Usenet blijft het snelst haha....quote:Op zondag 15 juli 2012 19:40 schreef Ramkraker het volgende:
Heb nog nooit problemen gehad met steam downloads.. altijd behoorlijk snel, ookal is origin sneller
Ik speel liever op legit servers met een legit spel dan al die gekraakte zooiquote:Op zondag 15 juli 2012 19:42 schreef replay11nl het volgende:
[..]
Usenet blijft het snelst haha....
Enige reden waarom ik SR3 nu heb gekocht is omdat ie illegaal wel speelbaar is maar niet op een leuke manier. Zit een copy proctection op, je hebt meteen vanaf de eerste missie alles al unlocked dan
Je kan overal installeren, maar op slechts 1 plek tegelijkertijd ingelogd zijn.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:42 schreef vosss het volgende:
Even wat anders, ik gebruik dat Steam sinds HL2-Ep1 al niet meer en nu onlangs noodgedwongen pas weer sinds Skyrim.
Hoe zit dat nu eigenlijk. Kan ik bv een zooi games kopen, uitloggen, vervolgens bij mn broer inloggen en daar die games installeren? En kan hij dan ook spelen zolang ik niet ingelogd ben op Steam? Of hoe werkt dat precies?
Anders kan ik mn account misschien delen
Je moet ingelogd zijn om je games te spelen, dus je account delen kan wel, maar dan kun je niet tegelijk online zijn.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:42 schreef vosss het volgende:
Even wat anders, ik gebruik dat Steam sinds HL2-Ep1 al niet meer en nu onlangs noodgedwongen pas weer sinds Skyrim.
Hoe zit dat nu eigenlijk. Kan ik bv een zooi games kopen, uitloggen, vervolgens bij mn broer inloggen en daar die games installeren? En kan hij dan ook spelen zolang ik niet ingelogd ben op Steam? Of hoe werkt dat precies?
Anders kan ik mn account misschien delen
En je kan gewoon een beetje normaal online spelen natuurlijk.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:42 schreef replay11nl het volgende:
[..]
Usenet blijft het snelst haha....
Enige reden waarom ik SR3 nu heb gekocht is omdat ie illegaal wel speelbaar is maar niet op een leuke manier. Zit een copy proctection op, je hebt meteen vanaf de eerste missie alles al unlocked dan
Dat maakt niet uit. Maar het is niet zo dat account delen niet mag en dat je gebanned wordt of kans loopt daarop wel?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:43 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
Je moet ingelogd zijn om je games te spelen, dus je account delen kan wel, maar dan kun je niet tegelijk online zijn.
Nee, ze controleren niet dmv een webcam wie er precies speelt. Je zal vast niet de enige gebruiker zijn die meerdere computers heeft.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Maar het is niet zo dat account delen niet mag en dat je gebanned wordt of kans loopt daarop wel?
Op zich zou het wel aardig zijn. Ik werk vaak nachtdiensten en hij zit vaak 's nachts achter zn computer dus van tegelijk spelen is dan geen sprake
Jamaar mijn computers zitten voor internet allemaal op hetzelfde IP adres he. Mijn broer woont in zn eigen huis en heeft een ander ip adresquote:Op zondag 15 juli 2012 19:45 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, ze controleren niet dmv een webcam wie er precies speelt. Je zal vast niet de enige gebruiker zijn die meerdere computers heeft.
En wat als je op kamers zit? Je hebt bij je ouders een pc en bij je studentenkamer, dan log je ook in met verschillende IP'squote:Op zondag 15 juli 2012 19:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Jamaar mijn computers zitten voor internet allemaal op hetzelfde IP adres he. Mijn broer woont in zn eigen huis en heeft een ander ip adres
Een laptop heeft toch ook lang niet altijd hetzelfde IP adres.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Jamaar mijn computers zitten voor internet allemaal op hetzelfde IP adres he. Mijn broer woont in zn eigen huis en heeft een ander ip adres
Ik ben de demo aan het downloaden alvastquote:Op zondag 15 juli 2012 19:50 schreef Salamando het volgende:
Oeh, als die Bastion vote doorkomt ga ik hem wel halen denk ik.
Ga je eruitquote:Op zondag 15 juli 2012 19:52 schreef vosss het volgende:
Nog 1 vraagje daarover. Stel ik ben ingelogd en hij logt in. Krijgt hij dan een foutmelding dat ie al ingelogd is of wordt ik eruit geflikkerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |