Netbook is openklap, klik, wachtwoord intikken, klaar.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naja iPad is KLIK klaar. Veel handigermaar dat ben ik
Ja ik moet soberso een nieuwe laptop, maar als ik eerst voorlopig een tablet heb kan ik weer ff vooruitquote:Op zondag 15 juli 2012 21:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Netbook is openklap, klik, wachtwoord intikken, klaar.
Maar like I said, ik kan geen aantekeningen maken op iets anders dan papier.
HAAL HET WEG, MIJN OGEN HET BRANDTquote:Op maandag 16 juli 2012 00:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Echt wat voor Schaar:
http://www.etsy.com/listi(...)el-art-1960s-sequins
[ afbeelding ]
hij is wel erg afschuwelijk erg hequote:Op maandag 16 juli 2012 00:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HAAL HET WEG, MIJN OGEN HET BRANDT
En het is nog opgebouwd uit steentjes ookquote:Op maandag 16 juli 2012 00:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Echt wat voor Schaar:
http://www.etsy.com/listi(...)el-art-1960s-sequins
[ afbeelding ]
jonge ik had visite en ik moest naar de tuinbeurs en toen naar mijn ouders en toen twee uur wandelen en toen 11 uur slapen dit dat allesquote:Op maandag 16 juli 2012 09:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waar is SQ eigenlijk?
Ze heeft al 36 uur niet gerumbled!
NOES, toen je even niet oplette heb je een leven gekregenquote:Op maandag 16 juli 2012 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jonge ik had visite en ik moest naar de tuinbeurs en toen naar mijn ouders en toen twee uur wandelen en toen 11 uur slapen dit dat alles
dat was idd het volgende wat ik wilde gaan postenquote:Op maandag 16 juli 2012 09:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
NOES, toen je even niet oplette heb je een leven gekregen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goeden matige reden om niet te komen werken, zeker als het de tweede keer isquote:Op maandag 16 juli 2012 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
en de poets zou vandaag komen maar nu belt ze net dat ze heel moe is () en of het misschien ook een andere dag kan. Dus nu mag ze vrijdag komen, dan ben ik niet thuis maar bb wel
mja idd, ik kijk het wel even aan, als dit vaker gebeurt dan zoek ik gewoon een anderen poetsquote:Op maandag 16 juli 2012 09:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden matige reden om niet te komen werken, zeker als het de tweede keer is
ja iddquote:Op maandag 16 juli 2012 09:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Eigenlijk had je in huilen uit moeten barsten en roepen "MAAR WEET JE DAN NIET HOE VIES HET HIER IS?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
"JE KOMT NU ANDERS KRIJG JE GEEN SALARIS EINZ"quote:Op maandag 16 juli 2012 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja idd, ik kijk het wel even aan, als dit vaker gebeurt dan zoek ik gewoon een anderen poets
ze zei nog wel van, als het niet uitkomt dan kom ik gewoon vanmiddag hoor! maar ja, ik en assertief zijn
Ook een goeden!quote:Op maandag 16 juli 2012 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja idd
En dan zeggen: ik ben denk ik veel moederder dan jij en nu moet ik zeker alles zelf doen
quote:logzie says:
15/07/2012 at 22:22
het word met de dag gekker op deze site je blijft maar met de domste zelf bedachte dingen aan komen!! Egt zwaar triest ga eerst naar de chinezen om fatsoenlijk je nagels te laten zien. Beter voor de reputatie
quote:Manon says:
15/07/2012 at 22:44
Misschien kun je fatsoenlijk schrijven als je anderen dan toch onterecht gaat afbreken. Niemand heeft gezegd dat je deze site moet blijven bezoeken. Ik vind het bewonderenswaardig dat ze, ondanks de drukte van de verhuis, de tijd neemt om nieuwe artikels en filmpjes te maken…
quote:sjaantje says:
15/07/2012 at 23:22
sommige mensen zijn gewoon jaloers op zo een succesvolle jonge vrouw als mascha! mascha je doet t geweldig!
Damn. Zelfs als ik gels zet ziet het er niet zo uitquote:Op maandag 16 juli 2012 10:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze heeft ook zulken mooie nagels![]()
[ afbeelding ]
JONGE, ZE ZIT MIDDEN IN EEN VERHUIZING, WE ZOUDEN HAAR VOETEN MOETEN KUSSEN OMDAT ZE EEN SLEKTE BLOGPOST PLAATST JA!quote:Op maandag 16 juli 2012 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, prachtig! Ik ben gewoon jaloers man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |