012 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
dahlia's zijn niet gay
Ik vond het wel verfrissend na alle nagellak, make-up en schoenen
Via PM? Anders mis ik het vast weerquote:Op maandag 16 juli 2012 11:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Doe ik vanavond
Ik ga nu naar mijn huidige werk toe
Tjuus!
ok doe ik!quote:Op maandag 16 juli 2012 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Via PM? Anders mis ik het vast weer![]()
Werkse!
nee, niet eensquote:Op maandag 16 juli 2012 11:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is dit eigenlijk een slekte 1 aprilgrap die heul te laat is Skjoe?
Goeden!quote:Op maandag 16 juli 2012 12:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb ook eens dahlia`s gehad. Toen vergat ik ze binnen te halen tijdens een vorstperiode en bleef er niets dan snot achter. Maar leuk joh, ben je al toe aan een volkstuin?
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een bonsaiboom. Van eigen kweek
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn vader had een keer een bonsaiboom ergens vandaan gekregen, een klant ofzo.
Dus hij een bonsai-boekje kopen en bonsai-mest en een bonsai-schaartje.
Duurde ongeveer 2 weken voordat hij erachter kwam dat het ding nep was
Pehehehehehequote:Op maandag 16 juli 2012 12:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Whehe epischquote:Op maandag 16 juli 2012 12:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
wacht maarquote:Op maandag 16 juli 2012 12:10 schreef PriemGirl het volgende:
Maar skjoe... nu je in de veeleisende club bent. Heb je zaterdag wel tijd voor de rock n roll meet? Ik bedoel.. Wel veel spanning ende sensatie; weet niet of je dat nog aankan naast je nieuwen hobby
Dat ding stond ergens te staan en ze zeiden "wil jij hem? Anders pleuren we hem weg".quote:Op maandag 16 juli 2012 12:10 schreef Loqi het volgende:
Ik weet niet wat ik erger vind.. dat het zo lang duurde voor hij dat doorhad.. of neppe planten cadeau geven![]()
Als je er 2 weken over doet om er achter te komen dat het plantje nep is denk ik dat een nep boompje geven een goed idee wasquote:Op maandag 16 juli 2012 12:10 schreef Loqi het volgende:
Ik weet niet wat ik erger vind.. dat het zo lang duurde voor hij dat doorhad.. of neppe planten cadeau geven![]()
Thehehehquote:
Mijn ouders hebben best groene vingers, het was gewoon een heel realistisch boompjequote:Op maandag 16 juli 2012 12:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je er 2 weken over doet om er achter te komen dat het plantje nep is denk ik dat een nep boompje geven een goed idee was
niet zo heel groen als hij al in dat boompje was gaan knippen zonder te wachten op hoe de nieuwe groei eruit zagquote:Op maandag 16 juli 2012 12:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben best groene vingers, het was gewoon een heel realistisch boompje
Hij moest toch zijn bonsai-schaartje testenquote:Op maandag 16 juli 2012 12:14 schreef Loqi het volgende:
[..]
niet zo heel groen als hij al in dat boompje was gaan knippen zonder te wachten op hoe de nieuwe groei eruit zag
OH MY! KAN DAT!quote:Op maandag 16 juli 2012 12:17 schreef PriemGirl het volgende:
Alhoewel mijn orchidee het na 2 jaar wel weer doet !!! Hij bloeidde voor 2 weken.. Toen ging alles deaud; dus toen had ik 2 stokjesHeb hem toen maar boven gezet en af en toe wat water gegeven tegen beter weten is. Heb ik echt een volle orchidee whuuuut !!
Ik deed het omdat cif zei dat zij ook een orchidee hadden op het werk en die het plots deed na een jaar.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OH MY! KAN DAT!
Oke dus ik knip gewoon af tot ik stokjes heb en dan steeds water geven en klaar?
Ja dat weet ik maar hallo... geen groene vingers en als ik er te veel voor moet doen dan gooi ik ze wegquote:Op maandag 16 juli 2012 12:20 schreef Loqi het volgende:
Orchideeën kun je beter 1 keer per week in water onderdompelen ipv water geven![]()
![]()
![]()
POTVER WAT EEN IDEEquote:Op maandag 16 juli 2012 12:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik deed het omdat cif zei dat zij ook een orchidee hadden op het werk en die het plots deed na een jaar.
Ik heb hem bovenin wat afgeknip. Dus had nog 2 lege stokjes... en 1x in de maand ongeveer water gegeven. En bam ! Nieuwen stekjes en bloemekes![]()
Wel geduld hebben. Duurde echter zo'n anderhalf jaar; maar zolang de blaadjes groen zijn; kun je hem 'redden'quote:Op maandag 16 juli 2012 12:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
POTVER WAT EEN IDEE
ik ga vanavond gelijk knippen en water geven
WACHT!quote:Op maandag 16 juli 2012 12:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wel geduld hebben. Duurde echter zo'n anderhalf jaar; maar zolang de blaadjes groen zijn; kun je hem 'redden'
Ze blijven leven en het is nog garpig ookquote:Op maandag 16 juli 2012 12:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
cactussen en nieuwschierige katten
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WACHT!
ik moet anderhalf jaar 2 stokjes water geven?
Anders koop ik wel nieuwe hoor
Ik koop wel nieuwe maar probeer t alsnog met deze ook, ik wil t zienquote:Op maandag 16 juli 2012 12:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Koop maar nieuwe
Ik deed het omdat ik deze van mijn schoonmoeder gekregen had en ze al van te voren zei dat ze wel wist dat ie dood zou gaan......Dus toen moest en zou ik het proberen verdorie !!
Trouwens bloeit ie nu alweer maanden
Oeh ik wil eik wel een paar nieuwe; maar de enige plek waar de orchidee het goed doet is in onze computerkamer... Die enkel gebruikt wordt als ik mijn make-up en nagels doe (staat mijn kastjequote:Op maandag 16 juli 2012 12:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik koop wel nieuwe maar probeer t alsnog met deze ook, ik wil t zien
Ze zijn trouwens nu in de aanbieding bij de AH, stonden echt hele mooie tussen
ik weet niet waarom, maar in mijn huis doen ze het topquote:Op maandag 16 juli 2012 12:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh ik wil eik wel een paar nieuwe; maar de enige plek waar de orchidee het goed doet is in onze computerkamer... Die enkel gebruikt wordt als ik mijn make-up en nagels doe (staat mijn kastje); dus ben bang dat ik ze beneden plaats; ze weer binnen 2 weken deaud zijn
Wat wat !quote:
quote:
Dan gaan ze ons doodvermoorden omdat we niet goed voor onze planten zorgenquote:Op maandag 16 juli 2012 12:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Zullen we hem verplaatsen naar F&F ?
![]()
enge mensen daarquote:Op maandag 16 juli 2012 12:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Zullen we hem verplaatsen naar F&F ?
![]()
*komt pikken*quote:Op maandag 16 juli 2012 12:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn man kweekt orchideeen dus als ik een bloeiende wil pak ik hem bij hem uit de kas. Zet ik de uitgebloeide weer terug, geen haan die er naar kraait
Ik ookquote:Op maandag 16 juli 2012 12:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
*komt pikken*
priem ga mee! vannacht!
JOAHHH DOEN !!! Alhoewel het maybe opvalt als ik mijn dode - niet meer te redden - orchideeën er terugzetquote:Op maandag 16 juli 2012 12:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
*komt pikken*
priem ga mee! vannacht!
jamaar wij zijn lieve dieven want wij zetten plantjes terugquote:Op maandag 16 juli 2012 13:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JOAHHH DOEN !!! Alhoewel het maybe opvalt als ik mijn dode - niet meer te redden - orchideeën er terugzet
oh myquote:Op maandag 16 juli 2012 13:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kom maar langs. Er is keus uit 13 verschillende kleuren, zo ongeveer :-)
mwehehequote:Op maandag 16 juli 2012 13:23 schreef Loqi het volgende:
mhehehe, ben ik gemeen als ik de kat uitlach omdat ie post op zn hoofd geworpen kreeg?hij slaapt graag op de mat in de hal
quote:Op maandag 16 juli 2012 13:23 schreef Loqi het volgende:
mhehehe, ben ik gemeen als ik de kat uitlach omdat ie post op zn hoofd geworpen kreeg?hij slaapt graag op de mat in de hal
en dat ALLEMAAL VOOR MIJquote:
flip table doen en ontslag nemen!quote:Op maandag 16 juli 2012 13:33 schreef PriemGirl het volgende:
Zei mn manager net: En was er nu zo speciaal aan die nagellak??![]()
Oeh ! Zo tegen z'n bakkes !!! BAM !quote:
The things I do for you!quote:Op maandag 16 juli 2012 13:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Nah.... Goeien vermaak
Ik lollerde om samson vanmorgen. Als ik eten voor em klaar maak; dan gaat ie rondjes draaien tot zijn etensbak... Draaide hij vanmorgen iets te enthousiast met zijn kop tegen de tafelpoot.. Ging HARDen ik maar lachen
![]()
[..]
en dat ALLEMAAL VOOR MIJ![]()
I appreciate dahliaqueenquote:Op maandag 16 juli 2012 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
The things I do for you!
En faalbeesten zijn ook gewoon leuk
Argh... zaterdag mķet het droog zijn verdoriequote:
Het schijnt volgende week wel weer beter te wordenquote:
Ik ontdek ze pas netquote:Op maandag 16 juli 2012 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik kwijl al vier maanden op de promo pics, ik wil verdomme swatches
Jumboquote:Op maandag 16 juli 2012 14:45 schreef Dwyn het volgende:
Nu moet ik eigenlijk ook nog naar de jumbo maar het regent hier best hard
Ik moet ook nog boodschapjes doen, maar heb echt geen zin vanwege de regen iddquote:Op maandag 16 juli 2012 14:45 schreef Dwyn het volgende:
Nu moet ik eigenlijk ook nog naar de jumbo maar het regent hier best hard
Hallo Jumbo!quote:
Ik woon echt schuin tegenover de Jumbo, maar ik ben al twee keer natgeregend vandaag.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik moet ook nog boodschapjes doen, maar heb echt geen zin vanwege de regen idd
Gaan lopen met een paraplu een optie?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hallo Jumbo!
[..]
Ik woon echt schuin tegenover de Jumbo, maar ik ben al twee keer natgeregend vandaag.
Go mirjamquote:Op maandag 16 juli 2012 14:49 schreef Mirjam het volgende:
het lijkt idd wel herfst, net ook maar een vest aangetrokken.
gevlamd in de sportschool, dat wel
Ja, ik denk dat ik dat maar moet doen.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Gaan lopen met een paraplu een optie?
goed busy Mirquote:Op maandag 16 juli 2012 14:49 schreef Mirjam het volgende:
Ga jij es kijken voor lakjes!quote:Op maandag 16 juli 2012 14:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Gaan lopen met een paraplu een optie?
quote:Op maandag 16 juli 2012 14:49 schreef Mirjam het volgende:
oh ik zal zo ff kijkenquote:Op maandag 16 juli 2012 14:50 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik had je net geappt mutsmaar op TD dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |