abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114239625
Ik wil graag een televisie! Alleen zit ik met een probleem.. de laatste keer dat ik deze zelfde wens had bestond er nog geen breedbeeld en ik heb nu dus geen idee van het hoe&wat.

Ik wil geen enorm bakbeest, maar ook geen mini tv-tje. Ik gok zo rond de 24 inch? Niet te klein, niet te groot.

Daarnaast heb ik nog een paar eisen
- ik wil er apple tv op aansluiten
- ik ben bang dat ik via de kabel tv moet kijken dus dat moet ook kunnen
- full hd
- mogelijkheid tot allerlei moderne opties/aansluitingen
- geen grote plastic rand om het scherm, zoals hier bijv:

Ik weet ook niet of een plasma of een lcd tv fijner is..

Ik kwam een lcd tv van samsung tegen, 22" voor 150 euro, die kan ik nu natuurlijk nergens meer vinden

Waar moet ik op letten? Wat zijn een beetje de functies die een tv tegenwoordig kan hebben? Alvast bedankt voor de hulp :)
Worry is a misuse of imagination
pi_114239914
24 inch? :')

Koop dan gelijk ook een verrekijker.

Verder heb je bijzonder weinig keus. Plasma's heb je bij lange na niet in 24 inch, die beginnen pas bij 37" en voor de rest zijn al die kleine tv's dikke troep. HDMI zal er wel op zitten ja, maar je hoeft verder voor dat budget en die grootte niet veel te verwachten. Een 'dunne rand' kun je al helemaal vergeten.
pi_114239974
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:33 schreef Saekerhett het volgende:

Verder heb je bijzonder weinig keus. Plasma's heb je bij lange na niet in 24 inch, die beginnen pas bij 37" en voor de rest zijn al die kleine tv's dikke troep. HDMI zal er wel op zitten ja, maar je hoeft verder voor dat budget en die grootte niet veel te verwachten. Een 'dunne rand' kun je al helemaal vergeten.
O nee heb nog geen budget in m'n hoofd, dacht dat een televisie 3000 euro zou kosten dus was verbaasd dat ik er 1 voor 150 zag!

24 inch op een studentenkamer is best prima denk ik?
pi_114240034
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:34 schreef Probability het volgende:

[..]

O nee heb nog geen budget in m'n hoofd, dacht dat een televisie 3000 euro zou kosten dus was verbaasd dat ik er 1 voor 150 zag!

24 inch op een studentenkamer is best prima denk ik?
24 inch is echt mega klein. Ik heb hier op mijn slaapkamer al 40 inch staan en 42 of 46 inch zou ook niet misstaan.
pi_114240119
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:36 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

24 inch is echt mega klein. Ik heb hier op mijn slaapkamer al 40 inch staan en 42 of 46 inch zou ook niet misstaan.
Mijn laptop is 13 inch dus 24 lijkt mij best behoorlijk? heb ook geen plek voor een tv van 46 inch.. Zit er niet verder dan 3 meter van af en anders ga ik wat dichter bij zitten..

Wil niet dat die televisie zo overheerst..
pi_114240155
Je hebt geen weet van televisies en gaat toch eisen stellen?

Full HD op dat formaat zie je bijna alleen terug bij goedkope televisies welke totaal geen kwaliteit leveren. De echte merken weten dat het totaal geen nut heeft om in zo'n kleine televisie een paneel met zo'n hoge resolutie te plaatsen. Je ziet het verschil op 1 meter afstand toch al niet meer.

Daarnaast is 24" ontzettend klein. Een gemiddeld huishouden heeft minimaal 40" staan en zet hun oude 32" televisie in de slaapkamer omdat deze te klein is. Televisies zijn ook een stuk platter geworden dus je kunt ze prima kwijt zonder dat het overkomt als een enorm bakbeest.

Voordelen Plasma:

• Betere kijkhoek
• Veel betere kleuren
• Goedkoper
• Diep zwart
• Geen na ijleffect

Nadelen Plasma:

• Laag lichtopbrengst
• Hoog energieverbruik

Voordelen LCD:

• Laag energieverbruik
• hoger lichtopbrengst

Nadelen LCD:

• Backlight bleeding/clouding
• Slechtere kleuren
• Meer last van na ijleffect
• Jitter bij goedkope modellen.
• Duurder

Een beetje televisie van kwaliteit koop je al voor ¤500,-.
pi_114240175
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:38 schreef Probability het volgende:

[..]

Mijn laptop is 13 inch dus 24 lijkt mij best behoorlijk? heb ook geen plek voor een tv van 46 inch.. Zit er niet verder dan 3 meter van af en anders ga ik wat dichter bij zitten..

Wat voor een televisie heb je nu in de kamer staan?
pi_114240206
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:39 schreef Dimens het volgende:

[..]

Wat voor een televisie heb je nu in de kamer staan?
Ik heb geen televisie
pi_114240218
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:33 schreef Saekerhett het volgende:

Vandaag de dag vanaf 42". 37" Plasma wordt niet meer gemaakt en zul je alleen nog maar op Marktplaats kunnen vinden.
pi_114240221
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:38 schreef Probability het volgende:

[..]

Eh.. je zit toch ook met je neus voor de laptop en niet voor de tv? Je mag blij zijn als je ondertitels nog kunt lezen als je 3 meter van 24 inch af zit... En Full HD heeft natuurlijk ook totaal geen nut.
pi_114240274
Oke ik heb begrepen van iemand die verstand heeft van tv's dat ik full hd nodig heb omdat hd ready niet zo veel zegt.

Wil er namelijk ook/alleen blu rays op af spelen... Beeldkwaliteit is voor mij dus erg belangrijk. Liever een kleine tv met heel mooi beeld dan een grotere waarbij het beeld veel minder mooi is..
pi_114240278
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:40 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik heb geen televisie
24" is echt ontzettend klein. Voor een laptop is dat normaal, daar zit je ± een halve meter vandaan.

Een televisie met een afstand van 3 meter kun je makkelijk 50" nemen met een Full HD bron en het beeld nog scherp ontvangen.
pi_114240316
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:42 schreef Dimens het volgende:

[..]

24" is echt ontzettend klein. Voor een laptop is dat normaal, daar zit je ± een halve meter vandaan.

Een televisie met een afstand van 3 meter kun je makkelijk 50" nemen met een Full HD bron en het beeld nog scherp ontvangen.
Volgens mij hebben mijn ouders een 45 inch tv en ik vind dat echt een enorm ding.. Wil echt de helft daarvan. Zal eens even vragen misschien heb ik de verkeerde maat in mijn hoofd.
  zondag 15 juli 2012 @ 19:44:18 #14
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_114240337
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:43 schreef Probability het volgende:

[..]

Volgens mij hebben mijn ouders een 45 inch tv en ik vind dat echt een enorm ding.. Wil echt de helft daarvan. Zal eens even vragen misschien heb ik de verkeerde maat in mijn hoofd.
Vergis je niet, grootte van een televisie went heel erg snel.
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_114240342
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:42 schreef Probability het volgende:
Oke ik heb begrepen van iemand die verstand heeft van tv's dat ik full hd nodig heb omdat hd ready niet zo veel zegt.
Vanaf 40" is het wel zo handig dat je televisie Full HD is. Alles wat kleiner is, is onzin. Zelfs bedrijven als Philips, Samung etc. zelf zeggen dat het onzin is maar het verkoopt goed.

Er zijn trouwens ook genoeg HD ready televisies die een mooier beeld geven dan Full HD televisies.
pi_114240355
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:42 schreef Probability het volgende:
Niet meer luisteren naar die persoon, want die heeft dus GEEN verstand van tv's.

quote:
Wil er namelijk ook/alleen blu rays op af spelen... Beeldkwaliteit is voor mij dus erg belangrijk. Liever een kleine tv met heel mooi beeld dan een grotere waarbij het beeld veel minder mooi is..
Verschil tussen blu-ray of dvd maakt geen hol uit op een kleine tv. En kleine tv's zijn juist van slechtere kwaliteit dan grotere...
pi_114240397
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:43 schreef Probability het volgende:

[..]

Omdat jij 13" gewend bent lijkt 46" (45" is er niet) groot. Eenmaal dat het in je huis staat, zul je het ook te groot vinden maar na een paar dagen ben je ontzettend blij dat je zo groot hebt genomen.

Mijn ouders wilde ook niet groter dan 32" maar zijn nu jaloers op mijn 40" televisie.
pi_114240517
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:45 schreef Dimens het volgende:

[..]

Omdat jij 13" gewend bent lijkt 46" (45" is er niet) groot. Eenmaal dat het in je huis staat, zul je het ook te groot vinden maar na een paar dagen ben je ontzettend blij dat je zo groot hebt genomen.

Mijn ouders wilde ook niet groter dan 32" maar zijn nu jaloers op mijn 40" televisie.
Van mij hoeft het geen blikvanger te zijn.. Ik kijk ook niet elke dag tv's. Twijfelde eerst over een computer scherm maar ga nu toch voor een tv waar ik dan eventueel mijn laptop op aan wil sluiten als extra scherm.

Dus ik denk meer in de grote van een groot computerscherm en totaal niet aan een enorme plasma tv. Echt niet. Hoe mooi een grote tv ook kan zijn, ik vind dat gewoon te groot in een kleine kamer!
pi_114240518
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:41 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Eh.. je zit toch ook met je neus voor de laptop en niet voor de tv? Je mag blij zijn als je ondertitels nog kunt lezen als je 3 meter van 24 inch af zit... En Full HD heeft natuurlijk ook totaal geen nut.
Jij hebt een bril nodig als je dan geen ondertiteling kan lezen. Ik heb een 26 inch tv op +- 2,5 meter van mij vandaan, groot zat en alles is goed te zien en te lezen.
  zondag 15 juli 2012 @ 19:49:03 #20
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_114240527
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:45 schreef Dimens het volgende:

Precies dit. Ik ben van 32 naar 40, en vanwege een groter huis nu naar 50 gegaan. Lijkt in het begin een enorm apparaat, na een week ben je eraan gewend en lijkt het heel "gewoon".
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_114240565
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:48 schreef kabouter1986 het volgende:

[..]

Jij hebt een bril nodig als je dan geen ondertiteling kan lezen. Ik heb een 26 inch tv op +- 2,5 meter van mij vandaan, groot zat en alles is goed te zien en te lezen.
Mijn ogen zijn prima, het was bij wijze van spreken.
pi_114240657
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:48 schreef kabouter1986 het volgende:

[..]

Kabouter meters of niet?
pi_114240664
Bij wijze van spreken in een advies geven is niet handig.
pi_114240669
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:48 schreef Probability het volgende:

[..]

Van mij hoeft het geen blikvanger te zijn.. Ik kijk ook niet elke dag tv's. Twijfelde eerst over een computer scherm maar ga nu toch voor een tv waar ik dan eventueel mijn laptop op aan wil sluiten als extra scherm.

Dus ik denk meer in de grote van een groot computerscherm en totaal niet aan een enorme plasma tv. Echt niet. Hoe mooi een grote tv ook kan zijn, ik vind dat gewoon te groot in een kleine kamer!
Dan kun je tv's met een kleine rand vergeten. En kwaliteit kun je ook vergeten.
pi_114240700
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:51 schreef kabouter1986 het volgende:
Bij wijze van spreken in een advies geven is niet handig.
Je eigen tv ophemelen die korter is dan mijn piemel ook niet.
pi_114240707
computerscherm bij mijn broertje thuis is 21 inch, die grootte vind ik al prima
zijn televisie is rond de 40 inch. Dat vind ik echt veeeeel te groot.

[ Bericht 1% gewijzigd door Probability op 15-07-2012 20:05:54 ]
pi_114240728
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:52 schreef Probability het volgende:
computerscherm bij mijn broertje thuis is 21 inch, die grootte vind ik al prima
zijn televisie is rond inch. Dat vind ik echt veeeeel te groot.
Rond inch?
pi_114240742
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:48 schreef Probability het volgende:

[..]

Zoals dus eerder gezegd, daar wen je aan.

Sowieso, als je een televisie koopt, minimaal 32" om nog wat kwaliteit te krijgen. Onder dat formaat krijg je goedkope merken en televisies waar de kwaliteit ver te vinden is aangezien het toch maar een slaapkamer/caravan model is.
pi_114240755
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:51 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Dan kun je tv's met een kleine rand vergeten. En kwaliteit kun je ook vergeten.
en dit dan bijvoorbeeld? 24" en 185 euro

http://www.bol.com/nl/p/s(...)st/9000000012099483/

-edit-

o dat is dus een beeldscherm :+ vandaar
pi_114240762
http://tweakers.net/price(...)606h.html#tab:prices

Heb zelf de vorige hiervan een fijne tv voor een goede prijs.
pi_114240790
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:53 schreef Probability het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is een prutsding eerste klas. Precies wat Dimens zegt, bedoeld voor caravans, slaapkamers e.d.

Edit: en ja, dat is dus geen tv, maar een monitor.
pi_114240809
full hd is leuk meegenomen, maar op een <32" TV is het eigenlijk niet zichtbaar, dan moet je er echt dichtop zitten. Op normale kijkafstand is het al niet meer te zien.

Je noemt kabeltv kijken: Is dat digitaal en zo ja, welke provider?

Een TV met DVB-C tuner en CI+ slot is dan misschien wel verstandig, dan heb je namelijk geen losse digitale tuner meer nodig. Beetje afhankelijk van welke provider heb je CI+ nodig.

En welke appleTV heb je? De ATV3 kan idd full HD, maar de oudere hebben 'slechts' 720p.

Een HD-ready TV kun je vaak voor weinig kopen, juist doordat mensen perse full HD willen zonder verder te kijken... Net zoals mensen liever een foekiejoekie 15mpixel camera willen, want dat is beter dan 6mpixels.. (En dat ie verder plastic is en kutkwaliteit geeft boeit niet)

LCD/Plasma... dat is persoonlijk. Plasma geeft wel iets betere zwartwaardes, maar t is maar net hoe kritisch je bent. Ik zelf vind de compactheid van een LED TV interessanter dan het verschil in zwartwaardes..

Redcoon had met het EK een leuke aanbieding, die heb ik nu op de slaapkamer.. 32" LED HD Ready voor 140 eur.

Hoe ga je m neerzetten oid? Als ie aan de muur komt is LED misschien wel leuk (erg plat) of eventueel een goede muurbeugel als je m wilt kunnen draaien.

Kwa beeldmaat.. ja, 46" is leuk, en je raakt snel verwend. Maar ach, vroeger hadden we een 63cm CRT TV in de woonkamer, en daar redde je je ook prima mee.. (=<26 inch). 24-26" is prima te doen, t is maar net hoe gek je het wilt hebben.
pi_114240811
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:53 schreef Probability het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is een monitor voor de computer. Niet gemaakt voor het kijken van films.
pi_114240814
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:54 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Dat is een prutsding eerste klas. Precies wat Dimens zegt, bedoeld voor caravans, slaapkamers e.d.
En waar wilt hij hem juist in zijn slaapkamer
pi_114240843
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:55 schreef kabouter1986 het volgende:

[..]

En waar wilt hij zij hem juist in zijn slaapkamer
pi_114240865
Mijn oude computermonitor was 20", m'n nieuwe 27". Ik dacht toen 'shit wat groot'.
M'n ouders kregen de oude monitor, en na een maandje zag ik dat ding weer eens staan en dacht ik 'shit wat klein' _O-

Een televisie kleiner dan 42" is dan ook een lachertje voor mij omdat ik daar wat verder vanaf zit. 50" of 55" is m'n miminumstandaard geworden voor een leuke TV ervaring, en volg niet blindelings die 'optimale kijkafstand' regels... een paar meter van een > 50" scherm af zitten vind ik bijvoorbeeld juist geweldig.
pi_114240867
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:56 schreef Probability het volgende:

[..]

Ooeps sorry my bad.
pi_114240870
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:55 schreef kabouter1986 het volgende:

[..]

En waar wilt hij hem juist in zijn slaapkamer
1. Het is een zij.
2. Het moet in de studentenkamer.
pi_114240871
Echt waar, ga voor minimaal 32". Kleiner krijg je spijt van.
  zondag 15 juli 2012 @ 19:58:14 #40
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_114240929
24" en full hd gaat prima.
Niet al te veel keuze, maar ze zijn er wel

in verhouding zal de rand altijd dikker zijn dan die grotere tv's.
So we just called him Fred
pi_114240977
Je kunt ook vanaf je mobiel kijken als je toch zo klein wilt.
 | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | 
pi_114240994
Tja, TS moet m kwijt, dus als die een kleinere wil, prima toch?

Persoonlijk zeg ik idd ook 32", dat is toch niet te lomp, maar toch een redelijke beeldgrootte. Maar zoals gezegd, als TS krap in ruimte zit of gewoon geen grote ('overheersende') tv wil, wat is er dan mis met 22"?

Ik heb zelf nu deze:
http://www.redcoon.nl/B372734-Toshiba-32AV933_LCD-TVs?refId=tweak
Kost nu 199 eur, vind t, voor een slaap- of studentenkamer, een prima ding voor dat geld. En er kan CI+ in, dus TS kan ook digitaal kijken bij Caiway/Ziggo/UPC zonder een losse decoder te hoeven gebruiken

quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:59 schreef AppleOcean het volgende:
Je kunt ook vanaf je mobiel kijken als je toch zo klein wilt.
misschien wil ts ook met de mobiel kijken.. maar t weergeven op de TV.. Airplay ftw!
pi_114241022
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:59 schreef DJSmiley het volgende:
Persoonlijk zeg ik idd ook 32", dat is toch niet te lomp, maar toch een redelijke beeldgrootte. Maar zoals gezegd, als TS krap in ruimte zit of gewoon geen grote ('overheersende') tv wil, wat is er dan mis met 22"?
Dan gaan er al 3 eisen voorbij. Geen dikke rand, kwaliteit van het beeld en Full HD.
pi_114241023
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:55 schreef DJSmiley het volgende:
full hd is leuk meegenomen, maar op een <32" TV is het eigenlijk niet zichtbaar, dan moet je er echt dichtop zitten. Op normale kijkafstand is het al niet meer te zien.

Je noemt kabeltv kijken: Is dat digitaal en zo ja, welke provider?
geen idee, denk niet digitaal. anders kan ik een schotel ophangen + decoder dat werkt ook prima en goede beeldkwaliteit
quote:
Een TV met DVB-C tuner en CI+ slot is dan misschien wel verstandig, dan heb je namelijk geen losse digitale tuner meer nodig. Beetje afhankelijk van welke provider heb je CI+ nodig.
dit begrijp ik niet

quote:
En welke appleTV heb je? De ATV3 kan idd full HD, maar de oudere hebben 'slechts' 720p.
denk een oude, iig met een witte afstandbediening

quote:
Een HD-ready TV kun je vaak voor weinig kopen, juist doordat mensen perse full HD willen zonder verder te kijken... Net zoals mensen liever een foekiejoekie 15mpixel camera willen, want dat is beter dan 6mpixels.. (En dat ie verder plastic is en kutkwaliteit geeft boeit niet)
tweedehands is idd ook een optie
quote:
LCD/Plasma... dat is persoonlijk. Plasma geeft wel iets betere zwartwaardes, maar t is maar net hoe kritisch je bent. Ik zelf vind de compactheid van een LED TV interessanter dan het verschil in zwartwaardes..
vind een scherp beeld belangrijk en kan mij soms wel storen als het zwart niet helemaal zwart is.
quote:
Redcoon had met het EK een leuke aanbieding, die heb ik nu op de slaapkamer.. 32" LED HD Ready voor 140 eur.

Hoe ga je m neerzetten oid? Als ie aan de muur komt is LED misschien wel leuk (erg plat) of eventueel een goede muurbeugel als je m wilt kunnen draaien.
ja graag zo plat mogelijk! of aan de muur boven de eettafel (staat met de smalle kant tegen de muur) of voor m'n raam als ik tv wil kijken maar bevestigd aan de muur met een draaibeugel. Denk eigenlijk boven de eettafel/bureau.

quote:
Kwa beeldmaat.. ja, 46" is leuk, en je raakt snel verwend. Maar ach, vroeger hadden we een 63cm CRT TV in de woonkamer, en daar redde je je ook prima mee.. (=<26 inch). 24-26" is prima te doen, t is maar net hoe gek je het wilt hebben.
idd.. :) en wil ook niet dat de tv te overheersend is. kijk misschien 2 keer per week en film of serie en als ik dan de rest van de week tegen een ding aankijk dat m'n halve kamer in beslag neemt is ook geen winnaar..
pi_114241032
quote:

Hang hem aan het plafond en ga op bed liggen kijken.
 | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | 
pi_114241041
Gewoon gaan voor de maat die jij het prettigst vind. Kleine tv's zijn niet duur, wil je over een paar jaar toch wat groters is dat niet erg en heb niet veel geld verspilt.
pi_114241075
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:53 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Rond inch?
rond de 40! sorry
pi_114241118
quote:

Ik heb zelf nu deze:
http://www.redcoon.nl/B372734-Toshiba-32AV933_LCD-TVs?refId=tweak
Kost nu 199 eur, vind t, voor een slaap- of studentenkamer, een prima ding voor dat geld. En er kan CI+ in, dus TS kan ook digitaal kijken bij Caiway/Ziggo/UPC zonder een losse decoder te hoeven gebruiken

[..]

misschien wil ts ook met de mobiel kijken.. maar t weergeven op de TV.. Airplay ftw!

Ik wil best nadenken over een 32 inch, maar 46 is echt veeel te groot. Mijn huisgenootje heeft volgens mij een kleinere dan 46 inch en dat vind ik echt een monsterlijk ding
pi_114241313
Mijn laatste poging. Als je echt een goede televisie wilt hebben met een extreem dunne bezel (rand), goede kleuren, Full HD etc, dan adviseer ik je de LG 32LM660S.

Dat is een televisie met een kwaliteit beeld en een leuk uiterlijk. Tevens ook 3D met dezelfde bril als je bij de bioscoop krijgt dus een hele belevenis.
pi_114241348
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 20:07 schreef Dimens het volgende:
Mijn laatste poging. Als je echt een goede televisie wilt hebben met een extreem dunne bezel (rand), goede kleuren, Full HD etc, dan adviseer ik je de LG 32LM660S.

[ afbeelding ]

Dat is een televisie met een kwaliteit beeld en een leuk uiterlijk. Tevens ook 3D met dezelfde bril als je bij de bioscoop krijgt dus een hele belevenis.
Ik ga even kijken! Dank je wel

Het lijkt mij alleen dat je wel veel extra betaald voor de 3d functie?

-edit-

lijkt mij een erg mooie tv, zou zo iets wel willen maar dan zonder 3d functie en zo dun hoeft die rand nu ook weer niet!

[ Bericht 2% gewijzigd door Probability op 15-07-2012 20:16:30 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')